خرید ژل تاخیری قوی ایموشن آبی رنگ از داروخانه

ژل تاخیری ایموشن آبی دارای خاصیت درمانی زودانزالی مردان است و سبب می‌شود تا در حین رابطه جنسی لذتی بی سابقه را تجربه کنید.

همانطور که از اسم محصول بر می‌آید با خاصیت تاخیری خود سبب خواهد شد تا انزال با تاخیر بیشتری صورت بگیرد و در نتیجه لذت رابطه جنسی بیش از پیش شود.

یکی از بهترین ژل‌های تاخیری که می‌توانید از آن بهره ببرید، ژل تاخیری ایموشن است. در این متن به معرفی و بررسی کامل این محصول می‌پردازیم تا بتوانید با شناخت بهتر دست به انتخاب این محصول بزنید و از روابط جنسی خود رضایت کامل داشته باشید.

ژل تاخیری ایموشن آبی ویژه آقایان

ژل تاخیری ایموشن که با نام ژل ایموشن آبی نیز شناخته می‌شود یکی از محصولات برند ایموشن است. برند ایموشن تولید کننده محصولاتی مانند: ژل تنگ کننده واژن و اسپری تاخیری ایموشن است که قبلا در داروخانه سبحان معرفی شده اند. این محصول دارای گواهینامه و مجوزهای مورد نیاز است و می‌توانید با خیال راحت آن را خریداریو استفاده کنید. این ژل سبب می‌شود تا انزال در آقایان به تاخیر بیفتد و مدت رابطه‌ی جنسی را افزایش می‌دهد. ژل تاخیری ایموشن با افزایش دادن لذت در حین رابطه جنسی رضایت طرفین را به همراه خواهد داشت و باعث ایجاد خرسندی در روابط زناشویی و سلامت روابط خواهد شد.

جالب است بدانید که ژل‌های ایموشن جزو پرطرفدارترین محصولات تاخیری موجود در کشور هستند. همچنین باید بدانید که جای نگرانی وجود ندارد و مسئله زودانزالی یکی از شایع‌ترین اختلالات جنسی در میان آقایان است. این اختلال به قدری شایع و معمول است که حدودا از میان هر ده مرد پنج نفر از این عارضه رنج می‌برند. این مسئله یک بیماری شایع است اما متاسفانه به دلایل مختلف در کشور ما شیوع بیشتری نسبت به سایر کشورهای جهان داشته است.

قیمت ژل تاخیری ایموشن آبی : 75000 تومان

برای خرید این محصول لطفا از طریق فرم انتهای این برگه ثبت سفارش نمایید.

ژل تاخیری ایموشن

ژل تاخیری گیاهی بر پایه آب

این ژل ساخته شده از مواد گیاهی است و از موادی طبیعی برای ساخت آن استفاده شده است. از آنجایی که مواد تشکیل دهنده این ژل طبیعی و گیاهی هستند دارای خاصیت حل شوندگی در آب است و در نتیجه به راحتی با آب شسته می‌شود.

همچنین این ساختار باعث می‌شود تا ژل ایجاد چسبندگی نکند. ژل تاخیری ایموشن با فرمولاسیونی که بر پایه آب است تولید می‌شود و در نتیجه بسیار ایمن بوده و عوارضی را برای سلامت فرد مصرف‌کننده به دنبال نخواهد داشت.

این ژل دارای مجوز IRC از سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت است. به علاوه این ژل به دلیل کیفیت بالای خود موفق به کسب چندین گواهینامه بین المللی نیز شده است. مجوزها و گواهینامه ژل ایموشن آبی عبارتند از: گواهینامه بین المللی ISO 2000 و 2001، گواهینامه بین‌المللی UKAS، گواهینامه CE از اتحادیه اروپا و گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو. همچنین شایان ذکر است که این ژل دارای نشان حلال نیز است.

می‌توان گفت که این ژل تقریبا انزال را تا حدود 30 دقیقه به تاخیر خواهد انداخت. نکته‌ی قابل توجه این است که بدانید از آنجایی که ژل دارای فرمولاسیونی بر پایه آب است و این خاصیت موجب می شود تا آسیبی به لاتکس کاندوم نرساند و همچنین شست و شوی آن به راحتی انجام می پذیرد.

ژل تاخیری یا اسپری تاخیری؟ کدام را انتخاب کنیم؟

شاید شما نیز در روابط جنسی خود از اسپری های تاخیری استفاده کنید. اما باید بدانید که ژل‌های تاخیری بهتر هستند. تفاوت اسپری تاخیری و ژل تاخیری در میزان لیدوکائین و همچنین نحوه استفاده از محصول است. معمولا بهترین اسپری های تاخیری حدود 10 درصد لیدوکائین را دارا هستند.

بسیاری از آقایان به جهت بی حسی شدید اسپری‌های تاخیری به استفاده از ژل‌ تاخیری روی می‌‌آورند. ژل‌های تاخیری در اکثر موارد تنها حاوی 2 درصد از لیدوکائین هستند. این موضوع سبب می‌شود تا بی حسی کم‌تری در مقایسه با استفاده از اسپری صورت بگیرد. در این صورت میل جنسی فرد تغییری نخواهد کرد.

باید گفت که در برخی از ژل‌ های تاخیری موجود در داروخانه ها همچون ژل تاخیری ایموشن از مواد گیاهی استفاده می‌شود تا مدت زمان رابطه جنسی افزایش یابد و عوارض لیدوکائین نیز از بین برود. همچنین ژل‌ تاخیری نسبت به اسپری‌های تاخیری حساسیت کم‌تری ایجاد می‌کنند و می‌توان آن‌ها را با خیال آسوده‌تری مورد استفاده قرار داد.

ژل تاخیری ایرانی

مشکلات زناشویی و راه حلی به نام ژل تاخیری ایموشن

همانطور که می‌دانید زودانزالی مردان در میان زوجین یکی از مشکلات بزرگ است. در حقیقت درصد بالایی از طلاق‌ها به سبب مشکلات جنسی است و زودانزالی آقایان نیز یکی از مهم‌ترین و شایع‌ترین این مشکلات است. انزال زودرس به هنگامی رخ می‌دهد که مرد با سرعتی بالا به ارگاسم می رسد. زمانی که مرد با سرعتی بیش از آنکه انتظار آن را داشته است به انزال و اوج لذت جنسی دست یابد قادر نخواهد بود همسر خود را به خوبی تحریک کرده و به ارگاسم برساند.

فرد مبتلا به اختلال زودانزالی بلافاصله پس از اینکه رابطه جنسی را شروع می‌کند بی اختیار دچار انزال می‌شود و در نتیجه رابطه‌ای یک طرفه پدید خواهد آمد. زود‌انزالی سبب خواهد شد تا زن که همچنان به ارگاسم نرسیده است خشکی واژن را تجربه کند و در نتیجه به جای لذت بردن از رابطه جنسی با درد رو به رو شود و در نهایت میل خود به ایجاد رابطه با همسر را از دست بدهد.

حال یکی از روش‌های رفع مشکل زودانزالی استفاده از ژل تاخیری ایموشن است. مصرف‌کنندگان همچنین از قیمت ژل ایموشن آبی رضایت دارند و با توجه به قیمت بالای محصولات خارجی بیان می‌کنند که ژل تاخیری ایموشن بهترین راهکار برای درمان زودانزالی به حساب می‌آیند.

از آنجایی که میزان استفاده از ماده‌ی بی‌حسی در این ژل‌ به قدر کافی است در نهایت طول رابطه جنسی را تا حد معقولی افزایش خواهد داد. در هنگام افزایش زمان رابطه جنسی و همبستری با افزایش لذت مرد از ارتباط با همسر خود، زن نیز تجربه جنسی شیرینی خواهد داشت. به همین جهت استفاده از ژل تاخیری ایموشن یکی از توصیه‌های مهم و جدی در رفع مشکل زودانزالی و افزایش لذت و طول و دوام رابطه جنسی است.

به علاوه خوب است بدانید که ژل ایموشن آبی سبب می‌شود تا علاوه بر ایجاد تاخیر در انزال، نعوظ نیز افزایش یابد. این مسئله سبب خواهد شد تا در نتیجه‌ی استفاده از ژل تاخیری ایموشن اعتماد به نفس آقایان در حین روابط جنسی افزایش یابد و بتوانند راحت‌تر رضایت همسر خود را نیز جلب کنند.

کرم تاخیری ایموشن

نحوه استفاده از ژل تاخیری ایموشن آبی

اما شاید برای شما سوال باشد که نحوه استفاده ژل تاخیری ایموشن به چه شکل است. در این بخش به توضیح روش استفاده از ژل ایموشن می‌پردازیم. حدود 15 تا 20 دقیقه قبل از اینکه رابطه جنسی خود را آغاز کنید درب محفظه ژل را باز کنید و چند قطره از ژل ایموشن آبی رنگ را بر روی کف دست خود ریخته و سپس قسمت‌های حساس آلت را به آن آغشته کنید.

توجه کنید که نیازی نیست تا حجم زیادی از ژل یا ضخامت زیادی از آن بر روی آلت تناسلی قرار بگیرد و همین که تمام آلت به ژل آغشته شود کافی خواهد بود.

پس از گذشت 15 دقیقه و پیش از برقراری رابطه جنسی آلت را به خوبی شستشو دهید. همانطور که گفته شد ژل تاخیری ایموشن بر پایه آب است و به همین جهت مواد به کار رفته در آن به راحتی در آب حل می‌شود و با آب شسته خواهد شد.

به یاد داشته باشید که آلت تناسلی خود را تنها با آب و بدون استفاده از مواد شوینده بشویید. همچنین آقایانی که درجات بالاتری از زودانزالی دارند باید اجازه دهند تا ژل برای مدتی بیشتر بر روی موضع بماند.

آقایانی که دارای پوست تیره هستند نیز باید مدت بیشتر ژل را بر روی آلت خود قرار دهند و پس از گذشت حدود 30 دقیقه موضع را شست و شو دهند. علت شست و شوی آلت تناسلی آن است که ژل نباید به هیچ وجه وارد واژن بانوان شود اما اگر از کاندوم استفاده شود دیگر نیازی به شست و شو وجود نخواهد داشت.

نحوه استفاده از ژل تاخیری به همراه کاندوم

توجه داشته باشید که کاندوم تمام طول آلت جنسی مردانه را بپوشاند. همچنین در صورتی که کاندوم در طی رابطه جنسی پاره شد بلافاصله مقاربت خود را متوقف کنید و از کاندومی جدید استفاده کنید.

علاوه بر این توجه داشته باشید که اگر خانمی برای کاهش درد از این ژل استفاده می‌کند همسر او باید حتما از کاندوم استفاده کند تا اندام جنسی او بی‌حس نشود و تاخیر انزال در او پدید نیاید.

اگر در حین رابطه جنسی از کاندوم استفاده می‌کنید، پیش از استفاده از کاندوم آلت خود را به ژل آغشته کنید. پس از انجام این مراحل آماده‌ی یک رابطه جنسی سالم و صحیح خواهید بود تا بتوانید علاوه بر لذت بردن از رابطه جنسی همسر خود را نیز راضی و خرسند نگه دارید.

به علاوه باید بدانید ژل تاخیری ایموشن برای زنانی که علاقمند به رابطه جنسی مقعدی هستند اما از درد آن رنج می‌برند نیز مناسب است. از آنجایی که این ژل سبب ایجاد بی حسی می‌شود سبب خواهد شد تا رابطه مقعدی بهتری ایجاد شود.

اگر زودانزالی شما بسیار بسیار شدید است می‌توانید از این ژل به همراه محصولاتی همچون کاندوم‌های تاخیری استفاده نمایید.

یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که استفاده از ژل تاخیری همیشه به معنای آن نیست که مرد از مشکل زودانزالی رنج می‌برد. به طور کلی همیشه زنان دیرتر از مردان به ارگاسم خواهند رسید. این مسئله در درازمدت می‌تواند سبب مشکلاتی از جمله سرد مزاجی شود برای همین استفاده از ژل‌های تاخیری می تواند به سلامت روابط‌ جنسی و زندگی زناشویی منجر شود.

ژل ایموشن آبی

ترکیبات ژل ایموشن آبی

ترکیبات موجود در ژل ایموشن آبی شامل کاربومر، اسانس، گلیسرین طبیعی، متیل پارابن، آب تصفیه شده، پروپلین گلیکول و سوربیتول است. همچنین این ژل بدون بو و شفاف است. ژل تاخیری ایموشن دارای یک بسته‌بندی خاص و منحصر به فرد است به صورت افشانه تحت فشار عرضه می‌گردد که باعث خواهد شد حداکثر جذب در ناحیه آلت تناسلی مردان به وجود بیاید. این ژل جز مواردی است که می‌تواند مشکل زودانزالی آقایان را تا 80 درصد بهبود ببخشد.

به طور کلی باید گفت که این ژل یکی از بهترین کرم های تاخیری موجود در داروخانه است و ویژگی‌های آن را به صورت خلاصه می‌توان به این شرح بیان کرد: این ژل حاوی دوز پایین لیدوکائین است و امکان استفاده از آن به صورت همزمان با کاندوم وجود دارد. این ژل تاخیری سبب برقراری و افزایش جریان خون در آلت تناسلی آقایان شده و دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت است. این محصول در اندازه 75 میلی لیتری ارائه می‌شود و مدت انقضای آن برابر با 36 ماه است.

قیمت محصول اورجینال: 75000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


 

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *