خرید کرم کینگ سایز از داروخانه

خرید پستی کرم کینگ سایز پاور اصل 4 کاره با تاثیر دائمی و قیمت بسیار ارزان محصول جدید کمپانی Inverma آلمان مخصوص افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت

کرم 4 کاره (در ادامه توضیح داده خواهد شد)

100 درصد طبیعی و بدون کوچکترین عوارض

دارای تاییدیه های بسیار از ارگانهای دارویی کشورهای مختلف

دارای تاثیر طولانی مدت و تقریبا دائمی

معرفی کرم کینگ سایز

کرم کینگ سایز یکی از بهترین محصولات حجیم کننده آلت تناسلی و درمان نعوظ زود هنگام در مردان است که با مصرف این کرم تاخیری می توانید از شر این دو مشکل خلاص شوید! در واقع این محصول دارای ترکیبات کاملا گیاهی است که با ویژگی هایی که دارد یک انتخاب هوشمندانه برای افزایش قدرت و کیفیت رابطه زناشویی است و باعث می شود نظر همسرتان به خوبی جلب شود.

از مهمترین ویژگی های کرم تاخیری کینگ سایز، افزایش ضخامت آلت تناسلی مردان و رسیدن به اورگاسم شدیدتر و قوی تر است که می تواند کیفیت رابطه زناشویی را تضمین کند. این کرم تاخیری بسیار موثر است و باعث بهبود جریان خون در عضلات و خونرسانی به آلت تناسلی می شود که در نهایت احساس شادابی و جوانی را به شما القا خواهد کرد.

کرم کینگ سایز

کرم کینگ سایز پاور، ساخت کمپانی inverma آلمان با بیش از 40 سال تجربه است که این کمپانی در طول این مدت همیشه در ساخت محصولات توانبخشی جنسی جزو بهترین ها در جهان بوده است. کرم کینگ سایز محصول این کمپانی است که تا سال 2016 برترین محصول این کمپانی بوده است. و پس از آن کرم بزرگ کننده آلات تناسلی لارگو ارائه شد که نمونه قوی تر و جدید کرم کینگ سایز می باشد. کرم کینگ سایز پاور تا سال 2017 محبوب ترین محصول در میان کرم های زناشویی در جهان بوده است که با تاثیر بر بافت های اسفنجی آلت موجب خون رسانی قوی تر و در نتیجه افزایش قابل توجه در طول و قطر آلت استفاده کنندگان می شود. توجه به این نکته در مورد کرم های زناشویی لازم است که برخی ازز این کرم ها صرفا تاخیری بوده و برای درمان زودانزالی برای مدت زمان کوتاهی مورد استفاده قرار می گیرند. اما در مورد کرم های کینگ سایز و لارگو تاخیری در انزال تنها ویژگی آنها نبوده و علاوه بر تاثیر تاخیری این محصولات می توانند بر روی نعوظ تاثیر مثبت داشته و همچنین آلت را مقداری بزرگ تر می نمایند. این افزایش سایز موقتی در طول و بویژه در قطر آلت خواهد بود.

قیمت محصول اصل : 380000 تومان

برای خرید لطفا از طریق فرم انتهای این صفحه ثبت سفارش نمایید

توجه نمایید نمونه جدید این شرکت با نام کرم لارگو را نیز می توانید از طریق لینک زیر سفارش دهید

خرید کرم لارگو

کرم تاخیری و بزرگ کننده

چرا این ژل به نام کرم 4 کاره مشهور است

این کرم دارای 4 تاثیر اصلی است که موجب شده به عنوان کرم چهار کاره شناخته شود ، این 4 تاثیر شامل موارد زیر است:

1- افزودن به درازا و ضخامت آلت تناسلی مردانه (افزایش سایز)

2- ایجاد لذت بیشتر و طولانی تر برای هر دو طرف رابطه (بهبود ارگاسم)

3- افزایش زمان مقاربت و جلوگیری از انزال زودرس (تاخیر در انزال)

4- افزودن به سختی و حالت راست شدگی کامل آلت (ارکشن کامل)

کینگ سایز

کینگ سایز داراي موادي است که پس از جذب از طریق پوست ، گردش خون را در ناحيه مورد استعمال به شدت افزايش مي دهد. همانطور که مي دانيد عمده حجم آلت تناسلي مردانه توسط بافت اسفنجي شکل و خون پذير اشغال شده است. و در واقع این کرم موجب افزایش قطر و سفتی آلت پس از اولین استفاده شده و عملکرد این کرم در طول زمان استفاده به نحوي است که با افزايش جريان خون در اين بافتها سبب تکثير سلولي و توسعه بافت مذکور شده و در نهايت نتايجي را همچون افزايش سايز دائمی آلت تناسلي را به همراه خواهد داشت.

همانطور که در پاراگراف های بالا ذکر شد این کرم در سالهای 2017 و قبل از آن از برند های مورد توجه در کل جهان بود و تنها محصولی که توانست جایگزین آن شود کرم لارگو بود که آن کرم هم محصول همین کمپانی می باشد و در واقع نسخه جدید تر همین کرم کینگ سایز می باشد. اگر به دنبال محصولی هستید که تمامی نیاز های جنسی شما را برطرف نماید و علاقه ای به مصرف داروهای جنسی ندارید پیشنهاد می شود محصولات شرکت اینورما آلمان را برسی و امتحان نمایید این محصولات به صورت موضعی استفاده می شوند و می توانند پاسخگوی بسیاری از نیازهای شما باشند. محصول مشابه کمپانی اینورما با نام ژل شارک پاور نیز در داروخانه سبحان موجود است.

کینگ سایز پاور

ویژگی های کرم 4 کاره کینگ سایز

کینگ سایز پاور برترین کرم مخصوص مردان تا سال 2016 بوده است

خون رسانی را در بافت آلت بهبود میبخشد

شور جوانی و احساس شادابی به مصرف کننده میبخشد

بی خطر و بدون عوارض جانبی است

اضطراب و تشویش را در مصرف کننده کم میکند

سایز آلت را در همه ابعاد (طولی، قطری و ضخامت) افزایش میدهد

اعتماد به نفس مصرف کننده را بالا میبرد

و …

کینگ سایز داروخانه

قیمت کرم کینگ سایز در داروخانه

قیمت این محصول جدید در داروخانه های کشور 400000 تومان اعلام شده است اما توسط این مرکز کرم کینگ سایز پاور با قیمت 380000 تومان و با تخفیف ارائه می شود.

در مورد وبلاگهای مدعی فروش محصول:

این وبلاگها کاملا غیر معتبر بوده و بعضا برای فروشندگان غیر مجاز بازاریابی میکنند محصول ارائه شده توسط آنها به احتمال زیاد محصول درجه دو یا شاید نمونه تقلبی کینگ سایز باشد، بنا بر این توصیه اکید میشود از خرید از اینگونه وبلاگ ها خودداری نمایید.

خرید کرم کینگ سایز

قیمت محصول اصل : 380000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


3.6/5 (18 نظر)

یک نظر در خرید کرم کینگ سایز از داروخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *