خرید قرص سمنکس اصل از داروخانه ؛ بهترین کپسول تقویت کننده اسپرم

کپسول سمناکس semenax ، درمان ناباروری مردان و افزایش دهنده کیفیت و میزان حرکت اسپرم ، دارای گواهینامه GMP و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی

خواص قرص سمنکس اصل

افزایش تعداد اسپرم با حرکت طبیعی (جهت افرادی که دچار ناباروری هستند)

افزایش قابل توجه رضایت جنسی

افزایش قدرت غدد جنسی

افزایش قدرت پرتاب مایع منی

درمان افرادی که حجم اسپرم کمی دارند

افزایش باروری و پتانسیل جنسی

افزایش کیفیت اسپرمها

افزایش ساخت اسپرم و مایع منی

تقویت و تنظیم عملکرد غدد جنسی مردان

تنظیم عملکرد بیضه ها و تولید هورمونهای جنسی

درمان عقیمی و ناباروری های مردان

انزال انفجاری همزمان با افزایش چشمگیر پرتاب منی

ایجاد ارگاسم (اوج لذت جنسی) قوی مردان

قرص سمناکس

قرص سمنکس چیست؟

قرص سمنکس یک محصول آمریکایی فوق العاده کاربردی در درمان ناباروری است که توسط تعداد کثیری از افراد مورد استفاده قرار گرفته است، از ویژگی های بارز این دارو می توان به افزایش طول مدت رابطه جنسی، اورگاسم قوی، افزایش حجم اسپرم، افزایش تعداد، حرکت و جهش اسپرم به منظور بارور کردن اشاره کرد. قرص درمان گر ناباروری سمناکس محصولی جدید است که حجم اسپرم فرد را افزایش داده و با افزایش حرکت و تعداد اسپرم ها مشکل ناباروری را حل می کند. سمنکس باعث افزایش کیفیت اسپرم ها می شود و ناباروری افراد را به طور چشمگیری درمان می کند. همچنین این دارو اختلالات نعوظ در مردان را هم درمان کرده و می توانید یک رابطه زناشویی خوب و باکیفیت داشته باشید و لذت ببرید. اگر شما هم در گروه افرادی هستید که حجم اسپرم کمی دارید یا اسپرم هایی که تولید می کنید بی کیفیت هستند، پیشنهاد می کنیم حتما این دارو را امتحان کنید.

باید توجه نمایید که حجم کافی مایع منی جهت انتقال مناسب اسپرم ها در مجرای تناسلی زنان و ایجاد باروری ضروری است. معمولا در بررسی عوامل ایجاد کننده ناباروری، حجم انزال مورد توجه قرار نگرفته و سایر پارامترها به عنوان عوامل ایجاد کننده نازایی در نظر گرفته می شوند. اما در تحلیل های جدید ، طبق نظر سازمان جهانی بهداشت (WHO) دو عامل موثر در باروری عبارتند از تعداد کل اسپرماتوزوآ در هر انزال و غلظت اسپرم که هر دوی این عوامل به حجم انزال وابسته می باشند.

بجز بهبود باروری، تعداد قابل توجهی از مردان افزایش میزان مایع منی و حجم انزال را لذت بخش می دانند و هدف افزایش انزال را بهبود رضایت از نزدیکی جنسی می دانند.برای این منظور محصول حاضر همانند کپسول وایمکس بسیار پرکاربرد است.

قیمت محصول اصل : 720000 تومان

برای خرید این محصول می توانید از طریق فرم انتهای این صفحه ثبت سفارش نمایید

دقت نمایید نمونه اورجینال این محصول به تعداد محدود موجود می باشد.

قرص سمنکس

چه کسانی باید از قرص سمنکس استفاده نمایند ؟

سمنکس به افزایش حجم منی و سطح تستوسترون کمک می نماید. این قرص کلید موفقیت خود را در مواد تشکیل دهنده ی طبیعی و بی ضرر خود دارد که برای افزایش منی و همچنین افزایش سطح تستوسترون و افزایش تولید اسپرم خود مورد استفاده قرار می گیرد. و همچنین می توانید با استفاده از این قرص به بهبود و کیفیت رابطه جنسی خود افزوده و یک رابطه جنسی به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید. بنا بر این این قرص برای مردانی که می خواهند در آینده صاحب فرزند شوند ، می تواند یک داروی تقویتی مناسب باشد. همچنین برای مردانی که به هر دلیل اسپرمهایشان ضعیف شده و قدرت باروری آنها کاهش یافته است نیز یک داروی مناسب به حساب می آید. همانطور که اشاره شد این دارو می تواند هم از لحاظ تعداد و هم از لحاظ سرعت و درصد اسپرم ها تاثیر مثبتی داشته باشد. همچنین برخی از مردان از اینکه مقدار مایع منی در آنها بیشتر باشد احساس لذت بیشتری می برند ؛ این افراد نیز می توانند برای افزایش مایع منی از این دارو استفاده نمایند.

در مطالعه ای که از میان بیش از 1000 نفر به صورت رندوم و به منظور بررسی بالینی ارتباط بین افزایش در حجم انزال و بهبود عملکرد ارگاسمی با مصرف سمناکس انجام شد، اثربخشی و ایمنی این دارو در مردان دچار هایپواسپرمی مورد ارزیابی قرار گرفت.

هایپواسپرمی اغلب با اختلالات عملکرد جنسی همچون اختلال در نعوظ، کاهش کیفیت ارگاسم و ناباروری در ارتباط است. در این مطالعه دو گروه از مردان 30 تا 60 ساله هایپواسپرمیک در طول مدت دو ماه مورد بررسی قرار گرفتند. در طول این دو ماه این مردان به صورت مرتب داروی سمنکس را دریافت می کردند و در پایان دو ماه درمان با این دارو نتیجه آزمایش آنها در مقایه با آزمایش اولیه تفاوت های معناداری را نشان می دهد که نتایج حاصل از این مطالعه را می توانید در جدول زیر ببینید، به میزان افزایش کیفیت و سرعت رو به جلو اسپرم ها دقت نمایید.

به نمودار زیر که میزان ویژگی های اسپرم را در مردان مورد آزمایش قبل و بعد از مصرف سمناکس را گزارش میدهد توجه نمایید:

تاثیر قرص سمنکس

ترکیبات قرص سمناکس

L- Carnitine : اثرات مصرف منظم ال کارنیتین در افزایش حجم انزال نشان داده شده است . همچنین مصرف ال کارنیتین منجر به افزایش تحرک اسپرم و افزایش میل جنسی در مردان می شود .

 L- Arginine : آرژینین منجر به افزایش تولید بافت عضلانی، بهبود ایمنی و افزایش قدرت باروری مردان می شود. آرژینین به صورت طبیعی در بدن سنتز نمی شود. بنابراین باید از طریق رژیم غذایی به بدن رسانده شود . همچنین ال آرژینین منجر به افزایش تحرک اسپرم می شود.
 L- Lysine : ال لایزین منجر به افزایش تولید اسپرم و افزایش ترشح تستوسترون و نهایتا بهبود کیفیت و افزایش مقدار مایع Semen می شود.
 Lepidium Meyenii (Maca) : اثرات افزایش دهنده میل جنسی و بهبود باروری با تاثیر مطلوب بر اسپرماتوژنز با مصرف ریشه گیاه Maca به اثبات رسیده است. البته مصرف این گیاه تغییری در سطوح خونی هورمونهای جنسی ایجاد نمیکند.
 Pine tree bark : اثرات عصاره ساقه این گیاه در بهبود خصوصیات مورفولوژیک اسپرم و در نتیجه بهبود باروری به اثبات رسیده است . همچنین این گیاه منجر به افزایش تولید نیتریک اکساید و در نتیجه بهبود نعوظ جنسی می شود.
 Catuaba bark : اثرات این گیاه در افزایش میل جنسی مردان، بهبود ارگاسم و بهبود فعالیت پروستات به اثبات رسیده است.
 Epimedium Sagitattum : ماده موثره موجود در گیاه اپیمدیوم icariin نام دارد که از طریق تاثیر بر عملکرد آنزیم نیتریک اکساید سنتاز منجر به افزایش سطح نیتریک اکساید و شل کردن عضلات صاف و در نتیجه پرخون شدن بافت پنیس و نهایتا بهبود اختلالات نعوظی می شود.
 Muira Pauma bark : اثرات این گیاه در افراد مبتلا به کاهش میل جنسی و اختلالات نعوظ نشان داده شده است.
 Fructus Crataige (Hawthorn Berry) : این گیاه به علت خاصیت گشادکنندگی عروقی در بهبود فعالیت جنسی، افزایش میل جنسی و توان جنسی به کار میرود.
 Cranberry : اثرات آنتی اکسیدانی این گیاه به اثبات رسیده است.
 Tribulus Terrestris : اثرات این گیاه در افزایش قوای جنسی و بهبود اختلالات نعوظی به اثبات رسیده است.
 Avena Sativa : اثرات آنتی اکسیدانی این گیاه به اثبات رسیده است.
 Sarsaparilla : اثرات این گیاه در بهبود مشکلات اوروژنیتال مردان و ناباروری نشان داده شده است.
 Swedish Flower pollen : اثرات این گیاه در افزایش قوای جسمی و جنسی مردان و بهبود تعادل هورمون های جنسی در بدن نشان داده شده است.
 Pumpkin Seed : مصرف این گیاه منجر به افزایش حجم مایع Semen و افزایش تعداد اسپرم می شود.
 Vitamin E & Zinc : مصرف روی و ویتامین ای منجر به افزایش تولید تستوسترون و افزایش تعداد و تحرک اسپرم می شود.
قرص سمناکس

آیا Semenax کپسول مطمئنی است

بله ، یکی از اولین سئوالاتی که هر فرد در مورد این کپسول میپرسد بحث سلامت آن است. سمناکس با پایه اسیدهای آمینه ساخته شده است. این اسیدهای آمینه با اضافه کردن گیاهان کنستانتره شده ، برای بدن 100% مفید و بدون خطر است.

بعلاوه سمناکس اورجینال ارائه شده در داروخانه اینترنتی سبحان دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ایران بوده و کاملا مورد تایید است.

افزایش سن و مصرف داروهایی همچون ترکیبات ضدافسردگی منجر به کاهش حجم انزال می شوند. بنابراین نیاز روزافزونی نسبت به پیدا کردن راهکارهایی جهت افزایش حجم انزال احساس می شود. نشان داده شده است مصرف منظم مکمل هایی همچون ویتامین C و ویتامین E ، روی و ال کارنیتین منجر به افزایش حجم انزال می شوند. قرص سمناکس با یک فرمولاسیون متشکل از چندین گیاه دارویی تولید شده و با هدف افزایش موثر و ایمن حجم انزال مورد مصرف قرار می گیرد. مصرف سمناکس به طور کلی منجر به تشدید ارگاسم، طولانی تر شدن ارگاسم، افزایش میل جنسی و افزایش حجم مایع Semen می شود . افزایش حجم مایع Semen منجر به تقویت عملکرد انقباضی ماهیچه های دخیل در ارگاسم می شود.

قیمت محصول اصل : 720000 تومان

برای خرید این محصول می توانید از طریق فرم انتهای این صفحه ثبت سفارش نمایید

دقت نمایید نمونه اورجینال این محصول به تعداد محدود موجود می باشد.

قرص سمنکس

نحوه مصرف کپسول Semenax

بهترین روش استفاده روزی 3 عدد کپسول همراه با 3 وعده غذایی میباشد. بهتر است همراه با صبحانه یک عدد ، همراه با ناهار یک عدد و همراه با شام یک عدد خورده شود.

قیمت محصول اصل : 720000 تومان

برای خرید این محصول می توانید از طریق فرم زیر سفارش خود را ثبت نمایید


4.1/5 (15 نظر)

یک نظر در خرید قرص سمنکس اصل از داروخانه ؛ بهترین کپسول تقویت کننده اسپرم

  1. باعرض سلام
    به نظر شما دوباره این دارو کی شارژ خواهد شد
    ممنون میشم اگر از طریق ایمیل هم جواب بدهید
    باتشکر

        1. سلام میثم کورش لی
          نمونه اورجینال این دارو موجود است و می تونید ثبت سفارش نمایید.

  2. سلام میتونم بپرسم چطور تضمین میکنیدسمیناکسی که دارید اصل هستش.ممنون میشم جواب منو بدید

    1. سلام داریوش
      بیش از 5 سال هستش که وبسایت ما فعاله و به صورت اینترنتی فروش داریم و همواره سعی نمودیم محصولات با کیفیتی دست خریدار برسونیم و خریداران ما هم معمولا ثابت هستند و قبلا از ما خرید داشتن. بهترین تضمین ما کیفیت محصولات ارائه شده هستش.

  3. درود چرا اصل درپوش و ورچسب پلمب دارد ولی پایین عکس گذاشتید هیچکدام ورچسب روی درپوش ندارند آیا فرق میکنند

    1. سلام سعید
      در عکس ها برای زیبایی تصویر پلمپ ها باز شده و محصول دارای پلمپ هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *