خرید قرص ویاگرا 100 اصل قوی ترین قرص راست کننده از داروخانه

قرص ویاگرا ؛ قوی ترین قرص راست کننده و افزایش نعوظ با دوز 100 میلی گرم و بسته 30 تایی جدید در بسته بندی اورجینال با مجوز بهداشت

معرفی قوی ترین قرص راست کننده

یکی از متداول‌ترین قرص‌هایی که می‌توان برای افزایش توان جنسی مردان استفاده کرد قرص ویاگرا است. ویاگرا یک قرص راست کننده قوی است و نام ماده فعال موجود در آن سیلدنافیل است. این قرص در دوزهای 25 تا 100 میلی‌گرم تولید و به بازار عرضه می‌شود. این دارو به صورت رسمی به عنوان یک قرص راست کننده قوی در سال 1998 وارد بازار جهانی شد و در زمینه درمان اختلال نعوظ مورد تایید سازمان بهداشت و غذا و دارو است.

جالب است بدانید که قرص ویاگرا در ابتدا به جهت رفع مشکل فشار خون بالا و همچنین پیشگیری از آنژین صدری تولید شد. اما پس از مدتی آزمایش‌های بالینی بر روی این دارو صورت گرفت و نتایج آزمایش نشان داد که این دارو اثرات چندانی بر روی مشکلات قلبی و عروقی نخواهد داشت. در خلل انجام این آزمایش‌ها مشخص شد که این قرص به طرزی چشمگیر بر روی عملکرد جنسی افراد اثر می‌گذارد و قادر است تا مشکلات مربوط به اختلال نعوظ را برطرف کند. همانطور که می‌دانید اختلال نعوظ یکی از شایع‌ترین اختلالات جنسی است که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در کیفیت رابطه جنسی و زناشویی داشته باشد.

قرص ویاگرا ، علاوه بر حفظ سطح هورمون تستوسترون در بدن ، باعث ترشح هورمون هایی که در اثر بالارفتن سن و یا مشکلات جسمی، سطح آنها در بدن کاهش یافته میشود و نیز غدد ضعیف شده را نیز ترمیم و فعال میکند و در نتیجه این قرص برای افراد میان سال و کسانی که دوره جوانی آن ها تمام شده است نیز بسیار مفید است. همچنین به منظور بهبود خستگی، درمان ناتوانی جنسی، درد کمر و زانو، ضعف عضلانی اندام ها، درمان ضعف ها و مشکلات پروستات، سرگیجه و وزوز گوش نیز بسیار تاثیرگذار معرفی شده است.

 

تعداد: 30 عدد

دوز: 100 میلی گرم

قرص ویاگرا داروخانه

 

نحوه عملکرد قرص ویاگرا

همانطور که کمی پیش‌تر ذکر شد قرص ویاگرا (سیلدنافیل) برای درمان اختلال نعوظ و به عنوان قرص راست کننده قوی در مردان مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه عملکرد این قرص به این صورت است که جریان خون به آلت تناسلی را افزایش می‌دهد و این موضوع خود سبب می‌شود که به هنگام تحریک جنسی نعوظ به خوبی صورت بگیرد و آلت تناسلی کامل سفت و راست شود. این دارو به عنوان قوی‌ترین قرص راست کننده دارای محبوبیت بسیاری است چراکه دارای عوارض نسبتا کمی هست و استفاده از آن آسان است و کارایی رابطه جنسی را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد.

ویاگرا سبب تنظیم آنزیم کنترل‌کننده جریان خون موجود در آلت تناسلی مردان می‌شود. این مهار سبب می‌شود تا روند طبیعی انزال افزایش پیدا کند. شایان ذکر است که اگرچه ویاگرا سبب افزایش نعوظ می‌شود اما فرد همچنان برای نعوظ کامل به تحریک جنسی نیاز خواهد داشت.

در حین تحریک جنسی، سیستم عصبی آلت تناسلی مرد اکسید نیتریک آزاد خواهد کرد. اکسید نیتریک آنزیمی را ترشح می‌کند که این آنزیم پیام‌رسان گوانزین مونوفسفات حلقوی را تولید می‌کند. این آنزیم ترشح شده باعث می‌شود تا شریان‌های (سرخرگ‌ها) آلت تناسلی گشاد شود و این شریان‌ها و بافت نعوظ پر از خون شوند. در نهایت پس از این مرحله نعوظ رخ خواهد داد. ویاگرا سبب می‌شود تا این آنزیم کاهش نیابد و بنابراین جریان خون و حالت نعوظ ادامه پیدا کند و راستی آلت بیشتر به طول بینجامد. هرچه جریان خون طولانی‌تر و مدام‌تر باشد نعوظ شدیدتر بوده و راستی و سفتی آلت تناسلی مرد نیز افزایش خواهد یافت.

همچنین شایان ذکر است که فاکتورهای گوناگونی در نحوه عملکرد این دارو موثر است. برای مثال یکی از این عوامل سن است. هرچه سن بالاتر باشد اثرات قرص ویاگرا نیز طولانی‌تر خواهد بود. برای مثال در صورتی که مردان بالای 65 سال از این دارو استفاده کنند چون سیستم متابولیک بدن آن‌ها آهسته و کند شده است، اثر قرص ویاگرا برای مدتی طولانی‌تر در بدن باقی خواهد ماند.

از طرفی رژیم غذایی نیز بر روی اثربخشی و عملکرد ویاگرا موثر خواهد بود. هرچه معده برای هضم غذایی خاص فعالیت بیشتری داشته باشد، اثربخشی و عملکرد ویاگرا نیز با تاخیر بیشتری مواجه خواهد شد. بنابراین اگر این قرص را با معده خالی مصرف کنید عملکردی سریع‌تر بر روی بدن شما خواهد گذاشت.

همچنین دوز داروی مصرفی نیز یکی دیگر از عوامل موثر در عملکرد آن است. هر چقدر دوز ویاگرای مصرفی شما بالاتر باشد نحوه عملکرد موثرتر و طولانی‌تر خواهد بود. اما باید بدانید که دوز مصرفی شما از جانب پزشک مشخص خواهد شد و به هیچ وجه نباید بدون مشورت با پزشک خود و به صورت خودسرانه دوز ویاگرای مصرفی خود را تعیین کنید.

از دیگر عوامل مهم در نحوه عملکرد قرص ویاگرا وضعیت سلامت بدن است. اگر فرد دارای مشکلات کبدی و یا کلیوی باشد به مدت زمان بیشتری برای تجزیه قرص در بدن خود نیازمند است. در نتیجه عملکرد قرص با تاخیر مواجه می‌شود.

به علاوه برخی از داروها مثل آنتی‌بیوتیک‌ها و ریفامپسین که داروی درمان سل است بر نحوه عملکرد ویاگرا اثر خواهند گذاشت. به همین جهت برای پیگیری از کاهش عملکرد داروی ویاگرا با پزشک خود مشورت کنید.

قیمت محصول اصل : 480000 تومان

کیفیت: اورجینال و دارای مجوز

تعداد: 30 عدد

برای خرید این محصول از طریق فرم پایین این صفحه ثبت سفارش نمایید

همچنین قرص ویاگرا 4 عددی نیز در داروخانه موجود می باشد برای خرید و اطلاعات بیشتر لطفا روی لینک زیر کلیک نمایید.

قرص ویاگرا 4 تایی

قرص ویاگرا

امروزه عدم رضایت بخشی در روابط جنسی به دلیل مشکلات جنسی از جمله مشکل اختلال در نعوظ و زود انزالی در روابط زناشویی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که سکوت در مقابل این مشکلات و عدم رفع آن می تواند موجب تاثیرات جبران نا پذیری در رابطه های عاطفی و روانی فرد شود. است به همین دلیل در صورت بروز مشکل در رابطه جنسی باید هر چه سریع تر اقدام به رفع آن نمود. از جمله روش های پیشنهاد شده استفاده از قرص تاخیری موجود در داروخانه ها است. همچنین برای درمان مشکلات نعوظ در مردان قرص ویاگرا یکی از محبوب ترین و شناخته ترین داروها می باشد. به دلیل استفاده راحت و اثر بخشی سریع و همچنین عوارض کم آن مورد توجه عموم برای رفع مشکلات نعوظ و زود انزالی شده است. قرص ویاگرا موجب افزایش یافتن جریان خون به آلت تناسلی مرد شده و باعث نعوظ یا همان سفت و راست شدن آلت جنسی مردانه به هنگام تحریک جنسی می شود. 

طریقه مصرف قرص ویگرا 100

طریقه مصرف این دارو به صورت روزانه است و می توانید با توجه به دوز تجویز شده از سوی پزشک مصرف نمایید. اما به صورت عمومی این قرص خوراکی را به همراه آب ولرمی که قبلا جوشیده است یک ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف می شوند.

ویاگرا به عنوان قرص راست کننده در داروخانه ها موجود است و اختلال در نعوظ را درمان کرده و باعث افزایش جریان خون شریانی ریوی می شود و مردانی که پا به سن گذاشته اند می توانند برای افزایش جریان خون در آلت تناسلی خود و بدست آوردن نعوظ کامل از این قرص به صورت روزانه استفاده کنند. همچنین برای جلوگیری از تداخل دارویی توصیه می شود فاصله زمانی لازم را بین مصرف دو قرص رعایت کرده و در صورت داشتن سابقه بیماری خاص حتما با پزشک مشورت کنید.

موارد منع مصرف قرص ویاگرا

افرادی که از مشکلاتی همچون ناراحتی قلبی، زخم معده و مشکلات تنفسی رنج می‌برند و یا افرادی که قبلا سکته کرده‌اند و دارای فشار خون بالا هستند نباید از قرص ویاگرا استفاده کنند.

اگر از داروهایی استفاده می‌کنید که دارای نیترات هستند باید توجه داشته باشید که با مصرف ویاگرا با افت شدید فشار خون مواجه خواهید شد و مصرف این دارو برای شما ممنوع است.

همچنین برخی از داروهای ضد ایدز، سایمتیدین، کاربامازپین، ریفاپمین، فنوباربیتال و … نیز با ویاگرا تداخل دارویی دارند.

حتما توجه داشته باشید که اگر در زمان مصرف قرص ویاگرا با احساس درد در قفسه سینه رو به رو شدید حتما به پزشک خود اطلاع دهید. چراکه در این صورت ممکن است با بیماری قلبی نهفته مواجه باشید و از آن خبر نداشته باشید.

در صورت وجود بیماری هایی از قبیل بیماری های قلبی و یا سابقه فشارخون بالا یا پایین و یا سابقه سکته خفیف یا مغزی و هرگونه بیماری کلیوی و یا کبدی و یا بیماری های لوسمی, مولتیپل و یا سلول داسی شکل و اختلالات خونریزی مانند هموفیلی نباید بدون مشورت پزشک از مصرف قرص ویاگرا به صورت جدی پرهیز نمایید.

قرص viagra

عوارض قرص سیلدنافیل در دراز مدت

باید توجه داشته باشید که اگرچه قرص ویاگرا می‌تواند به عنوان یک قرص راست کننده قوی عمل کند اما مصرف بیش از حد آن عوارضی را به دنبال خواهد داشت.

اگر در زمان استفاده از قرص ویاگرا زیاده‌روی کردید حتما مصرف قرص را متوقف کنید و از ادامه دادن بپرهیزید و موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید و یا با اورژانس تماس حاصل نمایید. علائمی که در اور دوز یا مصرف بیش از حد ویاگرا به چشم می‌خورند در بخش زیر آمده است:

  • استفراغ
  • تاری دید و ایجاد اختلال در بینایی
  • تاکی کاردی، افزایش تپش قلب
  • پریاپیسم یا نعوظ ادامه‌دار و طولانی
  • اسهال

البته باید بدانید که تمامی عوارضی که در زمان استفاده از این دارو به وجود می‌آیند غیرعادی نیستند و نباید نگران شد. برخی از عوارض در زمان مصرف قرص ویاگرا طبیعی است.

از میان عوارض غیرجدی ویاگرا می‌توان به احساس خواب‌آلودگی، دل‌پیچه، احساس گرما و سردرد اشاره کرد.

مرکز فروش قرص ویاگرا

مرکز فروش معتبر برای خرید هر دارویی بدون شک داروخانه است. بنا بر این ؛ برای خرید قرص ویاگرا می‌توانید به داروخانه‌ها مراجعه و آن را خریداری نمایید. در صورتی که امکان مراجعه حضوری را ندارید، می توانید این قرص راست کننده قوی را به صورت آنلاین از داروخانه آنلاین سبحان سفارش دهید و خرید خود را ثبت نمایید.

خرید قرص ویاگرا از داروخانه

قیمت قرص ویگرا اصل : 480000 تومان

کیفیت: اورجینال و دارای مجوز

تعداد: 30 عدد

برای خرید قرص ویاگرا 30 تایی اصل لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


4.7/5 (7 نظر)

یک نظر در خرید قرص ویاگرا 100 اصل قوی ترین قرص راست کننده از داروخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *