خرید قرص ماکسیما Maxxima از داروخانه

قرص تاخیری ماکسیما ، یکی از قویترین داروهای افزایش توان جنسی مردان ، مورد استفاده جهت درمان زود انزالی و عدم نعوظ کامل در مردان و همچنین افزایش کیفیت اسپرم

قرص ماکسیما 8 عددی دفترچه ای

موارد استفاده:

جهت درمان زود انزالی مردان

جهت درمان مشکل عدم نعوظ کامل در مردان

جهت افزایش کیفیت اسپرم و افزایش میزان مایع منی

جهت افزایش سرعت بازیابی توان جنسی مردان

قرص تاخیری ماکسیما

قرص ماکسیما که به عنوان قرص تاخیری مکسیما نیز معروف است از جمله قرص هایی است که برای درمان زود انزالی مردان کاربرد دارد. این دارو به صورت اختصاصی توسط داروخانه سبحان به صورت محدود ارائه می شود و تا کنون خریداران ما رضایت بالایی از تاثیرات این قرص داشته اند. باید این نکته را ذکر نماییم که این قرص تنها یک قرص تاخیری نیست بلکه تاثیرات مثبت دیگری دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

قرص ماکسیما یک داروی قوی و موثر برای برقراری یک رابطه جنسی لذت بخش از انواع قرص های تاخیری می باشد که نتیجه آن بهبود در رابطه جنسی و افزایش کیفیت این رابطه به بهترین شکل ممکن است. این قرص اثرات شگفت انگیزی در بهبود کیفیت اسپرم ها دارد و نقشی موثر در بازیابی توان جنسی برای مصرف کنندگان آن بازی می کند. با مصرف مناسب و صحیح این دارو می توانید از ویژگی های تاخیری آن که به منظور رفع زود انزالی در نظر گرفته شده است بهره مند شوید. از مشخصاتی که در تولید و عرضه قرص ماکسیما برای آقایان مورد توجه می باشد افزایش توان جنسی بالا و دلخواه در آنها است که در نهایت می تواند مشکلات مربوط به عدم نعوظ را به بهترین شکل ممکن و کم ترین زمان موجود مرتفع نماید. شل بودن آلت تناسلی از مهم ترین مواردی است که اعتماد بنفس آقایان را برای ایجاد یک رابطه باکیفیت جنسی کاهش می دهد از این رو ترکیبات قرص ماکسیما به گونه ای در نظر گرفته شده اند که بتوانند به عنوان قرص سفت کننده ، شل بودن آلت تناسلی را رفع کرده و سفتی مناسبی را قبل و در حین برقراری رابطه جنسی ایجاد کند.

قیمت محصول اصل : 310000 تومان

برای خرید لطفا از طریق فرم انتهای این صفحه ثبت سفارش نمایید

قرص تاخیری ماکسیما

ویژگی های قرص ماکسیما (maxxima tablets)

بسته بندی اورجینال 8 عددی (دفترچه ای)

قرص های شکل دار مشکی رنگ

تاریخ تولید و انقضا معتبر حک شده

خواص قرص ماکسیما

ایجاد تاخیر در انزال مردان و افزایش زمان رابطه

درمان مشکل عدم نعوظ مردان

افزایش میزان مایع منی

بهبود نسبی کیفیت اسپرم

افزایش توان و بنیه جنسی مردان

بسیار قوی تر از داروهای مشابه مانند قرص تاخیری کانگورو

قرص تاخیری ماکسیما

قابل ذکر است که داروهای بسیاری برای درمان زود انزالی در مردان تولید و ارائه شده است که با یک جست و جوی ساده در اینترنت می توانید لیست بلندی از این دارو ها را مشاهده نمایید. اما اکثر این دارو ها بر پایه مواد بی حس کننده و (اکثرا بر پایه ترامـ_ادول) می باشند. همانطور که می دانید این ماده می تواند موجب ایجاد عوارضی در مصرف کننده شود. قرص های ماکسیما بر پایه نیمه گیاهی ساخته شده و تا کنون عوارض خاصی برای این دارو گزارش نشده است و می تواند جایگزین مناسبی برای داروهای مشابه قبلی باشد.

پس از مصرف این قرص و انجام مقاربت، امکان بازیابی توان جسمی برای افراد در مدت زمانی کوتاه به وجود خواهد آمد به گونه ای که امکان برقراری رابطه با تعداد بیشتر و لذتی متفاوت تر برای آنها پدیدار می شود. این امر می تواند یک مشخصه مناسب برای آقایانی باشد که تمایل به برقراری رابطه به صورت مجدد دارند.

یکی از موارد مشخص در مورد این قرص وجود ترکیباتی است که سبب می شود کیفیت مایع منی بهبود پیدا کند. این کیفیت با مواردی مانند افزایش تعداد اسپرم ها همراه است. حرکت اسپرم ها با کیفیت مطلوبی ممکن می شود و در نتیجه پاشش مایع منی نیز با شدت بیشتری صورت خواهد گرفت. این امر می تواند منجر به رفع ناباروی و درمان آن شود که البته برای درمان موثر و کارآمد این مورد باید با پزشک متخصص مشورت شود زیرا دوز مصرف دارو و نحوه استفاده از آن برای درمان بهتر به شکلی متفاوت بوده و بنا به شرایط افراد مختلف تغییر می کند. (به منظور رفع مشکل ناباروری پیشنهاد میکنیم قرص سمنکس را مشاهده و توضیحات آن را مطالعه نمایید)

این قرص تاخیری لذت یک رابطه مطلوب را برای طرفین جنسی به ارمغان می آورد و در واقع با طولانی شدن رابطه ای که با قدرت جنسی بالا همراه باشد روحیه ای مناسب و ذهنی آرام تر نصیب مصرف کننده خواهد شد. با استفاده از قرص ماکسیما اضطراب ناشی از زود انزالی در آقایان به بهترین نحو رفع می شود به گونه ای که قادر باشند این احساس را با شریک جنسی خود سهیم شوند. میزان مصرف دارو و مدت زمان استفاده از آن ممکن است برای افراد مختلف جهت تاثیر گذاری بیشتر متغیر باشد.

قیمت محصول اصل : 310000 تومان

برای خرید لطفا از طریق فرم انتهای این صفحه ثبت سفارش نمایید

قرص تاخیری ماکسیما

قیمت محصول اصل : 310000 تومان

برای خرید این محصول لطفا از طریق فرم زیر ثبت سفارش نمایید


3.5/5 (4 نظر)

یک نظر در خرید قرص ماکسیما Maxxima از داروخانه

    1. سلام محمد
      تفاوت قرص های ماکسیما در دوز محصولات است و محصول ما همان محصول مشکی است که تصویرش در سایت درج شده

    1. سلام حمید
      این دارو جزو داروهای اخیری فوری است و تنها کافیست یک عدد قرص (نیم ساعت الی 1 ساعت) قبل از رابطه مصرف نمایید.
      اگر اولین بار است از قرص های تاخیری استفاده می کنید بهتر است نصف قرص را مصرف کنید.

  1. سلام ، دو تا سوال داشتم :
    اول : ارسال محصولات از چه دطریقی هست و آیا بسته بندی به صورتی هست که توی محیط کار محتوای بسته مشخص نشه ؟
    دوم : امکان پرداخت حضوری بعد از تحویل کالا وجود داره ؟

    1. سلام داود کریمی
      ارسال محصولات به صورت محرمانه هستش و محتویات داخلش مشخص نیست.
      امکان پرداخت در محل وجود ندارد ئ ارسال کالا پس از واریز انجام می شود.

    1. سلام علی رضا بیات
      محصولات معمولا همان روز سفارش و یا فردای آن ارسال می شوند و بین 1 تا 5 روز طول می کشه تا برسه به دست مشتری

  2. سلام من قرص کینگ دول مصرف میکردم جوابش خوب بود…این قرص ماکسیما مشکی از اون ضعیف تره یا قوی تر؟

  3. سلام ببخشید من دنبال یه قرص تاخیری خوب هستم چی پیشنهاد میدین پاور وی 8 گرفتم تاخیر نداشت اصلا.ماکسیما و مکس من تو سایت خوندم بهتره بین این دوتا به نظر شما کدوم موثرتره بیشتر برا تاخیر میخوام ممنون

    1. سلام محمد2075
      حتما قرص ماکسیما رو امتحان کنید ، یکی از بهترین داروهای موجود هستش.

  4. سلام من بیشتر دارو را برای نعوظ می‌خوام آیا مؤثره؟یا اینکه شما چه دارویی رو پیشنهاد میدید

  5. سلام امیر
    تمامی قرص هایی که توی سایت قرار دادیم ، تایید شده و موثر هستند. اما اگر پیشنهاد ما رو می خواید، ما قرص وایمکس رو پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *