خرید قرص کانفیدو confido از داروخانه

قرص گیاهی کانفیدو اصل (confido) ساخت شرکت Himalaya داروی مخصوص درمان زود انزالی مردان بدون عوارض – آموزش طریقه مصرف قرص کانفیدو

قرص تاخیری و درمان زود انزالی کانفیدو

نمونه اورجینال دارو دارای مجوز فروش

درمان کامل و دائمی زود انزالی مردان

تاثیر قوی و تایید شده

بدون مواد صنعتی و کاملا گیاهی

ایجاد کنترل بر روی زمان انزال

درمان خروج منی در هنگام خواب

قرص کانفیدو

قرص کانفیدو Confido

قرص کانفیدو Confido اورجینال ساخت شرکت هیمالیا کشور هند بوده و البته نمونه های تقلبی این دارو نیز در بازار موجود میباشد. بنا بر این در خرید این دارو باید نهایت دقت را داشته باشید و نمونه اصلی را از سایتهای معتبر و داروخانه ها خریداری نمایید و از خرید نمودن از وبلاگها و وبسایت های غیر معتبر خودداری نمایید.

سایت داروخانه احسان دارای مجوز ارائه داروهایی که نیاز به نسخه ندارند یکی از بهترین انتخاب های موجود برای خرید محصولات دارویی و بهداشتی است که خریدار ضمن خرید از یک مرکز معتبر مشاوره رایگان و راهنمایی های کارشناسان داروسازی را دریافت مینماید.

قرص کانفیدو محصولی کاملا گیاهی بوده و میتواند برای مصرف کننده فواید زیادی داشته باشد و مشکل زود انزالی را برای وی حل نماید . البته شاید در تبلیغ این محصول در سایتهای دیگر اغراق هایی صورت گرفته باشد اما ما با درج اطلاعات صحیح سعی در معرفی بدون بزرگنمایی این محصول را داریم.

 

 

100 درصد موثر و تضمینی

برای خرید لطفا از طریق فرم در انتهای همین صفحه اقدام به ثبت سفارش بفرمایید

قرص کانفیدو

مشخصات و قیمت قرص کانفیدو

توع محصول: قرص

تعداد در هر بسته: 120 عدد

شرکت سازنده: Himalaya

کشور سازنده: هند

عملکرد: درمان زود انزالی

ترکیبات قرص کانفیدو :

هر قرص شامل مواد زیر میباشد

Ashwagandha – 78 mg ، Kokilaksha – 38 mg ، Vanya kahu – 20 mg ، Kapikacchu – 20 mg ، Suvarnavang 20 mg ، Vriddhadaru – 38 mg ، Gokshura – 38 mg ، Jeevanti – 20 mg ، Shaileyam – 20 mg

قرص کانفیدو با استفاده از مواد طبیعی و گیاهی به تولید می رسد از این رو با مصرف آن عوارض جانبی مانند احساس سردرد، تهوع، بی حالی و دیگر مشکلاتی که بر اثر خوردن داروهای تاخیری مانند کینگ دل ایجاد می شود را نخواهد داشت. این محصول از طرف پزشکان و متخصصان تایید شده است و با بسته بندی متفاوت و منحصر به فرد به در مدرن ترین لابراتورهای پزشکی به تولید می رسد. با مصرف قرص کانفیدو بسیاری از مشکلات روحی آقایان که به دلیل مشکلات جسمی و عدم توانایی برقراری رابطه جنسی ایجاد می شود برطرف خواهد شد و فرد از نظر روحی اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کند. بسیاری از آقایان به دلیل کوتاه بودن آلت تناسلی خود قادر به ایجاد رابطه جنسی با همسران خود نمی باشند و این امر موجب احساس خجالت و استرس آنها شده و در بسیاری از مواقع سبب جدایی زوجین می گردد. قرص کانفیدو از بهترین داروهای درمانی دنیا برای بالا بردن اعتماد به نفس در مقاربت می باشد.

قرص confido

روش مصرف قرص کانفیدو

روزانه دو عدد قرص با فاصله 12 ساعت به مدت 6-2 هفته مصرف شود تا زودانزالی درمان گردد.

قرص ها را به همراه آب کافی مصرف نمایید.

این دارو یک قرص تاخیری و تقویتی است و مانند قرص بیگ رایز تاثیری بر سایز آلت تناسلی ندارد.

در صورتی که در مورد مصرف این قرص سوالی دارید از طریق فرم انتهای این صفحه شماره تماس خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما به صورت رایگان با شما تماس بگیرند و راهنمایی های کامل دریافت نمایید

عوارض قرص Confido

مصرف قرص کانفیدو برای اکثر مردان ایمن خواهد بود و عوارض خاصی ندارد اما به دلیل وجود ترکیبات گیاه راولفیا سرپنتینا (نام علمی: Rauvolfia serpentina) در افرادی که داروی فشار خون استفاده می نمایند مصرف این قرص پیشنهاد نمی شود.

مصرف قرص کانفیدو علاوه بر تاثیرات مثبتی که بر اندام های جنسی آقایان دارد بر روی احساس جنسی آنها نیز تاثیری فوق العاده دارد از این رو موجب پایداری زندگی زوجین خواهد شد. با مصرف قرص کانفیدو می توانید بالاترین احساس لذت جنسی را برای همسران خود ایجاد کنید. برای پیشگیری از عوارض جانبی توصیه می شود از مصرف بیش از یک عدد این کپسول در طول روز خودداری کنید.

 

100 درصد موثر و تضمینی

برای خرید لطفا از طریق فرم در انتهای همین صفحه اقدام به ثبت سفارش بفرمایید

قرص کانفیدو در داروخانه

 

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید

 


3.6/5 (7 نظر)

یک نظر در خرید قرص کانفیدو confido از داروخانه

  1. سلام تشکر از لطفتون
    ببخشید من رفتم دکتر ارولوژی به من این قرص رو معرفی کرده ایا برای عدم نعوظ خوبه یا فقط برای زود انزالی خوبه؟؟؟

  2. سلام وقت بخیر این قرص رو یک دکتر اورولوژی بل من معرفی کرد و من گرفتم تمام قرص هارو در مدت زمان ۲ ماه مصرف کردم الان حدود ۲۰ روزه تموم شده میخواستم و نکته اینه که التم دیر تر نعوذ پیدا میکنه میخواستم ببینم مشکلی نداره یا بازم باید این قرص رو مصرف بکنم یه سوال دیگه اینکه در طول آلت هم تعصیر داره یا ن

    1. سلام امیر حقگو
      داروی موثری هستش و البته معمولا تاثیری در دیرتر رسیدن به نعوظ نداره
      برای تعیین مقدار مصرف بهتره با پزشکتون مشورت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *