خرید کرم شارک پاور از داروخانه

کرم شارک پاور آبی و قرمز اصلی ارائه شده در بسته بندی دو تایی دارای تاثیر تضمینی و بدون عوارض به همراه آموزش طریقه مصرف کرم شارک پاور

کرم شارک پاور در پک دو تایی

تاثیر تاخیری و افزایش دهنده زمان رابطه

افزایش دهنده سایز آلت به صورت فوری

دارای ویتامین E برای حفظ سلامت و جوان سازی پوست

تاریخ تولید و انقضای معتبر روی بسته

محصول جدید ساخت آلمان به سفارش امارات متحده عربی

کرم شارک پاور دوتایی

کرم شارک پاور

کرم شارک پاور معروف به کرم شارک (کوسه) دارای دو نوع مختلف است که به رنگ آبی (Shark power) و نوع دیگر قرمز رنگ (Shark super power) که هر دو محصول دارای طرفداران فراوان بوده و تاثیرات مختلفی دارند. از این رو این دو محصول در یک پک دو تایی توسط داروخانه سبحان ارائه می شود. این محصول ساخت شرکت اینورما (INVERMA) کشور آلمان می باشد که سازنده کرم کینگ سایز نیز می باشد و دارای داراي تاييديه رسمي از CE اتحاديه اروپا می باشد و با مجوز فروش بدون نیاز به نسخه ارائه می گردد.

کرم شارک پاور مخصوص آقایان ساخت آلمان دارای تاییدیه های معتبر شناخته می شود که افزایش دهنده قوی زمان نزدیکی می باشد. محصول فرمول گیاهی قوی دارد و با ترکیبات پیشرفته خود سلامتی و جوانی را برای پوست به ارمغان می آورد و در نهایت میل جنسی را افزایش خواهد داد. محصول دیگر این کمپانی آلمانی ژل حجم دهنده و تاخیری لاگو است. این کرم که به صورت موضعی روی پوست آلت تناسلی مالیده می شود می تواند زمان نزدیکی را به اندازه مطلوبی زیاد کرده و مشکل زود انزالی را مرتفع نماید. در واقع با استفاده از کرم شارک پاور می توانید به طول مناسبی از آلت تناسلی دست پیدا کرده و افزایش قطر و سایز آلت تناسلی از دیگر ویژگی های مهم پس از مصرف این کرم می باشد و جهت افرادی که قصد دارند لذت بیشتری از رابطه جنسی خود داشته باشند یک انتخاب مناسب است.

در واقع با استفاده از این کرم به طور موثر به یک نعوظ مطلوب خواهید رسید و نزدیکی بسیار دلچسبی را با شریک جنسی خود تجربه خواهید کرد. وجود مواد مغذی گیاهی و تقویت کننده های مفید در این محصول همراه با ویتامین E در این کرم که با مالیدن آن بر روی پوست ناحیه تناسلی به سرعت توسط سلول های این ناحیه جذب می شوند روشن شدن پوست و اثرات مثبت زیادی را مشاهده خواهید کرد.

قیمت پک دوتایی کرم شارک پاور اصل : 380000 تومان

برای خرید این محصول لطفا از طریق فرم انتهای صفحه ثبت سفارش نمایید

شارک پاور قرمز

برای کرم شارک پاور 5 کاربرد اصلی ذکر شده است که شامل موارد زیر است:

ایجاد تاخیر در انزال برای مردان

افزایش سایز آلت مردانه به صورت فوری (و مقطعی) با افزایش جریان خون

ایجاد نعوظ کامل و ماندگار برای مردان با افزایش میزان خون پذیری آلت

افزایش اعتماد به نفس و کاهش استرس به علت رفع مشکل زود انزالی

حفظ سلامت پوستی آلت به علت دارا بودن ویتامین E

برترین ویژگی این محصول این است که کرم شارک پاور 100 درصد گیاهی و بدون عوارض جانبی می باشد و شرکت سازنده این محصول شرکتی معتبر و دارای سابقه طولانی و مشهور در عرصه ارائه محصولات توان بخشی جنسی می باشد.

از دیگر مشخصات متمایز کننده این کرم، ویژگی ضد عفونی کنندگی آن می باشد که در ناحیه تناسلی ایجاد می شود. افزایش سایز آلت تناسلی پس از مصرف این کرم تا مدتی طولانی ادامه خواهد داشت از این رو لذت رابطه جنسی را به شکلی دلپذیر بالا می برد. راست شدن آلت در طول رابطه جنسی با استفاده از این کرم گیاهی موثر به صورت یک ویژگی خاص شناخته می شود که در نهایت تقویت کننده پوست نیز می باشد.

قیمت پک دوتایی محصول اصل : 380000 تومان

برای خرید این محصول لطفا از طریق فرم انتهای صفحه ثبت سفارش نمایید

کرم تاخیری شارک پاور

معرفی کمپانی سازنده

شرکت INVERMA کمپانی است که بیش از 70 سال است که در زمینه تولید محصولات موضعی برای روابط زناشویی فعالیت می نماید. دفتر مرکزی این کمپانی در نزدیکی هامبورگ واقع شده و به خاطر محصولات با کیفیت نام تجاری آن در سراسر جهان شناخته شده است. محصولات این کمپانی طیف وسیعی از محصولات شامل: روغن های حاوی آب و سیلیکون (در روان کننده با آلوئه ورا و …)، زیبایی ، لوازم آرایشی و محصولات موضعی جنسی برای مردان می باشد.

تمام محصولات INVERMA با توجه به استانداردهای کیفیت مدرن تولید و کنترل می شوند. انتخاب مواد اولیه و کنترل کیفیت آنها برای اطمینان از اینکه مصرف کننده محصولات جنسی موثر با کیفیت بالا را خریداری کند از اصول این شرکت می باشد. به خصوص در مورد ایمنی استفاده از محصولات INVERMA بالاترین الزامات وجود دارد. همه محصولات از نظر پوستی “بسیار خوب” مورد آزمایش قرار گرفته و برای چندین دهه آزمایش شده و نمره قبولی گرفته است.

محصول مشابه ایرانی با نام ژل ایموشن آبی نیز در داروخانه سبحان ارائه می گرد.

کرم شارک پاور آبی

قیمت پک دوتایی کرم شارک پاور اصل : 380000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


4.2/5 (6 نظر)

یک نظر در خرید کرم شارک پاور از داروخانه

  1. باسلام
    چرا وقتی فرم خرید سفارش را انجام میدم
    باپیغام اطلاعات وارد شده صحیح نمیباشد مواجه میشوم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *