خرید قرص ریداکتیل از داروخانه

قرص ریداکتیل ، قرص لاغری با عملکرد کاهش اشتها و کم کردن میل به خوردن در مصرف کننده ساخت آلمان ؛ کاهش دهنده اشتها با مهار بازجذب نوراپی نفرین و سروتونین

قرص لاغری ریداکتیل Reductil

محصول کشور آلمان

کاهش دهنده و مهار کننده قوی پر خوری های عصبی

سعی می کنیم این دارو را به صورت کامل برسی نماییم

برای نتیجه گیری کامل لطفا این مطلب داروخانه سبحان را تا انتها دنبال نمایید

قرص ریداکتیل گیاهی

قرص ریداکتیل داروی کاهش دهنده اشتها است که ماده اصلی تاثیر گزار آن سیبوترامین می باشد که با مهار بازجذب نوراپی نفرین و سروتونین و به مقدار کمتر دوپامین در مغز، باعث کاهش اشتها می‌شود و از نظر ساختمانی با آمفتامینها شبیه است. این دارو بدون در نظر گرفتن عوارض آن دارای تاثیر گزاری مناسبی بوده و اشتهای کاذب را بسیار کاهش می دهد.

مکانیسم اثر این قرص لاغری بدین نحو است که علاقه به غذا خوردن را در فرد به شکل قابل توجهی کم می کند. افرادی که همواره درگیر پرخوری هستند و همیشه به دلیل این امر اظهار نگرانی و ناراحتی می کنند می توانند قرص ریداکتیل را به عنوان یک گزینه انتخابی مد نظر داشته باشند. در نهایت اضطراب ناشی از غذا خوردن و وارد کردن کالری اضافی به بدن به میزان زیادی کاهش پیدا می کند. همچنین افرادی که به هر دلیل قادر نیستند از انواع رژیم های غذایی لاغری برای کاهش وزن خود استفاده کنند این قرص را مورد توجه قرار می دهد.

البته در هنگام مصرف قرص های لاغری و کاهش دهنده اشتها همواره باید دقت نمود که این دارو ها را با رژیم غذایی کم کالری مصرف نمود. (به طور مثال اگر شما حتی با وجود مصرف قرص ضد اشتها و با کاهش دادن مقدار غذای مصرفی ، غذاهای پرچرب و نوشیدنی هایی مانند نوشابه استفاده نمایید مقدار کالری ورودی بدن شما تغییری نکرده و عملا این داروها نمی تواند تاثیر داشته باشد.)

یکی از ویژگی های موثر قرص ریداکتیل این است که فرد می تواند با مصرف غذایی کمتر احساس مناسبی داشته باشد و مقدار غذای خود را کنترل کند. سیبوترامین و هیدروکلراید به عنوان دو ماده موثر در این قرص محسوب می شوند که سبب کاهش اشتها در مغز شده و احساس سیری را به مصرف کننده القا می کنند.

برای نتیجه گیری کامل لطفا این مطالب را تا انتها دنبال نمایید

قرص ریداکتیل

قرص لاغری ریداکتیل Reductil در دو دوز مختلف 10 میلی گرمی و 15 میلی گرمی در بازار موجود است که نوع اصلی آن ساخت آلمان بوده و البته متاسفانه این دارو دارای مشابه تقلبی نیز می باشد که ترکیبات و نوع ساخت آنها کاملا مشخص نیست و می تواند بسیار خطرناک باشد.

توضیحات ما بر اساس نوع اصلی این دارو ارائه شده و همانطور که ذکر نمودیم نوع تقلبی دارو که ظاهرا ساخت سوریه (یا شاید به سفارش سوریه) می باشد ترکیبات مشخصی نداشته و مصرف این قرص توصیه نمی گردد.

در مورد داروی ریداکتیل باید این نکته را ذکر نماییم که این دارو در سال های ابتدایی تولیدش طرفدارانی داشته و حتی بعضی از سازمان ها هم تاییدیه دریافت نموده است اما …

از سال ۲۰۱۰ میلادی استفاده از آن بعلت عوارض قلبی عروقی و افزایش موارد سکته مغزی در بیشتر کشورها ممنوع اعلام شده و از بازار جمع‌آوری گردیده است. منبع: ویکی پدیا

قرص لاغری

موارد استفاده از قرص ریداکتیل

این دارو همانند قرص نچرال اسلیمینگ، برای لاغری و کاهش اشتها از طریق کنترل اشتهای کاذب و کاهش اشتها و میل به خوردن کاربرد دارد.

عوارض قرص لاغری ریداکتیل

همانطور که ذکر شد این دارو در سال 2010 به علت عوارض خطرناک زیر از سوی بسیاری از کشور ها ممنوع اعلام شد

سردرد و بیخوابی – خشکی دهان – بی اشتهائی افراطی  و یبوست

عوارض قلبی عروقی شامل: تپش قلب – افزایش فشار خون و درد قفسه سینه

عوارض دستگاه عصبی مرکزی شامل عصبانیت، اضطراب، افسردگی، خواب آلودگی و تحریک

عوارض گوارشی مانند تهوع، درد شکمی، سوء هاضمه و گاستریت

عوارض عصبی عضلانی و اسکلتی: درد پشت، ضعف، درد مفاصل، درد عضلات، درد گردن و بی حسی اندامها

عوارض تنفسی آن شامل رینیت (التهاب مخاط بینی)، سینوزیت و سرفه

از عوارض دیگر می‌توان به تستهای کبدی غیر طبیعی، نامنظمی قاعدگی، ضایعات پوستی، علائم شبیه آنفلوآنزا، تشنگی، واکنش‌های آلرژیک و عرق کردن زیاد را برشمرد.

از سال ۲۰۱۰ میلادی استفاده از آن بعلت عوارض قلبی عروقی و افزایش موارد سکته مغزی در بیشتر کشورها ممنوع اعلام شده و از بازار جمع‌آوری گردیده است. منبع: ویکی پدیا

قرص لاغری آلمانی

برای عزیزانی که نظر ما رو در مورد این قرص پرسیدند این مطالب تهیه و به پیشنهاد این عزیزان روی سایت قرار گرفت.

در پایان برای تمام هموطانان عزیز آرزوی سلامتی نموده و پیشنهاد می کنیم از داروهایی که توسط وزارت بهداشت تایید شده اند برای لاغری استفاده نمایند.

 

3.5/5 (6 نظر)

یک نظر در خرید قرص ریداکتیل از داروخانه

  1. با سلام . من نزدیک یک ماه از این قرص ریداکتیل استفاده کردم 10 کیلو وزن کم کردم . تقریبا هر روز 1 ساعت ورزش میکنم اشتهام کم شده ولی خودم هم خیلی تحمل میکنم و غذا زیاد نمیخورم .

    1. ناصر عزیز، این دارو علی رغم تاثیر مناسبی که روی کاهش وزن دارد به دلیل عوارض زیاد بویژه روی سیستم قلب و عروق و مغز از بازارهای دارویی کشورهای پیشرفته جمع آوری شده اما هنوز در جهان سوم در دسترس می باشد.

      1. سلام
        کلا داروهای لاغری نمونه تقلبی زیاد دارند و نمونه های اصلی هم وضعیت عوارضشان مشخص نیست. بنا بر این ما کلا فروش این محصولات را از یکسال پیش متوقف کردیم.

    2. باسلام این دارو بسیار عالی است من و خانمم استفاده کردیم چند سال پیش برامون هیچ‌مشکلی نداشت و بسیار عالی اثر گذاشت قرص های دیگه هم استفاده کرده بودم هیچ فایده ای نداشت فقط رادکتیل جواب داد وسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *