خرید اینترنتی قرص ویگرکس پلاس آمریکائی اصل از داروخانه

قرص ویگرکس پلاس جدید ساخت آمریکا vigrx داروی بزرگ کننده آلت و جلوگیری از انزال زودرس دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان ایران

قرص ویگرکس پلاس بدون شک قویترین داروی کلفت کننده در آقایان می باشد که با توجه به گیاهی بودن آن، عوارضی از آن گزارش نشده ویا عوارض بسیار اندکی دارد. فرم اورجینال و اصلی این قرص ، ساخت کشور آمریکا می باشد و کاملا از مواد گیاهی و طبیعی ساخته شده است. تعداد قرص ویگرکس پلاس اصلی 60 عدد می باشد. در مقابل قرص ویگرکس وجود دارد که محصول کشور کانادا بوده و اصل نیست و ممکن است اثر لازم را نداشته باشد. قرص ها و دارو هایی که برای بهبود روابط زناشویی و رسیدن به نعوظ کامل استفاده می شوند، از جمله قرص ویاگرا، ممکن است برای افزایش نعوظ کاربرد و عملکرد مناسبی داشته یاشند، اما مانند این دارو تاثیرات متنوعی ندارند. قرص Vigrx، می تواند اثرات لازم را برای بهبود روابط زناشویی و بهبود اختلال نعوظ داشته باشد و در عین حال تاثیر مناسبی بر تاخیر در انزال و همچنین سایر اختلالات در مردان نیز داشته باشد. تاثیرات این قرص ها شامل موارد زیر است:

افزایش حجم ، قطر ، طول و چگالی آلت

جلوگیری از انزال زودرس با تاثير دائمی( PE )

افزودن به حالت سختي هرچه بيشتر آلت تناسلي در هنگام نعوظ

افزایش زمان نزدیکی و بهبود نارسایی نعوظی (ED)

افزایش فشار و حجم خونپذیری بافت اسفنجی آلت تناسلی (ICP)

افزایش تمایل جنسی (Libido)

افزایش شور جوانی (vigor)

ویگرکس پلاس

برای سفارش خرید این محصول،  لطفا از طریق فرم انتهای این مقاله ثبت سفارش نمایید

قرص ویگرکس پلاس چیست

قرص بزرگ کننده آلت ویگرکس جدیدترین محصول توانبخشی جنسی آقایان است که توسط کمپانی سازنده کپسول ویگارکس تولید شده و عبارت Plus آن مربوط به اضافه نمودن ۳ ماده جدید به ترکیب قبلی ( ویگارکس ) می باشد. این دارو به عنوان قرص بزرگ کننده آلات تناسلی در داروخانه ها موجود است و به فروش می رسد.

ویگرکس پلاس یک مکمل گیاهی کاملاً طبیعی می باشد و از سوی کمپانی بیوپک لیمیتد ساخته شده است که یکی از برترین و معروفترین کمپانی ها در زمینه تولید محصولات زناشویی برای مردان است. شهرت این کمپانی از آنجایی است که تا کنون 91 درصد از محصولات این کمپانی توانسته بر روی افراد موثر باشد و آنها را به خواسته خود برساند.

دلایل محبویت قرص ویگرکس پلاس نسبت به محصولات مشابه را می توان قیمت مناسب آن نسبت به اثرگذاری فوق العاده محصول و عدم محدودیت سنی برای استفاده از آن دانست. موادی که در ساختار این قرص مورد استفاده قرار گرفته است فعال کننده و تحریک کننده آلت تناسلی می باشد و توانایی حمایت از استقامت جنسی آقایان را دارد.

پس از طی یک دوره مصرف 6 ماهه قرص ویگرکس پلاس مشکلات جنسی فرد به طور کامل برطرف خواهد شد و سایز آلت تناسلی نیز افزایش پیدا می کند. اثرگذاری این دارو به صورت کاملا طبیعی می باشد بدین صورت که پس از مصرف فرد تمایل بیشتری برای برقراری رابطه جنسی با همسر خود پیدا می کند و در طول رابطه جنسی آلت تناسلی به صورت شق باقی خواهد ماند از این رو راهکاری مناسب برای افرادی است که به دلایل مختلف از داشتن مشکلات جنسی مانند انزال زود رس، اختلال نعوظ، کوتاهی و شل بودن آلت تناسلی رنج می برند. اگر به دنبال خرید مستقیم از نمایندگی فروش قرص ویگرکس پلاس هستید می توانید از طریق فرم انتهای این برگه ثبت سفارش نمایید.

قیمت محصول اصل : 820000 تومان

برای خرید اینترنتی قرص ویگرکس پلاس اصل لطفا اطلاعات خود را در فرم انتهای صفحه وارد نمایید

vigrx plus pills

 

قویترین داروی کلفت کننده

با اضافه شدن سه ترکیب جدید به نمونه های قبلی، این دارو بدون شک تبدیل به قویترین داروی کلفت کننده برای مردان شده است.

3 ترکیب اضافه شده بسیار موثر به ویگرکس پلاس جهت درمان سریعتر عبارتند از :

Damiana
Tribulus
Bioperine

دو ماده اول سالیان متمادی به منظور افزایش میل جنسی با موفقیت بکار برده شده اند و ترکیب سوم یعنی Bioperine بطور انحصاری در این محصول بکار رفته و در سایر محصولات مشابه وجود ندارد. این ماده موجب افزایش جذب و اثربخشی بالاتر ترکیبات این قرص گردیده است. از برتری های این محصول نسبت به محصول قبلی اضافه شدن ۳ ترکیب فوق و علی الخصوص ماده بیوپرین می باشد.

این محصول دارای نمونه های تقلبی پاکستانی و چینی می باشد که قرص ویگرکس تقلبی دارای کارایی موثر و مفید نیستند و ساخت شرکت هایی به جز بیوپک لیمیتد است.

این دارو سبب افزایش طول و قطر آلت تناسلی مردان خواهد شد. همچنین به رفع اختلال نعوظ و برقراری نعوظ قوی‌تر کمک خواهد کرد. یکی دیگر از مزایای استفاده از این دارو داشتن نعوظ بلند‌مدت و مداوم است. به علاوه مصرف این دارو افزایش میلی جنسی آقایان را به همراه خواهد داشت. این دارو یک داروی تاخیری است و سبب می‌شود تا هر زمان که بخواهید رابطه‌ی جنسی را ادامه دهید انرژی لازم را داشته باشید. همچنین این قرص باعث ارگاسمی قدرتمند‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد شد و اعتماد به نفس و شور و اشتیاق و حس جوانی در فرد به دنبال خواهد داشت.

قابلیت های قرص ویگرکس پلاس

مهم ترین قابلیت های قرص ویگرکس پلاس شامل موارد زیر می باشد:

امکان برقراری رابطه جنسی به صورت مکرر و رسیدن به اوج لذت جنسی و نعوظ کامل

افزایش دهنده سایز آلت جنسی به هنگام مصرف این دارو بدون هیچ گونه عوارض جانبی

زمان برقراری رابطه جنسی را افزایش می دهد

وضعیت جسمی فرد با مصرف قرص ویگرکس پلاس بهبود می یابد

افزایش اعتماد به نفس، کاهش استرس، افسردگی و خجالت که ناشی از مشکلات جنسی می باشد

احساس رضایت از رابطه جنسی

افزایش طبیعی میل جنسی

  • افزایش اندازه طولی و قطری آلت

یکی از اصلی ترین و مهم ترین تاثیراتی که قرص ویگرکس پلاس روی آلت تناسلی آقایان دارد این است که این قرص با افزایش روند خون رسانی به آلت تناسلی، باعث افزایش قطری و طولی آلت تناسلی آن ها شده آلت تناسلی پس از یک دوره استفاده از این قرص، افزایش طول و قطر قابل توجهی خواهد داشت. لازم به ذکر است که بافت های اسفنجی که در اطراف آلت تناسلی در آقایان وجود دارد، قابلیت تکثیر بافتی بالایی دارند و با افزایش خون رسانی به بافت های اطراف آلت تناسلی، تکثیر بافتی با سرعت بیشتری انجام گرفته و اندازه آلت تناسلی چه از لحاظ طولی و چه از لحاظ قطری افزایش خواهد یافت. قرص ویگرکس پلاس به افراد کمک می کند که در پایان یک دوره استفاده از این قرص، اندازه آلت آن ها افزایش قابل توجهی داشته باشد.

  • بهبود روند اختلال نعوظ در آقایان

یکی دیگر از مهم ترین مشکلاتی که آقایان با آن رو به رو هستند، وجود اختلال در آن ها در رسیدن به نعوظ کامل می باشد. نعوظ یا در اصطلاح خودمانی همان شق شدن آلت تناسلی، حالتی است که باید پیش از شروع رابطه جنسی در آقایان اتفاق بیفتد تا از رابطه با همسر یا شریک جنسی خود لذت کافی را ببرند و به ارگاسم برسند. بعلاوه هرچه نعوظ کامل تر باشد، لذت رابطه نیز بیشتر خواهد شد. اختلال نعوظ خصوصا در آقایانی که سن وسالی از آن ها گذشته و در اصطلاح در سنین میانسالی و پس از آن قرار دارند، بسیار بیشتر از جوانان بوده و رسیدن به نعوظ کامل در این افراد به سختی انجام گرفته و در بسیاری از موارد افراد پیر و سالخورده بدون استفاده از مواد دارویی از قبیل قرص ویگرکس پلاس نمی توانند به نعوظ کامل برسند.

  • افزایش میل جنسی و شهوت در آقایان

یکی دیگر از مهم ترین کاربرد های قرص ویگرکس پلاس، کاربرد آن در افزایش دادن میل جنسی و شهوت مردان است. امروزه مشغله های زندگی و خستگی های ناشی از کار روزمره باعث شده است بسیاری از آقایان میل جنسی کمی داشته باشند و در برقراری رابطه جنسی با همسر خود دچار مشکل شوند. این موضوع باعث شده است رضایت همسران آن ها جلب نشده و باعث ایجاد اختلاف بین زن و شوهر شود. یکی از بهترین قرص هایی که می تواند باعث افزایش میل جنسی در آقایان شود و شهوت آن ها را افزایش دهد، قرص ویگرکس پلاس است.

قرص vigrx

نحوه تشخیص قرص ویگرکس پلاس اصل و تقلبی

(دقت کنید این تفاوت ها فقط برای قرص ویگرکس پلاس اصل آمریکایی است و برای قرص ویگرکس تقلبی صدق نمی کند)

1 – ویگرکس پلاس VigRx+ اورجینال ساخت کمپانی leading edge herbals می باشد.

2- ویگارکس پلاس VigRx+ اورجینال دارای تاریخ انقضای معتبر است که این تاریخ انقضا روی جعبه ( کارتون ) قرص ثبت شده است ولی نمونه درجه دو یا همان پاکستانی کلا تاریخ انقضا ندارد. نه روی ورق قرص ها و نه روی کارتون قرص تاریخ انقضا ندارد.

در مدل تقلبی تاریخ انقضا روی یک بروشور زده شده که چاپی و غیر معتبر است و یا تاریخ انقضا با برچسب روی کارتون چسبانده می شود.

3 – رنگ قرص های نمونه اورجینال قرمز سیر (تیره) است ولی نمونه درجه دو کمی روشن تر است.

4- در صورت شکستن قرص ها می توانید مشاهده کنید که رنگ محتویات داخل قرص نمونه اصلی قرص ویگرکس پلاس کرم رنگ است و مشخص است که کاملا گیاهی است ولی محتویات داخل قرص نمونه درجه دو سفید و رنگ گچ است.

5 – دقت کنید : روش های تشخیص قرص اصلی اکثرا نیاز به باز کردن پک و مشاهده خود قرص ها دارد. بنا بر این برای خرید محصول اورجینال بهترین روش توجه به سایت ارائه دهنده آن است. اگر قصد خرید اینترنتی قرص ویگرکس پلاس را دارید ، بهتر است این محصول را از داروخانه ها و یا سایتهای معتبر و شناخته شده تهیه نمایید تا اطمینان داشته باشید نمونه اورجینال محصول به دست شما می رسد.

جنس درجه یک و اصلی (داروخانه ای) را میتوانید از طریق این سایت تهیه نمایید

قیمت محصول اصل : 820000 تومان

برای خرید اینترنتی قرص ویگرکس پلاس اصل لطفا از طریق فرم انتهای این صفحه ثبت سفارش نمایید

قرص ویگرکس پلاس

 

تاثیرات ویگاریکس پلاس + VigRX :

مردانی که رضایت کافی از اندازه آلت تناسلی خود ندارند، می توانند قرص ویگرکس پلاس را برای افزایش سایز آلت تناسلی خود انتخاب کنند. یکی از ویژگی های مهمی که در این قرص وجود دارد این است که به صورت همزمان قطر و طول آلت تناسلی را افزایش می دهد و کیفیت آن تضمینی می باشد. لازم به ذکر است یکی دیگر از داروهای مشابه که می تواند عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشد؛ قرص حجم دهنده آلت وایمکس می باشد. همچنین مردانی که در عملکرد نعوظ خود دچار مشکل شوند، و به دنبال یک روش برای درمان مشکل نعوظ هستند، استفاده از این دارو به آنها پیشنهاد می شود، چرا که ترکیبات درون آن برای بهبود عملکرد نعوظ بی نظیر است. برای دریافت نتیجه مناسب باید زمان مصرف قرص ویگرکس پلاس را در طول دوره مصرف رعایت نمایند.

آقایانی که میل جنسی خود را از دست داده اند، از این دارو برای افزایش میل جنسی خود می توانند استفاده نمایند. مشکل زود انزالی از دیگر مشکلات روابط جنسی در زندگی زناشویی است که با قرص ویگرکس پلاس می توان این مشکل را درمان نمود. اگر ارگاسم لذت بخش تر و قوی تری می خواهید استفاده از این دارو به شما پیشنهاد می شود. مردان مسن از جمله افرادی هستند که شور و اشتیاق خود را امکان دارد به رابطه جنسی از دست بدهند و همچنین اعتماد به نفس کافی برای برقرار کردن رابطه جنسی نداشته باشند، اگر این عزیزان به دنبال راه حلی باشند که شور و اشتیاق خود را یک بار دیگر به دست آورند قرص ویگرکس برای این عزیزان پیشنهاد می گردد.

نحوه تاثیر قرص کلفت کننده

 

هرچه خون بیشتری به بخش‌های corpora cavenosa در آلت تناسلی مردان برسد، آلت تناسلی بزرگ‌تر و قدرتمندتر خواهد شد. خون‌رسانی به این بخش‌ها باید به صورت طولانی‌مدت و پیوسته صورت بگیرد. اختلال نعوظ در زمانی رخ می‌دهد که این بخش‌های مشخص از آلت تناسلی مردان به قدر کافی خون دریافت نمی‌کنند و یا آلت تناسلی به قدر کافی رشد نکرده و به بیانی در زمان تحریک جنسی بلند نمی‌شود. اما ویگرکس پلاس نیز همچون دیگر داروهای تقویت‌کننده جنسی مردان سبب افزایش جریان خون به آلت تناسلی خواهد شد. این دارو با فرمولاسیون گیاهی و پیشرفته خود عمل خون‌رسانی به آلت تناسلی را به خوبی انجام می‌دهد. این قرص سبب خون‌رسانی پیوسته و مداوم به آلت تناسلی شده و در نتیجه مشکلات مذکور را به خوبی رفع خواهد کرد.

قرص ویگرکس پلاس اصل

 

آیا قرص ویگرکس پلاس مورد تایید است ؟

قرص ویگرکس پلاس از انواع قرص های تاخیری شناخته شده می باشد که با ترکیبات 100% گیاهی به تولید می رسد و اثرات قابل توجهی دارد در نهایت این امر می تواند مهم ترین دلیل محبوبیت این دارو باشد. قرص ویگرکس پلاس دارای تاییدیه ها و گواهینامه های وزارت بهداشت و آموزش پزشکی ایران و… می باشد که این امر نشان دهنده اصل بودن کالا و بی خطر بودن آن می باشد.

پروانه تاسیس در زمینه تولیدات دارویی ، صادر شده از طرف بخش بررسی سلامت محصولات بهداشتی و غذایی وزارت بهداشت کانادا

اجازه فروش آزاد در آمریکا ، انگلستان ، امارات متحده عربی ، چین ، روسیه و … صادر شده از طرف مرکز تجارت جهانی واقع در دنور (Denver) از طرف اتاق بازرگانی ریچموند

گواهی حلال بودن ترکیبات استفاده گردیده در تمامی محصولات تولیدی این شرکت از سوی شورای اسلامی نظارت بر مواد غذایی و دارویی ایالات متحده آمریکا

گواهی نظارت و تایید ساخت محصولات تحت شرایط GMP

گواهی تجزیه و آنالیز در ارتباط با محتویات مکمل

گواهی تجزیه و آنالیز در ارتباط با گیاهی بودن پوشش کپسول

گواهی پایداری فرآورده

مورد تائید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و کاملا مجاز با گواهی حلال بودن محصول

قرص ویگرکس پلاس

قیمت محصول اصل : 820000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


3.8/5 (19 نظر)

یک نظر در خرید اینترنتی قرص ویگرکس پلاس آمریکائی اصل از داروخانه

  1. سلام.برای افزایش طول آلت کدوم یکی از قرص های زیر موثر تر هستند?
    ۱.vigrx plus
    ۲.Rocco max
    ۳.Bigrize plus

    1. سلام احسان
      از بین داروهایی که اشاره نمودید قرص ویگرکس پلاس (نمونه اورجینال دارو) تاثیرگذاری بهتری دارد.

  2. سلام
    من و امثال من از طریق اینتر نت درخواستهای خود را با شما مشاوره میکنیم یعنی اینکه به شما اعتماد کردیم بخاطر سواد و علمی که در حوزه این دارو ها دارید
    و از شما کارشناسان محترم تقاضا دارم هر انچه ما درباره این دارو ها مطالعه میکنیم همان دارویی را که ثبت سفارش میکنیم برایملن بفرستید همان اعتمادداول سخنم را یاد اور میشوم
    از همکاری شما هم متشکرم

    1. سلام نعمت الله میرزایی
      از اعتمادتون متشکریم و سعی می کنیم بهترین محصولات رو ارائه بدیم.
      در هنگام خرید می توانید مشاوره بگیرید و اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

  3. سلام، امکانش هست بفرستین اداره پست شهرمون و خودمون بریم تحویل بگیریم؟ تحویل درب منزل نباشه

    1. سلام رامین
      بله این امکان وجود دارد. لطفا هنگام تایید سفارش توضیحات لازم را به کارشناسان فروش ارائه دهید.

  4. سلام وخسته نباشی بنده 59ساله نزدیک به 60سالگی هستم و عدم نعوظ کوتاهی ولاغری آلت دارم شما چه قرصی پیشنهاد میکنید که برایم مفید باشد

    1. سلام علی اصغر
      با توجه به سن شما بهتره قبل از مصرف هر دارویی با پزشک متخصص مشورت نمایید.

  5. سلام ببخشید من ویگرکس دلاس سفارش دادم ولی کارشناساتون تماس نگرفتن باید هرچه زودتر مصرف کنم دارورو، میشه پیگیری کنید ممنون

    1. سلام احسان
      سفارشات به صورت روزانه مورد بررسی قرار می گیرند و در صورتی که تماسی دریافت نکردید، احتمالا در ثبت شماره تماستون مشکلی وجود داره، لطفا با دقت در شماره تماس دوباره ثبت سفارش بفرمایید.

    1. سلام علی رضا
      تاثیر برای افزایش طول و قطر حتما داره و در مورد سوال دومتون هم باید عرض کنیم که میزان تاثیر دقیق نمی توان تعیین کرد اما بین 2 تا 5 سانتیمتر می تونه افزایش داشته باشه.

  6. این قرص که برا من ارسال شد فعلا که خوب عمل کرده هفته اول مصرف کمی تغیرات دیده شده از جمله درمان زود انزالی و شق شدگی

    1. سلام افشین
      خوشحالیم که از تاثیر دارو رایت دارید. تمام تلاش ما بر این است تا با تهیه نمونه های اورجینال و قابل اعتماد، رضایت خریداران رو جلب کنیم.

  7. سلام من ۲۱سالمه میخوام آلتم بزرگتر بشه کدوم به نظرتون صلاح تره و تاثیر گذاری بیشتری داره؟
    هم برای قطر هم برای طول اثر میکنه؟؟

  8. سلام می خواستم بدونم کدام قرص بیشترین عملرو روی زیرالت تناسلی یعنی بافت اسفنجی داره

  9. سلام
    ببخشید مدت زمان مصرفی رو میشه بگید
    بعد اینکه در روز چه مقدار و کی باید مصرف بشه

    1. سلام فرزاد
      نحوه مصرف با توجه به سن و وزن و دیگر مشخصات فردی ، می تونه متفاوت باشه. برای همین در هنگام خرید ؛ مشاوران ما با دریافت اطلاعات فردی نحوه مصرف رو به صورت تخصصی توضیح می دهند.

  10. سلام و عرض ادب
    من ۲۳ ساله هستم میخوام التم بزرگتر بشه بین دوتا گزینه شک دارم خواستم بدونم کدومش با شرایط سنی من بهتر جواب میده؟
    1.Big penis
    یا
    2.vigrx plus

    1. سلام Arsalan
      قرص ویگرکس پلاس پیشنهاد می کنیم تهیه کنید، تاثیر گذاری خوبی داره.

  11. سلام برای سن های حدود ۴۰ سال بزرگ کردن جواب میده و اینکه چه مقدار باید مصرف کنیم تا نتیجه بگیریم

    1. سلام mehti
      بله برای سن 40 سال هم جوابدهی داره؛ نحوه مصرف رو می تونید در هنگام سفارش از کارشناس بپرسید، چون با توجه به سن و وزن و شرایط بدنی می تونه متفاوت باشه.

  12. درود بر شما.خسته نباشید.
    بهترین داروی کاملا گیاهی و موثر در همه جوانب بخصوص نعوظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *