خرید قرص تاخیری ایرانی کیمیاگر از داروخانه

کپسول تاخیری کیمیاگر توس ، بهترین قرص تاخیری گیاهی برای مردان ساخت ایران دارای مجوز بهداشت و بهترین قرص تاخیری ایرانی در داروخانه ها

اولین و بهترین قرص تاخیری ایرانی

دارای پروانه ساخت از وزارت بهداشت به شماره 023 – 88

افزایش چشمگیر زمان مقاربت

قرص تاخیری بدون عوارض

افزایش میل ، قدرت و کیفیت رابطه جنسی

بدون عوارضی چون تپش قلب ، چاقی و اضافه وزن یا ناراحتی های پوستی و گوارشی و …

قرص کیمیاگر

قرص تاخیری دیلی کیم

یکی از مشکلاتی که مردان با افزایش سن با آن دست و پنجه نرم می کنند، زودانزالی است! (انزال زودرس مردان یا زودانزالی  باعث می شود شریک جنسی به ارگاسم نرسیده و رضایت کامل از رابطه نداشته باشد. که به مرور موجب کاهش میل به رابطه از طرف زوجه و کاهش اعتماد به نفس برای زوج خواهد شد.)

زود انزالی در رابطه زناشویی می تواند خطر آفرین باشد و موجب رنجش همسر شده و در نهایت باعث شود رابطه زناشویی خوب و باکیفیتی انجام نشود، به همین منظور اکثر مردان با گذر سن و روبرو شدن با مشکلات و اختلالات نعوظ و زود انزالی می بایست از قرص های تاخیری استفاده کنند. با وجود تنوع محصولاتی که در بازار وجود دارد، انتخاب داروی تاخیری مناسب برای فرد سخت می شود و تشخیص این که کدامیک از آنها می تواند موثر و کاربردی باشد، سخت می شود.

قرص تاخیری کیمیاگر یک قرص ویژه با ترکیبات و فرمولاسیون کاربردی است که مشتریان خاص و بالقوه خودش را دارد و شما هم می توانید از این قرص برای درمان زود انزالی و افزایش مدت رابطه زناشویی استفاده کنید. این قرص تاخیری با بهبود جریان خونرسانی در بخش های بدن باعث درمان اختلال در نعوظ می شود و مردان می توانند یک رابطه زناشویی خوب و با کیفیت را تجربه کنند.

كپسول تاخيري کیمیاگر KIMIAGAR يك فراورده 100 درصد گياهي ایرانی است كه بر پايه تجربيات موفق برگرفته از طب سنتي تهيه شده است و با كم كردن حساسيت اعصاب اندام تناسلی موجب كمك به رفع انزال زودرس در مردان مي شود.

قیمت محصول اصل : 110000 تومان

برای خرید این محصول لطفا از طریق فرم انتهای صفحه ثبت سفارش نمایید

قرص تاخیری کیمیاگر

ویژگیهای قرص تاخیری کیمیاگر

مخصوص ایجاد تاخیر در انزال مردان

اولین قرص تاخیری ایرانی دارای مجوز فروش بدون نسخه در داروخانه

ایجاد تاخیر در انزال مردان در حدود 30 دقیقه

ارائه شده در بسته بندی 10 عددی

بدون عوارض جانبی خطرناک

مخصوص مصرف مردان

چه کسانی می توانند از قرص تاخیری کیمیاگر استفاده نمایند؟

در اکثر آقایان مشکل زود انزالی از جمله عواملی است که باعث عدم رضایت بین زوجین در رابطه زناشویی می شود. برای این مورد درمان تضمین شده ای متاسفانه وجود ندارد ولی می توان با استفاده از مصرف برخی قرص های تاخیری موجود در داروخانه مانند قرص کیمیاگر که یک داروی کاملا گیاهی می باشد می تواند تا حدودی این مشکل را حل و برطرف نماید. این دارو موجب تاخیر در انزال می شود و در درمان و پیشگیری از زود انزالی مفید می باشد. به دلیل گیاهی بودن این قرص هیچ گونه عوارض جانبی در صورت مصرف این قرص برای بدن شما وجود نداشته است.

قرص تاخیری کیمیاگر برای زیاد کردن و افزایش دادن مدت زمان رابطه جنسی بسیار تاثیر گذار می باشد و و به دلیل گیاهی بودن این دارو هیچ گونه تداخل با داروهای شیمیایی دیگر وجود نداشته است. خوارکی های اسیدی نطیر سرکه و آبلیمو موجب خنثی شدن اثر این دارو می باشد. این قرص حساسیت عصب تناسلی را کم کرده و به رفع زود انزالی در آقایان کمک می نماید.

قرص تاخیری ایرانی

ترکیبات قرص کیمیاگر

ترکیبات این قرص کاملا طبق استانداردهای وزارت بهداشت در نظر گرفته شده است و می توانید با خیالی آسوده از این قرص به صورت روزانه استفاده کنید و نتایج مثبتی را در کوتاهترین زمان مشاهده نمایید. طریقه مصرف قرص تاخیری کیمیاگر به صورت روزانه است و می توانید یک عدد از قرص را به همراه غذا و یا بعد از غذا با یک لیوان آب میل کنید.

قرص تاخیری ایرانی کیمیاگر كاملا گياهي بوده و هيچ گونه عوارضي ندارد

این كپسول با اثر بخشي حدود ۳۰ دقيقه براي تمامي گروه هاي سني بالای 18 سال قابل استفاده مي باشد

كپسول KIMIAGAR عملكرد ۱۰۰% تضميني دارد

اين محصول هیچگونه عوارضی ایجاد نمی کند

كپسول تاخيري KIMIAGAR در بسته بندی اورجینال 10 عددي ارائه می گردد

قرص تاخیری ایرانی کیمیاگر

موارد منع مصرف:

مورد خاصي گزارش نشده است. اما بهتر است در افرادی که داروهای آرام بخش استفاده می کنند با مشورت پزشک مصرف شود.

تداخل دارویی:

از آنجائيكه مواد تشكيل دهنده ي اين دارو غالبا گياهي هستند، معمولا هيچ گونه تداخلي با ساير داروهاي شيميايي ايجاد نمي كنند. اين خصوصيت به ويژه در افراديكه بطور همزمان داروهاي ديگري نيز مصرف مي كنند داراي اهميت است.

نحوه مصرف قرص تاخیری کیمیاگر توس

1 یا 2 كپسول به صورت کامل 1 تا 1/5 ساعت قبل از رابطه ميل شود.

از مصرف همزمان اين كپسول با مواد اسيدي مانند آبليمو يا سركه خودداري شود، زيرا موجب ضعیف شدن تاثيرات دارو مي شود.

برای اشخاصی که دارای بیماری های فشار خون بالا و بیماری های قلبی دارند باید مصرف این دارو زیر نظر پزشک باشد. دو سه ساعت قبل از شروع به رابطه جنسی و آمیزش یک یا دو عدد قرص را همراه با یک لیوان سر پر آب مصرف نموده و بعد از مصرف قرص بسته به نوع  بدن  و ژنتیک فرد مصرف کننده تاثیر گذاری این قرص را متوجه خواهید شد.

همچنین مصرف این قرص برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی گرد.

بعد از باز شدن در قوطی قرص گیاهی کیمیاگر باید تا مدت زمان سه ماه استفاده شود.

کیمیاگر

قیمت محصول اصل : 110000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


4.2/5 (9 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *