خرید آدامس جگوار ، ادامس محرک فوری بانوان از داروخانه

آدامس جگوار محصولی بی نظیر است که برای افرادی که دچار سردمزاجی می باشند قابل استفاده است. این آدامسها در 2 نوع ، مخصوص خانمها و مخصوص آقایان می باشد.

تحریک جنسی بیشتر همسر

افزایش لذت رابطه زناشویی

درمان کننده سرد مزاجی و محرک جنسی

آماده سازی طرفین برای رابطه زناشویی

100 درصد بدون عوارض

شروع تاثیر تنها 10 دقیقه پس از جویدن

آدامس محرک بانوان

آدامس جگوار

آدامس جگوار (آدامس محرک فوری بانوان)، می تواند اوضاع روانی زوجه (و یا زوج) را بهبود بخشیده و آنها را برای برقراری رابطه آماده نماید. بانوانی که به دلیل اختلال و ضعف قواي جنسی و شهواني ، نقصان و يا كاهش تحريك پذيري و نیز بی میلی جنسی می باشند ، جهت لذت بردن از بر قراری ارتباط جنسی می توانند از این مکمل استفاده نمایند. مشکلاتی از این قبیل عموما دلایلی مانند كهولت، بي خوابي، ضعف توانايي تمركز ، كمبود انرژي و همچنين كمبود هورمون دارند. دقت نمایید استفاده از آدامس جگوار برای از بین بردن سرد مزاجی موثر اما موقتی است و به عنوان راهکار درمانی تعریف نمی شود.

بسیاری از مردان و زنان از این که همسرشان نسبت به نزدیکی سرد هست و همیشه باید برای نزدیکی از همسر خود درخواست کنند بسیار ناراحت و سرخورده هستند. این آدامس می تواند در خانمها و آقایانی که رغبتی به نزدیکی ندارد و سرد هستند احساس جنسی ملایمی ایجاد کند و اوقات خوشی را برای زوجین فراهم آورد. آدامس جگوار که در 2 نوع می باشد (مخصوص خانمها و مخصوص آقایان) محصولی فوق العاده است که اثر شگفت انگیزی بر روی آقایان و خانم ها دارد. این آدامس از ترکیبات استفاده شده در آدامسهای معمولی + مواد تحریک کننده و تقویت کننده جنسی تهیه شده که با جویدن آدامس این مواد خوراکی جذب شده و حالت ریلکس و تحریک پذیری بوجود می آورد. شکل ظاهری و طعم این آدامس دقیقا مثل آدامسهای دیگر می باشد و مزه شیرینی دارد .

 

قیمت محصول اصل : 380000 تومان

کیفیت: اورجینال و اصلی

برای خرید این محصول از طریق فرم پایین این صفحه ثبت سفارش نمایید

آدامس جگوار

آیا آدامس جگوار تنها برای بانوان است؟

آدامس محرک برای مردان

در پاسخ به این سوال باید ذکر نماییم که آدامس محرک جگوار در واقع دو نوع است ، که هر یک نوع آن مخصوص بانوان و نوع دیگر مخصوص مردان می باشد که هر دو نوع در داروخانه سبحان موجود است. کافیست پس از ثبت سفارش در هنگام مشاوره قبل از خرید به کارشناس فروش بفرمایید که قصد خرید کدام نوع محصول را دارید. (دقت نمایید خرید از داروخانه سبحان به این صورت است که شما سفارش خود را ثبت می نمایید و سپس کارشناس فروش ما با شما تماس می گیرد و مشاوره رایگان در مورد محصول ارائه می دهد و شما را راهنمایی می کند، تماس تلفنی با خریدار قبل از ارسال محصول الزامی است).

بسیاری از افراد به دنبال محصولات جدید برای تحریک شریک جنسی خود هستند که استفاده راحتی نیز داشته باشد. آدامس جگوار یک محصول بسیار عالی و جدید است که برای آقایان و بانوان قابل استفاده بوده و نحوه مصرف بسیار آسانی دارد. همچنین قطره محرک فوری بانوان نیز یکی دیگر از محصولاتی است که برای تحریک خانم ها مناسب است.

آدامس محرک فوری بانوان

نحوه مصرف آدامس محرک جنسی

استفاده از این محصول بسیار آسان است ، تنها کافیست یک آدامس را از بسته خارج کرده و بجوید و یا اینکه به همسر خود یک آدامس تعارف نمایید. تاثیرات این آدامس تنها 10 دقیقه بعد شروع می شود و حس شهوت و تحریک جنسی افزایش پیدا می کند.

دقت نمایید در واقع این آدامس دارای مواد تحریک کننده است که در هنگام جویدن به آرامی بلعیده شده و جذب می گردد. به دلیل فرمولاسیون قوی که در ساخت این محصول استفاده شده است ، آدامس جگوار بسیار تاثیر گذار و کاربردی می باشد.

شروع اثر این محصول 10 دقیقه پس از شروع جویدن شروع و تاثیر محرک این آدامس با ادامه جویدن افزایش پیدا می کند.

آدامس محرک جنسی

 

قیمت محصول اصل : 380000 تومان

کیفیت: اورجینال و اصلی

برای خرید این محصول از طریق فرم پایین این صفحه ثبت سفارش نمایید


3.8/5 (15 نظر)

یک نظر در خرید آدامس جگوار ، ادامس محرک فوری بانوان از داروخانه

  1. با سلام
    افشار هستم ..خريد ادامس انجام داده بودم كه همكاران از جاي ديگه تهيه كردن ..لطفا خريد رو كنسل نماييد.انشالله خريدهاي اينده مزاحم ميشم.متشكرم

    1. سلام محمد
      لطفا بفرمایید از کجا خرید انجام دادید؟ محصولات بسیاری با برندهای مختلف به عنوان “آدامس محرک بانوان” فروخته می شود.
      تنها برخی برندها تاثیر مناسبی داردند است. که اون هم باید نمونه اصلیش رو تهیه نمایید.

  2. سلام درسته که موجودی ندارید اما قیمت را که میدانید چرا قیمت را نمیگویید حداقل قیمت قبلی را بگوئید دوم تشیخیص اصل از تقلبی چطوریه؟ سوم اینکه حالا که ایترنتی هستش کاری کنید که در صورت تمایل خریدار کارمند پست درب منزل بیاره چون بعضی دوست ندارن این دارو به شخص دیگه داده بشه یا اصلا دیگران متوجه خرید شوند.

    1. سلام مهدی
      محصول تامین موجودی شد، قیمت درج شده و می تونید سفارش خود را ثبت نمایید.
      در مورد ارسال ها ؛ تمامی بسته ها به صورت محرمانه ارسال می شن و محتویات بسته مشخص نیست.

        1. سلام احسان
          نمونه جدیدی از محصول در سبحان طب درج شده و تاثیر مناسبی هم داره، می تونید سفارش خودتون رو ثبت کنید.

    1. سلام سعدی
      بله این محصول موجود هست و می تونید سفارش بدید. قیمت در سایت مشخصه

  3. سلام ببخشید محرک جنسی برای مردان چی هست من این مشکل رو دارم که سرد شدم با شریک جنسیم ونیاز به راهنمایی دارم

    1. سلام محسن
      دارو های تقویت جنسی برای مردان با برندهای مختلفی وجود دارند، اما محصول جدید Eros Vigor رو پیشنهاد می کنیم که محصول بسیار جدیدی آمریکایی هستش و کاربرد فوق العاده ای داره و می تونید از لینک زیر تهیه کنید:
      Eros Vigor

    1. سلام حمید
      نمونه جدید این محصول (که عکس هاش درج شده) موجود است و می تونید سفارشتون رو ثبت کنید.

  4. سلام برشما
    من مدتی قبل در مورد آدامس محرک سوالی نمودم ولی متاسفانه پاسخی دریافت نکردم .
    لطفا بفرمایید این محصول ( آدامس محرک ) روی بانوان بالای ۶۰ سال تاثیر گذار هست یا خیر ؟ ممنون خواهم شد اگر پاسخ بدهید ‌. متشکرم

    1. سلام reza
      در مورد بانوان با سن بالا امتحان نشده و متاسفانه نمیتونیم پاسخ شما رو بدیم. اما روی بانوان با سنین پایین تر جواب می ده.

  5. سلام ببخشید من نمی خوام هیچ کس بفهمه میشه سفارش بدم وقتی رسید بهم زنگ بزنید هماهنگ کنم جایی از شما بگیرم یا نه چون نمی خوام خانوادم بفهمن

    1. سلام احسانی
      بله ؛ سفارش رو ثبت می فرمایید و بعد کارشناس فروش با شما تماس می گیره و برای تحویل هماهنگ می کنید.
      تمامی محصولات هم در بسته بندی محرمانه ارسال می شوند.

  6. سلام. میخواستم بپرسم توی یه سایت دیگه زده بودن 190000 هزار. این محصول با اون چه فرقی دارن و اینکه این محصول ساخت ایرانه؟ ممنون میشم جواب بدید

    1. سلام امین
      محصول اون سایت رو ما ندیدیم و نمیتونیم نظری بدیم. محصول ما ساخت ایران نیست.

    1. سلام Ahmad ؛ بله واقعا عمل می کنه و موثره، قطره و آدامس هم هر دو موثر هستند و بسته به نوع استفاده می تونید هر کدوم رو سفارش بدید.

  7. سلام ببخشید میخاستم بدونم از کجا تشخیص بدیم اصل یا فیک بودن ادامس رو من یه بسته برای تحریک بانوان میخام

    1. سلام مهدی
      بهترین روش اینه که از منبع معتبر خریدتون رو انجام بدید، محصولات سبحان طب کاملا اورجینال هستند و می تونید با اطمینان ثبت سفارش انجام بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *