خرید ژل تاخیری از داروخانه

فروش انواع ژل تاخیری و حجم دهنده مخصوص آقایان دارای مجوز بهداشت ، شامل ژل تاخیری مکس من ، لارگو و ژل ایموشن آبی دارای بارکد اختصاصی و پلمپ اورجینال

ارائه محصولات پلمپ شده در پک اصلی

درمان زود انزالی مردان

ژل مخصوص افزایش زمان مقاربت

افزایش سایز و درازا و قطر آلت

ارائه محصولات کاملا موثر

عدم درج نام محصول در بسته ارسالی

ژل تاخیری موجود در داروخانه

ژل تاخیری

با استفاده از ژل تاخیری می توانید به قدرت بیشتری حین نزدیکی دست بیابید و همچنین موجب طولانی تر شدن زمان انزال شما می شود. این ژل برای کسانی مورد استفاده قرار می گیر که مدت زمان رابطه های آن ها خیلی کم بوده و به اصطلاح دچار زودانزالی هستند. این افراد با استفاده از این محصول می توانند مدت زمان رابطه ی جنسی خود را افزایش داده و همچنین در برخی موارد این ژل ها موجب افزایش سایز آلت مردان نیز می شود. (مانند استفاده از کرم لارگو) مصرف ژل تاخیری موجب بازگشت اعتماد به نفس می شود و فرد با اطمینان و قدرت و آرامش می تواند به بالین همسر خود برود.

تفاوت اسپری تاخیری و ژل تاخیری

اسپری هایی که برای تاخیر در انزال استفاده می شوند، معمولا حاوی 10 درصد لیدوکائین هستند که نسبتا مقداری زیادی است و برای بی حس کردن هر چیزی (حتی دندان!) می توان از آنها استفاده کرد. این مقدار لیدوکائین برای وقتی مناسب است که فرد در وضعیت حادی از زود انزالی بسر می برد و قصد دارد کلا آلت تناسلی را بی حس کند. خیلی از آقایان به خاطر همین بی حسی شدید ، ترجیح می دهند از ژل استفاده کنند، زیرا ژل ها در بیشتر مواقع حاوی تنها 2 درصد لیدوکائین هستند که بی حسی کمتری نسبت به اسپری ایجاد می کند برای همین میل جنسی فرد تغییری نمی کند.

البته در بعضی از ژل های جدید از موادی گیاهی غیر از لیدوکائین برای افزایش مدت زمان رابطه ی زناشویی استفاده شده که دیگر عوارض لیدوکائین را ندارند. (مانند ژل لارگو)

گارانتی

سبحان طب داروخانه ای در خانه شما

برای دیدن انواع ژل های تاخیری ارائه شده در سبحان طب در ادامه با ما همراه باشید:

انواع ژل تاخیری موجود در داروخانه

——————————————————————————————————-

ژل تاخیری لارگو

دوز 70000

افزایش دهنده سایز کلی آلت

چهار برابر قویتر از كرم هاي مکس من ، كينگ سايز و شارك پاور

صد در صد پلمپ شده و اصل

افزایش زمان نزدیکی و مقاربت

جلوگیری از زودانزالی

ضمانت تحویل محصول اورجینال آلمان

دقت نمایید ژل لارگو ارائه شده ساخت شرکت inverma آلمان میباشد

متاسفانه کرم های لارگو درجه دو و سه در فروشگاه های اینترنتی با قیمت پایین ارائه میشود که هیچ تاثیری ندارند و جدا پیشنهاد میکنیم از خرید این کرم ها خود داری نمایید

قیمت ژل لارگو اصل : 380000 تومان

تصویر زیر:

ژل تاخیری لارگو
لارگو یک ژل درمان کننده زود انزالی در مردان است که با استفاده از این ژل می توانید اختلال در نعوظ را درمان کرده و یک رابطه زناشویی باکیفیت را تجربه کنید.
ژل تاخیری لارگو اختلال در نعوظ مردان را درمان کرده و زمان رابطه زناشویی شما را 30 تا 45 دقیقه افزایش می دهد همچنین با بهبود جریان خونرسانی موجب افزایش سایز کلی آلت شما خواهد گردید. با استفاده از این ژل نه تنها انزال مردان عقب می افتد و رابطه طولانی تر می شود، بلکه سایز آلت نیز می تواند افزایش یابد که این مورد نیز می تواند روحیه مردان را بهبود بخشد.

——————————————————————————————————-

ژل تاخیری مکس من

ساخت کشور آمریکا

پلمپ اورجینال شرکت سازنده

افزایش زمان نزدیکی و مقاربت

جلوگیری از زودانزالی

افزایش چشمگیر قطر و طول

در صورت خرید 3 عدد، یک عدد کرم هدیه بگیرید

قیمت ژل مکس من اصل : 260000 تومان

تصویر زیر:

ژل تاخیری مکس من

برای ایجاد تاخیر در انزال یکی از بهترین روش ها استفاده از ژل تاخیری مکس من می باشد که در آقایان نه تنها زودانزالی را رفع می نماید بلکه موجب حجیم شدن آلت تناسلی مردانه و بزرگ شدن آنی آن قبل از آمیزش می گردد. این تاثیرات در بانوان نیز با ایجاد لذت بیشتر و حس به ارگاسم رسیدن کامل و همچنین موجب افزایش زمان مقاربت می شود. با استفاده از ژل 5 کاره مکس من هیچ گونه مشکلی در رابطه جنسی خود نخواهید داشت چون به طور مستقیم هم در بانوان و هم در آقایان تاثیر گذاری کرده و شما را از یک آمیزش و رابطه جنسی خوب و باکیفیت بهره مند می سازد. از آنجایی که پایه و اساس یک زندگی زناشوی همین رابطه جنسی با کیفیت و مطلوب می باشد شما می توانید با استفاده از این محصول یک خاطره رابطه زناشویی فوق العاده و به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید. این کرم به دلیل تاثیرات چندگانه آن، به نام پنج کاره معروف است.

——————————————————————————————————-

ژل تاخیری ایموشن آبی

محصول شرکت ایموشن ایران

ایجاد تاخیر و افزایش زمان رابطه

دارای مجوز از وزارت بهداشت ایران

گياهي و بدون عوارض جانبی

ارائه شده در تیوپ 75 میلی لیتری

دارای قیمت مناسب

قیمت ژل ایموشن آبی : 75000 تومان

تصویر زیر:

ژل تاخیری ایموشن
ایموشن یک محصول ایرانی است که می تواند تاثیرات محصولات خارجی مشابه را در تاخیر داشته باشد، همچنین یکی از امتیازات مثبت آن قیمت مناسبش است. همچنین این محصول دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان ایران می باشد و با توجه به این که بر پایه آب ساخته شده، عوارضی نیز ایجاد نمی کند.

——————————————————————————————————-

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده، محصول مورد نظر را انتخاب و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید:


4.9/5 (7 نظر)

یک نظر در خرید ژل تاخیری از داروخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *