خرید دستگاه حجم دهنده لب از داروخانه

بهترین دستگاه های حجم دهنده تضمینی لب با  تاثیر 100 درصد دارای مجوز بهداشت شامل: دستگاه فولیپس و دستگاه پروتز لب lippy بدون نیاز به تزریق ژل

 تاثيري بسيار رضايت بخش تر از تزريق

افزايش حجم طبيعي لب

حفظ خطوط لب و بافت لب شما

بدون هيچ گونه عوارض، درد و كبودي

حجم دهنده لب موجود در داروخانه

بهترین روش حجم دادن لب

احتمال دارد شما هم از افرادی باشید که از فرم لب های خود راضی نباشید برای تغییر  فرم لب چندین راه وجود دارد روشهایی مانند عمل جراحی یا تزریق ژل علاوه بر هزینه بالا ممکن است دارای عوارض ناخوشایندی نیز باشند.

اما داروخانه سبحان سعی دارد روش بهتری برای بهتر کردن فرم لب ارائه دهد، وسیله ای ایمن و تایید شده به شما معرفی می گردد که نیاز زیبایی شما برای داشتن فرم لب های برجسته و بزرگتر و زیبا شدن بهتر صورت بر طرف شود، تمامی دستگاههای پروتز لب تولید شده در سراسر دنیا بر پایه این نظریه اثبات شده علمی طراحی شده اند که تاثیر مستقیم و 100% بر روی حجم عضلات لب و در نتیجه حجم کل لب را داشته باشند.

برای خرید لطفا از طریق فرم در انتهای همین صفحه اقدام به ثبت سفارش بفرمایید


برای دیدن انواع حجم دهنده لب ارائه شده در سبحان طب در ادامه با ما همراه باشید:


بهترین دستگاه حجم دهنده لب

ما قصد داریم در سبحان طب دو تا از بهترین حجم دهنده لب در داروخانه را معرفی نماییم:

حجم دهنده لب فولیپس

دارای قیمت بسیار مناسب

دارای سه سایز متفاوت

فقط و فقط در عرض چند ثانيه

دستگاه بزرگ كننده و حجم دهنده فوری

بدون عوارض جانبي و با عملكرد كاملا طبيعي

قیمت دستگاه فولیپس : 11000 تومان
تصویر زیر:
حجم دهنده لب فولیپس
دستگاه حجم دهنده لب fullips یکی از محصولات کاربردی برای افرادیست که می خواهند به لب خود حجم دهند. این روزها خانم های زیادی به دنبال محصولی با کیفیت و کاربردی برای افزایش حجم لب خود هستند و اکثر افراد از عمل های جراحی پرخطر برای تغییر سایز و حجم دادن به لب خود استفاده می کنند منتها شما می توانید بدون پرداخت هزینه های زیاد بابت عمل جراحی و عوارضی که برایتان خواهد داشت از این دستگاه استفاده کنید.
این دستگاه از ست 3 تیکه تشکیل شده است و شما این امکان را خواهید داشت که از سایز کوچک، سایز متوسط و سایز بزرگ برای حجم دادن به لب استفاده کنید. نحوه عملکرد دستگاه با مکانیسم ایجاد خلا است و با کاهش فشار هوا در داخل دستگاه لب ها به داخل آن مکیده می شوند. این عمل موجب افزایش مایعات در داخل لب شده و لب ها حجیم تر دیده می شوند. در طولانی مدت نیز استفاده مکرر از این دستگاه موجب پایداری حجم لب ها شده و به مرور لب ها به صورت دائمی حجیم تر خواهند ماند.

جالب است بدانید: افراد زیادی از دستگاه فولیپس استفاده کرده اند و نتایج شگفت انگیزی داشته اند. شما هم می توانید با استفاده از دستگاه حجم دهنده فولیپس، تغییرات خوبی را در مدت زمانی کوتاه مشاهده نمایید. شما می توانید بدون هیچگونه نگرانی از عوارض آن این محصول را جایگزین عمل جراحی و پروتز لب کنید.

دارای سه سایز مختلف:

دستگاه حجم دهنده لب

دستگاه حجم دهنده لب lippy

دستگاه بزرگ کننده لب به روش نوین

دارای تاییدیه از وزارت بهداشت ایران

عملکرد عالی به صورت تضمینی

زيبا و متفاوت با پاور لیپس

بدون عوارض جانبي و با عملكرد كاملا طبيعي

قیمت دستگاه پاور لیپس: 30000 تومان

تصویر زیر:

lippy

این دستگاه به پاور لیپس معروف می باشد پاور لیپس از دو قسمت مجزا تشکیل شده که یک قسمت آن دسته و قسمت دیگر آن بدنه را تشکیل میدهد مصرف کننده با فشار ملایم و تنظیم شده به آرامی دسته را حرکت داده و این حرکت موجب مکش در ناحیه لب شده و بصورت مساوی لب ها را برجسته و حجیم می کند. حجم دادن لب با این دستگاه در عرض چند دقیقه انجام می شود که حجم لب 24 ساعته موقتی را برای شما بهمراه دارد تکرار این کار بصورت روزانه موجب حجیم شدن دائمی لبها می شود.پروتز لب

چه کسانی باید از حجم دهنده لب استفاده نمایند

در پاسخ به این سوال به صورت کلی می توان اشاره نمود که تمامی افرادی که می خواهند لب های حجیم تری داشته باند می توانند از این دستگاه ها استفاده نمایند. البته این دستگاه ها بدون نیاز به تزریق ژل و … عمل می کنند و عملکرد ساده و قابل درکی دارند. عملکردشان به این صورت است که با ایجاد مکش موجب بهبود خورسانی و افزایش مایعات در لب ها شده و به این صورت لب ها حجیم تر دیده می شوند.

همچنین افرادی که در حال حاضر از فرم لبهای خود راضی نیستند و قصد دارند در لبهای خود ژل یا چربی تزریق کنند و هزینه های سنگین بابت این کار پرداخت کنند، پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه اقدام به عمل جراحی و تزریق نمایند ابتدا این محصول را امتحان نمایند. به طور حتم درصد بالایی از این دستگاه رضایت خواهند داشت. همچنین پیشنهاد می شود همراه این محصول از روغن خراطین نیز استفاده شود. این روغن می تواند به عنوان یک حجم دهنده طبیعی لب عمل نماید.

 


برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده، محصول مورد نظر را انتخاب و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید

خرید حجم دهنده لب

4.3/5 (8 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *