خرید قرص جینسینگ اصل از داروخانه

قرص جینسینگ کره ای Korean Ginseng قرص تقویت کننده قوای جنسی و جسمی ، انرژی زا و تقویت کننده فوق العاده بدن و رفع خستگی کوفتگی و بی حالی

قرص جینسینگ اصل ساخت آمریکا

تقویت کننده سیستم ایمنی

تقویت کننده جسمی و جنسی (مخصوصا در مردان)

افزایش دهنده میل جنسی و شور جوانی

رفع خستگی و بازیابی توان عمومی بدن

بازیابی توان جسمی و جنسی مردان برای دفعات بیشتر رابطه

قیمت قرص جینسینگ

جینسینگ یک گیاه بسیار معروف در طب سنتی است که انرژی زا بوده و برای درمان خستگی ، کوفتگی و حفظ سلامتی بدن بسیار مورد استفاده قرار می گرفته است. از زمان باستان در طب سنتی شرقی (چین) از این گیاه فرآورده هایی به دست می آمده که برای تقویت قوای جنسی در مردان مورد استفاده بوده است. ویژگی اخیر این گیاه در محصول فوق مورد توجه قرار گرفته و از ریشه این گیاه قرص جینسینگ  تولید شده که برای تقویت قوای جنسی در مردان به کار می رود.

در واقع ماده موثر در این قرص برگرفته از گیاه جنسینگ است که در بالا بردن توان جسمی آقایان و افزایش آن نقشی موثر دارد. تقویت جنسی که با مصرف این قرص به لیل وجود ماده جنسینگ برای آقایان حاصل می شود یکی از ویژگی های مثبت دارو است. در واقع مسائلی که مربوط به مشکل نعوظ و یا زود انزالی در آقایان هستند و به هر دلیل که ایجاد شده باشند ممکن است تبدیل به امری حاد در زندگی آنها شود از این رو مصرف قرص جنسینگ در دوز مناسب و در دوره مصرف مطلوب می تواند اثری شگفت انگیز در رفع این مشکلات برای آنها داشته باشد.

این قرص خستگی و نانوانی را به شکلی موثر رفع کرده و سبب بهبود بخشیدن به یک رابطه جنسی خواهد شد و کیفیت رابطه را برای شما تضمین می کند.

این محصول ساخت شرکت Puritan’s Pride است که یکی از زیر شاخه های کمپانی The Nature’s Bounty Co می باشد و دفتر مرکزی این شرکت در منطقه رونکونکوما شهر نیویورک در کشور آمریکا مستقر است.

قیمت محصول اصل : عدم موجودی

متاسفانه موجودی محصول مورد نظر به اتمام رسیده است

قرص جینسینگ

خواص قرص جینسینگ

انرژی زا و تقویت کننده فوق العاده بدن

رفع خستگی کوفتگی و بی حالی بدن بعد از هر نزدیکی

بازگشت انرژی و توان جوانی

افزایش توان سیستم ایمنی بدن

دارای آنتی اکسیدان قوی ( ضد سرطان )

افزایش توان ذهنی و بهبود فعالیت مغز

از بین بردن استرس

تنظیم سوخت و ساز و مقابله با پیری تنظیم فشار خون و قند خون در بدن

این دارو حالتی از جوانی را برای فرد به ارمغان می آورد و می تواند وضعیت گردش خون را در ناحیه تناسلی آقایان بهتر کند. از آنجایی که یکی از اثرات ویژه قرص جنسینگ کاهش استرس می باشد در این صورت توان فرد را بالا برده و تمرکز او را بیشتر خواهد کرد. زمانی که ضعف عمومی بدن به شکلی موثر از بین می رود و بدن به اندازه مناسبی با استفاده از این دارو تقویت می شود فرد قادر خواهد بود یک رابطه باکیفیت را تجربه کند. تقویت ذهنی بالایی که با استفاده از این قرص حاصل می شود در بهتر شدن رابطه جنسی اثر دارد. در واقع قرص جنسینگ یک داروی شادی آور بوده که می تواند یک رابطه ایده آل و دلخواه را برای آقایان به ارمغان آورد.

یکی از موارد مصرف این قرص از بین بردن اثرات پیری است که با بالا بردن توان جسمی و جنسی حاصل می شود از این رو با خرید و مصرف این دارو به نحوی مطلوب می توانید نیروی جوانی خود را بازیافته و شور و نشاطی دو چندان را تجربه کنید. این امر می تواند بر کیفیت و میزان رابطه جنسی اثر گذاشته و شریک جنسی شما را نیز راضی نگه دارد. به ویژه زمانی که نیروی جسمی برای برقراری یک رابطه لذت بخش کاهش یافته باشد قرص جنسینگ تاثیر گذاری ویژه خود را نمایان می سازد.

یکی از اثرات مفید این قرص شور بخشیدن و افزایش رشد در یافت های عصبی در فرد می باشد. در واقع کارکرد موثر این قرص برای بازسازی بافت های عصبی شناخته شده است. از این رو یک داروی موثر برای افزایش تحمل پذیری جنسی می باشد. این قرص با ئجود مزایای زیادی که دارد مانند بسیاری از داروهای جنسی دیگر برای افرادی که به دلیل بیماری های مختلف و فشار خون محبور به مصرف دارو هستند پیشنهاد نمی شود و توصیه می گردد در این مورد با پزشک معالج خود مشورت کنند.

قرص جینسینگ

قرص جینسینگ دارای تمامی مواد و ویتامین های مورد نیاز بدن بوده و نقش بسزایی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.

این محصول برای مردان میانسال از لحاظ جنسی بسیار مفید می باشد زیرا موجب بازیابی توان جنسی و افزایش میل آنها و همچنین افزایش شور جوانی و توانایی جنسی این افراد می گردد.

قرص جینسینگ در درمان مشکل عدم نعوظ بسیار موثر بوده و موجب ایجاد نعوظ کامل و حفظ نعوظ در طول رابطه می گردد.

این محصول دارای مواد جینسینگ ، برای تقویت قوای جنسی آقایان می باشد .

همچنین مصرف قرص Korean Ginseng باعث تقویت قوای زناشویی و تحریک پایدار برای لذت بردن از انجام عمل زناشویی می شود.

قیمت محصول اصل : عدم موجودی

متاسفانه موجودی محصول مورد نظر به اتمام رسیده است

 

همچنین توجه نمایید قرص جینسینگ کمپلکس رویال ژلی نیز در داروخانه سبحان موجود می باشد که میتوانید نسبت به خرید آن نیز اقدام نمایید.

قرص جینسینگ

قیمت محصول اصل : عدم موجودی

متاسفانه موجودی محصول مورد نظر به اتمام رسیده است

 

4.5/5 (2 نظر)

یک نظر در خرید قرص جینسینگ اصل از داروخانه

  1. درود و خسته نباشید …. فرم سفارش قرص جینسینگ اصل برام فعال نمیشه .
    در ضمن خریدقبلی من(خرید ژل تایتان ) حالت آزمایشی بود.پوزش میخواهم

    1. سلام علی اسکندرلو
      موجودی برخی محصولات مانند قرص های جنسینگ به پایان رسیده است. و با عرض پوزش فعلا تامین محصول اورجینال مقدور نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *