خرید ژل لوبریکانت ایرانی از داروخانه ژل آمیزشی روان کننده پاورمن سبز

ژل پاورمن سبز یک محصول کاملا ایرانی دارای کاربرد روان کننده و لوبریکانت ساخته شده بر پایه آب است که برای روابط واژینال و مقعدی برای کاهش درد استفاده می شود.

ژل روان کننده آمیزشی پاورمن یا ژل پاورمن سبز

ژل آمیزشی لوبریکانت پاورمن بر پایه آب

برطرف کننده خشکی واژن

پیشگیری از ایجاد درد در هنگام نزدیکی

برطرف کننده خارش و بوی ناخوشایند ناحیه تناسلی

افزایش قدرت حفاظتی پوست به دلیل وجود گلیسیرین

ژل پاورمن سبز

یکی از موارد مهم در زندگی مشترک و زناشویی، رابطه جنسی است که درست انجام دادن آن سبب می شود هر دو طرف از لذت جنسی بهره مند شوند. برای رسیدن به این هدف، رعایت پارامترهایی الزامی است که بسیاری از این پارامترها به صورت توافقی بین دو طرف رابطه منعقد می شوند. یک پارامتر و ویژگی مهم در برقراری رابطه جنسی، استفاده از مواد بهداشتی است. بسیاری از این مواد و وسایل علاوه بر سالم و ایمن نگه داشتن مقاربت، لذت جنسی و ارگاسم را نیز برای طرفین به ارمغان می آورند. توجه به شرایط، ویژگی های جنسی، زمان ارگاسم و اختلالات جنسی در انتخاب محصول بهداشتی الزامی است. از جمله وسایل و مواد بهداشتی مورد نیاز برای یک رابطه جنسی سالم و لذت بخش می توان به اسپری تاخیری ، کاندوم، ژل تنگ کننده، ژل لوبریکانت و هزاران محصول متنوع دیگر اشاره نمود. با توجه به محصولات مختلف و متنوع در این راستا در ادامه به معرفی ژل روان کننده پاورمن خواهیم پرداخت تا پس از معرفی این محصول به زوجین جوان به طور کلی با کاربرد آن نیز در روابط زناشویی نیز آشنا شویم. بنابراین در صورتی که به تازگی ازدواج کرده اید و نمی دانید که کاربرد ژل روان کننده پاورمن چیست؟ و یا اینکه از خشکی واژن شریک جنسی تان در رنج هستید و نمی دانید برای رفع آن بایستی دست به چه کاری زد؟ ادامه مطلب را تا انتهای آن با ما همراه باشید تا شما را در این راستا یاری نماییم.

 ژل روان کننده پاورمن به چه منظوری استفاده می شود؟

یکی از مشکلاتی که اغلب زوجین از آن رنج می برند، خشکی و سوزناک بودن واژن بانوان است. حتی اگر در تحریک طرف جنسی خود عملکرد عالی داشته باشید و میزان ترشحات واژن را به حد اعلاء برسانید، پس از گذشت چند لحظه شریک جنسی شما از دردناک بودن دخول شاکی می شود. همین دردناک شدن و سوزش، لذت رابطه و نزدیکی را از بین می برد. در این مشکل آقایان هیچ درد و ناراحتی را حس نمی کنند. اما شریک جنسی آن ها از این رابطه هیچ لذتی نمی برد و همین موضوع باعث سردی او می شود. همگی ما به خوبی آگاه هستیم این سردی و فاصله جنسی چه پیامد هایی را به همراه دارد. تمامی این مسائل با یک راه ساده، ارزان و کم عارضه حل می شود و این راه حل چیزی نیست جز ژل آمیزشی پاورمن سبز. به همین جهت است که استفاده از این ژل برای غالب زوجین جوان پیشنهاد می شود تا آن ها با خرید این ژل و استفاده از آن بتوانند تا حد بسیار زیادی خود را از دلسردی شریک جنسی شان دور کرده و وی به رابطه ای خوشایند و لذت بخش فراخوانند که هر دو طرف می توانند از این رابطه لذت بخش لذت لازم را ببرند.

تحریک کافی شریک جنسی و استفاده از ژل روان کننده

مردان موفق در رابطه جنسی مردانی هستند که شریک جنسی خود را تا حد مطلوبی تحریک کنند. همین تحریک باعث ترشح ماده ای لزج از واژن می شود که عمل دخول را راحت تر می کند. اما به علت اصطکاک بالا و برخورد آلت تناسلی زن و مرد این مایع ترشحی کم شده و از بین می رود. واژن به دلیل ساختار ظریف و نازکی که دارد، دچار سوزش شده و شخص از رابطه جنسی خود گله مند می شود و اگر درمان نشود از مقاربت با شریک جنسی خود پرهیز می کند. ژل روان کننده پاورمن به منظور جلوگیری از این اتفاقات تولید شده است. این ژل علاوه بر ایجاد لغزندگی بین آلت تناسلی زن و مرد و از بین بردن یا کم رنگ کردن اصحکاک یک رابطه جنسی و دخول لذت بخش را برای شما به ارمغان می آورد.

قیمت محصول اصل : 75000 تومان

برای خرید لطفا از طریق فرم در انتهای همین صفحه اقدام به ثبت سفارش بفرمایید

ژل آمیزشی پاورمن

انتخاب ژل روان کننده

ژل های روان کننده در دو نوع پایه مختلف آب و روغن در بازار موجود است. شاید در نگاه اول نظر شما انتخاب ژل روان کننده با پایه روغنی باشد. اما توصیه و پیشنهاد اغلب متخصصین خلاف این موضوع را ثابت می کند. چون اغلب افراد در عمل مقاربت از کاندوم استفاده می کنند. استفاده از روان کننده با پایه روغن سب پارگی یا جابجایی کاندوم می شود و شانس بارداری ناخواسته را افزایش می دهد. همچنین در چنین مواردی بیماری های مقاربتی نیز در کمین هستند. از دیگر معایب لوبریکانت هایی با پایه روغنی تغییر PH واژن است که این تغییر PH ممکن است عفونت هایی را به دنبال داشته باشد. و به بسیاری از باکتری ها و عوامل بیماری زا دیگر مانند: تریکوموناس واژینالیس اجازه عرض اندام دهد. یکی دیگر از معایب لوبریکانت های با پایه روغنی ایجاد احساس چربی در ناحیه واژن است و همین موضوع باعث می شود فرد برای رفع این حالت از صابون استفاده کند که یک عامل تغییر PH می باشد. تمامی این معایب شما را به این نتیجه می رساند که ژل روان کننده پاورمن با پایه آب سبب ایجاد احساس بهتری در شما شود.

مناسب ترین ژل روان کننده پاورمن برای شما

هر مواد خوراکی یا دارویی در کنار تمام مزایا و ویژگی هایی که دارد، ممکن است برای گروهی از مصرف کنندگان به عنوان ماده آلرژن در بدن شناخته شود. این موضوع در مورد دارو های پوستی از اهمیت بیشتری برخوردار است. البته تست حساسیت برای دارو های پوستی آسان تر از سایر دارو هاست. ژل روان کننده پاورمن نیز یک دارو موضعی می باشد و چون در قسمت حساسی از بدن استعمال می شود، بایستی قبل از استفاده حتما تست شود. اصولا برای تست کرم ها و ژل های موضعی از قسمت داخلی بازو استفاده می کنیم. برای تست ژل پاورمن نیز مقداری از آن را به بخش داخلی بازو استعمال کنید. سپس چند دقیقه صبر کنید. اگر هیچ تغییری در این ناحیه مشاهده نشد، پوست شما نسبت به ژل آلرژی ندارد و شما می توانید با خیال آسوده از ژل سبز پاورمن استفاده کنید. قاعدتا این ژل بر روی ناحیه تناسلی بانوان زده می شود و بسیاری از مصرف کنندگان به اشتباه فقط از حساسیت پوست بانوان در رابطه ژل حساسیت به خرج می دهند فارغ از اینکه این ژل با پوست آقایان نیز ارتباط تنگاتنگ و مستقیم دارد و ارتباط آن با عضو حساسی از بدن همسر شماست. بهتر است هر دو طرف رابطه جنسی آن را تست کنند.

مواد اولیه ژل روان کننده پاورمن

قبل از خرید حتما برچسب روی محصول یا بروشور همراه آن را مطالعه کنید و پس از اطمینان حاصل کردن از این که این محصول تحت نظارت سازمان غذا و دارو تولید شده و برچسب مجاز دارد به سراغ فهرست مواد اولیه آن بروید و با دقت مطالعه کنید توجه داشته باشید هر ماده ای که شما ذهنیت مثبتی از آن دارید، برای هر چیزی مفید نیست. همگی ما اطلاع داریم الکل یک ماده ضدعفونی کننده است که قادر است اغلب میکروارگانیسم ها را از بین ببرد و ممکن است شما پس از دیدن الکل در فهرست مواد به کار برده شده در یک ژل بی درنگ برای خرید اقدام کنید. اما باید بدانید این بار ضدعفونی کردن مضر است. زیرا سبب می شود تمامی میکروارگانیسم های واژن حتی باکتری های مفید را از بین ببرد و اجازه رشد قارچ ها را با این کار صادر کند. از سوی دیگر الکل ماهیت خشک دارد و سبب خشکی پوست می شود که این خشکی واژن را نیز شامل شود. قطعا به خاطر دارید هدف شما از خرید ژل روان کننده رفع چه مشکلی است؟ سپس اقدام به خرید ژل روان کننده کنید؛ (پیشنهاد ما خرید محصول ایرانی پاورمن دلتا است و یا نمونه خارجی ژل لوبریکانت که با قیمت کمی بالاتر در داروخانه سبحان موجود است) تا با استفاده از این محصول بتوانید به خوبی نیاز خود را از آن برطرف نمایید.

ژل لوبریکانت پاورمن

محصولات شرکت پاورمن

ژل های پاورمن در رایحه ها و رنگ های متفاوتی تولید و عرضه می شوند و تنوع آن سبب شده است مصرف کنندگان این محصولات بهداشتی قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند. این تنوع به افرادی با پوست های حساس نیز کمک کرده است. این شرکت توانسته با تولید محصولاتی با کیفیت برای زوج های ایرانی برای تمامی محصولات خود مجوز وزارت بهداشت را اخذ نماید. محصولات این شرکت شامل ژل تنگ کننده ؛ اسپری تاخیری پاورمن و … می شود.

ژل روان کننده پاورمن یا مواد طبیعی؟

همیشه مواد طبیعی ارجحیت دارند اما در این مورد باید بیان کرد این گونه نیست افرادی که به دنبال راه حل ها و داروهای طبیعی برای رفع خشکی واژن هستند اغلب به شما پیشنهاداتی از جنس روغن های گیاهی می کنند. اینکه این دسته از مواد بسیار کارآمد و مفید هستند و حتی روان کننده های خوب و خوشبویی هستند را هرگز منکر نمی شویم؛ اما کیفیت یک ماده فقط در زمان استفاده مشخص نمی شود عواقب و عوارض آن ماده نیز حائز اهمیت است. جدا از این که روغن های گیاهی با تغییر PH واژن مشکلاتی را به همراه دارند؛ استفاده از این روغن های گیاهی موجب پاره شدن کاندوم می شود و بارداری های ناخواسته را به دنبال دارد. در حالی که استفاده از ژل روان کننده پاورمن هیچ یک از این مسائل را برای شما ایجاد نمی کند.

ژل روان کننده پاورمن و باروری

تمامی محصولاتی که برای بهداشت روابط جنسی تولید و عرضه می شوند، از نظر تاثیر در باروری نیز زیر ذره بین پزشکان زنان و زایمان و حتی متخصصین باروری می روند. بسیاری از پزشکان به زوج هایی که قصد باروری دارند، تاکید می کنند از هیچ محصول جانبی برای مقاربت های خود استفاده نکنند؛ زیرا بسیاری از این محصولات با داشتن مواد شیمیایی و مضر برای اسپرم و تخمک روند باروری را از نظر زمانی تحت شعاع قرار می دهند. برای مثال: ممکن است بر میتوکندری های موجود در اسپرم اثر بگذارد و حرکت آن ها به سوی تخمک را کند کنند. خوشبختانه امروزه ژل های روان کننده بر پایه آب ؛ تولید و عرضه می شود که علاوه بر این که هیچ تاثیر منفی بر روند باروری در تمامی مراحل ندارند؛ با سرعت بخشیدن به حرکات اسپرم این روند را نیز سرعت می بخشند.

خرید ژل روان کننده پاورمن

با توجه به مزایایی که ژل روان کننده پاورمن دارد، به زوجین جوان معمولا پیش از ازدواج توصیه می شود به جهت رعایت مسائل بهداشتی و رابطه ای بهتر از ژل پاورمن استفاده به عمل آورند تا با خرید این ژل هر دو طرف رابطه بتوانند به خوبی از رابطه خود لذت کافی را ببرند. بنابراین در صورتی که بخواهید هر دو طرف به اوج لذت جنسی خود برسید، می توانید با خرید ژل روان کننده پاورمن به هدف مورد نظر خود دست یابید. چرا که این محصول می تواند یک انتخاب مناسب و شایسته ای برای شما تلقی گردد که با بهره مندی از آن می توانید رابطه های جنسی خود را به خوبی به پیش ببرید تا دچار هیچ گونه دلسردی و امتناع از رابطه خود با شریک جنسی تان نشوید.

ژل آمیزشی پاورمن سبز

قیمت محصول اورجینال: 75000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


 

5/5 (2 نظر)

یک نظر در خرید ژل لوبریکانت ایرانی از داروخانه ژل آمیزشی روان کننده پاورمن سبز

  1. سلام
    میخواستم بدونم اگر الان سفارش بدیم برای شهرستان ارسال میشه؟
    با پست ارسال میکنید؟
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *