خرید اینترنتی دستگاه اکستندر مگنت دار از داروخانه

دستگاه اکستندر مگنت دار جدید ، افزايش دهنده طول و قطر آلت تناسلی به همراه لوازم کامل و آموزش نحوه استفاده از دستگاه اکستندر

دستگاه اكستندر مگنت دار ویژه آقایان ساخت روناس طب ایران

افزایش دهنده تضمینی سایز آلت مردان

دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان ایران

افزایش سایز بدون جراحی و بدون درد و فقط با کمی صبر

دارای دفترچه راهنمای کاملا فارسی

دستگاه اکستندر یک دستگاه کاملا مکانیکی از انواع دستگاه لارجرباکس بوده و برای افزایش سایز آلت با این دستگاه نیازی به استفاده از دارو و جراحی نخواهید داشت. البته اکستندر ارائه شده توسط سبحان طب از نوع مگنت دار این دستگاه است که علاوه بر ایجاد کشش برای افزایش سایز دارای 4 عدد مگنت نیز می باشد که موجب خونرسانی بهتر شده و تاثیر این دستگاه را چندین برابر می نماید.

دستگاه اکستندر مگنت دار چیست

دستگاه اکستندر مگنت دار یکی از پیشرفته ترین انواع محصولات به تولید رسیده منطبق با تکنولوژی روز دنیا می باشد که به منظور بزرگ کردن آلت تناسلی آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول کاملا طبی و استاندارد می باشد و با قیمت مناسبی به فروش می رسد. نحوه عملکرد دستگاه اکستندر مگنت دار بر اساس کشش می باشد. ساختار ظاهری این دستگاه بسیار ساده طراحی شده است و شامل یک حلقه پلاستیکی است که به دو میله دینامیکی متصل شده است و در قسمت بالای این دو میله حلقه پلاستیکی با نوار سیلیکونی به منظور نگهداری کلاهک آلت تناسلی تعبیه شده است.

چرا باید از این دستگاه استفاده نمود؟

دستگاه اکستندر مگنت دار یکی از بهترین دستگاه های افزایش سایز آلت تناسلی به شمار می رود که بسیاری از افراد از این دستگاه استفاده می کنند و از نتیجه آن رضایت لازم را داشته اند. به دلیل عملکردی که در دستگاه اکستندر وجود دارد بیشتر پزشکان استفاده از آن را به برخی از افراد توصیه نموده اند. عده ای از آقایان از سایز آلت تناسلی خود رضایت ندارند و به دنبال یکی از بهترین روش هایی می باشند که با استفاده از آن روش سایز آلت تناسلی خود را به مدت دو الی 6 ماه افزایش دهند، استفاده از دستگاه اکستندر مگنت دار یکی از بهترین انتخاب هایی می باشد که این دسته از افراد می توانند داشته باشند و با استفاده از این دستگاه نیازی به مصرف داروهای بزرگ کننده آلات تناسلی نخوهند داشت. همچنین آقایانی به دلیل مشکل های متنوعی که دارند امکان دارد در عملکرد نعوظ خود دچار مشکل می شوند نیز باید بدانند دستگاه اکستندر فوق العاده در این مورد می تواند به آنها کمک کند و در بهبود عملکرد نعوظ نقش بسیار تاثیر گذاری دارد.

قیمت دستگاه اورجینال : 360000 تومان

برای خرید لطفا از طریق فرم در انتهای همین صفحه اقدام به ثبت سفارش بفرمایید

بسته ارسالی توسط ما پکیج کامل این دستگاه شامل موارد زیر خواهد بود:

2 عدد پایه اضافی برای تنظیم سایز

2 عدد کش سیلیکونی اضافی

برس مخصوص شست و شو

راهنمای کاملا فارسی

4 عدد مگنت برای کمک به خون رسانی بهتر

توجه: این دستگاه سری جدید روناس طب دارای هولوگرام نقره کوب دارای کد شرکت روناس طب می باشد که شماره سریال دستگاه شما روی آن درج شده است

با استفاده از دستگاه اکستندر مگنت دار می توانید علاوه بر بهبود وضعیت جسمانی خود برای برقراری رابطه جنسی طولانی مدت به بسیاری از مشکلات روحی و روانی خود پایان دهید و کیفیت زندگی زناشویی خود را افزایش دهید. نحوه آموزش استفاده از این محصول به صورت کامل در دفترچه آموزشی به زبان فارسی و آموزش تصویری که همراه با محصول ارائه می گردد توضیح داده شده است. استفاده از این دستگاه بسیار ساده بوده و هیچ گونه محدودیتی برای انجام کارهای روزمره ایجاد نمی کند و از روی شلوار نیز مشاهده نخواهد شد. افزایش سایز آلت تناسلی با استفاده از این دستگاه به صورت دائمی می باشد و می توانید این اطمینان را داشته باشید که اثرات آن به صورت بازگشت ناپذیر می باشد.

همچنین مشاهده این محصول برای شما پیشنهاد می شود: دستگاه وکیوم مردانه

نحوه استفاده از دستگاه اکستندر

استفاده از این دستگاه بسیار ساده و آسان خواهد بود و تنها 1 دقیقه طول می کشد.

ایتدا سایز مناسب از پایه ها را انتخاب نمایید.

دستگاه را مانند شکل زیر در ناحیه نصب نمایید.

دقت نمایید کشش را تا آستانه درد انجام دهید و بیش از حد آلت را تحت کشش قرار ندهید.

این دستگاه از روی شلوار نمایان نمی شود و میتوانید در هر زمانی از این دستگاه استفاده نمایید.

در کل ،دستگاه اکستندر ویژگیهای زیر را به دنبال خواهد داشت :

افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر

استفاده از این دستگاه کاملا بی خطر می باشد و به طور طبیعی موجب افزایش نعوظ و قدرت جسمی و به تبعیت از آن قدرت جسمانی آقایان می شود به نحوی که در برقراری رابطه مکرر مشکلی ایجاد نمی کند. عوامل مختلفی موجب کاهش تستوسترون در مردان می گردد که یکی از مهم ترین آنها بالا رفتن سن آقایان می باشد. کاهش تستوسترون موجب کاهش میل جنسی مردان برای برقراری رابطه جنسی با کیفیت و ایده آل می گردد. نحوه عملکرد دستگاه اکستندر مگنت دار بدین صورت می باشد که با تحریک خون موجود در بافت های آلت تناسلی و با افزایش شدت جریان خون در سیاه رگ ها و سرخ رگ های آلت تناسلی موجب افزایش تستوسترون می شود و مردان را از نظر روحی و جسمی برای برقراری رابطه جنسی آماده می کند. این دستگاه وزن بسیار سبکی دارد و به هنگام استفاده هیچ گونه مشکلی برای فرد ایجاد نمی کند. این دستگاه کاربردی به عنوان یکی از انواع دستگاه های جدید برای یک رابطه جنسی مطلوب عرضه می گردد.

قیمت دستگاه اکستندر مگنت دار : 360000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


 

4.8/5 (4 نظر)

یک نظر در خرید اینترنتی دستگاه اکستندر مگنت دار از داروخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *