خرید دستمال تاخیری مرطوب از داروخانه

دستمال مجیک پاور تاخیری برای ایجاد تاخیر در انزال و درمان زود انزالی ، دستمال تاخیری مرطوب محصول جدید با کارکرد بسیار عالی مناسب برای تمام مردان

دستمال مرطوب تاخیری مخصوص مردان

ایجاد تاخیر در انزال و درمان کننده زود انزالی

دستمال مرطوب شده با مواد تاخیری استخراج شده از گیاهان مختلف

استفاده آسان و سریع

پاک کننده و از بین برنده باکتری و قارچ

محصول سال 2018

دستمال مجیک پاور

دستمال تاخیری ، محصولی جدید است که توسط سبحان طب به خریداران پیشنهاد می شود. این محصول در واقع یک دستمال است که با استفاده از مواد گیاهی که تاثیر تاخیری دارند مرطوب شده است و علاوه بر تاثیر تاخیری یک پاک کننده قوی نیز هست که باعث از بین رفتن آلودگی های باکتریایی و قارچی ناحیه جنسی نیز می شود. برند این محصول Magic Power می باشد که تولید کننده محصولات زناشویی مختلف است.

بسیاری از افراد به دلیل مشکلات جنسی مانند انزال زود رس توانایی برقراری رابطه جنسی ایده آل را ندارند و نمی توانند نیاز جنسی همسران خود را برطرف کنند از این رو به دنبال محصولی جدید و موثر برای حل این مشکل هستند. یک جایگزین مناسب برای محصولاتی مانند قرص وگادول که می تواند عوارضی برای مصرف کننده داشته باشد است. برای تولید دستمال تاخیری مرطوب از مواد صد در صد گیاهی و مرغوب استفاده می شود و این امر موجب شده است که استفاده از این محصول هیچ گونه عوارض جانبی برای فرد به همراه نداشته باشد. نحوه عملکرد دستمال تاخیری مرطوب بدین صورت می باشد که به هنگام استفاده مواد گیاهی به کار گرفته شده در آن از طریق آلت تناسلی جذب می شود و موجب افزایش مدت زمان رابطه جنسی می گردد.

قیمت دستمال تاخیری اصل : – تومان

برای خرید ; لطفا از طریق فرم انتهای این صفحه ثبت سفارش نمایید

دستمال تاخیری

دستمال تاخیری مجیک پاور در بسته بندی 6 عددی ارائه شده و کاملا از مواد گیاهی برای تولید آن استفاده شده است. مهم ترین موادی که در ساخت این محصول ایتفاده شده اند عبارتند از:

آب تصفیه شده – اتیل الکل – عصاره آلوئه ورا – عصاره گیاهان مختلف دیگر – مواد معطر

این محصول نسل جدیدی از محصولات تاخیری است که برای اولین بار توسط داروخانه اینترنتی سبحان طب ارائه شده است.

دستمال مرطوب تاخیری برای آن دسته از مردانی که دچار انزال زود رس می باشند و تمایل دارند هنگام برقراری رابطه جنسی با همسران خود احساس اوج لذت جنسی را تجربه کنند بسیار کاربردی می باشد. همچنین می توان از این محصول به جای ژل تاخیری استفاده نمود.

قیمت دستمال تاخیری اصل : – تومان

برای خرید ; لطفا از طریق فرم انتهای این صفحه ثبت سفارش نمایید

دستمال تاخیری داروخانه

نحوه استفاده از دستمال تاخیری مرطوب

استفاده از این محصول بسیار ساده است و تنها در 4 مرحله انجام می شود (مانند شکل)

ابتدا بسته یک دستمال را باز کرده و دستمال را خارج نمایید.

دستمال را دور آلت بپیچید

چند دقیقه صبر نمایید تا تاثیر مواد شروع شود

آلت خود را بشویید و سپس رابطه را شروع نمایید

تاثیرگذاری این محصول پس از 5 الی 7 دقیقه قابل مشاهده است و در هر زمانی که نیاز داشته باشید با همسران خود رابطه جنسی برقرار کنید می توانید آن را دور آلت تناسلی خود بپیچید و تمام آلت را به دستمال تاخیری آغشته کنید. پس از گذشت چند دقیقه این محصول اثربخشی خود را نشان می دهد و می توانید پس از شستشوی آلت تناسلی نزدیکی جنسی طولانی مدت را داشته باشید و کیفیت رابطه خود را بالا ببرید. به طور کلی می توان گفت دستمال مرطوب تاخیری محصولی بی نظیر است که موجب بهبود کیفیت جسمانی مردان می شود و با افزایش قدرت جنسی آنها موجب افزایش اعتماد به نفس و احساس آرامش در مردان و زنان می شود.

استفاده از دستمال تاخیری

قیمت دستمال تاخیری اصل : – تومان

برای خرید ; لطفا از طریق فرم انتهای این صفحه ثبت سفارش نمایید

دستمال مرطوب تاخیری از محصولات دارویی جدید است که توسط شرکت های معتبری که دارای مجوزهای قانونی بهداشتی می باشند به تولید می رسد. استفاده سریع و راحت این محصول به همراه اثربخشی فوق العاده آن از مهم ترین دلایل محبوبیت این محصول می باشد. اثر بخشی دستمال مرطوب تاخیری به صورت کاملا طبیعی و بدون بی حسی می باشد و با قیمت مناسبی به فروش می رسد. یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از دستمال تاخیری مرطوب این است که برای تولید آن از هیچ گونه مواد شیمیایی و صنعتی استفاده نشده است و موجب رضایت مصرف کنندگان می گردد. نکته ای که در ارتباط با اثربخشی صحیح این محصول باید مورد توجه آقایان قرار گیرد این است که برای پیشگیری از انتقال تاخیر به خانم ها نیاز است پس از استفاده از آن و اثربخشی آن با گذشت چند دقیقه حتما آلت تناسلی شسته شود.

داروخانه سبحان افتخار دارد که برای اولین بار در ایران نسل جدیدی از محصولات تاخیری مخصوص مردان را معرفی می نماید.

دستمال تاخیری مجیک پاور را به راحتی می توانید از طریق فرم انتهای این صفحه خریداری نمایید و به صورت رایگان درب منزل شما تحویل خواهد شد.

دقت نمایید محصولات دارویی را فقط و فقط از مراکز مجاز و دارای مجوز و شناخته شده خریداری نمایید.

برای مشاهده توضیحات اصلی شرکت سازنده روی تصویر زیر کلیک نمایید تا در سایز بزرگتر برای شما نمایش داده شود.

دستمال magic power

 

قیمت دستمال تاخیری اصل : – تومان

برای خرید دستمال تاخیری مجیک پاور لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و ثبت سفارش نمایید


 

5/5 (3 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *