خرید کپسول جینسینگ کمپلکس رویال ژلی میکس نچرال از داروخانه

جینسینگ کمپلکس و رویال ژلی GINSENG COMPLEX Plus Royal Jelly مکمل تقویتی افزایش میل جنسی و رفع خستگی و افزایس قدرت حافظه ، ساخت کشور کانادا

نام کامل محصول: GINSENG COMPLEX Plus Royal Jelly

نوع محصول: کپسول

تعداد در هر بسته: 100 عدد

کشور سازنده: کانادا

جنس مصرف: مردان

سن مصرف: بالای 18 سال

سایت اصلی: www.mixnatural.com

کاربرد محصول: تقویت قوای جنسی و جسمی

جینسینگ کمپلکس رویال ژلی

جینسینگ چیست؟

در کتاب های سنتی این گیاه با نام هایی مانند “جنسه” و “جنسا” معرفی شده است. به فرانسوی و انگلیسی Ginseng و Asiatic ginsengو chinese ginseng معروف است. جینسینگ گیاهی است از خانواده عَشقه Araliaceae که نام علمی آن Panax ginseng می باشد. ریشه این گیاه از قدیم برای افزایش توان جنسی مردان مورد استفاده بوده است. در برخی متون آن را  “گیاه جوانی” یا “نوش دارو” نامیده اند. نام “جنسینگ” از عبارتی چینی به معنی “ریشه های مرد” گرفته شده است. این گیاه از بیش از 5000 سال پیش مورد استفاده بوده است و از حدود صده 17 میلادی در اروپا نیز مصرف آن رو به افزایش گذاشت و امروزه نیز مصرف گسترده ای در اروپا دارد.

جنسینگ کمپلکس رویال ژلی یک مکمل جنسی و مغذی می باشد که به دلیل وجود ترکیبات خاص تشکیل دهنده خود دارای اثرات فراوانی بر نیروی جسمانی افراد می باشد. در واقع برای تقویت جنسی آقایان و خانم ها و بهبود روابط جنسی به شکلی مطلوب این محصول پیشنهاد می شود. وجود ماده موثر جنسینگ به عنوان گیاه تقویت کننده و افزایش دهنده میل جنسی آقایان و خانم ها و هیمن طور رویال ژل که یکی از منابع غنی بیولوژیکی می باشد در ترکیبات این محصول، در نتیجه این مکمل مقوی تبدیل به محصولی انرژی بخش و مغذی شده است. با مصرف جنسینگ کمپلکس رویال ژلی، آقایان احساسی از قدرت جسمانی و جنسی بالا را تجربه می کنند و در نتیجه می توانند یک رابطه جنسی بسیار ایده آل و دلخواه را برای  خود و شریک جنسی خود به ارمغان آورند.

قیمت محصول اصل : اتمام موجودی

متاسفانه موجودی این محصول به اتمام رسیده است

قیمت قرص جینسینگ

خواص جینسینگ

افزایش قدرت جسمی

بهبود مشکلات مربوط به ناتوانی جنسی (*)

بهبود حافظه

محرک افزایش شادابی و نشاط

افزایش استقامت و پایداری

تقویت سیستم ایمنی بدن

بهبود عوارض ناشی از یائسگی

رفع خستگی و بی حالی

افزایش توان قلب و عروق و بهبود مشکلات مربوط به فشار خون

* این ماده می تواند برای بهبود بسیاری از مشکلات جنسی مورد استفاده قرار گیرد مانند: “بهبود زود انزالی” و “برطرف کردن مشکل عدم نعوظ” و “بهبود ناباروری مردان با افزایش تعداد و کیفیت اسپرم ها”

کپسول جینسینگ کمپلکس رویال ژلی با داشتن این ماده تمامی تاثیرات مفید بالا را خواهد داشت. این محصول به شکل موثری در برطرف کردن احساس خستگی عمل می کند و از این رو با نیرو بخشیدن به آقایان می تواند میل جنسی آنها را تحریک کرده و بازیابی قدرت جسمانی را برای برقراری روابط جنسی متعدد فراهم می کند. یکی دیگر از اثرات مناسبی که جنسینگ کمپلکس رویال ژلی دارد افزایش قدرت باروری است و برای افرادی که دارای این مشکل هستند نیز توصیه می شود. از بین بردن استرس به گونه ای که فرد احساس آرامش را به نحو مطلوب تجربه کند از دیگر مزایای این محصول و مکمل مغذی است که در نهایت آرامش خاطر را برای برقراری یک رابطه مطلوب تر فراهم می نماید.

 

کپسول جینسینگ کمپلکس

از خواص ویژه این محصول ترکیب ویژه جینسینگ و رویال ژلی است که میتواند خواص جینسینگ را چندین برابر نماید.

ژل رویال چیست

ژل رویال یا شاه انگین یا ژل سلطنتی ترشح شیری است که توسط زنبور عسل کارگر تولید می‌شود و در واقع غذای اصلی ملکه زنبور هاست.

خواص رویال ژلی

ژل رویال برای آسم، تب یونجه، بیماری کبد، پانکراتیت، دیابت نوع ۲، زخم‌های پای دیابتی، مشکلات خواب (بی‌خوابی)، خستگی ثانویه بر اثر سرطان، سندرم پیش از قاعدگی (PMS)، ناباروری ، علائم یائسگی، زخم معده، بیماری کلیوی، شکستگی استخوان، اختلالات پوستی و کلسترول بالا استفاده می‌شود.

همانطور که گفته شد ترکیب ویژه این دو ماده می تواند در درمان مشکل ناباروری بسیار موثر باشد. و همچنین از نظر تقویت قوای جنسی این دارو بی نظیر است.

این مکمل دارویی دارای خواص مفید دیگری نیز می باشد که با مصرف آن سوخت و ساز بدن تنظیم گشته و بدن می تواند به طور موثر با پیری مقابله کند و احساس جوانی داشته باشد.

از دیگر مزایایی که جنسینگ کمپلکس ریال ژلی دارد این است که فشار خون را تنظیم می کند و می تواند قند خون را نیز در بدن به شکل متعادلی حفظ کند. توان ذهنی پس از مصرف این مکمل به شکل قابل توجهی بهبود پیدا می کند و بهتر شدن فعالیت مغز نیز از دیگر فواید خاص این محصول است.

این محصول ساخت کشور کانادا است و به عنوان یکی از مغذی ترین محصولاتی که دارای ترکیبات خاص می باشند شناخته شده است. بهتر است در مورد افراد بیمار، مصرف این محصول با احتیاط صورت بگیرد تا آنها را دچار عوارض ناخواسته نکند.

یکی از موارد مثبت دیگر در ارتباط با جنسینگ کمپلکس رویال ژلی این است که به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می کند. در واقع آنتی اکسیدان سبب می شود که پیری در پوست به تعویق افتد و احساس جوانی و زیبایی پوست به شکل دلخواه حفظ شده و احساس گردد.

به طور کلی این محصول قابلیت استفاده برای خانم ها و آقایان را دارد و محدود به جنسیت خاصی نیست. در واقع قدرت جنسی و جسمانی را در هر دو جنسیت افزایش می دهد و آثار مطلوب خود را به مرور زمان نمایانگر می سازد.

قیمت محصول اصل : اتمام موجودی

متاسفانه موجودی این محصول به اتمام رسیده است

 

جینسینگ رویال ژلی

نکته مهم در مورد این دارو این است که از هیچ ماده شیمیایی در ساخت آن استفاده نشده است و این دارو کاملا طبیعی است و هیچ گونه نگرانی در مورد مصرف آن وجود ندارد.

نحوه مصرف کپسول جینسینگ کمپلکس و رویال ژلی

این دارو را به صورت روزانه 2 عدد کپسول به همراه غذا (یک کپسول با نهار و یک کپسول با شام) مصرف نمایید.

دقت کنید کپسول را نجوید و به صورت کامل ببلعید.

بهتر است دارو را با معده خالی مصرف نکنید.

در موارد زیر با احتیاط مصرف شود و حتما قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید

در کوکان و زنان باردار و شیرده

در بیماران با سابقه آلرژی یا آسم

در افراد مبتلا با التهابات پوستی

مصرف همزمان با داروی وارفاین

ginseng complex plus royal jelly

قیمت محصول اصل : اتمام موجودی

متاسفانه موجودی این محصول به اتمام رسیده است

3.4/5 (5 نظر)

یک نظر در خرید کپسول جینسینگ کمپلکس رویال ژلی میکس نچرال از داروخانه

    1. سلام علیرضا
      این محصول رو تموم کردیم و در حال تلاش برای تهیه مجددش هستیم. اگر بتوانیم تهیه کنیم فرم ثبت سفارش را فعال خواهیم نمود.
      متاسفانه تهیه محصولات کمی سخت شده اما تلاش ما ادامه دارد.

    1. سلام سلوامهرآئین
      نمونه اورجینالش خیلی نایاب شده و نمونه های موجود کیفیت و بازدهی کمی دارند، اگر نمونه اورجیینال تامین بشه حتما فروشش رو شروع می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *