خرید قرص ایکس اید از داروخانه

خرید ارزان قیمت قرص ایکس اید گلدن لایف اورجینال ساخت کمپانی گلدن لایف استرالیا افزایش‌دهنده تمایلات و توانایی جنسی در بانوان و آقایان 

مورد استفاده آقایان و بانوان

تقویت قوای جنسی کلی آقایان و بانوان

بهبود ارگاسم در بانوان

افزایش نعوظ در آقایان

افزایش میل جنسی در آقایان و بانوان

افزایش انرژی کلی بدن

کاهش استرس و تشویش

قرص ایکس اید گلدن لایف

اختلالات جنسی در آقایان و بانوان می تواند از عوامل مهم در فروپاشی خانواده ها و طلاق ها باشد. سرد مزاجی ، اضطراب و مشکلات دیگر می تواند از دلایل اختلالات جنسی باشد. برای درمان این اختلالات قرص های ایکس اید می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. این قرص ها با دارا بودن انواع ویتامین ها و مواد مورد نیاز بدن به عنوان قرص انرژی بخش برای مردان و زنان قابل استفاده است. قرص تقویت قوای جنسی ایکس اید توان و میل جنسی (مردان و زنان) را افزایش می دهد و تشویش و اضطراب را از بین می برد.

این قرص یکی از انواع به تولید رسیده از داروهایی می باشد که در برطرف کردن مشکلات جنسی به شکلی موثر و مفید در مدت زمانی کوتاه عمل کرده و تا حد امکان این موارد را بهبود می دهد. یکی از موارد مثبت در ارتباط با مصرف قرص ایکس اید تقویت باروری برای خانم ها می باشد. در اصل این قرص به عنوان یک داروی خوب و تاثری گذار برای خانم ها و آقایان شناخته شده است. از اثرات مثبت این قرص می توان به بالا بردن قوای جسمی در خانم ها و آقایان اشاره کرد. زمانی که نیروی جسمی به حد مطلوبی افزایش پیدا می کند طبیعتا موارد مرتبط با آن مانند برقراری یک رابطه جنسی باکیفیت تر نیز به وجود خواهد آمد از این رو با مصرف مناسب این قرص با دوز مطلوب می توانید یک مقاربت مناسب و دلخواه را تجربه کرده و از این امر رضایت کامل داشته باشید.

دقت نمایید برخلاف تبلیغات برخی سایت ها این دارو یک قرص افزایش سایز نیست. برای مشاهده داروی افزایش سایزآلت گیاهی کلیک کنید.

برای خرید لطفا از طریق فرم پایین این صفحه ثبت سفارش نمایید

قرص ایکس اید

ویژگی های قرص ایکس اید

قرص ایکس اید افزایش دهنده میل جنسی در آقایان و بانوان

درمان کننده مشکلات و اختلالات جنسی در مردان و زنان

بهبود ارگاسم و لذت جنسی در بانوان

ایجاد نعوظ کامل و ماندگار آقایان در طول رابطه

قرص فرتیل اید تقویت کننده باروری در آقایان

افزایش خون پذیری در ناحیه تناسلی و تحریک بیشتر و در نتیجه افزایش لذت رابطه

بهبود متابولیسم بدن ، تنظیم فعالیت بسیاری از آنزیم‌ها و افزایش انرژی کلی بدن

تولید شده در کمپانی Goldenlife کشور استرالیا

با مصرف قرص ایکس اید به انرژی مناسبی دست خواهید یافت. این قرص می تواند سبب خون رسانی کافی به اندام های تناسلی شده و در نهایت نعوظ و مشکلات آن را برای آقایانی که از این امر رنج می برند و تحت فشار هستند به نحو احسنت رفع کند.

این محصول می تواند به مصرف کننده انرژی بخشیده و در ضمن ماهیچه های او را نیز تقویت می کند. در واقع با مصرف درست این قرص می توانید نیروی جوانی را به شکلی بسیار مناسب در خود احساس کرده و سرد مزاجی را به بهترین و راحت ترین شیوه ممکن رفع کنید. در واقع قرص ایکس اید با تاثیرات مثبتی که دارد در نهایت توان جنسی را در حد فوق العاده ای بهبود می بخشد و می تواند شما را به بهترین نحو از ناباروری خلاص کند. این قرص ارگاسم در خانم ها را مانند نعوظ در آقایان بهبود می دهد و برای مقابله با استرس یک داروی فوق العاده عالی محسوب می شود. با استفاده از قرص ایکس اید تمایلات جنسی شما افزایش پیدا می کند و با بیشتر شدن خون رسانی به اندام های جنسی بسیاری از مشکلات مرتبط با این امر مرتفع می گردد.

x aid pills

برای خرید لطفا از طریق فرم پایین این صفحه ثبت سفارش نمایید

ترکیبات قرص ایکس اید

قرص ایکس اید با داشتن ترکیبات خاص نقشی موثر در افزایش تمایلات جنسی آقایان و خانم ها ایفا می کند. ترکیبات مختلف برگرفته از ویتامین های متعدد در این قرص و وجود مواد معدنی و داروهای گیاهی در آن سبب بیشتر شدن خواص دارو و ایجاد اثری طولانی مدت در فرد مصرف کننده می شود. از آنجایی که اختلالات جنسی از هر نوعی می تواند لطمه به روابط همسران زده و در نهایت اضطراب و استرس را به همراه داشته باشد انتخاب یک داروی موثر در این راستا کمک شایانی به بهتر شدن این روابط و برطرف کردن مسائل روحی مرتبط با آن می کند.

محصول ایکس اید X-Ade دارای ترکیبی اختصاصی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و گیاهان دارویی موثر می باشد که در زیر به مهم ترین ترکیبات این دارو اشاره می نماییم.

ویتامین‌های گروه B شامل B2,B3,B6

این ویتامین ها موجب فعالیت چرخه متابولیسمی بدن شده و انرژی کلی بدن را افزایش می دهد. ویتامین B6 با گشاد کردن عروق ناحیه تناسلی موجب افزایش تحریک پذیری اعصاب آن ناحیه گشته و موجب افزایش لذت رابطه برای طرفین می گردد. ویتامین B6 نیز دارای نقشی مهم در تنظیم هورمون های جنسی، تخمک گذاری در زنان و تولید اسپرم در مردان است.

ویتامین E

این ویتامین نقش مهمی در تولید هورمون های جنسی داشته و تاثیر بسزایی در افزایش میل و قدرت باروری مردان و زنان دارد. همچنین ویتامین E از اسپرم ها در مقابل صدمات اکسیداتیو حفاظت نموده و باعث افزایش تحرک و تعداد اسپرم‌ها نیز می‌شود.

روی

از مهمترین فاکتورهای موثر در افزایش میل جنسی و باروری مردان به شمار می‌آید. روی در عملکرد غده پروستات و تشکیل و تحرک اسپرم نقش دارد. کمبود روی سبب کاهش مقدار هورمون تستوسترون و کاهش تعداد اسپرم‌ها می‌شود. در زنان نیز کمبود این عنصر سبب سردمزاجی و ناباروری می‌شود.

منیزیوم

این عنصر در تنظیم و بهبود متابولیسم بدن نقش بسزایی دارد و علاوه بر آن استرس را نیز کاهش می دهد.

Korean Ginseng

ترکیبات جینسینگ از دیر باز در طب سنتی چینی به عنوان تقویت کننده قوای جنسی مورد استفاده بوده است و تاثیرات مثبت آن با طب نوین نیز ثابت شده است.

Horny goat weed

تریکیبات این گیاه سبب افزایش قدرت نعوظ و ماندگاری نعوظ مردان در طول رابطه می شود که برای مردانی که دچار مشکلات نعوظ می باشند تجویز می گردد.

Tribulus

Eleutherococcus senticosus یا جینسینگ سیبری

قرص x aid

در مورد کمپانی سازنده

کمپانی Goldenlife health سازند این دارو می باشد که دفتر مرکزی آن واقع در استرالیا می باشد و این شرکت یک رهبر و نوآور در تولید و بسته بندی محصولات دارویی استرالیا، با کیفیت بالا است. 

مکمل های غذایی گلدن لایف به صورت قرص و کپسول از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و با فرمولاسیون های متنوع و اختصاصی از ویتامین ها، مواد معدنی و همچنین گیاهان دارویی توسط کمپانی Vitex استرالیا تولید می شود.

تنوع محصولات در سبد بزرگ Golden Life نیازهای تغذیه ای گروه های سنی و جنسی مختلف را پوشش می دهد.

لینک سایت اصلی سازنده محصول:

https://goldenlifehealth.com/x-ade/

goldenlifehealth

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


4.5/5 (4 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *