خرید بهترین قرص های تاخیری موجود در داروخانه

معرفی و خرید تمام قرص های تاخیری موجود در داروخانه بدون نسخه ، شامل: قرص وگادول ، قرص ویاگرا پاوی وی 8 ، قرص کینگ دل ، قرص تاخیری vip

معرفی انواع قرص تاخیری موجود در داروخانه

ایجاد اعتماد به نفس و شادابی

درمان مشکل زود انزالی به صورت دائمی

افزایش شور و روحیه جوانی در مردان

بهترین مارک های داروهای تاخیری گیاهی و بدون عوارض

داروخانه سبحان ارائه دهنده محصولات توانبخشی اصل

قرص تاخیری موجود در داروخانه

 

بهترین قرص های تاخیری موجود در داروخانه

مشکل زود انزالی یکی از رایج ترین مشکلات در بین مردان ایرانی عزیز است. برای رفع این مشکل راه هایی ارائه شده است. استفاده از قرص های تاخیری یک راه آسان و سریع برای رفع مشکل زود انزالی است. در یک جست و جوی ساده در اینترنت خریدار شاید دچار مشکل در انتخاب بین این همه تبلیغات مختلف شود. ما در سایت داروخانه سبحان ، قصد داریم 4 قرص تاخیری قوی برای درمان زود انزالی را معرفی کرده و خریداران را از سردرگمی در بیاوریم. 4 داروی مخصوص درمان زود انزالی که همگی دارای مجوز بهداشت هستند : قرص vegadolقرص kingdol قرص power v8 قرص vip

قرص های تاخیری اصولا برای درمان زود انزالی اولین انتخاب و راهکاری بسیاری مناسب برای ایجاد تایخر در انزال است. در همین اولین پاراگراف این مطلب بهتر است این مساله را آشکار کنیم که برای انتخاب از بین محصولات زیر باید در نظر داشته باشید که چه کارکردی از محصول خریداری شده دارید و چقدر می خواهید برای خرید این دارو هزینه کنید. اما به صورت کلی و با توجه به تجربه تمامی مصرف کنندگان اگر به دنبال خرید قرص تاخیری خیلی قوی هستید ما خرید قرص power v8 را پیشنهاد می کنیم.

برای خرید لطفا از طریق فرم در انتهای همین صفحه اقدام به ثبت سفارش بفرمایید


برای دیدن انواع داروهای تاخیری ارائه شده در سبحان طب در ادامه با ما همراه باشید:

قرص کینگ دل اصل

قرص تاخیری گیاهی بدون عوارض

ایجاد تاخیر و افزایش زمان مقاربت

محصولي بسيار قوي , جديد و با فرمولاسيون پيشرفته

کمک به ایجاد نعوظ کامل در مردان و حفظ نعوظ در طول رابطه

افزايش بسيار عالي مدت زمان نزديكي در مردان و نعوظ كامل ، سفت و طولاني آلت

ساخته شده از ترکیب 100mg سیلدنافیل + 100mg تـ.ـرامـادول و مواد گیاهی

به جرات می توان گفت طبق تجربه مشتریان و تحقیقات به عمل آمده کینگ دل قویترین قرص تاخیری موجود در داروخانه های ایران می باشد که حتی نیمی از این قرص می تواند تا 45 دقیقه انزال را به تاخیر بیاندازد. این محصول را با عنوان بهترین قرص تاخیری فوری معرفی می نمایند، که الحق این دارو شایسته این نام گذاری می باشد. این دارو دارای ترکیبات گیاهی نیز در ترکیبات خود بوده و البته دو ماده تاثیرگذار که در بالا ذکر شدند نیز در این دارو نیز موجود است و مجموع این مواد موجب قدرت هرچه بیشتر این محصول شده اند. اگر به دنبال خرید داروی تاخیری از داروخانه هستید، درنگ نکنید و این محصول را از داروخانه اینترنتی سبحان سفارش دهید و مطمئن باشید با استفاده از این دارو کیفیت رابطه شما بسیار افزایش خواهد یافت.

قیمت قرص کینگ دل اصل : 170000 تومان

تعداد: 5 عدد

کینگ دل

تصویر زیر:

 قرص کینگ دل
کینگ دل

قرص تاخیری وگادول

ایجاد تاخير 50 دقيقه اي

100 درصد گیاهی و بدون عوارض

پرفروش ترين قرص تاخیری موجود در داروخانه

وگادول تاخيري فوق العاده قوي و جلوگيري از انزال زودرس

وگادول نیز یکی دیگر از انواع قرص تاخیری است که دارای مواد ترکیبی است و این قرص های ترکیبی برای تاخیر در انزال کارآمد و دارای تاثیر قوی هستند. وگادول در ایران پرفروش ترین دارو در میان مردان می باشد. وگادول در طول سال ها در میان مردان به قرص 100 – 50 معروف بوده است و این اعداد البته نشان دهنده میزان دوز دو ماده اصلی در ترکیبات این دارو است. این دارو در داروخانه ها ، سالها برای مردان ایرانی ارائه می شده است. این دارو احتمالا پرفروش ترین دارو در میان مردان ایرانی برای درمان زود انزالی بوده است. هنوز هم طرفداران زیادی دارد و البته تاثیرگذاری بالایی نیز دارد. برای تاثیرگذاری این دارو همین بس که الآن نیز با نام داروی تاخیری 50 دقیقه ای معروف است.

قیمت قرص وگادول اصل : 165000 تومان

بسته 5 عددی

وگادول

تصویر زیر:

خرید وگادول از داروخانه
وگادول

قرص ویاگرا پاور وی 8

ایجاد تاخیر در انزال

درمان نعوظ سست

افزایش میزان لذت رابطه تا 10 برابر!

این قرص برای افزایش نعوظ و سفتی آلت بهترین دارو در سطح جهان است

دارای تاثیر سریع و عالی

قرص تاخیری پاور وی 8 تولید شرکت Pfizer آمریکا است که برند دارویی Viagra را تولید می کند. ویاگرا از سالها پیش دارای شهرت فراوان بوده بر بهبود مشکلات مربوط به نعوظ معروف بوده است. محصول جدید با نام power v8 در افراد موجب ایجاد تاخیر در انزال نیز می شود. پیشنهاد می کنیم با فشردن دکمه خرید محصول به صفحه توضیحات این قرص تاخیری مراجعه نموده و توضیحات کامل این محصول را مطالعه نمایید. نمونه این دارو که در داروخانه سبحان ارائه می شود نمونه 8 عددی دفترچه ای است که یکی از قوی ترین قرص های تاخیری می باشد. استفاده از این محصول به شدت توصیه می شود زیرا تمامی استفاده کنندگان آن بسیار راض هستند.

قیمت ویاگرا پاور وی 8 اصل : 310000 تومان

8 عددی

ویاگرا پاور وی 8

تصویر زیر:

قرص پاور وی 8 در داروخانه
پاور وی 8

قرص تاخیری vip مشکی

افزایش زمان انزال آقایان به طور چشم گیر

افزایش میل ، قدرت و کیفیت رابطه جنسی

دارای قرص های نعوظ C20 و قرص های تاخیر در انزال مشکی

افزایش شق شدگی و سختی آلت تناسلی هنگام نعوظ و تحریک جنسی

افزایش دهنده لذت رابطه برای هر دو طرف

قرص vip در اصل یک داروی تاخیر در انزال گیاهی و البته ترکیبی می باشد. ویژگی بارز این دارو در این است که قرص های نعوظ و تاخیری در آن به صورت جداگانه قرار داده شده است. از این لحاظ امتیازی مثبت نسبت به دیگر دارو های مشابه دارد. در تمامی دارو های زودانزالی که بر نعوظ نیز تاثیر دارند ترکیب خاصی برای مواد تاثیر گذار تعیین شده و هر قرص شامل موادی است که برای نعوظ و زودانزالی تاثیر دارند. اما قرص وی آی پی ، در واقع شامل 20 عدد قرص در هر بسته است! 10 قرص تاخیری و 10 قرص C20 برای نعوظ که می توان به صورت جداگانه در وقت مورد نیاز استفاده کرد.

قیمت قرص وی آی پی: 310000 تومان
خرید قرص وی آی پی
تصویر زیر:
قرص تاخیری مشکی
خرید قرص وی آی پی

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده، محصول مورد نظر را انتخاب و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


3.8/5 (4 نظر)

یک نظر در خرید بهترین قرص های تاخیری موجود در داروخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *