خرید قرص گودمن از داروخانه مخصوص تقویت جنسی مردان

قرص گودمن ، داروی گیاهی تحریک کننده و افزایش نعوظ مردان با نام تجاری good man بهترین قرص گیاهی تاخیری و تقویت کننده مخصوص مردان

قرص گیاهی افزایش نعوظ گودمن

تقویت کننده قوای جسمی و جنسی

تاخیری و افزایش دهنده زمان انزال

بزرگ کننده آلت مردان

100 درصد گیاهی

بدون عوارض جانبی خطرناک

دارای مجوز از وزارت بهداشت

کپسول گیاهی گودمن

کپسول گودمن یک ترکیب کاملا گیاهی است که با افزایش خون پذیری در عضو مردانه باعث بهبود عملکرد کلی سیستم تناسلی مردان میشود و به صورت جزء به جزء اگر بخواهیم توضیح بدهیم باعث افزایش حجم و بزرگ شدن آلت ، افزایش سختی ، افزایش زمان انزال و بهبود میزان نعوظ و درمان عدم نعوظ مردان میشود.

قرص good man در درمان سرد مزاجی مردان نیز بسیار موثر بوده و پزشکان برای درمان سرد مزاجی نیز این قرص را تجویز می نمایند. این قرص ها در بسته های 30 تایی و پلمپ کاملا اورجینال و دارای هولوگرام شرکت سازنده و دارای تاریخ تولید و انقضای چاپ شده ارائه میگردد.

گودمن در مقایسه با دیگر داروهایی که تاثیرات مشابه را دارند ارزان تر است. مثلا قرص های 30 عددی تقویت کننده قدرت جنسی مانند قرص ویگرکس بسیار گران تر از این دارو هستند. و این نکته را هم در نظر داشته باشید که تاثیر گذاری قرص های گودمن چیزی از رقبای خود کم تر ندارد و از نظر کارایی مشابه دیگر رقبای مشهور خود است.

. بسیاری از کسانی که می خواهند به دنبال راه حلی باشند تا با استفاده از آن مشکلات جنسی خود را درمان کنند، می توانند از این دارو استفاده کنند. اگر شما راه حل های بسیاری را برای درمان کردن مشکلات جنسی خود امتحان کردید و به نتیجه نرسیدید، به شما پیشنهاد می کنیم این قرص را  امتحان کنید.

قیمت قرص good man اصل : 665000 تومان

برای خرید لطفا از طریق فرم در انتهای همین صفحه اقدام به ثبت سفارش بفرمایید

 

good man pills

طریقه مصرف قرص گودمن

با توجه به تفاوت های جسمانی افراد ممکن است میزان استفاده از هر دارو برای افراد متفاوت باشد

میزان استاندارد مصرف قرص گودمن به صورت دو قرص در روز 2-1 ساعت بعد از غذا میباشد.

استفاده بیش از دو قرص در روز بدون دستور پزشک انجام نشود.

بهتر است قرص همراه با آب کافی میل گردد.

در صورتی که یک وعده استفاده از قرص را فراموش کردید در نوبت بعدی دوز آن را دو برابر نکنید.

چه کسانی می توانند از قرص گودمن استفاده کنند

برخی از افراد امکان دارد که مشکل در نعوظ خود داشته باشند می توانند با استفاده از قرص گودمن این مشکل خود را درمان کنند. در واقع شما با استفاده از این قرص می توانید مدت زمان رابطه خود را بیشتر کنید، چرا که ماهیچه های آلت تناسلی شما سفت تر می شود و همین مسئله تاثیر بسیاری در بهبود رابطه جنسی شما دارد.

درمان زود انزالی آقایان یکی دیگر از مهمترین خواسته هایی می باشد که برخی از آقایان دارند، چرا که آنها انزال زود رس دارند و در رابطه خود نمی توانند لذت زیادی ببرند. آنها با استفاده از قرص گودمن می توانند این مشکل خود را تا حد بسیار زیادی درمان کنند و دیگر در رابطه جنسی خود لذت ببرند.

افزایش قوای جنسی یکی از پررنگ ترین تاثیرات این دارو است که برای مردانی که از لحاظ جنسی مشکل دارند می تواند مفید باشد و قوای جنسی آنان را به صورت چشمگیری افزایش دهد. این خاصیت مخصوصا برای مردان میانسال بسیار پر اهمیت است. بسیاری از آقایان به علت مشکلات بسیار زیادی که امکان دارد برای آنها رخ دهد به این مشکل دچار می شوند، ولی هیچ جای نگرانی نیست، چرا که آنها با گودمن می توانند قوای جنسی خود را بازیابند.

کپسول گودمن

قرص های گودمن دارای منشا 100 درصد گیاهی بوده و به نام ” قرص گیاهی تقویت قوای جنسی ” مشهور است. متابولیسم این قرص ها به راحتی در بدن انجام میشود و تاثیرات آن به طور معمول 36 تا 72 ساعت در بدن باقی میماند.

عوارض قرص good man

برای این قرص ها تا کنون عوارض خاصی گزارش نشده است اما ممکن است برای افرادی که دارای فشار خون هستند و داروهای ضد فشار خون مصرف مینمایند خطرناک باشد. همچنین افرادی که داروهای دارای نیتروگلیسیرین مصرف می نمایند نباید همزمان قرص گودمن استفاده کنند. عوارض قرص گودمن در مقایسه با عوارض قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دیگر کمتر است و این امر به خاطر ترکیبات طبیعی این دارو می باشد.

گودمن

قیمت قرص good man اصل : 665000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


4.5/5 (2 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *