خرید اسپری تاخیری ایموشن vip از داروخانه

اسپری تاخیری ایموشن vip دارای مجوز از وزارت بهداشت ، بهترین اسپری تاخیری ایرانی برای درمان زودانزالی می باشد که دارای ویتامین E برای حفظ سلامت پوست است

اسپری تاخیری Emotion vip

دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو

دارای گواهینامه بین المللی UKAS

دارای نشان CE اتحادیه اروپا

دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان

اسپری تاخیری emotion vip

زودانزالی مشکلی رایج در میان مردان است و درواقع درصد بسیار بالایی از مردان به این مشکل دچار هستند. زودانزالی موجب عدم رضایت طرفین از رابطه شده ودر طولانی مدت موجب سرد شدن روابط و از بین رفتن اعتماد به نفس مردان می گردد. بنا بر این بهتر است این مشکل هر چه سریعتر رفع گردد. اما بیشتر مردان از عنوان کردن این مشکل برای دیگران و حتی پزشک خجالت می کشند. بنا بر این مشکل زودانزالی به صورت مشکلی پنهان در اکثر مردان پابرجا می ماند. یکی از روش های رفع مشکل زودانزالی استفاده از اسپری های تاخیری است. اما کدام اسپری تاخیری بهتر است و برای مردان مناسب است؟ پاسخ به این سوال با توجه به برند های مختلف موجود و همچنین تبلیغات گسترده شاید کمی سخت باشد. بنا بر این ما در داروخانه اینترنتی سبحان بهترین برند موجود یعنی اسپری تاخیری ایموشن را برای شما معرفی می نماییم. این محصول 100 درصد مورد تایید وزارت بهداشت می باشد (شماره پروانه بهداشت: ۱۲۲۸۲۲۱۹۷۲) و همچنین با قیمت بسیار مناسب نیز ارائه می گردد. با یک جست و جوی ساده در اینترنت متوجه خواهید شد برند های دیگر خارجی مانند اسپری ویگا دارای قیمت های بسیار بالاتری می باشند. در حالی که کار آمدی ایموشن نیز چیزی از محصولات خارجی ندارد.

قیمت محصول اصل : 75000 تومان

برای خرید لطفا از طریق فرم انتهای این صفحه ثبت سفارش نمایید

اسپری تاخیری ایموشن آبی

اسپری های تاخیری ایموشن دارای رایحه های مختلف هستند که می توانید هر رایحه ای را سفارش دهید. دقت نمایید در صورت خرید از داروخانه سبحان محصول مورد نظر در بسته بندی محرمانه برای شما ارسال می شود و به هیچ عنوان نام محصول روی بسته ذکر نمی گردد. همچنین در صورت خرید اینترنتی نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت و می توانید تمامی مراحل خرید را از خانه انجام دهید. بنا بر این روش خرید اینترنتی برای چنین محصولاتی بهترین روش است.

این محصول دارای ویژگی ها و خاصیت های متنوعی است که از جمله موارد زیر را شامل می گردد:

جلوگیری از انزال زودرس

ایجاد اعتماد به نفس و سلامت جنسی در مردان

ایجاد لطافت در پوست و جلوگیری از سوزش

رایحه های متنوع از انواع ادکلن های معروف جهانی

محصولی مطمئن و دارای نشان سیب سلامت

تاثیر گذاری سریع

استفاده آسان

 

اسپری ایموشن

 یکی از بهترین برندهای تولید کننده اسپری تاخیری، ایموشن است. این برند توانسته با تولید محصولات با کیفیت خود، گامی موثر در راستای بهبود کیفیت روابط جنسی داشته باشد. اسپری ایموشن دارای رایحه های مطبوع است. همچنین این محصول دارای ویتامین E برای حفظ سلامتی پوست ناحیه تناسلی است و همچنین از سوزش پوست جلوگیری می کند. عملکرد و تاثیرگذاری سریع این محصول فوق العاده است. به طوری که تنها 5 دقیقه طول می کشد تا این اسپری اثر کند. این محصول ۶۵ میلی لیتر حجم دارد و دارای دوز مناسبی است. این اسپری دارای رایحه ی عطرهای معروف دنیاست و می توانید از بین 9 رایحه مختلف انتخاب نمایید. مهم ترین ویژگی این محصول این است که دارای مجوز وزارت بهداشت و سیب سبز است و جهت رهگیری می توانید با مراجعه به سایت وزارت بهداشت و درمان صحت و سقم IRC آن را بررسی نمایید.

دقت نمایید ایموشن یک برند تولید محصول کاملا ایرانی است و شما با خرید این محصول نه تنها یک محصول کاملا سالم و مورد تایید وزارت بهداشت را تهیه می نمایید ؛ همچنین به ایجاد اشتغال در ایران عزیز کمک نموده و مانع از خروج ارز از کشور خواهید شد. در واقع این یک خرید سود آور برای شما نیز خواهد بود زیرا با توجه قیمت ارزهای خارجی ، قیمت تمام شده این محصول در مقایسه با محصولات خارجی برای شما بسیار پایین خواد.

قیمت محصول اصل : 75000 تومان

برای خرید لطفا از طریق فرم انتهای این صفحه ثبت سفارش نمایید

اسپری تاخیری ایموشن

نحوه استفاده اسپری تاخیری ایموشن vip

برای استفاده از این محصول به صورت گام به گام مراحل زیر را انجام دهید

برای جذب بهتر ابتدا محل استفاده را به خوبی بشویید و خشک نمایید.

سپس 3 الی 5 پاف از اسپری را از فاصله 5 الی 10 سانتی به قسمت سر آلت از بالا و پایین اسپری نمایید.

اثرگذاری محصول در 5 دقیقه آغاز می شود و می توانید پس از 5 دقیقه از استفاده از ایموشن رابطه خود را آغاز نمایید.

دقت کنید در صورت استفاده از هر نوع اسپری تاخیری بهتر است از کاندوم استفاده نمایید و یا اینکه قبل از شروع رابطه آلت خود را بشویید.

از اسپری نمودن در داخل مجرای ادراری و بیضه ها خودداری نمایید. این یک تصور نادرست است که استفاده از اسپری تاخیری بر روی بیضه ها موجب دیر انزالی می گردد.

این محصول تحت فشار بوده و قابل اشتعال است ، بنا بر این از قرار دادن آن (حتی پس از پایان اسپری) بر روی آتش خودداری نمایید.

emotion vip spray

قیمت محصول اصل : 75000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


 

5/5 (2 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *