خرید قرص تاخیری پاور وی 8 power v8 از داروخانه

قرص پاور وی ۸ دفترچه ای اصل viagra power v8 ساخت آمریکا یکی از قوی ترین داروهای تقویت نعوظ در مردان و  مخصوص تاخیر در انزال می باشد

نام کامل محصولقرص تاخیری power v8
نوع محصولقرص خوراکی
کشور سازندهآمریکا
کاربردتاخیر در انزال ، افزایش نعوظ
جنسیت مصرفمخصوص مردان
تعداد8 عدد قرص
قیمت155000 تومان

قرص تاخیری مخصوص مردان بزرگسال

بدون طعم و مزه خاص

محصول کشور آمریکا

قرص پاور وی 8 در داروخانه

قرص power v8

قرص power v8 یکی از بهترین محصولات امریکایی است که با برخورداری از بهترین گیاهان در تولید، به عنوان یکی از کاربردی ترین محصولات شناخته شده است. این روزها افراد زیادی با گذر سن و عوامل متعدد دچار مشکلات زود انزالی و اختلال در نعوظ هستند که باعث می شود نتوانند رابطه جنسی خوب و باکیفیتی داشته باشند. این دارو علاوه بر درمان زود انزالی، باعث افزایش ضخامت آلت تناسلی آقایان می شود و با افزایش طول مدت رابطه جنسی، لذت جنسی شما را چندین برابر می کند. در کنار تمامی این ویژگی ها این محصول امریکایی باعث قوای جنسی و از بین بردن ضعف عمومی بدن می شود و آقایان احساس جوانی و شادابی خاصی خواهند داشت کافیست برای یکبار از این قرص با کیفیت استفاده کنید تا نتایج شگفت انگیزی را مشاهده نمایید.

قرص پاور وی 8 – power v8 نمونه جدیدی از محصولات تاخیری برند معروف ویاگرا است که به تازگی تولید و وارد بازار شده و با توجه به تاثیرگزاری بسیار عالی که دارد مورد استقبال مصرف کنندگان و خریداران قرار گرفته است و با ثبت تعداد فروش بسیار بالایی تقریبا در بین قرص های تاخیری رکورد دار شده است.

این قرص تاثیر بسیار عالی ای در ایجاد تاخیر در انزال دارد و ویژگی منحصر به فرد آن این است که با وجود تاثیر تاخیری برای مردان لذت رابطه را نه تنها نمیکاهد بلکه لذت رابطه را تا 10 برابر افزایش میدهد. کافیست تنها یک بار این قرص را استفاده نمایید تا به جمع طرفداران آن بپیوندید.

قیمت محصول اصل : 310000 تومان

برای خرید میتوانید از طریق فرم پایین صفحه اقدام به ثبت سفارش نمایید

قرص تاخیری پاور وی 8

بهترین قرص گیاهی نعوظ

قرص power v8 علاوه بر درمان کامل زود انزالی و افزایش میل جنسی تاثیرات مثبت دیگری نیز دارد که به برخی از آنها اشاره میکنیم :

افزایش اعتماد به نفس در مردان

افزایش شور جوانی

رفع خستگی و کاهش زمان آمادگی برای رابطه بعدی

سفت کننده آلت

ایجاد نعوظ کامل در مردان با مواد گیاهی (این دارو به عنوان بهترین قرص گیاهی نعوظ شهرت دارد)

ویاگرا پاور وی 8

عوارض قرص پاور وی 8

در مورد عوارض قرص پاور وی 8 باید اشاره نمود که طبق ادعای سازنده و البته تایید مصرف کنندگان و خریداران ما این محصول بدون عوارض قرص های مشابه مانند افزایش فشار خون و تاری دید و سردرد می باشد و از لحاظ عوارض مصرف این قرص بسیار امن تر از مصرف قرص های تاخیری دیگر است.

این دارو دارای مجوز از سازمان غذا و داروی آمریکا و CE اروپا می باشد و مصرف آن علاوه بر ایجاد لذت ، مانگاری اثر آن حدود 168 ساعت در بدن است و نه تنها عوارض جانبی خاصی ایجاد نمیکند بلکه باعث ایجاد یک ارکشن (شق پذیری) قوی و ماندگار می شود.

قیمت محصول اصل : 310000 تومان

برای خرید میتوانید از طریق فرم پایین صفحه اقدام به ثبت سفارش نمایید

قرص power v8

طریقه مصرف قرص ویاگرا پاور وی 8

قرص V8 در مصرف کننده بسایر سریع شروع به تاثیر گزاری می نماید و برای دریاف حداکثر تاثیر کافیست 20 الی 30 دقیقه قبل از رابطه یک عدد قرص وی 8 را به همراه یک لیوان آب استفاده نمایید.

دقت کنید ماندگاری تاثیر این قرص تا سه روز میباشد و بنا بر این نیازی نیست که در 48 ساعت بیشتر از یک قرص استفاده شود.

چه کسانی می توانند از این دارو استفاده نمایند؟

قرص پاور وی 8 نمونه ای جدید از محصولات تاخیری بوده که در سال های اخیر با ورود به بازار فروش بسیار مناسبی را به دست آورده است. و در مقابل آن این سوال پیش می آید که چه کسانی می توانند از این دارو استفاده نمایند؟

این دارو هیچ اثر جانبی بر بدن انسان نداشته و هیچ گونه تاثیری بر غدد درون ریز ندارد و استفاده از این قرص برای مردانی که با مشکل زود انزالی مواجه هستند، بهترین گزینه به شمار می رود. برخی از مردان به دلیل خستگی و مشکلات و تنش های روزمرگی با کاهش میل به مقاربت و نزدیکی مواجه می شوند هم چنین در صورت مقاربت زمان آن را بیشتر می کند و در نتیجه فاز انزال را کند می کند. در مقابل آن استفاده از قرص پاور وی 8 در کنار درمان این مشکلات از بیماری های پروستات جلوگیری بعمل می آورد. افرادی که در فعالیت جنسی اعتماد به نفس پایینی دارند و ترشح بیضه در آن بسیار کم می باشد می توانند مصرف این قرص را برای بهبود عملکرد و تمایلات جنسی و تقویت نعوظ انتخاب کنند.

در حالت کلی می توان در پاسخ به سوال “مصرف قرص پاور وی 8 برای چه کسانی مناسب میباشد؟ ” گفت: مردانی که در هنگام رابطه و یا قبل از آن نعوظ کامل آلت ندارند و با مشکل زود انزالی مواجه هستند و به دلیل تنش های روزانه از نزدیکی و مقاربت دوری می کنند و یا در صورت داشتن فعالیت جنسی عملکرد خوبی را ندارند؛ می توانند در میان انواع محصولات تاخیری و تقویت نعوظ و مکمل جنسی قرص پاور وی 8 را در اولویت انتخاب های خود قرار دهند. کاربرد طولانی مدت قرص پاور وی 8 هیچ گونه عوارض جانبی به دنبال نداشته و مصرف نوشیدنی های الکلی نیز اثرات این دارو را کاهش نمی دهد از این رو با توجه به مزیت ها و فواید بسیار مصرف این قرص مردان می توانند به راحتی و بدون دغدغه های فکری وارد یک رابطه جنسی پر از هیجان و لذت بخشی شده و از نتایج مصرف این قرص رضایت مند باشند.

همچنین مردانی که بیش از حد دچار خستگی جسمی می شوند و انرژی لازم را برای انجام رابطه با همسرشان را ندارند نیز می توانند از این دارو و یا داروهای تاخیری دیگر مانند قرص شارک اکسترکت استفاده نمایند. مطمئن باشید که زندگی زناشویی شما در فاز رابطه جنسی بعد از مصرف این دارو دچار تغییرات عدیده شده و لذت رابطه برای هر دو طرف شما و همسرتان چندین برابر قبل خواهد بود.

قرص power v8

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید:


4.2/5 (6 نظر)

یک نظر در خرید قرص تاخیری پاور وی 8 power v8 از داروخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *