خرید کرم تاخیری ویگا اصل آلمانی از داروخانه

کرم تاخیری ویگا اورجینال ساخت آلمان ، ایجاد تاخیر تا 45 دقیقه در رابطه بدون ایجاد بی حسی و حفظ کیفیت رابطه و بدون کاهش لذت رابطه

کرم و ژل تاخیری ویگا آلمان

ایجاد تاخیر در انزال در مردان تا 45 دقیقه

بدون ایجاد بی حسی و بدون کاهش لذت رابطه

تاثیر روان کننده و درمان خشکی واژن

تنظیم ترشحات واژینال

کرم ویگا

کرم تاخیری ویگا محصولی جدید از این شرکت آلمانی است، که قبلا در تولید محصول با کیفیت اسپری تاخیری ویگا بسیار موفق عمل کرده بود و توانسته بود فروش بالایی از این محصول را داشته باشد. البته شایان ذکر است که بدون شک محصولات این شرکت دارای کیفیت بالایی بوده و خریداران همواره از محصولات این شرکت رضایت بالایی داشته اند.محصول حاضر یکی دیگر از محصولات این شرکت است که در صورتی که تصمیم به خرید کرم تاخیری دارید پیشنهاد می شود حتما این محصول را امتحان کنید چون بدون شک از تاثیرات آن شگفت زده خواهید شد.

این کرم برای درمان سرد مزاجی آقایان و رفع زود انزالی های موقت در آنها تولید و عرضه شده است. همان گونه که از نام این محصول پیداست می توان ابراز داشت که این کرم می تواند در رفع زود انزالی موثر بوده و با کاربرد مناسبی که دارد زمان رابطه جنسی را به شکلی قابل ملاحظه افزایش دهد. با افزایش طول رابطه در نهایت، لذت جنسی حاصل از آن بیشتر شده و رضایت شریک جنسی شما نیز کسب خواهد شد این کرم می تواند تاخیر در زمان رابطه را بدون آن که حالت بی حسی به وجود آورد تا 45 دقیقه افزایش دهد که برای بسیاری از محصولات جنسی دیگر چنین زمان تاخیری امکان پذیر نیست. با این میزان از تاخیر در انزال و افزایش زمان مقاربت یک رابطه هیجان انگیز تجربه خواهد شد.

از دیگر مزایایی که کرم تاخیری ویگا دارد این است که ارضا کامل را به خصوص برای خانم ها به ارمغان می آورد و آنها احساس لذت بیشتری در طول رابطه خواهند داشت. قدرت گرم کنندگی از دیگر ویژگی های بارز این محصول تاخیری می باشد که باز هم نتیجه آن ایجاد یک حس متفاوت در هنگام نزدیکی می باشد. در واقع این کرم برای افرادی که مشکل زودانزالی دارند اما این مشکل موجود در آنها موقتی می باشد و حاد نشده است بسیار مناسب می باشد.

قیمت محصول اصل : 260000 تومان

برای خرید لطفا از طریق فرم انتهای این صفحه ثبت سفارش نمایید

کرم تاخیری ویگا آلمان

محصولات زیادی در فضای مجازی و میان مردم تبلیغ می شوند که همگی کرم های تاخیری معرفی می شوند و ظاهرا تفاوت چندانی با هم ندارند. اما از ویژگی های کرم تاخیری ویگا که این محصول را منحصر به فرد می کند این است که این کرم حس طبیعی رابطه را از بین نمی برد و لذت رابطه را کاهش نمی دهد. کرم های دیگر معمولا با بی حس نمودن آلت مردانه موجب تاخیر می شند که این بی حسی کیفیت رابطه را کم نموده و لذت رابطه را کاهش می دهد.

از دیگر ویژگی های این کرم فوق العاده می توان موارد زیر را نام برد:

جلوگیری از انزال مردان تا 45 دقیقه بدون وقفه

عدم افت کیفیت رابطه

تنظیم ترشحات واژینال

روان کنندگی و درمان خشکی واژن

و …

از مشخصات متمایز کننده این کرم به هنگام استفاده این است که لازم نیست همه قسمت های اندام جنسی به آن آغشته شود و تنها با حجم کمی از کرم که بر روی کلاهک استفاده می کنید امکان بهره مندی از مزایای آن برای شما به بهترین نحو ممکن فراهم می گردد.

استفاده از کرم تاخیری ویگا 5 دقیقه قبل از برقراری رابطه است و پس از ماساژ باید شسته شود تا مواد آن وارد واژن نشود. با این محصول بی نظیر می توانید یک رابطه گرم و فوق العاده را با شریک جنسی خود تجربه کنید و اعتماد بنفس از دست رفته خود را به بهترین شکل ممکن بازیابید.

نکته ای که هنگام کاربرد این کرم باید مد نظر قرار گیرد پرهیز از رابطه دهانی پس از مالیدن آن بر روی آلت تناسلی می باشد. این محصول ساخت کشور آلمان است و کیفیت رابطه را برای شما دو چندان خواهد کرد. این محصول بی نظیر حس طبیعی موجود در رابطه را به شکلی مطلوب حفظ کرده و موجب تاخیر با بهترین شیوه ممکن خواهد شد.

محصول پیشنهادی: ژل تیتان

کرم تاخیری ویگا

افزایش قدرت جنسی که با استفاده از این کرم تاخیری ویگا برای فرد پدیدار می شود یک نتیجه اثر بخش است که ممکن است در بسیاری از محصولات مشابه دیگر مشاهده نشود. افزایش قدرت ارگاسم و ایجاد نعوظ قوی از دیگر مزایای کاربردی و منحصر به فرد مربوط به این کرم می باشد. این محصول اصل و کاربردی حاوی ویتامین E می باشد که آن را تبدیل به یک محصول فوق العاده برای انجام یک رابطه بسیار مطلوب می کند.

اگر علاقه مند به استفاده از اسپری تاخیری ویگا می باشید می توانید این محصول را به صورت اینترنتی و محرمانه از داروخانه سبحان خریداری نمایید

توجه نمایید محصول دیگر این شرکت آلمانی یعنی اسپری تاخیری ویگا نیز در داروخانه سبحان به صورت خرید اینترنتی ارائه می گردد که می توانید از طریق کلیک روی تصویر زیر و با مطالعه ویژگی های آن ، اقدام به سفارش این محصول نمایید:

اسپری ویگا

با تشکر از انتخاب داروخانه سبحان برای خرید محصولات دارویی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول یک سفارش از محصول مورد نظر ثبت نموده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید. توجه نمایید ارائه مشاوره در مورد محصولات کاملا رایگان بوده و تماس از طرف کارشناسان ما خواهد بود.

قیمت محصول اصل : 260000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


4/5 (3 نظر)

یک نظر در خرید کرم تاخیری ویگا اصل آلمانی از داروخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *