خرید ژل روان کننده لوبریکانت اصل از داروخانه

ژل روان کننده واژن و مقعدی لوبریکانت ساخته شده بر پایه آب و بدون روغن سازگار با انواع پوست با فرمولاسیون پیشرفته و بدون هیچگونه عوارض

ژل لوبریکانت اصل ، روان کننده

تولید شده با فرمولاسیون پیشرفته

ساخته شده بر پایه آب و بدون روغن

قابل استفاده برای واژن و مقعد

سازگار با انواع پوست و بدون ایجاد حساسیت

قابل استفاده با انواع کاندوم و یا بدون کاندوم

لذتی بی نظیر و حسی متفاوت با ژل لوبریکانت

ژل لوبریکانت

ژل لوبریکانت روان کننده و ضد درد

روان کننده ها در رابطه بسیار مهم هستند، از آنجایی که در روابط با کاندوم بیشترین احتمال پارگی کاندوم به خاطر نبود روان کننده مناسب است استفاده از روان کننده ها در هنگام استفاده از کاندوم بسیار ضروری است. روان کننده های سنتی اکثرا از نوع روغنی هستند که این نوع روان کننده ها بر لاتکس کاندوم تاثیر منفی دارند و موجب پارگی کاندوم می شوند و علاوه بر آن روان کننده های روغنی با ماندگاری بالایی که بر دیواره واژن و یا مقعد دارند موجب ایجاد حساسیت می شوند.

روان کننده های برپایه آب

روانکننده‌های مبتنی بر آب رایج‌ترین نوع مورد استفاده هستند و به خاطر ماندگاری پایین و پاک شدن راحت طرفداران زیادی دارند. نکته بسیار مهم اینکه روانکننده‌های مبتنی بر آب برای استفاده با کاندوم‌ها کاملا ایمن هستند. بسیاری از کاندوم‌هایی که به‌ صورت از‌ پیش‌ روان‌ شده تولید می‌شوند، از روان کننده‌های مبتنی بر آب استفاده می‌کنند.

قیمت محصول اصل : 150000 تومان

همچنین برای خرید ژل لوبریکانت پاورمن سبز کلیک کنید

ژل لوبریکانت مقعدی

مزایای ژل لوبریکانت

جلوگیری از درد اولیه در حین نزدیکی به دلیل وجود مواد تاخیری و جلوگیری از درد در هنگام نزدیکی های طولانی به دلیل روان کنندگی 

هر تیوب قابل استفاده بین ۵۰ تا ۸۰ بار 

کاهش دهنده درد نزدیکی 

قابلیت استفاده همزمان با کاندوم (Condom Friendly) بر خلاف ژل های دیگر موجب پارگی کاندوم نمی شود

تولید شده با فرمولاسیون پیشرفته و بدون هیچگونه عوارض 

جلوگیری از سوزش ناحیه تناسلی و مقعد زنان

ژل لوبریکانت ؛ روان کننده در نزدیکی مقعدی جهت حفظ از آسیب مخاطها و مویرگها و کاهش درد زن

مقرون به صرفه و قابل استفاده برای چندین و چند بار

بدون بو و رنگ خاص

محصول اورجینال و اصل آمریکا

محصول شیمیایی نبوده و کاملا طبیعی و بر مبنای آب ساخته شده است

ایجاد دیر انزالی در مردان

دارای تاریخ انقضا معتبر و حک شده (تصویر زیر)

لوبریکانت

بهترین نوع ژل لوبریکانت و روان کننده واژن

ژل های لوبریکانت بر پایه آب ، شهرت و استفاده ی فراوانی در روابط زناشویی دارند دلیل این محبوب چیزی نیست جز کاملاً طبیعی و سلامت بودن این ژل ها.

ژل های بر پایه آب یا Water-based lubricants از مشتقات آب گرفته شده اند برای همین در کنار تمام محصولات زناشویی (مثل کاندوم ) قابل استفاده هستند .

این ژل ها بقدری با بافت های بدن سازگار هستند که متخصصین زنان و زایمان در هنگام معاینات واژن خانم ها هم از آنها استفاده می کنند .

خوبی دیگر ژل های بر پایه ی آب این است که خیلی ساده از محل مورد نظر پاک می شوند .

چه افرادی می توانند از لوبریکانت استفاده نمایند

ژل لوبریکانت در زمینه های بسیاری مورد استفاده واقع می شود. محصول ما بر پایه آب است که در رابطه های جنسی که از کاندوم مصرف می شود، استفاده از این ژل ایرادی به دنبال نداشته و تاثیر منفی بر لاتکس کاندوم نخواهد داشت. در صورتی که روان کننده های بر پایه روغن سبب پارگی کاندوم شده و تاثیر منفی به همراه خواهد داشت. استفاده از ژل لوبریکانت در حین رابطه جنسی و معاشقه دارای مزیت های بسیاری می باشد و به دلیل داشتن مواد آنتی باکتریال از عفونت واژن جلوگیری بعمل می آورد و ماندگاری کمی در دیواره واژن و مقعد خواهد داشت. مردانی که در رابطه با همسر خود از کاندوم استفاده می کنند می توانند با مصرف ژل لوبریکانت در طول رابطه احساس بیشتری را داشته و لذت بسیاری از معاشقه خود داشته باشند. برخی افراد با مشکل خشکی واژن مواجه هستند که به این دلیل هنگام رابطه جنسی بسیار رنج می برند. که برای برطرف کردن این مشکل می توان مصرف ژل لوبریکانت را معرفی نمود این روان کننده کمک می کند که در زمان برقراری رابطه جنسی لذت بیشتری را حس کرده و بیشتر تحریک شوید چرا که این محصول سبب می شود که اصطکاک کاهش یابد. مخصوصا در زمان هایی که فرد از قرص تاخیری استفاده نموده باشد، استفاده از این محصول می تواند بسیار مفید باشد.

استفاده از ژل لوبریکانت برای اغلب زوجین تاثیر مفیدی داشته و سبب افزایش میل جنسی در زنان نیز می شود. از این رو می توان گفت صرف نظر از اینکه ترشحات واژن نرمال می باشد یا نه استفاده از لوبریکانت مزایای بیشماری را به دنبال دارد. به علاوه از فواید این محصول در رابطه جنسی می توان به کاربرد استفاده در معاینات واژن نیز اشاره کرد که در حال حاضر به دلیل افزایش اهمیت مصرف این ژل شاهد فروش بسیار زیاد آن در مقایسه با دیگر محصولات مشابه می باشیم که سبب جلب توجه کاربران و زوجین به مصرف از این محصول شده است.

روان کننده

سخنی با خوانندگان این مقاله:

در واقع این ژل با فرمولاسیون و ترکیبات منحصر به فردی که دارد باعث روان شدن واژن در زنان می شود و درد ناشی از دخول را کاهش می دهد. ژل لوبریکانت با خاصیت روان کنندگی که دارد باعث می شود هیچگونه دردی را در زمان دخول احساس نکنید ، این ژل به دلیل روان کنندگی، در بسیاری از عمل های جراحی زنان مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین می توانید برای کیفیت رابطه جنسی خودتان و همسرتان از این محصول کاربردی استفاده کنید. در خیلی از مواقعی که افراد با خشکی واژن روبرو می شوند از ساده ترین راه که آب دهان است برای مرطوب کردن واژن استفاده می کنند، درحالیکه تحقیقات نشان می دهد آب دهان حاوی باکتری هایی است که عفونت و قارچ را وارد رحم همسرتان می کند و به هیچ عنوان موثر نیست، ژل روان کننده با خواص روان کنندگی که دارد یک گزینه ایده آل برای افرادیست که در رابطه جنسی خود دچار مشکل خشکی واژن هستند، خصوصا اینکه این روزها محصولات متنوعی در بازار وجود دارد که برخی از آنها نه تنها کاربردی ندارد بلکه مضر نیز هستند، از این رو توصیه می شود از ژل لوبریکانت استفاده کنید.

نمونه ژل لوبریکانت ارائه شده در سایت سبحان طب بهترین نمونه در بین محصولات مشابه بوده و تنها ژل روان کننده دارای مجوز بهداشت ایران است و اکثر پزشکان و متخصصین مامایی در هنگام معاینه از همین نمونه ژل استفاده می نمایند.

نمونه های دیگر محصول در بسته بندی های متفاوت و یا دوتایی و … به هیچ وجه توصیه نمی شوند و تنها ژل لوبریکانت که عکس آن در این صفحه دیده میشود دارای مجوز میباشد.

با دقت در انتخاب قبل از خرید و خرید محصولات مطمئن سلامتی خود را حفظ نمایید و از عوارض مواد دارویی نا امن دوری کنید.

ژل زوان کننده واژن

 

قیمت محصول اصل : 150000 تومان

 


3.4/5 (10 نظر)

یک نظر در خرید ژل روان کننده لوبریکانت اصل از داروخانه

        1. سلام محمد
          نام کامل محصول ، که ما ارائه می کنیم : Dr. Sheffield’s Lubri-gel هست که دقیقا همین محصولی است که شما می خواید. البته احتمالا در نوشتن نام فارسی کمی با خطا نوشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *