خرید قرص سیالیس اصل از داروخانه

خرید قرص سیالیس دارای ماده تادالافیل ، بهترین قرص تقویت نعوظ در مردان از داروخانه به همراه معرفی انواع قرص های سیالیس cialis اصل تضمینی

ویژگی های عمومی قرص های سیالیس :

بهترين مکمل براي افزايش نعوظ در مردان

در بسته بندي اورجينال و دارای هولوگرام مخصوص کارخانه

تاثیر تاخيري و دير انزالي

سیالیس سفت کننده آلت و حفظ نعوظ در طول رابطه

افزايش دهنده ميل جنسي

قرص سیالیس چیست؟

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که از اختلال نعوظ رنج می‌برند. در این صورت یکی از راه‌حل‌های عالی برای رفع مشکل شما مصرف قرص سیالیس خواهد بود. داروی سیالیس که به نام تادافیل نیز شهرت دارد سبب می‌شود تا ماهیچه‌های موجود در پرامون عروق خونی شما در حالت آرامش قرار گیرد و در نتیجه جریان خون به بخش‌هایی خاص از بدن شما افزایش پیدا کند.

قرص سیالیس که یک قرص نعوظ قوی به حساب می‌آید برای درمان مشکل جنسی نعوظ (همانند قرص ویاگرا) استفاده می‌شود. همچنین می‌توان از این قرص برای درمان هیپرتروفی خوش‌خیم پروستات (بزرگ شدن پروستات) نیز استفاده نمود.

امروزه تلاش بر آن است تا مشکلات و اختلالات جنسی افراد از طرق گوناگون و ترجیحا ساده حل شود. همانطور که می‌دانید مشکل نعوظ و زودانزالی یکی از مهم‌ترین مشکلات جنسی است و تاکنون سبب مشکلات زیادی در میان زوجین و حتی سست شدن بنیان خانواده‌ها شده است. برای همین داروسازان و پزشکان با استفاده از داروهای مختلف که یکی از قوی‌ترین آن‌ها داروی سیالیس است در صدد رفع این مشکلات هستند.

قرص سیالیس

بهترین و قوی‌ترین قرص نعوظ

یکی از بهترین داروهایی که می‌توان برای درمان اختلال نعوظ مصرف کرد، داروی سیالیس است. برای همین اگر به دنبال خرید داروی نعوظ هستید این قرص را از یاد نبرید. قرص سیالیس جزو بهترین و قوی‌ترین قرص‌های نعوظ موجود دربازار است و موفق شده است تا در میان داروهای جنسی و برندهای متفاوت شهرتی بسیار زیادی را نصیب خود کند. این دارو یک قرص حفظ نعوظ است و کارایی بسیار بالا و راضی‌کننده‌ای دارد.

آیا قرص سیالیس تاخیری است؟

بله، باید گفت که قرص سیالیس یک داروی تاخیری به حساب می‌آید. در حقیقت این محصول مشهورترین و معتبرترین قرص نعوظ موجود است. اگر این دارو را به صورت اصل تهیه کنید به کارایی آن که 12 تا 15 برابر محصولات دیگر است پی خواهید برد. بر اساس مطالعاتی که بر روی مردان 35 تا 40 سال صورت گرفت، مشخص شد که از هر دو نفر از آن‌ها، یک نفر از اختلال نعوظ رنج می‌برد. زودانزالی در این افراد با افزایش سن با شدت بیشتری نیز مواجه می‌شد. بنابراین این افراد پس از مصرف داروی تاخیری سیالیس بسیار بهبود یافتند و به کیفیت بهتری در روابط جنسی خود دست یافتند.

مکانیسم اثر سیالیس

قرص سیالیس سبب خون‌رسانی به عروق خونی و ارگان‌ها موجود در لگن کوچک خواهد شد. این مسئله سبب تقویت نعوظ شده چراکه این دارو یک قرص سیخ کننده است و نعوظ را تقویت می‌کند. این دارو افزایش میل جنسی آقایان را به همراه خواهد داشت. این قرص تقویت نعوظ باعث سفت شدن آلت تناسلی مردان شده و ارگاسم آن‌ها را ارتقا می‌بخشد. از آنجایی که اختلال نعوظ سبب مشکلات روانی و کاهش اعتماد به نفس فرد به هنگام رابطه جنسی می‌شود، قرص سیالیس سبب خواهد شد تا بتوانید با موانع روانی موجود در روابط جنسی و زناشویی خود کنار بیایید و استرس خود را در زمان رابطه کاهش دهید و با اعتماد به نفس بیشتری به اعمال جنسی خود بپردازید. همچنین این دارو سبب افزایش طول مدت رابطه جنسی خواهد شد و رضایت زوجین را در هنگام رابطه جنسی به همراه خواهد داشت و سبب تحکیم بنیان خانواده خواهد شد.

قیمت سیالیس اصل : 480000 تومان (اورجینال تضمینی)

30 عددی اصل

برای خرید سیالیس اصل لطفا اطلاعات خود را در فرم پایین صفحه وارد نمایید

قرص سیالیس اصل

نحوه مصرف سیالیس

معمولا تادالافیل را بصورت یک قرص در زمان مورد نیاز مصرف میکنند. باید توجه داشته باشید که قبل از مصرف کردن این دارو به مطالعه تمامی نکات درج شده بر روی بسته دارو توجه کنید. همچنین باید دارو را تنها به میزانی که برای شما تجویز شده است مصرف کنید و از مصرف دوز کمتر و یا بیشتر دارو بدون مشورت با پزشک خودداری کنید. باید بدانید که قرص سیالیس تنها در زمان احساس نیاز مصرف می‌شود. اگر از این دارو بیش از مقدار مورد نیاز استفاده کردید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

شما می‌توانید داروی سیالیس را به همراه غذای خود و یا بدون آن میل کنید. به هنگام مصرف این دارو آن را نشکنید و خرد نکنید چراکه این دارو باید به صورت کامل بلعیده شود. همچنین از حل کردن این قرص در آب جدا خودداری کنید.

اگر از این دارو صرفا برای اختلال نعوظ استفاده می‌کنید، قرص مورد نظر خود را دقیقا پیش از آغاز رابطه جنسی مصرف کنید اما حتما توجه داشته باشید تا در هر روز بیش از یک‌بار از این دارو استفاده نکنید. این دارو سبب خواهد شد که در زمان رابطه جنسی و تحریکات جنسی خود به نعوظ برسید و آلت تناسلی شما سفت و سیخ شود. همچنین باید این قرص را در دمای اتاق نگهداری کنید. در این صورت این دارو باید در دمای 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود. همچنین داروی سیالیس باید به دور از رطوبت و گرما نگهداری شود.

توجه داشته باشید که هر عدد قرص را به همراه یک لیوان آب آشامیدنی میل کنید. اگر می‌خواهید که با مصرف این دارو بیشترین میزان اثربخشی و کارایی را تجربه کنید، پیش از خوردن این دارو از مصرف غذاهای روغنی و چرب خودداری کنید.

همچنین افرادی که مسن‌تر هستند باید توجه داشته باشند که به هنگام مصرف این دارو نسبت به افراد جوان‌تر با محدودیت بیشتری مواجه هستند و باید دوز پایین‌تری را نسبت به این افراد مصرف کنند.

چه کسانی می توانند از قرص سیالیس استفاده نمایند؟

قرص سیالیس جزو گروه داروهایی است که برای درمان مشکلات نعوظ در مردان به کار می رود. این دارو باعث شل شدن عضلات و افزایش جریان خون به مناطق خاصی از بدن (بافت اسفنجی آلت) می‌شود. به همین منظور برای رفع اختلالات نعوظ و همچنین در مواردی برای درمان بزرگی خوش خیم پروستات توسط پزشکان تجویز می‌گردد. این دارو همچنین برای درمان فشار خون شریانی ریوی و افزایش قوای جسمانی نیز گاها توسط پزشکان برای بیماران خود تجویز می شود.

سیالیس دارای ماده اصلی تادالافیل می باشد که در اصل برای درمان مشکلات نعوظ به کار می رود و بنا بر این برای مردانی قابل استفاده است که مشکل نعوظ دارند. دقت نمایید مشکل نعوظ می تواند به صورت مختلف در افراد ظهور نماید. به طور مثال مردانی که آلتشان به نعوظ نمی رسد و حتی در هنگام تحریک نیز سفت نمی شود. و یا مردانی که آلتشان نعوظ میابد اما در حین رابطه نعوظ آلت از دست رفته و آلت به اصطلاح شل می شود. برای تمامی این افراد قرص سیالیس داروی مناسبی است و همچنین مردانی که سنین جوانی را پشت سر گذاشته و وارد دوران میانسالی شده اند نیز این دارو می تواند شور جوانی و نعوظ کامل را به آنها بازگرداند. در ضمن برخی مردان نیز که می خواهند آلتشان برای رابطه سفت تر باشد نیز می توانند از این دارو استفاده نمایند.

شما باید داروهای دیگری را که مصرف می کنید، اعم از با نسخه و بدون نسخه و همین طور داروهای طبیعی و گیاهی و مکمل مصرف می کنید را مد نطر قرار داده و خدای نکرده اگر الکل و نیکوتین و سایر مواد مخدر استفاده کنید باید در دوز داروی مصرفی شما مد نظر قرار گیرد.

دقت نمایید با توجه به مواردی که در پاراگراف های بالا ذکر شد ، افرادی که دارای بیماری های قلبی هستند و یا داروی خاصی مصرف می کنند باید قبل از مصرف این دارو با پزشک خود مشورت نمایند.

قرص سیالیس
سیالیس 20 میلی گرم در بسته 30 عددی ارائه می شود.

عوارض و موارد منع مصرف

این محصول برای افراد دارای کاهش فشار خون ، بیماریهای قلبی و ریوی توصیه نمی شود.

مصرف بیشتر از یک بار در روز تادالافیل به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

مصرف مقادیر بیش از حد تادالافیل میتواند باعث دردهای قفسه سینه ، منگی ، ضربان نامنظم قلب و تورم پاها و اختلال در دید شود.

همچنین باید توجه داشته باشید که اگر در طول روز بنا به هر دلیلی مجبور به استفاده از سایر داروها هستید این موضوع را قبل از مصرف کردن داروی سیالیس حتما به پزشک معالج خود اطلاع دهید تا مبادا با اختلال دارویی مواجه شوید. چراکه مصرف برخی از داروها به همراه داروی سیالیس می‌تواند اختلالات و خطراتی جدی را به همراه داشته باشد.

علاوه بر نکات ذکر شده باید توجه داشته باشید که داروی سیالیس برای تمامی سنین مجاز نیست و خصوصا در سنین بلوغ ممنوع است. همچنین مصرف این دارو برای افرادی که زیر سن 18 سال هستند ممنوع اعلام شده است.

قیمت سیالیس اصل : 480000 تومان (اورجینال تضمینی)

30 عددی اصل

برای خرید سیالیس اصل لطفا اطلاعات خود را در فرم پایین صفحه وارد نمایید

سبحان طب داروخانه ای در خانه شما

انواع قرص سیالیس

علاوه بر سیالیس 30 تایی چند نوع دیگر از سیالیس نیز موجود میباشد که در زیر به آنها اشاره شده است

قرص سیالیس در انواع مختلفی در داروخانه‌ها عرضه می‌شود. انواع مختلف این دارو بر اساس دوز تادافیل موجود در آن عرضه می‌شود. خوب است بدانید که یکی از محبوب‌ترین انواع قرص سیالیس قرص c200 مشکی است. از میان انواع این قرص می‌توان به قرص سیالیس مشکی ، قرص سیالیس طلایی جدید و قرص سیالیس کشویی اشاره کرد.

دیگر نمونه های قرص سیالیس موجود داروخانه سبحان:

 سیالیس مشکی (تاخیری و افزایش نعوظ)

 سیالیس طلایی جدید (افزایش نعوظ)

سیالیس قرمز (سفت کننده و تاخیری)

برای دیدن توضیحات این قرص ها در ادامه با ما همراه باشید

 

سیالیس مشکی 12 عددی

کپسول سیالیس مشکی اصل انگلستان

ایجاد سختی و سفتی در اندام در هنگام نعوظ

بهبود توانایی جهت بدست آوردن و حفظ نعوظ

بسیار قوی تر و بی خطرتر از ویاگرا

مدت اثری نزدیک به 36 ساعت دارند

دارای دوز 200 میلی گرم

قرص سیالیس مشکی از انواع داروی سیالیس به حساب می‌آید که خرید آن باید با دقت و توجه کامل صورت بگیرد چراکه انواع تقلبی آن در بازار بسیار زیاد است. از آنجایی که تقاضا برای خرید این دارو با افزایش مواجه بوده است، فروشندگان تقلبی بسیاری دست به ارائه این محصول زده‌اند. رنگ مشکی این قرص نشان از غلظت بالای مواد موجود در این دارو و قدرت آن دارد. این قرص به نام قرص c200 مشکی نیز شناخته می شود.

قیمت سیالیس مشکی: 280000 تومان

تصویر زیر:

سیالیس مشکی
سیالیس مشکی به صورت ورقه 6 تایی ارائه می شود.

قرص سیالیس طلایی جدید

دارای دوز 20 میلی گرم

مناسب برای افرادی که نمیخواهند دوز بالای تادالافیل مصرف کنند

این قرص تمام تاثیرات بالا را که ذکر شد دارد

افزایش نعوظ – تاخیری – سفت کننده

نمونه دیگر قرص سیالیس، قرص سیالیس زرد دفترچه‌ای است که به سیالیس طلایی نیز مشهور است. این قرص نیز سبب افزایش میل جنسی و بهبود کیفیت نعوظ خواهد شد.

قیمت سیالیس طلایی : 280000 تومان

تصویر زیر:

سیالیس طلایی
قرص سیالیس زرد در ورقه 6 عددی ارائه می شود.

قرص سیالیس کشویی قرمز

سفت کننده فوق العاده قوی

تاثیر قوی تاخيري و دير انزالي

 افزايش ميل جنسي بویژه در مردان میانسال

این نوع از قرص سیالیس جزو جدیدترین انواع سیالیس است. این محصول دارای بسته‌بندی فلزی است و هر بسته از آن دارای 10 عدد قرص است و همچون تمام انواع دیگر داروی سیالیس سبب افزایش قدرت نعوظ و رفع اختلا نعوظ و زودانزالی می‌شود.

قیمت سیالیس کشویی قرمز : 280000 تومان

تصویر زیر:

سیالیس کشویی قرمز

نظرات در مورد قرص سیالیس

تاکنون نظرات موجود در مورد قرص سیالیس مثبت بوده است و افرادی که از این دارو استفاده کرده‌اند راضی بوده‌اند و به همین جهت است که استفاده از این دارو امروزه با افزایش محبوبیت مواجه بوده است و هر روزه طرفداران آن افزایش می‌یابد. شما نیز می توانید نظر خود را در مورد این محصول بنویسید.

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده، محصول مورد نظر را انتخاب و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


4/5 (6 نظر)

یک نظر در خرید قرص سیالیس اصل از داروخانه

    1. مهم نیست بسته فقط ادرس درست باشد که بدستم برسه و در فرستادن تاخیر نباشد و اگر سرویس شما خوب باشد بدوستان اطلاع میدم از شما بخرن

        1. سلام محمد
          اگر اطلاعات تماستون درست باشه، سفارشات به صورت روزانه پیگیری میشه

  1. سلام طریقه مصرف به چه صورتی هستش؟عوارض جانبی داره؟چون من یه مقدارفشارخون دارم.

    1. سلام محسن
      با توجه به بیماری شما بهتره قبل از مصرف هر دارویی با پزشم خودتون مشورت نمایید.

      1. در زمان تماس طرف سوال پیچ نکنید شاید موقیت جواب نداشته باشه فقط به شماره طرف شماره کارت و مبلغ بفرستید من چند بار خرید کردم فقط ایراد کارتان دیر ارسال میکنید

        1. سلام صادقی
          حتما در مورد “موقعیت خریداران” با کارشناسانمون صحبت می کنیم و پیشنهاد شما را گوشزد خواهیم نمود.
          برای افرادی مانند شما که چندین بار خرید نموده اید و مفتخریم که اعتماد شما را جذب کرده ایم ، فرمایش شما صحیح است. اما خریداران جدید نیاز به مشاوره دارند و اکثرا سوالات زیادی برایشان پیش میاید که باید کارشناسان ما پاسخ دهند.
          در مورد سرعت ارسال تلاش بیشتری خواهیم نمود تا رضایت خریداران جلب شود.

  2. سلام ببخشید من قرص فشار مصرف میکنم آیا مصرف قرص دوز پایین طلایی آن ضرر ندارد

    1. سلام حمید امیدوار
      همانطور که در توضیحات داروها ذکر شده ، افرادی که دارای بیماری های خاص هستند و داروهای خاصی مصرف می کنند بهتر است قبل از مصرف این دارو ها با پزشک خود مشورت نمایند.
      در مورد شما هم بهتره با پزشکتون مشورت نمایید و سپس با توصیه پزشک خود اقدام به خرید نمایید.

    1. سلام صادق
      تاریخ ارسال سفارش بلافاصله بعد از تایید تلفنی سفارش خواهد بود. ساعت ارسال برای تهران را خریدار تعیین می نماید. اما برای شهرستان ها نمی توان ساعت ارسال را تعیین نمود.

  3. باسلام وعرض ادب
    منداروی فشارخون مصرف می کنم(روزی یک قرص لوزارتان25 و یک قرص متورال50 و نصف قرص تریامترن اچ) آیا استفاده از قرص سیالیس کنم؟؟؟

    1. سلام علی
      همواره ذکر کرده ایم و می کنیم که افرادی که داروهای نیترات دار و یا داروهای مربوط به فشار خون مصرف می کنند ، باید قبل از خرید و مصرف هر دارویی با پزشکشون مشورت نمایند. در مورد شما نیز بهتره با پزشک خود مشورت نمایید و احتمالا نظر پزشکتون هم این خواهد بود که این دارو را مصرف نکنید.

  4. سلام وقت بخیر قرص سیالیسی که شنا دارید واقعا اصل هست؟ آخه من دو سری از دو جای مختلف سفارش دادم هر دوش یه شکل ولی بی اثر بودن من سال گذشته از این قرص استفاده می کردم خیلی عالی بودن و از عملکردش راضی بودم ولی سفارش امسال اصلا خوب نبوده برای همین می ترسم که کلا قرص های سیالیس دیگه اون قدیمی هاش موجود نباشه برای همین می پرسم

    1. سلام پیام
      نمونه محصولات ما حتما اروجینال می باشد و در صورتی که به اصالت دارویی شک داشته باشیم ارسال اون دارو را متوقف می کنیم.

    1. سلام امیرجمالی
      انتخاب نوع ارسال سفارش با خریدار هست و برای تهران امکان ارسال با پیک هم داریم.

    1. سلام محمود عظیمی
      تاریخ انتشار اولیه این آگهی سال 2016 هست و شرایط و قیمت ها بروز رسانی می گردد.

    1. سلام میلاد
      با توجه به داروهای مصرفی شما، قبل از مصرف هر دارویی باید با پزشکتون مشورت کنید.

    1. سلام سیاوش
      این محصول برای نعوظ هست و منظور شما اگر از لحاظ نعوظ هست، این قرص می تونه کمکتون کنه.

  5. سلام من تازه وارد سایت شما شدم خاستم در مورد سیالیس تحقیقات کنم که متوجه سایت شما شدم قرص سیالیس زرد برای من از طریق اینستاگرام اومده ولی به قیمت 380هزار تومان ممکنه با هم فرق داشته باشند ازکجا اصل وغیر اصل مشخصه لطفان راهنمایی کنید

    1. سلام علی
      برخی داروهای مشهور نمونه تقلبی هم دارند. البته نمونه اصلی همین قرص سیالیس طلایی فعلا قیمتش 90000 تومان هستش و قیمت 380 هزار تومان برای این محصول غیر منصفانه و زیاده روی در سود هست.

    1. سلام رضا
      تمامی نمونه های سیالیس دارای ماده تادالافیل هستند و تنها تفاوتشون در میزان دوز آنها هستش که میتونید بر اساس دوزهای موجود نمونه مورد نظرتون رو سفارش بدید.

    1. سلام مهدی کلاگر
      با توجه به بیماری شما، مصرف هیچ دارویی بدون پیشنهاد پزشک نباید انجام بدید.

  6. سلام وقت بخیر
    سیالیس دوزهای مختلف دارد ، ولی بنده دنبال قرص سیالیس پاور دوز ۱۰۰ دفترچه ای ۶ تایی سبزرنگ هستم آیا در داروخانه دارید یا میشه از شما تهیه کرد چون فوق العاده هست از نظر کارایی ودوز متوسط ؟

    1. سلام حجت
      انواع سیالیس که موجود داریم رو معرفی کردیم، سبز رنگش رو نداریم. پیشنهاد می کنیم سیالیس طلایی رو خرید نمایید، دوز متوسط و تاثیر خوبی داره

  7. سلام میخوام درخواست خرید قرص سیالیس بدم ولی چون شناختی ندارم لطفا راهنمایی کنید چون مشگل من هنگام رابطه هم زود انزالی دارم وهم زود شل میشه خواهش میکنم جواب بدید ممنون

  8. من سه سال هست از این فروشگاه خرید میکنم
    کیفیت عالی✅
    پاسخگویی✅
    و درکل پیشنهاد میکنم خرید کنید😊

  9. من فشارخون دارم وقرص مصرف میکنم.بدون اینکه با پزشکم مشورت کنم مدتیست از این قرص استفاده میکنم و خیلی هم راضیم.دستتون درد نکنه وقیمت محصولات شما نسبت به جاهای دیگر واقعا”منصفانه س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *