خرید قرص کینگ دل اصل از داروخانه » بهترین قرص تاخیری گیاهی

خرید اینترنتی قرص kingdol با قیمت استثنایی از داروخانه سبحان ، قویترین و با کیفیت ترین داروی تاخیری به همراه آموزش طریقه مصرف قرص کینگ دل

قویترین قرص تاخیری نیمه گیاهی

کمک به ایجاد نعوظ کامل مردان

ایجاد تاخیر در انزال و توانایی کنترل زمان رابطه

محصول جدید ساخت 2022 انگلستان

دارای تاریخ تولید و انقضا ثبت شده

عملکرد بسیار قویتر از وگادول و واکادول

قرص کینگ دل

قرص کینگ دل چیست

قرص king dol یک قرص با ساختار نیمه گیاهی است که دارای 100 میلیگرم سیلدنافیل و 100 میلی گرم ترامادول به همراه ترکیبات گیاهی خاصی است که در بهترین لابراتوار های اروپا ساخته شده و به اظهار بسیاری از مصرف کنندگان بسیار قویتر از وگادول و محصولات مشابه عمل میکند. قرص کینگ دل مشهور به قرص 50 دقیقه است و همانطور که مشهود است تا 50 دقیقه امکان ادامه رابطه را به مصرف کننده میدهد همچنین رفع خستگی و آمادگی برای رابطه بعدی را تسریع میکند و نعوظ را بهبود میبخشد.

قرص کینگ دل یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین انواع داروهای به تولید رسیده به منظور پیشگیری از انزال زود رس در مردان می باشد. به طور کلی می توان گفت این قرص از ترکیب دو نوع دارو به صورت یک قرص کامل و تاثیرگذار برای پایان دادن به مشکلات جنسی آقایان به تولید می رسد. مصرف قرص کینگ دل با داشتن اثرات مثبت در مدت زمان کوتاه پس از مصرف تونسته است رضایت خاطر مصرف کنندگان را به میزان زیادی به همراه داشته باشد. قرص کینگ دل مشکلات جنسی آقایان را به صورت 100% برطرف می کند و موجب افزایش اعتماد به نفس، پایداری زندگی زناشویی وکاهش استرس و اضطراب ناشی از عدم برقراری رابطه جنسی می شود.

قیمت قرص kingdol اصل : 170000 تومان

برای خرید لطفا از طریق فرم در انتهای همین صفحه اقدام به ثبت سفارش بفرمایید

قرص کینگ دل

در مورد عوارض قرص کینگ دل :

قرص های کینگ دل دارای ترکیبات سیلد نافیل و ترامادول است که مانند همه قرص های دارای این ترکیبات در صورت مصرف با معده خالی باعث افت فشار میشود. بنابر این بهتر است قرص را با معده خالی مصرف ننمایید تا از عارضه افت فشار جلوگیری نمایید.

در مورد دیگر عوارض باید گفت که این قرص ها بر خلاف قرص های تاخیری مشابه باعث سردرد و سرگیجه نمیشود و مصرف کنندگان ایرانی نیز گزارشی از عوارض خاصی از این دارو نداده اند.

تاثیرات قرص کینگ دول

برطرف کردن کامل مشکلات جنسی مردان مانند اختلال نعوظ، زود انزالی، تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود جریان خون، بهبود عملکرد جنسی و افزایش میل جنسی آقایان.

اثر گذاری سریع پس از مصرف (قرص کینگ دل با اثرگذاری فوق العاده ای که دارد جای هیچ گونه نگرانی برای مصرف کننده باقی نمی گذارد و هر زمان که فرد احساس نیاز کند می تواند قبل از برقراری رابطه جنسی یک عدد از این کپسول را مصرف کند)

استفاده از این دارو هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و مصرف این قرص راهکاری مناسب برای افرادی است که از کوچکی و کوتاهی آلت تناسلی، کم بودن میزان اسپرم و نرسیدن به نعوظ کامل رنج می برند و تمایلی ندارند برای حل مشکلات خود به پزشک مراجعه کنند. با توجه به این که یکی از مهم ترین دلایل زود انزالی مردان فاصله بین روابط زناشویی می باشد، پس از مصرف قرص کینگ دل امکان نزدیکی مکرر پس از انزال فوق العاده در نعوظ وجود دارد و موجب افزایش کیفیت رابطه جنسی می گردد.

نحوه مصرف قرص تاخیری kingdol

کینگ دل به صورت تک قرص و با توجه به ویژگی های فردی و جسمانی 1 الی 3 ساعت قبل از رابطه مصرف می شود.

برای تاثیر بهتر به نکات زیر دقت نمایید:

قرص ها را با معده نیمه پر استفاده نمایید و هرگز با معده خالی این قرص را مصرف نکنید

قرص ها را به همراه آب کافی استفاده کنید

اگر اولین بار است که قرص تاخیری استفاده میکنید بهتر است نصف قرص استفاده نمایید

هرگز بیش از یک قرص در 48 ساعت استفاده ننمایید

هرگز قرص تاخیری مشابه این محصول مانند وگادول را همزمان با این دارو مصرف نکنید.

فواید مصرف قرص کینگ دل برای چه کسانی بیشتر است؟

همانطوری که بیان نمودیم استفاده از قرص کینگ دل برای برخی از افراد فواید بسیار زیادی دارد و این دسته از افراد با استفاده از این قرص می توانند از فواید بی نظیر این قرص بهره مند شود. برخی از افرادی که می توانند بیشترین فواید ار از مصرف این قرص ببرند عبارتند از :

مردانی که دچار زود انزالی می شوند و این مشکل برای رابطه جنسی بسیار نامطلوب می باشد. آنها می توانند با استفاده از این قرص برای درمان زود انزالی خود اقدام کنند، در واقع این قرص خاصیت تاخیری قوی بسیار زیادی دارد و به همین دلیل تاثیر بسیاری در درمان زود انزالی دارد.

میل جنسی برخی از آقایان امکان دارد بعد از مدتی از بین برود و آنها دیگر برای رابطه جنسی میل زیادی نداشته باشند، آنها می توانند با استفاده از کینگ دول میل جنسی خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهند، چرا که این قرص افزایش دهنده میل جنسی می باشد و تاثیر بسیاری در این مورد دارد.

استرس و اضطراب یکی از مشکلاتی می باشد که در رابطه جنسی بین برخی از آقایان به وجود می آید که آنها می توانند با استفاده از قرص کینگ دل این مشکل خود را به طور کلی از بین ببرند و استرس و اضطراب خود را درمان کنند

ترکیبات ویژه ای در قرص کینگ دل وجود دارد و به همین دلیل به اختلال نعوظ برخی از آقایان کمک بسیاری می کند. به علت مشکلات بسیاری امروزه برخی از آقایان مشکل در عملکرد نعوظ خود دارند و آنها می توانند با استفاده از این قرص مشکل خود را به طور کلی از بین ببرند و عملکرد نعوظ آنها درمان می شود.

ماهیچه آلت تناسلی برای شروع رابطه جنسی باید سفت شود و از آنجایی که در برخی از موارد امکان دارد گردش خون در قسمت ماهیچه های آلت تناسلی وجود نداشته باشد، رابطه جنسی هم به خوبی انجام نمی شود. قرص کینگ دل برای این دسته از افراد که این مشکل را دارند بسیار مناسب می باشد و گردش خون را در ناحیه آلت تناسلی بسیار بیشتر می کند.

 

قیمت قرص kingdol اصل : 170000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


3.6/5 (36 نظر)

یک نظر در خرید قرص کینگ دل اصل از داروخانه » بهترین قرص تاخیری گیاهی

  1. سلام خسته نباشید
    شما قیمتی که برای کینگ دول در تبلیغات خود ثبت کردید ۶۵۰۰۰ هزار تومان بود
    ولی وقتی سفارش دادم و ثبت شد با تعجب دیدم قیمت را ۹۰۰۰۰ هزار تومان زدین
    اگر با این قیمت میخواین عرضه کنید، متاسفانه خرید منو لغو کنید

    1. سلام مهردادحیدری
      متاسفانه با توجه به بالاتر رفتن قیمت ارزهای خارجی، و اینکه این محصول با دلار خریداری می شود؛ مجبور شدیم قیمت رو بالا ببریم. قیمت فعلی این دارو 90000 تومان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *