خرید کرم وایگورل Vigorelle از داروخانه – ژل تحریک کننده بانوان

کرم وایگورل Vigorelle اصل ، ژل تحریک کننده بانوان و کاهش دهنده درد در هنگام نزدیکی جمع کننده و تنگ کننده واژن

ژل مخصوص تحریک کننده بانوان

ایجاد لذت جنسی در زنان

درمان عدم ارگاسم در بانوان

درمان خشکی واژن خانمها (Vaginal Dryness)

کاهش دهنده درد رابطه برای زنان

دارای منشا کاملا گیاهی و بدون مواد صنعتی

جمع کننده و تنگ کننده واژن

ژل تحریک کننده بانوان

کرم وایگورل یکی از شناخته شده ترین محصولات موثر و شگفت انگیزی است که به منظور درمان سرد مزاجی و افزایش میل جنسی زنان به تولید رسیده است. از آنجایی که امروزه با افزایش مشغله های روزمره بسیاری از زنان دچار کاهش میل جنسی و سرد مزاجی شده اند که این امر باعث ایجاد مشکلات مختلفی در زندگی زناشویی آنها شده است. این محصول با تحریک پذیری جریان خون در ناحیه واژن موجب تعادل هورمونی زنان می شود و آنها را برای برقراری رابطه جنسی طولانی تر و با کیفیت تر آماده می کند. از مهم ترین مزیت های کرم وایگورل نسبت به محصولات شیمیایی به تولید رسیده که برای درمان سرد مزاجی زنان به فروش می رسد این است که در ساختار این محصول از عصاره خالص و طبیعی گیاهی استفاده شده است و استفاده از آن هیچ گونه عوارض جانبی برای خانم ها به همراه نخواهد داشت و اثر بخشی آن کاملا طبیعی می باشد.

محصول اخیر ژل تحریک کننده بانوان وایگورل یک محصول ساخته شده از مواد کاملا گیاهی است و دارای مجوز از وزارت بهداشت ایران به شماره 1228156410 است. این کرم برای برطرف نمودن مشکل عدم میل جنسی و نبود لذت جنسی برای بانوان ساخته شده که با شروع استفاده از این کرم تمایل به رابطه جنسی در خانمها ایجاد شده و در طول رابطه شاهد لذت چندین برابری خواهند بود. همچنین این کرم درد ناشی از رابطه را برای بانوان کاهش میدهد و میتواند به عنوان روان کننده نیز استفاده شود.

قیمت کرم وایگورل اصل : – تومان

برای خرید ; لطفا از طریق فرم انتهای این صفحه ثبت سفارش نمایید

ژل وایگورل

ویژگی های کرم وایگورل ( کرم vigorelle ) :

محرک فوری بانوان

ایجاد کننده ارگاسم قوی و افزایش لذت رابطه

ضد عفونی کننده ناحیه واژن

روان کننده و از بین برنده درد در هنگام رابطه

مرطوب کننده و درمان خشکی واژن بانوان

افزایش تحریک پذیری در بانوان با تحریک عروق ناحیه واژن

بهبود سلامت جسمانی خانم ها برای برقراری رابطه جنسی

کرم وایگورل

کرم وایگورل در رده محصولات تحریک کننده میل جنسی در بانوان یک محصول منحصر به فرد است زیرا در رده کرم های موضعی قرار دارد و خطری از لحاظ عوارض جانبی ندارد زیرا به صورت موضعی و از راه پوست جذب میشود. در مقایسه با دیگر کرم ها نیز باید گفت که این کرم چندین تاثیر جانبی مثبت نیز دارد که در مقایسه با دیگر کرم های تحریک کننده عملکردی بسیار سر تر از آنها دارد. همچنین کرم وایگورل یک محصول کاملا گیاهی است و در ساخت آن هیچ ماده مصنوعی به کار نرفته و از این رو دارای تاییدیه از سازمان های دارویی اروپایی و آمریکا است و در ایران نیز با مجوز شماره 1228156410 قابل فروش میباشد.

یکی از مهم ترین مشکلاتی که زنان به هنگام یائسگی با آن روبه رو می شوند خشک شدن واژن می باشد. کرم ویگورل درمانی مناسب برای رفع خشکی واژن می باشد بدین صورت که پس از مالیدن این محصول بر روی تمامی قسمت های واژن و پس از جذب آن موجب تحریک خانم ها شده و با روانکاری طبیعی که ایجاد می کند برخورداری از احساس اوج لذت جنسی را برای زوجین فراهم می کند. کرم وایگورل با پایان بخشیدن به سرد مزاجی خانم ها موجب برطرف شدن مشکلات روحی آنها مانند عدم اعتماد به نفس، حالت های افسردگی، استرس و بی حوصلگی می شود و احساس اشتیاق به زندگی را به ارمغان می آورد.

قیمت کرم وایگورل اصل : – تومان

برای خرید ; لطفا از طریق فرم انتهای این صفحه ثبت سفارش نمایید

کرم Vigorelle

نحوه مصرف کرم وایگورل :

30 دقیقه قبل از نزدیکی مقداری از ژل را روی ناحیه مخاطی واژن مالیده شود و دقت شود حتما ناحیه لابیال و کلیتورال به ژل آغشته گردد.

نحوه عملکرد کرم وایگورال بدین صورت می باشد که پس از استفاده به طور مستقیم بر روی بافت حساس تاثیر می گذارد و با تحریک محرک های جنسی زنان موجب افزایش میل جنسی خانم ها می گردد و به بسیاری از مشکلات زناشویی پایان می بخشد.

کرم وایگورل با قیمت مناسبی به فروش می رسد و برای 30 تا 40 بار قابل استفاده می باشد. اثر بخشی فوری این محصول موجب شده است تا در هر ساعتی از شبانه روز که مردان مایل به برقراری رابطه جنسی باشند خانم ها بتوانند قبل از مقاربت به راحتی از آن استفاده کنند.

این محصول با بسته بندی متفاوت و منحصر به فرد از طریق داروخانه اینترنتی سبحان به فروش می رسد.

ژل وایگورل

قیمت کرم وایگورل اصل : – تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


4.3/5 (6 نظر)

یک نظر در خرید کرم وایگورل Vigorelle از داروخانه – ژل تحریک کننده بانوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *