خرید قرص هاردآن hard on از داروخانه

قرص Hard on با بسته بندی اورجینال فلزی (کنسروی) محصول اورجینال آمریکا دارای مجوز وزارت بهداشت و فروش بدون نسخه در داروخانه سبحان

قرص تاخیری قوی هارد آن

افزایش دهنده قوی میل جنسی

تقویت عملکرد جنسی مردان

ایجاد و حفظ نعوظ کامل و سخت

افزایش استقامت بدنی و استقامت جنسی

کمک به بازیابی سریعتر جنسی

hard on pills

قرص hard on محصولی ترکیبی با دوز موثر 200mg می باشد که دارای 70mg تـرامـادول(که موجب تاخیر در انزال می شود) و 130mg سیـلدنافل(که برای ایجاد نعوظ در مردان کاربرد دارد) می باشد. این قرص در بسته بندی کنسروی فلزی ارائه می شود که شامل یک ورق 10 عددی از قرص است که می بایست حدود یک ساعت قبل از نزدیکی مصرف شود. قرص هاردآن ارائه شده توسط داروخانه سبحان محصول اورجینال آمریکا بوده و به صورت تضمینی به فروش می رسد.

این قرص موثر و کاربردی یک دارو برای درمان زودانزالی و تاخیری می باشد که می تواند زمان مقاربت و نزدیکی را به میزان زیادی افزایش دهد و از این رو یک رابطه لذت بخش و مناسب را برای افراد رقم بزند. این قرص زمان تاخیر در رابطه را تا 30 دقیقه افزایش می دهد از این رو برای افرادی که دچار انزال زودرس هستند یک داروی مطلوب و کاربردی می باشد. همه آقایانی که ممکن است به دلایل ژنیتیکی و یا عوامل دیگر دچار مشکل جنسی باشند و برقراری یک رابطه جنسی مطلوب برای آنها ممکن نیست می توانند از این قرص برای رفع این مسئله استفاده کنند.

قرص هاردآن در نهایت یک نعوظ کامل و طولانی مدت را برای آقایان رقم می زند و طول نعوظ به میزان قابل توجهی زیاد می شود. در واقع اثر این قرص با پرخون شدن بافت های نعوظ در آلت مرد اتفاق می افتد. انزال به تاخیر افتاده با استفاده از این محصول سبب رضایت بخشی طرفین جنسی می شود تا در نهایت یک رابطه لذت بخش برای آها به ارمغان آورده شود. رابطه به میزانی طولانی می شود که شریک جنسی نیز به ارضا کامل رسیده از این رو یک رابطه موفقیت آمیز رقم خواهد خورد.

قیمت محصول اصل : 310000 تومان

برای خرید لطفا از طریق فرم انتهای این صفحه ثبت سفارش نمایید

قرص هاردآن

ویژگی های قرص hard on

نام دارو: قرص هاردآن

کشور سازنده: آمریکا

جنس مصرف: مخصوص مردان

سن مصرف: بالای 18 سال

موارد استفاده دارو: درمان مشکلا عدم نعوط و همچنین درمان زود انزالی در مردان

تعداد در هر بسته: یک ورق 10 عددی قرص شکل دار

قیمت دارو: 310000 تومان

این دارو یکی از قویترین قرص های ترکیبی (تاخیری و افزایش نعوظ) برای مردان می باشد که به جرات می توان گفت بسیار قویتر از دیگر قرص های ترکیبی است. این دارو توان جسمی و جنسی مردان را افزایش می دهد و با توجه به بهبود عملکرد جنسی در مردان، موجب افزایش اعتماد به نفس و افزایش میل جنسی مردان می شود. با نتیجه مناسبی که پس از مصرف این قرص حاصل می گردد در نتیجه میل جنسی در آقایان بهبود پیدا می کند و این امر سبب ایجاد احساسی خاص از جوانی و شور و نشاط در آنها خواهد شد. قرص هاردآن یک قرص تاخیری آمریکایی می باشد که در نوع اصلی دارای خواص منحصر بفردی است و به صورت تضمینی اثرات مطلوبی را از خود بر جای می گذارد.

علاوه بر این که قرص تاخیری هاردآن سبب ایجاد نعوظ بالا و طولانی شدن رابطه جنسی می شود می تواند حجم دهندگی بالایی را برای افراد رقم بزند. با افزایش حجم در قسمت آلت تناسلی، کیفیت رابطه جنسی نیز بهبود یافته و این امر می تواند اعتماد بنفس از دست رفته آقایان را که سبب افت کیفیت رابطه آنها شده است به بهترین شکل ممکن به آنها بازگرداند.

قیمت محصول اصل : 310000 تومان

برای خرید لطفا از طریق فرم انتهای این صفحه ثبت سفارش نمایید

قرص تاخیری hard on

قدرت سفت کنندگی فوق العاده ای که با استفاده از قرص هاردآن به وجود می آید از اثرات مثبت و مورد توجه دارو می باشد. در نهایت افرادی که به دلایل گوناگون از مشکل شل شدگی در آلت تناسلی در حین و یا قبل از برقراری رابطه جنسی رنج می برند می توانند قرص تاخیری هاردآن را با دوز مناسب مصرف کرده و اثرات مفید آن را تجربه کنند. برای افرادی که به دلایل متعدد تحت نظر پزشک هستند و در حال مصرف داروی خاصی می باشند توصیه می شود این قرص را مصرف نکنند و قبل از مصرف حتما با پزشک معالج خود مشورت کنند تا دچار عوارض احتمالی نشوند.

قرص Hard on در گروه قرص های تاخیری آنی قرار دارد که نیازی به استفاده مستمر ندارد و تنها کافیست یک قرص را حدود یک ساعت قبل از رابطه میل نموده و تاثیرات مثبت این دارو را دریافت نمایید. قابل ذکر است که این قرص ها را می توانید به صورت نصف قرص نیز شکسته و نیم دوز مصرف نمایید.

محصول فوق به صورت اختصاصی توسط داروخانه سبحان طب وارد کشور شده و با یک جست و جو متوجه خواهید شد که در هیچ فروشگاهی موجود نیست. این دارو ساخت آمریکا بوده و اصالت کالا تضمینی است. همچنین این قرص ها کاملا جدید بوده و تاریخ ساختشان اواخر 2022 می باشد و دارای تاریخ exp بالا می باشند که بر روی ورق قرص ها حک شده است.

قیمت محصول اصل : 310000 تومان

برای خرید لطفا از طریق فرم انتهای این صفحه ثبت سفارش نمایید

قرص تاخیری هارد آن


4.4/5 (7 نظر)

یک نظر در خرید قرص هاردآن hard on از داروخانه

    1. سلام مجید
      هر دو نمونه زرد و قرمز ترکیبات و تاثیرشون یکی هست و تفاوتی با هم ندارند و هر دو نمونه هم موجود است.

    1. سلام امیر نوری
      بالای همین قسمت “ثبت دیدگاه” فرم ثبت سفارش داره که می تونید از طریق اون فرم سفارشتون رو ثبت کنید.

    1. سلام سینا
      هزینه پیک پس از سفارش و با توجه به مقصد محاسبه می شه و کارشناسان فروش می تونند براتون قبل از ارسال تعیین هزینه کنند.

  1. سلام من ثبت سفارش زدم
    نوشت با شما تماس میگیرند
    میخواستم بدونم چقد زمان میبره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *