خرید لارجر باکس از داروخانه

دستگاه لارجر باکس ، دستگاه بزرگ کننده آلت مردان، ارزان ترین قیمت لارجر باکس در داروخانه با تاثیر 100 درصد تضمینی به همراه فیلم آموزش استفاده از دستگاه لارجرباکس

تمامی محصولات ارائه شده توسط داروخانه سبحان دارای برگ سبز و مجوز ارائه در داروخانه های کشور میباشند

این محصولات دارای مجوز فروش از وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران ، همچنین این محصولات دارای مجوز فروش بدون نیاز به نسخه پزشک می باشند.

همراه با کارت ضمانت نامه ، برگ سبز و تاییدیه

همراه با سی دی و دفترچه آموزش استفاده از لارجر باکس

ارائه مشاوره کامل به صورت رایگان قبل از خرید

ارسال رایگان برای تهران در کمتر از 12 ساعت

گلچینی از کامل ترین و موثرترین دستگاه های موجود

دستگاه لارجر باکس

دستگاه لارجر باکس یک وسیله کاملا مکانیکی بدون نیاز به برق و باطری می باشد.

کارکرد این دستگاه مانند دستگاه وکیوم مردانه ، کاملا مستقل و بدون نیاز به مکمل خوراکی است.

روش کلی عملکرد دستگاه به صورت کشش منظم در حد نیم سانتیمتر بیشتر از سایز طبیعی عضو است.

عضو برای رفع فشار ، بافت سازی میکند و حوضچه های اسفنجی جدید در جهات طول و قطری تشکیل می دهد.

استفاده از دستگاه هفته بندی می شود و در هفته مدت زمان استفاده طولانی تر می شود. یعنی از هفته اول، روزانه 1 ساعت تا هفته های پایانی، روزانه 3 ساعت متغیر است.

استفاده از دستگاه لارجر باکس زیر لباس مشکلی ایجاد نمی کند و به هیچ عنوان نمایان نیست.

برنامه های همراه دستگاه راهنمایی لازم جهت تشکیل سایز اولیه دستگاه، ساعات استفاده در روز و میزان کشش را آموزش میدهد. تفاوت پکیج های لارجر باکس در کشور سازنده و لوازم همراه آنها است. دستگاه های ایرانی دارای استاندارد وزن و کشش و دارای مجوز های لازم و ساخت شرکت رناس طب می باشد. دستگاه اسپانیایی نیز دارای مجوز های لازم برای فروش در ایران می باشد.

عملکرد لارجرباکس به این صورت است که در اثر وارد شدن کشش منظم بر روی بر روی قسمت اسفنجی ، موجب ایجاد بافت جدید در آن قسمت می شود و با تکثیر سلولی بافت ها  و ایجاد عروق در آلت به مرور زمان بعد از گذشت 4 ماه استفاده مداوم اثر بخشی این وسیله را مشاهده خواهید کرد. البته طرز استفاده از این محصول به هنگام خریداری کردن در داخل جعبه تحت عنوان بروشوری برای شما ارسال خواهد شد و در زمانبندی ها برنامه های ذکر شده باید از آن محصول جهت اثربخشی بهتر استفاده نمود. می توان از این محصول در هنگام خواب نیز استفاده نمود یا با استفاده از لارجرباکس در زیر شلوار علاوه بر این که در عملکرد آن هیچ گونه مشکلی ایجاد نمی شود به هیچ وجه هم قابل مشاهده نیست. اثر بخشی این محصول بعد از 4 ماه استفاده منظم و دوره ای شما 4 سانت افزایش در قد و درازی و 1.5 سانت در ضخامت و کلفتی آلت مردانه را می توانید مشاهده کنید. شما باید برای نتیجه بخشی هر چه بهتر طبق برنامه هایی که به صورت دوره ای در بروشور آن جهت استفاده شما طراحی و زمانبندی شده است و برای نتیجه بخشی سریع آن لطفا خارج از برنامه های تعیین شده برای شما استفاده نکنید.

لارجرباکس

دستگاه لارجرباکس چیست و چه کاربردی دارد؟

این دستگاه یک محصول کاربردی به منظور افزایش طول و ضخامت آلت تناسلی مردان است که برای افرادی که آلت تناسلی بزرگی ندارند یک انتخاب ایده ال است. افراد می توانند در طول مدت 4 ماه به طول و قطر آلت تناسلی خود بیفزایند. دستگاه لارجرباکس نه تنها برای افزایش طول و ضخامت آلت مردان، بلکه برای از بین بردن انحراف آلت تناسلی هم نقش مثمر ثمری داشته و درصد زیادی از افراد با استفاده از این دستگاه به نتایج مثبتی دست یافته اند. این دستگاه یک ابزار کششی است که با استفاده مداوم و منظم آن می توانید به هدف خود برسید، در واقع برخی از افراد به دلیل عدم استفاده منظم در طول مدت مشخص شده، نتیجه دلخواه خود را نمی گیرند به همین دلیل توصیه می شود به آموزش های لازم و همچنین استفاده منظم توجه کافی داشته باشید. جالب است بدانید: با استفاده از این دستگاه افزایش طول و ضخامت آلت تناسلی شما به صورت دائمی خواهد بود و هیچگونه عارضه ای برای شما نخواهد داشت. بنابراین با توجه به ویژگی های دستگاه لارجرباکس می توانید با خیالی آسوده از این دستگاه استفاده کنید. این دستگاه جایگزینی مناسب برای قرص بزرگ کننده آلات تناسلی می باشد.

لارجر باکس به عنوان یک وسیله پزشکی جهت افزایش دادن سایز آلت تناسلی آقایان و همچنین برای برطرف نمودن انحراف آلت های شکسته و کج استفاده می شود. و برای کسانی که نمی خواهند از روشهای جراحی و دارو ها برای بزرگتر کردن دستگاه تناسلی خود استفاده کنند می تواند گزینه مناسبی باشد. لارجرباکس یک وسیله پزشکی می باشد که با وارد کردن فشار منظم و به صورت کششی بر روی آلت مردانه موجب می شود که طول و قطر آن افزایش می یابد و اگر انحرافی در قسمت آلت تناسلی بود موجب رفع آن می گردد. این وسیله یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین وسایل و محصولات زناشویی می باشد. این وسیله به علت فشار منظم و کششی که روی آلت تناسلی می آورد موجب کلفتی و بزرگی آن می شود این وسیله نیازی به باطری و برق ندارد و یک وسیله کاملا مکانیکی می باشد. لارجر باکس هیچ گونه عوارض جانبی نداشته و کاملا بی خطر می باشد. استفاده از این محصول برای کلفتی و بزرگی آلت تناسلی در پی تحقیقات انجام شده کاملا غیر بازگشت می باشد و دائمی بوده است.

برای آشنایی با انواع لارجرباکس های موجود در داروخانه سبحان لطفا به جدول زیر توجه نمایید:

نتیجه گیری قیمت سازنده سال تولید موارد درون پکیج نام پکیج
 
نسبی 290 هزار تومان

ایران

1401 دستگاه لارجر باکس به همراه پایه های اضافی و کلاهک دو منظوره ، دارای تسمه سیلیکونی

لارجر باکس ساده

قطعی 360 هزار تومان

ایران

ساخت شرکت روناس طب با کیفیت بالا

1401 دستگاه لارجر باکس به همراه پایه های اضافی و کلاهک دو منظوره ، دو عدد تسمه سیلیکونی اضافی ، پنج مگنت پزشکی ، سی دی و راهنمای فارسی و قطعات یدکی لارجر باکس مگنت دار ساخت رناس طب
قطعی 500 هزار تومان اسپانیا

قابل استعلام

2022

دستگاه نسل جدید لارجر باکس با کلاهک دو منظوره به همراه پایه های اضافی پنج تکه درون جعبه چوبی با حک نام و نشان (چاپ نیست) روی جعبه و لوازم + شناسنامه و نمایه رمز قابل اسکن توسط موبایل + پلمپ Void ، پنج مگنت ، سی دی و راهنمای دو زبانه اسپانیایی|فارسی + دستگاه مکمل جلک رولر + کرم ویژه 4 کاره + ژل زمان ساز + داروی زمان ساز + لوازم یدکی و تسمه سیلیکونی اضافه

لارجر باکس طلایی نسل جدید جعبه چوبی

محتویات و بسته لارجرباکس طلایی اسپانیا:

دستگاه لارجر باکس طلایی

با توجه به اینکه کیفیت و کارکرد محصولات تقریبا برابر بوده و قیمت محصول اسپانیایی نسبتا بالاست ، پیشنهاد ما خرید نمونه ایرانی محصول شرکت رناس طب است که با لوازم کامل ارائه می گردد.

برای خرید لارجر باکس لطفا اطلاعات خود را در کادر زیر وارد نمایید و نوع محصول درخواستی را انتخاب کرده و ثبت سفارش نمایید 

در اولین فرصت همکاران ما با شما تماس گرفته و راهنمایی خواهند کرد.


3.8/5 (11 نظر)

یک نظر در خرید لارجر باکس از داروخانه

  1. سلام درخواست لارجرباکس اسپانیایی دادم کسی تماس نگرفته لطفا پیگیری کنید
    🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *