خرید کپسول فرتیل اید مردانه از داروخانه

کپسول فرتیل اید مردانه ساخت کشور‏ ‏آمریکا، حاوی ویتامین های مهم، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها مخصوص افزایش تعداد ، کیفیت و تحرک اسپرم

نوع محصول: کپسول خوراکی

کاربرد محصول: افزایش باروری مردان

ساخت کشور: آمریکا

تعداد: 90 عدد کپسول در هر قوطی

جنسیت مصرف: مردان

سن مصرف: بزرگسالان

شرکت سازنده: Fairhaven Health

خواص کپسول فرتیل اید مردان

در مردان سالم، بیضه ها به صورت روزانه می توانند تا 100 میلیون اسپرم تولید کنند و در هر انزال تا 150 میلیون اسپرم زنده وجود دارد. اما از این تعداد تنها یک اسپرم می تواند خود را به تخمک رسانده و لقاح انجام شود. اما این ایده آل ترین حالت است و معمولا درصدی از این اسپرم ها دارای مشکلاتی خواهند بود. ماننده عدم حرکت به جلو و یا اسپرم های مرده که برای باروری بهتر باید درصد اسپرم های سالم را بالا برد تا احتمال باروری افزایش یابد.(البته نیازی نیست 100 درصد اسپرم ها زنده باشند تا لقاح انجام شود بلکه ممکن است تنها با 15 درصد اسپرم سالم باروری انجام شود اما برای اطمینان بالاتر بهتر است تلاش شود تا تعداد اسپرم های سالم افزایش یابد).

برای تولید اسپرم های زنده و سالم بدن نیاز به مواد معدنی ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان هاست. مپسول های فرتیل اید به همین منظور تولید شده اند تا این مواد مورد نیاز را برای بدن تامین نمایند. این کپسول ها حاوی ویتامین های مهم، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها برای کمک به افزایش کلی سلامت تولید مثل هستند.

در کنار تعداد عامل مهم دیگر برای افزایش باروری سرعت حرکت اسپرم هاست. هرچه سرعت حرکت رو به جلوی اسپرم ها بیشتر باشد احتمال باروری و رسیده به تخمک افزایش میابد. سریع ترین اسپرم حدود 45 دقیقه و کندترین اسپرم نیاز به حدود 12 ساعت برای رسیدن به تخمک زمان لازم دارد. بنا بر این درکنار تلاش برای افزایش تعداد باید به افزایش سرعت اسپرم ها نیز توجه داشت. کپسول های فرتیل اید تاثیر قابل توجهی در افزایش سرعت اسپرم ها خواهند داشت.

برای خرید این محصول می توانید از طریق فرم انتهای این برگه ثبت سفارش نمایید

کپسول فرتیل اید مردان

ترکیبات کپسول های فرتیل اید مردانه

به صورت کلی این کپسول ها دارای مواد معدنی ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان های مورد نیاز برای تولید اسپرم های سالم است. اما به صورت دقیق تر می توان مواد زیر را به عنوان ترکیبات این محصول نام برد:

L-Carnitine L-Tartrate ال کارنیتین ال تارتارات : این نوع کارنیتین به‌دلیل سرعت جذب بالای خود یکی از رایج‌ترین انواع موجود در مکمل های ورزشی است. در واقع فرم زیستی L-Carnitine ، به بالغ شدن اسپرم و حفظ کیفیت و نشاط در طول زندگی اسپرم کمک می نماید.

Zink روی : این ماده در تشکیل اسپرم و تحرک آن و همچنین در متابولیسم تستوسترون کمک می کند.

Maca Root and Asian Ginseng ریشه ماکا و جینسنگ آسیایی: این مواد گیاهی برای تولید تعداد بیشتر و تحرک اسپرم ها مفید هستند.

Antioxidants آنتی اکسیدان ها: این کپسول ها دارای مقدار زیادی از انواع آنتی اکسیدان ها می باشند که برای سلامت ژنتیکی و کروموزومی اسپرم ها لازم و ضروری است.

beta carotene بتا کاروتن: این ماده در بسیاری از گیاهان و میوه ها مانند هویج موجود است که یک ترکیب پیشساز برای ویتامین آ است.

Selenium سلنیوم: سلنیم متابولیسم هورمون تیروئید افزایش می‌دهد و در درمان ناباروری، ناراحتی‌های پوستی، اضطراب، آسم، حفظ جوانی، کمک به فائق آمدن بر سرطان و کنترل بیماری ایدز اثر مهمی دارد.

CoQ10 کوآنزیم کیو ۱۰ : آنتی اکسیدانی است که از صدمه دیدن سلول‌ها توسط رادیکال‌های آزاد (مواد شیمیایی بسیار واکنش‌پذیر) جلوگیری می‌نماید.

همان طور که اشاره شد این محصول یک مکمل کامل برای افزایش باروری مردان است و باتوجه به اینکه شامل یک طیف گسترده ای از ویتامین ها و مواد معدنی کلیدی است، نیازی به مصرف مولتی ویتامین های مختلف نیست. دقت نمایید این محصول می تواند مواد مغذی مورد نیاز برای سلامت کلی اسپرم را برای مردان فراهم کند. این محصول برای مردانی که تحت درمان با IVF هستند ، می تواند شانس موفقیت را افزایش دهد. همچنین بهتر است بدانید این محصول از سال 2003 در بین قویترین مکمل های افزایش باروری مردان بوده و تقریبا 10 سال است که به صورت جهانی برای مردانی که تصمیم به پدر شدن دارند با اطمینان تجویز می شود.

در کل تاثیر این محصول همانند قرص سمنکس می باشد.

قرص فرتیل اید

کپسول فرتیل اید برای چه کسانی قابل استفاده است

این کپسول ها برای مردانی که مشکل باروری دارند و می خواهند میزان باروری خود را افزایش دهند قابل استفاده است. همچنین مردانی که تصمیم دارند در آینده پدر شوند نیز برای افزایش سلامت و باروری قابل مصرف است. همچنین برای مردانی که به سلامتی ژنتیکی و کروموزومی فرزندشان اهمیت می دهند نیز می توانند قبل از اقدام برای فرزند دار شدن یک دوره از این مکمل استفاده کنند. دقت کنید استفاده از واژه مکمل برای این محصول به این علت است که فرتیل اید برای درمان و یا تشخیص هیچ بیماری نیست و تنها یک مکمل برای بهبود باروری مردان است. دقت کنید؛ محصولی با نام مشابه ایکس اید برای تقویت قوای جنسی به کار می رود.

نحوه مصرف کپسول فرتیل اید

دقت نمایید نحوه دقیق مصرف هر دارو را پزشک معالج تعیین می نماید اما به صورت کلی و عمومی نحوه مصرف این محصول به صورت زیر است:

روزانه سه عدد کپسول به همراه وعده های غذایی مصرف می شود.

با مصرف روزانه سه عدد کپسول هر قوطی کپسول فرتیل اید برای یکماه کافی خواهد بود. (لطفا بدون تجویز پزشک این مقدار را افزایش ندهید)

مقدار موادی که در طول روز دریافت خواهید نمود به شرح زیر است (این مقدار برای 3 عدد کپسول می باشد)

Vitamin A : 5000 IU – Vitamin C : 250 mg  –  Vitamin D3 : 400 IU  – Vitamin E : 150 IU – Vitamin K : 80 mcg  –   Thiamin : 1.5mg – Riboflavin: 1.7mg – Niacin: 20mg – Vitamin B6 : 2mg – Folic Acid : 500mcg – Vitamin B12 : 25mcg – Pantothenic Acid : 10mg – Iodine : 150 mcg – Magnesium : 150 mg  – Zinc : 30 mg – Selenium : 100mcg – Copper : 2mg – Manganese : 2mg – Chromium : 120 mcg – L – Carnitine : 555 mg – Maca : 120mg – Panax Ginseng : 100mg – Coenzyme Q10 : 15mg

کپسول فرتیل اید

برای خرید این محصول می توانید از طریق فرم زیر ثبت سفارش نمایید


5/5 (2 نظر)

یک نظر در خرید کپسول فرتیل اید مردانه از داروخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *