خرید قرص ویاگرا آمریکایی 4 عددی از داروخانه

قرص ویاگرا 4 عددی اصل آمرکا با دوز 100 میلی گرم مخصوص مردان می باشد که برای درمان مشکلات نعوظ و زود انزالی مردان کاربرد دارد

شامل یک عدد ورقه ویاگرا 4 عددی اصل

دارای دوز 100 میلی گرمی

مخصوص مردان

تاثیرات مثبت بر روز زود انزالی

ایجاد نعوظ کامل و حفظ نعوظ در طول رابطه

ویاگرا 4 عددی

اختلالات جنسی مردان

مشکلات جسمی و اختلالات جنسی می توانند در عملکرد مردان در رابطه با همسر مشکلاتی را ایجاد نمایند. مشکلاتی که می توانند به صورت روحی و روانی نیز نیز نمود پیدا کنند مانند کاهش میل جنسی و یا کاهش اعتماد به نفس که برای درمان این گونه از نمود ها باید ریشه مشکلات برسی و درمان شوند. از جمله مشکلات رایج می شود به اختلالات در نعوظ و همچنین زود انزالی در مردان اشاره نمود که همه گیری بیشتری دارند و درصد بالایی از مردان با این مشکلات درگیرند. مشکل زود انزالی در سنین جوانی و میانسالی و مشکلات مربوط به نعوظ بیشتر در سنین میان سالی رایج هستند هرچند در برخی جوانان هم شاهد مشکل عدم نعوظ کامل هستیم. دقت نمایید ادامه این مشکلات می تواند موجب سرد مزاجی و کاهش اعتماد به نفس در مردان شود.

زودانزالی

مشکل زود انزالی به حالتی گفته می شود که انزال بسیار زود رخ دهد. برای زمان انزال مردان نمی توان مدت دقیقی تعیین نمود اما اگر انزال زود تر از 5 دقیقه رخ دهد به اصطلاح گفته می شود فرد دچار مشکل زود انزالی است. زود انزالی ممکن است بر اثر پرهیز طولانی مدت از رابطه رخ دهد اما زود انزالی دائمی مشکلی جدی است که لذت رابطه را برای طرفین کاهش می دهد.

مشکلات نعوظ

مشکلات نعوظ دارای جنبه های مختلفی هستند از جمله عدم حفظ نعوظ در طول رابطه که در این حالت فرد به نعوظ می رسد اما به دلایل فیزیولوژیکی در طول رابطه نعوظ کامل از دست می رو و به اصطلاح آلت شل می شود. در نمونه دیگری از مشکلات نعوظ عدم رسیدن به نعوظ کامل است که در این حالت با وجود تحریک آلت به سفتی و سختی کامل نمی رسد و همین امر موجب کاهش لذت رابطه برای طرفین می شود. و در حالت حد اکثری نیز برخی مردان حتی در هنگام تحریک نیز آلتشان نعوظ نمیابد و به اصطلاح شل می ماند.

درمان های مختلفی برای این مشکلات مطرح شده است از جمله درمان های دارویی که در این روش درمانی پیشنهاد می شود استفاده از قرص سیالیس است. یکی از داروهایی که در سطح جهانی برای از بین بردن مشکلات نعوظ وجود دارد قرص ویاگرا است. ورقه 4 عددی این دارو را می توانید از طریق فرم انتهای این برگه از سبحان طب سفارش دهید که دارای دوز 100 میلی گرم می باشد.

قیمت محصول اصل : 175000 تومان

کیفیت: اورجینال و دارای مجوز

تعداد: 4 عدد

برای خرید این محصول از طریق فرم پایین این صفحه ثبت سفارش نمایید

قرص ویاگرا 100 میلی گرم

جالب است بدانید که این دارو در اصل برای درمان فشار خون شریانی ساخته شد اما نتایج آزمایش های مختلف نشان داد که کاربرد این دارو برای افزایش میزان نعوظ قوی بوده و مورد تایید است.

قرص 4 عددی ویاگرا

قرص ویاگرا در تعداد و دوز های مختلفی ساخته شده و انواع آن در داروخانه سبحان موجود است؛ برای مشاهده انواع این دارو کافیست در قسمت جست و جوی سایت نام ویاگرا را سرچ نمایید. یکی از کاربردی ترین نمونه های این دارو نمونه قرص 30 عددی ویاگرا است که به دلیل تعداد بالای دارو برای افرادی که از درمان بوسیله این دارو اطمینان دارند کاربردی است. اما برخی خریداران نیز تقاضای نمونه 4 عددی این دارو را داشتند که برای این عزیزان این محصول روی سایت قرار گرفت. خوبی ویاگرا 4 عددی این است که می توانید برای مدت زمان کوتاهی تاثیرات این دارو را برای خود امتحان نمایید و در صورت رضایت از تاثیرات آن مصرف این دارو را ادامه دهید.

این نمونه نیز مانند دیگر نمونه های برند ویاگرا ساخت کمپانی Pfizer آمریکا می باشد و نمونه اورجینال این دارو نیز ارائه می گردد. همان طور که از تصاویر مشخص است محصول شامل یک ورقه 4 عددی قرص آبی ویاگرا می باشد که دارای دوز 100 میلی گرم بوده و دارای نوشته های هک شده روی خود قرص ها می باشد.

قیمت محصول اصل : 175000 تومان

کیفیت: اورجینال و دارای مجوز

تعداد: 4 عدد

برای خرید این محصول از طریق فرم پایین این صفحه ثبت سفارش نمایید

ویاگرا

نحوه تاثیر ویاگرا

تمامی قرص های ویاگرا دارای ماده تاثیرگذار سیلدنافیل هستند که این ماده تاثیر خوبی بر روی نعوظ دارد و با افزایش میزان جریان خون در رگ های آلت موجب بهبود خون رسانی به بافت های آلت می گردد. همانطور که می دانید نعوظ آلت و یا در اصطلاح عامیانه راست شدن آلت زمانی رخ می دهد که بر اثر تحریک بافت های اسفنجی داخل آلت جذب خون نموده و حجیم تر شوند این افزایش حجم تا مقداری که بافت ها به حد اکثر ظرفیت خود خون جذب نموده و به حالت سفتی برسند ادامه میابد. در مردانی که دچار اختلال در نعوظ هستند این جذب خون کامل نمی شود و با وجود افزایش سایز ، آلت به سفتی نمی رسد. قرص ویاگرا با افزایش میزان خونرسانی به بافت های آلت موجب تکمیل فرآیند جذب خون و نعوظ کامل در مردان می گردد.

البته تنها کاربرد این دارو در بهبود نعوظ نیست بلکه کمپانی سازنده با اضافه نمودن ترکیباتی خاصیت تاخیری نیز به این دارو افزوده است. یعنی با مصرف این دارو تاخیر در انزال رخ داده و مشکل زودانزالی نیز برطرف می گردد. بنابر این مردانی که مشکل زود انزالی دارند نیز می توانند از این دارو برای درمان مشکل خود استفاده نمایند.

viagra-4

نحوه مصرف قرص ویاگرا 4 عددی

قرص ویاگرا را هر زمان از روز می‌توان مصرف كرد. به‌ طور معمول به صورت 50 یا 100 میلی‌گرمی یك ساعت قبل از فعالیت جنسی به صورت خوراكی مصرف می‌شود (اگر برای اولین بار از قرص ویاگرا استفاده می کنید بهتر است نصف قرص را مصرف نمایید تا دوز 50 میلی گرم به دست آید) اما می توان از یک ساعت‌ و‌ نیم تا 3 ساعت قبل از نزدیكی هم مورد استفاده قرار گیرد. دوز مصرف معمولا براساس توصیه پزشك تنظیم می‌شود اما نباید بیشتر از 100 میلی‌گرم در هر دوز باشد و فقط یك‌بار در روز مصرف ‌شود.

قیمت محصول اصل : 175000 تومان

کیفیت: اورجینال و دارای مجوز

تعداد: 4 عدد

برای خرید این محصول از طریق فرم پایین این صفحه ثبت سفارش نمایید

ویاگرا آمریکایی

قیمت قرص ویاگرا 4 عددی اصل : 175000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


5/5 (1 نظر)

یک نظر در خرید قرص ویاگرا آمریکایی 4 عددی از داروخانه

    1. سلام ابراهیم
      فقط همین دوز 100 میل موجوده و برای کاهش دوز می تونید نصف قرص برای 50 میل و یا یک چهارم قرص رو برای 25 میل استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *