خرید دستگاه وکیوم مردانه از داروخانه ؛ دستگاه بزرگ کننده آلات تناسلی

خرید دستگاه وکیوم مردانه اورجینال از داروخانه به همراه لوازم کامل و برگه راهنما ، بهترین دستگاه بزرگ کننده آلات تناسلی مردان

دستگاه وکیوم مردانه

بزرگ کننده و کلفت کننده آلت مردان

بهترین روش بزرگ کردن آلت بدون دارو

جلوگیری و درمان عدم نعوظ

نتیجه گیری دائمی و بدون بازگشت

استفاده بسیار ساده ، دارای راهنمای استفاده

دستگاه بزرگ کننده آلات تناسلی مردان

دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه برطرف کننده بسیاری از مشکلات مردان در رابطه جنسی با زوجه میباشد. اثرات مثبت این دستگاه شامل رفع مشکل عدم نعوظ کامل ، درمان مشکل کوچکی آلت ، گشاد شدن سینوزوییدها و وریدها و افزایش خون رسانی به بافت آلت میباشد.

طبق مطالعات انجمن اورولوژی امریکا استفاده از وکیوم مردانه یکی از سه روش مورد قبول برای بزرگ کردن آلت میباشد و استفاده از این دستگاه بدون درد ، بدون نیاز به جراحی و دارای تاثیر بدون بازگشت است. استفاده از دستگاه بزرگ کننده آلت مردان بسیار راحت بوده و در داخل بسته دفترچه راهنمای استفاده به زبان فارسی نیز موجود میباشد.

دستگاه وکیوم مردانه چیست

دستگاه وکیوم مردانه یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین وسایل پزشکی می باشد که به منظور حل مشکلات جنسی آقایان از جمله اختلال نعوظ، عدم توانایی برقرای رابطه جنسی طولانی مدت و….مورد استفاده قرار می گیرد. با وجود این که امروزه راهکارهای متفاوتی جهت درمان اختلال نعوظ آقایان وجود دارد بسیاری از آنها پاسخ مناسبی نداده اند و یا در صورت استفاده عوارض جانبی مختلفی برای فرد به وجود می آورند. دستگاه بزرگ کننده آلات تناسلی یکی از موثرترین روش های درمانی برای مشکلات جنسی آقایان می باشد که هیچ گونه عوارض جدی و عوارض جانبی نخواهد داشت. شکل ظاهری این دستگاه از یک لوله پلاستیکی، پمپ دستی و یک باند پلاستیکی ساخته شده است. به طور کلی می توان گفت برای اثربخشی دستگاه وکیوم نیاز است آقایان با کمی تمرین و استفاده صحیح با این وسیله پزشکی آشنا شوند. از این رو نحوه آموزش کار با دستگاه وکیوم همراه با آن به خریداران اهدا می شود.

قیمت محصول اصل : 225000 تومان

برای خرید میتوانید از طریق فرم پایین صفحه اقدام به ثبت سفارش نمایید

دستگاه بزرگ کننده آلات تناسلی مردان

مشکل عدم نعوظ از مواردی است که میتواند دارای زمینه های روحی و یا جسمی باشد. در موارد روحی مشاوره با یک رواندرمانگر میتواند بسیار مفید باشد. اما در مواردی از عدم نعوظ ، استفاده از وکیوم مردانه میتواند به تقویت بافت اسفنجی و بهبود خون رسانی به آلت کمک نماید و با افزایش سایز آلت که بوجود می آید میتواند مشکل عدم اعتماد به نفس مردان را نیز رفع نماید.

بزرگ کردن آلت تناسلی با دستگاه بزرگ کننده آلات تناسلی مردان (وکیوم مردانه) به صورت طبیعی ، بدون درد و ماندگار خواهد بود. به طوری که سایز آلت دیگر هرگز کوچک نخواهد شد.

استفاده از دستگاه وکیوم مردانه موجب ورود خون کافی در رگ های آلت تناسلی شده و از این طریق موجب تحریک جسمی فرد برای برقراری رابطه جنسی می شود و رسیدن به اوج لذت جنسی را از طریق رابطه طولانی مدت و مکرر برای مردان و زنان فراهم می کند.

قیمت محصول اصل : 225000 تومان

برای خرید میتوانید از طریق فرم پایین صفحه اقدام به ثبت سفارش نمایید

وکیوم مردانه

ویژگی های وکیوم مردانه :

دستگاه بزرگ کننده آلات تناسلی

کارکرد بر اساس روش کشش ، کاملا بدون درد

گشاد شدن سینوزوییدها و وریدهای بافت آلت

افزایش خون رسانی به بافت آلت

بهبود مشکل عدم نعوظ کامل

تاثیر 100 درصد تضمینی و بدون بازگشت

دارای راهنمای استفاده به زبان فارسی

کسانی که از سایز آلت تناسلی خود رضایت زیادی ندارند به جای استفاده از روش های تهاجمی مانند خرید قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی می توانند از وکیوم مردانه استفاده کنند. این دستگاه توانایی بسیاری در افزایش سایز دارد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند و از عملکرد آن رضایت بسیاری نیز دارند. همچنین آقایانی که در عملکرد نعوظ خود دچار مشکل می شوند و به دنبال روشی برای بهبود عملکرد آن می باشند. این دسته از آقایان باید بدانند استفاده از دستگاه وکیوم برای آنها بهترین انتخابی می باشد. این دستگاه گردش خون در آلت تناسلی را بسیار بیشتر می کند و به همین دلیل عملکرد نعوظ هم به خوبی انجام می شود.

دستگاه بزرگ کننده آلات تناسلی مردان

تاثیرات مثبت وکیوم مردانه که اشاره شد در 98% استفاده کنندگان موفق گزارش شده است و این دستگاه مورد قبول انجمن اورولوژی ایران، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، بنیاد جانبازان و مراکز دانشگاهی است و سازمان پژوهش ها و تحقیقات صنعتی اخیرا آنرا با درجه ابتکار مورد تایید قرار داده است.

عملکرد مکانیزم طبیعی دستگاه وکیوم مردانه موجب می شود که این استفاده از آن مشکلات و عوارضی جانبی را که بر اثر خوردن برخی از داروها و قرص ها برای فرد ایجاد می شود را نداشته باشد. سری جدید دستگاه وکیوم مردانه از مقاومت بالاتر و جنس بهتری ساخته شده اند و قابلیت استفاده برای مدت زمان طولانی تری را برای آقایان فراهم می کنند. استفاده از دستگاه بزرگ کننده آلات تناسلی علاوه بر برطرف کردن مشکلات جنسی آقایان موجب افزایش اعتماد به نفس، کاهش استرس و دیگر مشکلات روحی آنها می گردد. دستگاه وکیوم مردانه جایگزین مناسبی برای استفاده از روش های جراحی می باشد که به منظور بزرگ کردن، حجم دهی و افزایش قدرت جنسی آقایان انجام می گیرد. از مهم ترین مزیت های استفاده از این دستگاه، این است که افرادی که به دلیل داشتن بیماری های دیابتی، بیماری های عروقی، صدمات نخاعی و….قادر به استفاده از قرص های برطرف کننده مشکلات جنسی نمی باشند استفاده از این دستگاه می تواند روشی موفقیت آمیز و موثر برای ایجاد حالت نعوظ در آنها باشد. برای استفاده صحیح از دستگاه وکیوم مردانه به زمان دو هفته نیاز دارید تا با تمرین صحیح بتوانید به طور کامل به آن مسلط شوید و مشکلات جنسی خود را برای همیشه برطرف کنید.

تاییدیه های دستگاه وکیوم مردانه :

دارای تاییدیه از GMP تولید در شرایط مطلوب

دارای تاییدیه از انجمن ارولوژی جمهوری اسلامی ایران

دارای تاییدیه از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران

دارای تاییدیه از سازمان نظام پزشکی و اداره کل تجهیزات پزشکی ایران

وکیوم مردانه

برای افرادی که دچار بیماری پیرونی (انحنای آلت تناسلی) هستند ، این دستگاه کاربرد چندانی ندارد و بهتر است از دستگاه های کششی مانند دستگاه لارجر باکس استفاده نمایند.

قیمت محصول اورجینال : 225000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید:


4.3/5 (6 نظر)

یک نظر در خرید دستگاه وکیوم مردانه از داروخانه ؛ دستگاه بزرگ کننده آلات تناسلی

  1. این محصول که میفرستید این حلقه زیر استوانه خیلی ظعیف نباشد ودرست شبیه به همین لاستیک مشکی باشد.

    1. سلام بهنام جباری
      محصولات دقیقا بر اسا تصاویر ارسال می گردد و کیفیت این محصول تضمینی است.

    1. سلام سجاد
      تاثیر که حتما داره ، در مورد تاثیرات این محصول توضیحات کامل داده شده. معمولا 3 تا 4 ماه استفاده موجب تاثیرگذاری مناسبی می شود.

  2. من قبلا از شرکت دیگه خرید کردم ولی هیچ شباهتی به عکسش نداشته امیدوارم این یکی مثل اون نباشه

    1. سلام مرتضی
      متاسفیم بابت مشکل شما، همواره تاکید داریم که از سایتهای معتبر خرید خودتون رو انجام بدید. محصولات ما دقیقا طبق توضیحات ارائه می گردد.

  3. سلام..تا چه مدت بسته واسه ما ارسال میشه …من الان سفارش دادم اگه زمان دقیق رسیدن بسته رو بگین ممنون میشم

    1. سلام shahab
      کارشناس فروش با شما تماس می گیرد و در مورد تحویل بسته با شما هماهنگ خواهد نمود.

    1. سلام فرشید
      سایز لوله 18 سانتی متر هست و قطر حلقه ها هم 2 , 2.5 , 3 سانتی متر هستش

    1. سلام سعید
      برای استعلام موجودی قطعات جانبی بهتره یک سفارش ثبت نمایید و از کارشناس فروش مشورت بگیرید.

  4. سلام میگما من الان سفارش دادم طول دستگاه بالا تر از ۱۸ سانتی هم وجو دارد یا نه دو دیگه خدمت شما عرض کنم بسته به شکل محرمیت ارسال میکنید یا نه

    1. سلام لطف الله
      طول دستگاه همون 18 سانتی متر هستش، ارسال ها هم با هماهنگی قبلی با خریدار و کاملا به شکل محرمانه انجام می گیرد.

    1. سلام Shahin
      برای تمامی نقاط ایران عزیز ارسال داریم و البته انتخاب نحوه ارسال هم با خریدار هستش (پست، تیپاکس، پیک و …)

    1. سلام احمد
      خیر؛ امکان خرید حضوری وجود ندارد. اما اگر تهران تشریف دارید می تونید با پیک خریدتون رو انجام بدید.

  5. با سلام و خسته نباشید من میخواستم بدونم برای افزایش دائمی طول الت دستگاه لارج باکس خوبه یا وکیوم کدوم بهتره ممنون میشم پاسخ بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *