خرید قرص وی آی پی vip از داروخانه

قرص vip مشکی تاخیری مناسب برای درمان زود انزالی است که با تکنولوژی روز و از مواد اولیه گیاهی ساخته شده و میل جنسی و لذت رابطه را تا 10 برابر افزایش می دهد

افزایش دهنده قوی میل جنسی

یکی از بهترین نمونه های قرص تاخیری گیاهی

افزایش دهنده چشمگیر زمان رابطه

قرص vip درمان کامل و دائمی زود انزالی

افزایش دهنده اعتماد به نفس در مردان

ایجاد ارکشن قوی و ماندگار

قرص vip

قرص تاخیری وی آی پی چیست

قرص VIP از بهترین قرص های تاخیری می باشد که با ترکیب چندین گیاه دارویی برای تقویت قوای جنسی مردان ارائه شده است. این قرص ها ساخته شده از جینسینگ و گیاهان دریایی و جینکو بلوبا (داروی تقویت حافظه) و دیگر ترکیبات گیاهی که هم لذت آمیزش را چند برابر می کند و هم تاخیر چشمگیری بر زمان رابطه دارد و تا 45 دقیقه ایجاد تاخیر می نماید.

مهم ترین ویژگی این محصول این است که به صورت دو قرص جداگانه ساخته شده است. قرص های مشکی برای ایجاد تاخیر در انزال ؛ و کپسول های C20 که دارای ماده تادالافیل می باشد و برای ایجاد ارکشن سفت و نعوظ مورد استفاده می باشند. و می توان قرص های مشکی تاخیری را به صورت جداگانه قبل از رابطه برای ایجاد تاخیر در انزال استفاده نمود. همچنین تولید این دارو به صورت دو قرص جداگانه یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دارو است که می تواند برای مردان جذابیت داشته باشد زیرا علاوه بر اینکه این دو نوع قرص در کنار هم می توانند تاثیر عالی داشته باشند اما می توان به صورت جداگانه نیز از این دو دارو استفاده نمود و از فواید هر یک از آنها بهره برد.

در تولید قرص vip از گیاهانی همچون جنسینگ استفاده شده است که لذت جنسی را به طور قابل توجهی افزایش می دهد و با افزایش طول مدت رابطه جنسی باعث رضایت شما و همسرتان خواهد شد. این داروی تاخیری نه تنها باعث کاهش لذت رابطه نمی شود بلکه لذت طرفین از رابطه را تا 10 برابر افزایش میدهد که این ویژگی موجب رضایت شما و همسرتان خواهد گردید.

 

قیمت محصول اصل : 310000 تومان

برای خرید میتوانید از طریق فرم پایین صفحه اقدام به ثبت سفارش نمایید

کپسول تاخیری گیاهی

تاثیرات ویژه قرص های گیاهی vip

افزایش زمان نزدیکی تا 45 دقیقه

درمان کامل و دائمی زود انزالی

حجم دهنده موقت آلت تناسلی مردان

سفت کننده آلت

لذت نزدیکی را تا 10 برابر بالا میبرد

ساخته شده از مواد کاملا گیاهی

بدون عوارض جانبی

مردان و آقایانی که در نزدیکی و معاشقه با همسرانشان زود انزال می شوند و یا میل جنسی پایینی را دارند می توانند با تهیه و مصرف این قرص به صورت قابل توجه و چشمگیری میل به داشتن رابطه و نزدیکی افزایش داده و بدون هیچ گونه عوارض جانبی بهترین نمونه قرص تاخیری گیاهی را در اولویت خود قرار دهند. هم چنین آقایان با مصرف این قرص با حجم دهندگی موقت آلت تناسلی خود سبب افزایش لذت برای همسران خود در معاشقه شده و زمان نزدیکی را تا 45 دقیقه به طول بیانجامند. هم چنین سفت کردن آلت تناسلی مردان با مصرف این محصول لذت نزدیکی را برای هر دو طرفین افزایش می دهد و با ایجاد ارکشن قوی و ماندگار نتایج بسیار خوب و محبوبی را به دنبال خواهد داشت. آقایان در صورتی که به مشکلی در رابطه جنسی و انزال خود در معاشقه درگیر نیستند نیز می توانند قرص وی آی پی را تهیه و مصرف کرده و یک رابطه بسیار هیجان انگیز و وصف نشدنی را تجربه کنند که این امر در کنار لذت برن از معاشقه به رابطه عاشقانه و صمیمی بین زوجین کمک نیز خواهد کرد. یکی از مهم ترین نکات در مورد این دارو این است که توجه نمایید این دارو توسط برند معروف ویاگرا تولید شده است.

قرص تاخیری مشکی

نحوه مصرف قرص تاخیری vip

پیشنهاد میشود يك قرص را ۳۰ تا ۴۰ دقيقه قبل از رابطه با يك ليوان آب سرد ميل كنيد

در هر ۲۴ ساعت حداكثر مصرف يك عدد قرص vip و قرص مشكي مجاز است

تا کنون عوارض جدی برای این قرص ها گزارش نشده است

این قرص ها 100 درصد از مواد گیاهی تولید شده است

چه کسانی می توانند از قرص vip استفاده نمایند ؟

برای برطرف نمودن مشکلات رایج در مردان مانند زودانزالی و مشکلات نعوظ می توان مصرف قرص وی آی پی را برای آقایان پیشنهاد نمود. استفاده از این قرص برای مردان دارای مزیت های بسیاری می باشد که از جمله این مزایا می توان به افزایش میل جنسی است. که این مزیت بیشتر در مردانی که سنین میانسالی را می گذرانند بسیار مهم است. به این معنی که این دارو می تواند شور جوانی را به شما بازگرداند. همچنین این قرص سفت کننده الت است، چیزی که به اصطلاح نعوظ نامیده می شود. قرص وی آی پی می تواند نعوظ را به حالت حداکثری در آورده و در طول رابطه نیز به حفظ نعوظ کمک کند. همچنین مردانی که فکر می کنند اندازه آلتشان کوچک است (البته باید ذکر نماییم اکثرا چنین تفکری صحیح نیست) نیز می توانند با استفاده از این دارو آلتشان را کمی بزرگتر نمایند. پیشنهاد می شود قرص های بزرگ کننده آلات تناسلی را مشاهده نمایید.

بنا بر این تمامی مردانی که مشکلات فوق را دارند می توانند از این دارو برای رفع مشکلات خود استفاده نمایند و همچنین یکی از ویژگی های مهم دیگر این دارو این است که لذت نزدیکی به بیش از 10 برابر افزایش می دهد و مردانی که مشکل خاصی ندارند و صرفا می خواهند لذت بیشتری از رابطه خود داشته باشند می توانند از این دارو استفاده نمایند و شاهد لذت بی نظیری باشند. قرص VIP با رفع مشکلات فوق اعتماد به نفس را در مردان افزایش می دهد. همانطور که می دانید نبود اعتماد به نفس یکی از اصلی ترین دلایل سردمزاجی در مردان می باشد. در واقع این دارو با این تعریف می تواند به صورت غیر مستقیم نیز اثر افزایشی بر میزان میل جنسی در مردان داشته باشد.

 

vip pills

نکات مربوط به نگهداری و مصرف محصول

مانند تمام دارو ها قرص vip را دور از دسترس کودکان نگهدارید.

قرص ها دور از نور و در دمای کمتر از 30 درجه بیرون از یخچال نگهداری شود

همیشه قرص ها را با آب کافی میل نمایید

هرگز دوز مصرفی دارو را سرخود افزایش ندهید

وی آی پی داروخانه

قیمت محصول اورجینال : 310000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید:


5/5 (3 نظر)

یک نظر در خرید قرص وی آی پی vip از داروخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *