خرید قرص شارک اکسترکت از داروخانه

قرص تاخیری شارک اکسترکت shark extract یا همان قرص شارک یکی از قویترین قرص های تاخیری برای مردان دارای عصاره طبیعی روغن کوسه و ترکیبات گیاهی مانند جینسینگ

قرص شارک اکسترکت مخصوص ایجاد تاخیر در انزال مردان

تهیه شده از مواد گیاهی و روغن طبیعی کوسه برای تقویت قوای جنسی

تقویت کننده ، تاخیری ، افزایش نعوظ و سختی آلت مردان

افزایش شور جوانی و میل جنسی مردان

محصول جدید سال 2019

shark extract

قرص تاخیری شارک اکسترکت

قرص شارک اکسترکت یکی از داروهای موثر برای درمان زود انزالی است که به منظور رفع مشکلاتی که برای آقایان در زمینه انزال زود رس پدید می آید تولید شده است. در واقع ترکیبات ساختاری طبیعی این قرص به گونه ای انتخاب شده اند تا بیشتری اثر را در کمترین زمان ممکن از خود بر جای گذاشته و قدرت جسمانی آقایان را برای برطرف کردن مشکل انزال از بین ببرند. افرادی که مسئله زود انزالی برای آنها تبدیل به مشکلی حاد شده است می توانند این دارو را مصرف کرده و از ویژگی های مثبت آن برای برطرف کردن این موضوع استفاده کنند. یکی از اثرات مثبتی که قرص شارک اکسترکت دارد این است که توان جسمی را بالا می برد و از این رو احساسی از شور جوانی را به فرد هدیه می کند. بنابراین او می تواند لذت یک رابطه جنسی لذت بخش را تجربه نماید. در واقع این محصول به منظور درمان عدم نعوظ در آقایان نیز تولید شده است و تاثیرات فوق العاده آن برای مصرف کننده محرز می باشد.

قرص شارک اکستراکت در واقع ترکیبی ویژه از چندین مدل درمان مشکلات جنسی است و با نگاهی به ترکیبات این دارو در میابیم که این دارو دارای مواد مختلفی است که تاثیرگذاری بالایی در زمینه درمان مشلات جنسی مردان دارند. ترکیبی از گیاهان دارویی مانند جینسینگ و و مواد تاثیرگذاری مانند سیلدنافیل و همچنین مواد طبیعی تقویت کننده ای مانند روغن کوسه تشکیل شده است. سیلدنافیل امروزه در اکثر دارو های تقویت نعوظ استفاده می شود و همچنین بیش از 10 نوع ترکیب گیاهی مختلف در این دارو جمع آوری شده است که همگی این مواد برای تقویت قوای جنسی مورد استفاده قرار می گیریند. این دارو می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای داروهای شیمیایی باشد که برای درمان زودانزالی مورد استفاده هستند. قرص شارک در بسته بندی 10 عددی اورجینال این محصول ارائه می شود و داخل کارتون این دارو یک پک فلزی استوانه است که نشانگر اوریجینال بودن محصول است و نمونه های دیگر این دارو که به صورت ورق های 5 عددی در بازار موجود است تقلبی و فاقد تاثیر هستند.

قیمت محصول اصل : 31000 تومان

برای خرید لطفا از طریق فرم انتهای این صفحه ثبت سفارش نمایید

قرص shark extract

مزایای استفاده از قرص تاخیری شارک

ایجاد تاخیر در انزال تا 50 دقیقه از شروع رابطه

افزایش توان جنسی مردان و همچنین رفع خستگی برای رابطه بعدی

افزایش قدرت نعوظ آلت مردان و افزایش سختی آلت و همچنین حفظ حالت نعوظ در طول رابطه

قیمت بسیار پایین تر از داروهای مشابه و به صرفه بودن

استفاده از مواد گیاهی و دارویی جدید در کنار هم موجب بالاتر رفتن میزان تاثیر دارو شده است

دارو دارای تاثیرات مثبتی بر انرژی کلی بدنی افراد مصرف کننده است

این دارو دارای کمترین عوارض جانبی است و برای همه قابل استفاده است

قرص تاخیری شارک اکسترکت همچنین می تواند طول رابطه جنسی را بیشتر کرده و از این رو یک مقاربت مناسب و رضایت بخش را برای طرفین جنسی فراهم نماید. از آنجایی که این محصول تقویت کننده قوای جنسی به میزان فوق العاده ای می باشد فعالیت های بیولوژیکی نرمال و مطلوب را در بدن حفظ کرده از این رو بر روی آلت تناسلی نیز تاثیری مستقیم می گذارد. تاثیر قرص شارک اکسترکت بر روی آلت تناسلی و ناحیه تناسلی به این صورت می باشد که عروق خونی این نواحی را تحریک می کند و در نتیجه تستوسترون به میزان زیادی ترشح می شود. نتیجه این امر بزرگ شدن آلت تناسلی است و این حجیم و بزرگ شدن در طول و قطر آلت تناسلی اتفاق خواهد افتاد. با سفتی و سختی مناسبی که از این قرص در ناحیه آلت تناسلی حاصل می گردد فرد می تواند از مقاربت، نهایت لذت را ببرد و شریک جنسی خود را نیز راضی نگه دارد. 

قیمت محصول اصل : 31000 تومان

برای خرید لطفا از طریق فرم انتهای این صفحه ثبت سفارش نمایید

قرص تاخیری شارک

نحوه استفاده از داروی تاخیری گیاهی شارک اکسترکت

قرص شارک اکسترکت مانند وگادول پاور جزو داروهای تاخیری فوری محسوب می شود که نحوه استفاده از آن به صورت تک قرص در زمان مورد نظر است. یعنی کافیست تنها 1 ساعت قبل از شروع رابطه یک عدد قرص شارک را به همراه آب کافی میل بفرمایید و بعد از یک ساعت رابطه را شروع کنید. برای دریافت تاثیرات این قرص نیازی به مصرف دائمی آن و یا مصرف منظم و متوالی این دارو نیست.

 بالا بردن میزان میل جنسی در آقایان از مشخصات متمایز کننده قرص شارک اکسترکت است که پس از مصرف با وجود نیروی جوانی که از آن حاصل می شود قابل مشاهده است.

چند نکته در مورد مصرف قرص شارک اکسترکت

مصرف این دارو برای افرادی که دچار مشکلات قلبی عروقی مانند فشار خون بالا هستند مناسب نیست. (به علت داشتن ترکیبات سیلدنافیل)

در طول 24 ساعت نیازی به مصرف بیش از یک قرص نیست. زیرا متابولیسم این دارو در بدن تا 30 ساعت ادامه دارد و تاثیرات آن در 24 ساعت از بین نمی رود.

این دارو را باید دور از دسترس کودکان و نور خورشید قرار داد.

همچنین برای ماندگاری مناسب تر محصول، باید آن را در محیط خشک و خنک نگهداری کرد.

قرص شارک اکسترکت

قرص های تاخیری مانند قرص ماکسیما مشکی معمولا با استفاده از موادی ساخته می شوند که گیرنده های حسی آلت را محدود می کنند و استفاده از این مواد در قرص های تاخیری موجب می شوند که احساس لذت از رابطه کاهش یابد. اما در قرص های شارک از چنین موادی استفاده نشده است و با استفاده از مواد گیاهی جایگزین سعی شده که بدون کاهش لذت ، مشکل زود انزالی رفع گردد.

قیمت محصول اصل : 31000 تومان

برای خرید این محصول لطفا از طریق فرم زیر ثبت سفارش نمایید


3.7/5 (7 نظر)

یک نظر در خرید قرص شارک اکسترکت از داروخانه

  1. ممنون از معلومات مفید شما،
    من ۵۵ ساله هستم دچار بیماری فشار خون شریانی ریوی (PAH) هستم از دارو های کارویدیلول ۱۲.۵ ملی گرام ، اتروویستاتین ۱۰ ملی گرام و آسپرین ۷۵ ملی گرام استفاده میکنم آیا میتوانم از قذص تاخیری شارک اکسترکت استفاده نمایم.

    1. سلام zia
      با توجه به بیماری شما و داروهای مصرفی ، هر گونه دارویی رو باید یا پزشک برای شما تجویز نماید و یا قبل از مصرف پزشکتون دارو را برسی نماید.

  2. سلام.تاریخ این محصول تاکی هست واینکه شرایط پرداخت ور محل را داری من همین محصول را از داروخانه دارو طب داشتم که متاسفانه فیک بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *