انواع روش های بزرگ کردن آلت تناسلی

معرفی انواع روش های بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه که برای افزایش قطر و طول ، یا سفت‌ شدن آلت تناسلی مردان شامل انواعی از روش‌های فیزیوتراپی و دارویی

در کل می توان روش های بزرگ کردن آلت را به چهار دسته تقسیم کرد

بزرگ کردن آلت با روش های سنتی و تمرینی

بزرگ کردن آلت با روش های جدید مکانیکی و کششی

بزرگ کردن آلت با داروهای بزرگ کننده

بزرگ کردن آلت با عمل جراحی

در ادامه می خواهیم هر یک از این روش ها را به صورت جداگانه توضیح داده و مقایسه نماییم

روش های بزرگ کردن آلت تناسلی

بزرگ کردن آلت با روش های سنتی و تمرینی

روش های بزرگ کردن آلت تناسلی

در این روش به شیوه های مختلفی می توان گردش خون را در بافت آلت افزایش داد تا آلت سفت تر و بزرگتر گردد

1- گرم کردن آلت بوسیله حوله یا پارچه گرم

از انواع روش های سنتی بزرگ تر کردن آلت می توان این روش را ذکر نمود که در آن یک پارچه یا حوله را گرم نموده و روزانه سه بار و هر بار به مدت دو دقیقه روی آلت می پیچند ، این کار به افزایش روند گردش خون در ناحیه آلت کمک می کند و پوست آلت را انعطاف پذیر تر می نماید. افزایش روند خونرسانی به بافت های آلت می تواند در ساخت بافت های جدید تاثیر گذار بوده و موجب افزایش جزئی سایز آلت شود.

2- روش jelq

در این روش نیز با انگشت شست و انگشت سبابه(انگشت میانی) حالت O شکل ایجاد کرده و روی آلت با فشار ملایم به سمت نوک آلت می کشند و وقتی به نوک آلت رسید بوسیله دست دیگر همین عمل را تکرار می نمایند. این تمرین را به مدت 20 دقیقه در روز انجام می دهند. این کار نیز میتواند در افزایش خونرسانی بافت آلت موثر باشد.

3- تمرین کششی برای افزایش سایز

در این روش آلت باید شل باشد و بوسیله انگشت شصت و سبابه نوک آلت را گرفته و به سمت بیرون می کشند و با فشار ملایم نگه می دارند. به مدت 15  ثانیه نگه داشته و سپس استراحت می دهند. این عمل را 5 بار در روز انجام می دهند. این عمل موجب تحریک آلت برای بافت سازی و افزایش سایز خواهد گردید.

تمرینات بزرگ کردن آلت

بزرگ کردن آلت با روش های جدید مکانیکی و کششی

4- روش های بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه با استفاده از دستگاه های کششی

در این روش که به وسیله دستگاه های کششی جدید انجام می پذیرد آلت را در این دستگاه قرار می دهند و با فشار ملایم کشیده و نگه می دارند و این دستگاه آلت را در حالت کشیده نگه می دارد و می توان در طول روز و شب از این دستگاه استفاده نمود.در این روش نیز عملکردی مشابه نمونه قبلی انجام می شود منتها این بار بوسیله دستگاه و همان تاثیرات را نیز دارد. نمونه جدید این دستگاه با نام لارجر باکس در داروخانه سبحان موجود است و می توانید با کلیک بر روی لینک زیر توضیحات کامل آن را مشاهده نمایید.

دستگاه لارجر باکس

5- افزایش سایز آلت بوسیله استفاده از پمپ بزرگ کننده

مورد دیگر در این روش استفاده از پمپ بزرگ کننده است که پمپ آلت ، استوانه‌ای است که بر روی آلت مردی نصب می‌شود و همراه با یک پمپ دستی یا موتوری برای ایجاد یک خلأ نسبی در اطراف آلت به منظور مکش برای کشیدن خون به داخل آلت. طرح‌های مختلفی از پمپ‌های آلت به وسیلهٔ کارخانه‌های سازندهٔ پمپ آلت تناسلی ارائه شده‌است.

این وسیله نیز در داروخانه سبحان موجود است و با کلیک بر روی لینک زیر می توانید توضیحات کامل آن را مشاهده نموده و نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

پمپ بزرگ کننده آلت

 پمپ آلت

بزرگ کردن آلت با دارو

در این روش با استفاده از دارو های مخصوص جریان خون را در آلت افزایش می دهند و با تحریک بافت آلت موجب ساخت بافت های جدید در آلت می شوند. طیف بسیار وسیعی از دارو هایی وجود دارند که ادعا دارند می توانند موجب افزایش سایز آلت شوند و خریداران این دارو ها باید در انتخاب دارو دقت فراوانی نمایند تا در دام افراد سود جو و داروهای بی کیفیت نیفتند. برای مثال می توان از داروی ویگرکس پلاس نام برد که یکی از بهترین دارو ها در این زمینه است و علاوه بر دارا بودن از شهرت جهانی ؛ دارای مجوز های گوناگون از نهاد های دارویی در کل جهان است و نمونه اورجینال این دارو را می توانید از داروخانه سبحان با کلیک بر روی لینک زیر تهیه نمایید.

قرص بزرگ کننده آلت ویگرکس پلاس

روش های افزایش سایز آلت تناسلی

قرص vigrx

بزرگ کردن آلت با عمل جراحی

چندین جراحی برای افزایش سایز آلت وجود دارد که همگی خطر عوارض مهمی را با خود دارند. دومین مشاورهٔ بین‌المللی در مورد اختلالات جنسی به این نتیجه رسیده‌است که:

اکثر مردان، زمانی که در مورد نتیجه و خطرات عوارض احتمالیِ جراحی به‌ درستی مطلع می‌شوند، تمایلی به انجام آن نشان نمی‌دهند.

منبع : ویکی پدیا

دقت نمایید هزینه های این عمل بالا بوده و ریسک ها و خطرات بالایی نیز دارد که موجب می شود علاقه مردان به انجام این عمل بسیار پایین باشد.

یک نظر در انواع روش های بزرگ کردن آلت تناسلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *