خرید ژل تنگ کننده واژن از داروخانه

ژل ایموشن قرمز ، ژل تنگ کننده واژن با عصاره انار ، دارای مجوز بهداشت و بدون عوارض همراه با آموزش طریقه استفاده از ژل تنگ کننده واژن

ژل تنگ کننده با برند معروف ایموشن

بهترین ژل تنگ کننده واژن

دارای عصاره انار

جمع کننده و تنگ کننده واژن

ساخته شده با فرمولاسیون بر پایه آب

دارای مجوز بهداشت به شماره : 1228203381

مخصوص استفاده بانوان بزرگ سال

ژل تنگ کننده واژن موجود در داروخانه

گشادی واژن

شل شدگی و گشادی واژن یکی از مشکلاتی است که بسیاری از خانم ها پس از زایمان با آن رو به رو می شوند و این امر موجب کاهش لذت جنسی در آنها و همسران خود شده و در نهایت امکان سرد شدن روابط جنسی را ایجاد می کند. دیگر عواملی که موجب گشادی واژن می شود شامل افزایش سن و انجام کارهای سنگین می باشد که به مرور زمان عضلات واژن را شل و گشاد می کند. امروزه روش های درمانی مختلفی برای تنگ کردن واژن خانم ها وجود دارد مانند استفاده از شیاف تنگ کننده واژن، اما بسیاری از این روش ها تاثیر چندانی ندارند. ژل ایموشن قرمز یکی از بی عوارض ترین و موثرترین محصولات شناخته شده در اروپا و کل دنیا می باشد که به منظور تنگ کردن واژن خانم ها با هدف برقراری رابطه جنسی لذت بخش به تولید رسیده است. ژل تنگ کننده واژن با فرمولاسیون گیاهی توسط شرکت های معتبر تولید کننده محصولات دارویی به تولید می رسد و تاثیر آن در کمتر از مدت زمان ده دقیقه قابل احساس است.

عوامل مختلفی میتواند علت افتادگی و شل شدن واژن خانمها باشد از جمله : زایمان طبیعی ، بلند کردن وزنه های سنگین ، ورزش های بدنسازی شدید و حتی ژنتیک طبیعی نسج شل در برخی از بانوان میتواند علت شل شدگی واژن باشد.

ژل تنگ کننده واژن

ژل تنگ کننده واژن ایموشن قرمز با خاصیت جمع کننده و تنگ کننده مخصوص واژن ساخته شده و میتواند مشکل شل شدگی واژن را به صورت موثر برطرف سازد. این ژل دارای عصاره طبیعی انار است که خاصیت تنگ کننده دارد و همچنین دارای مواد ترکیبی گیاهی متعدد دیگری است که ویژگی تنگ کننده این ژل را تقویت می نماید. این ژل به بازگرداندن حس لذت رابطه جنسی کمک میکند و حس جوانی و اعتماد به نفس را به بانوان بر می گرداند. ژل ایموشن بر پایه آب ساخته شده که به راحتی جذب میشود و با شست و شو نیز پاک میشود.

قیمت ژل تنگ کننده ایموشن اصل : 75000 تومان

100 درصد موثر و تضمینی

برای خرید لطفا از طریق فرم در انتهای همین صفحه اقدام به ثبت سفارش بفرمایید

ژل ایموشن

اکثر خانمهایی که مشکل شل شدگی واژن دارند در هنگام رابطه با همسرشان دچار استرس میشوند که آیا همسرشان از رابطه لذت کامل می برد و یا رابطه به علت گشادی واژن برای همسرشان دلچسب نیست! اگر چه اکثر خانمها از ابراز این مشکل و استرس ناشی از آن شرم می کنند اما نباید این مشکل و استرس ناشی کوچک شمرده شود. مشکل گشادی واژن با ژل ایموشن به راحتی رفع می شود. خرید ژل ایموشن قرمز راهکاری مناسب به جای استفاده از روش ای جراحی تنگ کننده واژن می باشد. با استفاده از ژل تنگ کننده ایموشن می توانید بدون جراحی های خطرناک با خیالی آسوده قبل از برقراری رابطه جنسی از آن استفاده کنید.

(توجه نمایید که اکثر تحقیقات نشانگر این است که تعداد دفعات رابطه در ایجاد مشکل شل شدن واژن تاثیری ندارد)

ژل ایموشن قرمز یکی از محصولات تنگ کننده واژن خانم ها می باشد که پایه اصلی آن از مواد گیاهی می باشد. ژل تنگ کننده واژن ایموشن یکی از مهمترین قابلیت هایی که دارد این است که، در آب حل می شود، به همین دلیل باید بدانید که به راحتی با آب می توانید آن را شستشو دهید. عصاره اصلی این ژل تنگ کننده از ترکیبات گیاهی انار است و به همین دلیل زمان استفاده بوی خوبی در فضا پخش می شود.

محصول مشابه با برند پاورمن
ژل پاورمن قرمز جمع کننده
قیمت: 75000 تومان

بهترین ژل تنگ کننده واژن

مجوز ها و تاییدیه های ژل ایموشن

گواهینامه های بین المللی ISO 2000 ،2001

گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو

گواهینامه CE از اتحادیه اروپا

گواهینامه بین المللی UKAS

مجوز فروش وزارت بهداشت به شماره: 1228203381

دارای نشان حلال

خانم ها بعد از اینکه زایمان طبیعی داشته باشند، احتمال دارد که واژن آنها انعطاف پذیری خود را از دست بدهد. به همین دلیل آنها باید به دنبال بهترین تنگ واژن باشند تا ترکیبات آن برای واژن و رحم آنها ضرر نداشته باشد. ژل ایموشن قرمز با ترکیبات گیاهی که دارد قدرت بسیاری در تنگ کردن واژن دارد، به همین دلیل خانم ها می توانند از این ژل استفاده کنند.

برخی از خانم ها عضلات واژن شان بعد از مدتی شل می شود و قابلیت خود را از دست می دهد، آنها باید با محصولی عضلات خود را سفت تر کنند که استفاده از ژل تنگ کننده واژن ایموشن قرمز یکی از بهترین محصولات می باشد و نقش بسیاری در سفت شدن و چسبندگی عضلات واژن دارد.

عفونت زنانه یکی از مسائلی می باشد که بسیاری از خانم ها را آزار می دهد و آنها به دنبال بهترین راه حل برای درمان عفونت خود هستند. ژل ایموشن قرمز به عنوان بهترین ژل تنگ کننده واژن یکی از بهترین قابلیت هایی که دارد آنتی باکتریال بودنش می باشد. در واقع این ویژگی به خانم ها کمک می کند که هم عفونت خود ار از بین ببرند و هم رابطه جنسی خود را بهبود ببخشند.

قیمت ژل تنگ کننده ایموشن اصل : 75000 تومان

100 درصد موثر و تضمینی

برای خرید لطفا از طریق فرم در انتهای همین صفحه اقدام به ثبت سفارش بفرمایید

ژل تنگ کننده واژن ایموشن

نحوه استفاده از ژل تنگ کننده واژن ایموشن قرمز

20 دقیقه قبل از شروع رابطه ناحیه واژن را به مقدار کافی از ژل آغشته نمایید

توجه: طبق مجوز فروش و استفاده از این فرآورده نیاز به نسخه ی پزشک ندارد (فروش بدون نسخه آزاد است)

ترکیبات ژل ایموشن قرمز

کاربومر، پروپیلن گلیکول، سوربیتول، متیل پارابن، آب تصفیه شده، گلیسیرین طبیعی، اسانس
بسیاری از مشکلات زناشویی و عدم برقراری رابطه جنسی مردان با همسران خود به دلیل گشادی واژن آنها می باشد. با خرید ژل تنگ کننده واژن از داروخانه می توانید مشکل گشادی واژن خود را به راحتی و در مدت زمانی کوتاه برطرف کنید. از مهم ترین مزیت های ژل باکره کننده نسبت به محصولات مشابه در تاثیر فوری و دائمی آن می باشد. برای اینکه بتوانید با استفاده از این محصول اثر بخشی دائمی در تنگ شدن واژن را تجربه کنید نیاز است تا برای مدت زمان حداقل سه ماه  به صورت روزانه آن را به دیواره های واژن بمالید. گیاهان به کار گرفته شده در این محصول موجب اثربخشی طبیعی و بدون عارضه این محصول می شود. از مهم ترین مزیت های استفاده از این محصول به جای روش های جراحی اثرگذاری فوق العاده آن همراه با قیمت مناسب آن می باشد
ژل تنگ کننده واژن

مجوز فروش محصول :

فروش ژل ایموشن بر اساس مجوز زیر بدون نسخه مجاز بوده و ارائه آن در سایتهای فروش اینترنتی بلامانع می باشد

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگ روی تصویر کلیک نمایید

مجوز ژل ایموشن

قیمت محصول اصل : 75000 تومان

100 درصد موثر و تضمینی

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


 

4.3/5 (12 نظر)

یک نظر در خرید ژل تنگ کننده واژن از داروخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *