خرید اینترنتی کمربند لاغری ویبره حرارتی از داروخانه

کمربند لاغری ویبره حرارتی المپیا محصول جدید ساخت کشور اسپانیا دارای دو موتور قدرتمند ویبره و موتور حرارتی با کارایی بالا و قیمت ارزان

کمربند حرارتی و ویبره با موتور قدرتمند

کاهش وزن بدون افتادگی و شل شدن پوست

کارکرد بسیار ساده بدون نیاز به آموزش خاص

ریموت کنترل دارای صفحه نمایش

دارای استاندارد CE اروپا

ساخت کشور اسپانیا

تاثیر کمربند ویبره در لاغری

کمربند لاغری ویبره حرارتی

کمربند لاغری ویبره حرارتی المپیا محصولی جدید است که بر اساس آخرین متد های پیشرفته در کمپانی المپیا کشور اسپانیا ساخته شده است. کارکرد این وسیله به زبان ساده شبیه سازی ورزش برای بافت های بدن است، که با ایجاد حرارت و ویبره با سرعت های مختلف می تواند شبیه سازی ورزش را انجام دهد و این شبیه سازی موجب افزایش متابولیسم ماهیچه ها شده و در طول زمان استفاده از محصول موجب کاهش وزن و آب شدن چربی های زیر پوستی و بویژه چربی های دور شکم می شود.

کمربند لاغری ویبره حرارتی المپیا یکی از محصولات کاربری با قابلیت استفاده بسیار مناسب برای افرادی است که به هر دلیل از اضافه وزن خود راضی نیستند و یا احساس چاقی می کنند. این محصول را می توان برای رفع و حذف چربی در قسمت های مختلفی از بدن مورد استفاده قرار داد. در واقع این نواحی شامل کمر، ران، ساق پاها، شکم، دور سینه، باسن و سر شانه ها هستند. این کمربند کاربردی وسیله ای است که با ایجاد حرکات لرزشی سبب می شود قسمت های مختلف بدن لاغر شوند و در واقع این لرزش ها همه نواحی بدن را با یکدیگر هماهنگ می کنند. از آنجایی که با استفاده از کمربند لاغری ویبره حرارتی المپیا، بدن دارای یک انسجام مناسب در عضلات می شود لاغری و کاهش وزن را در بر داشته و همین امر یکی از نکات مثبت این محصول است. نتیجه نهایی کاربرد کمربند لاغری حرارتی ، لاغری و رسیدن به وزن مطلوب است. استفاده ساده از این محصول باعث از بین بردن نگرانی و استرس در افرادی با اضافه وزن بالا شده است.

قیمت محصول اصل : – تومان

برای خرید میتوانید از طریق فرم پایین صفحه اقدام به ثبت سفارش نمایید

کمربند حرارتی

کمپانی سازنده

کمپانی OLYMPIA اسپانیا یک شرکت تولید کننده لوازم ورزشی است که از سال 1991 با تولید و عرضه این نوع از محصولات شروع به کار نموده است. این کمپانی به تولید لوازم با کیفیت و با دوام مشهور است و محصول اخیر نیز دارای کیفیت بسیار بالا هم در جنس مواد خارجی کمربند و هم در قطعات الکترونیک آن می باشد.

کمربند لاغری ویبره حرارتی المپیا دارای طراحی عالی و زیبا بوده و از رنگ بندی بسیار خوبی نیز در ساخت آن استفاده شده است . و به همراه کیف بسیار زیبا برای حمل به مشتریان عرضه می شود.

المپیا

ویژگی های کمربند لاغری المپیا

کمر بند طبی با موتور قدرتمند ویبراتور با قابلیت تنظیم حالات مختلف

موتور حرارتی با دوام با قابلیت تنظیم

ساخته شده از مواد با کیفیت دارای قابلیت انعطاف بالا

بهترین و قویترین کمربند لاغری ویبره و حرارتی

دارای ریموت کنترل با صفحه نمایش

قابل استفاده برای شکم ، پهلو و سایر نقاط بدن

افزایش خون رسانی به بافت ها و کاهش درد های موضعی

به همراه دفترچه راهنمای استفاده از محصول

بهترین روش جایگزین برای افرادی که نمیخواهد از قرص لاغری استفاده نمایند.

سلامت عمومی بدن امری بسیار مهم است که می تواند تحت تاثیر عوامل گوناگون مانند انباشت چربی دچار تغییر و دگرگونی شود. از این رو کاربرد راه های ساده ای که فرد بتواند نتیجه مطلوبی از کاهش وزن را تجربه کند امری مورد توجه می باشد. در واقع سیستم عملکرد کمربند لاغری ویبره حرارتی به این شکل است که چربی های اضافی را جدا و آب می کند. چربی که توسط غدد لنفاوی شکل گرفته و ایجاد شده اند با استفاده از این محصول جدا می شوند. در نهایت پس از استفاده از این کمربند ، احساس راحتی فوق العاده ای برای تسکین کوفتگی های موجود در قسمت های مختلف بدن و رفع خستگی عضلات پدیدار می شود. این کمربند در حقیقت یک تسکین دهنده برای قسمت های مختلف بدن است و به عنوان یک ماساژور نیز نقش مهمی را در سلامت بدن ایفا می کند.

کمربند لاغری هوشمند

از بین بردن چربی های شکم و پهلوها

کمربند ویبره حرارتی لاغری الیپیا علاوه بر از بین بردن چربی های شکم و پهلوها می تواند برای نقاط مختلف دیگر بدن (مانند ران ها و دور سینه و …)نیز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این محصول می تواند تاثیر قابل توجهی در جهت تسکین درد های ناشی از کوفتگی ها و همچنین بهبود کشیدگی و خستگی عضلات در تمام نواحی بدن شده و بخصوص برای تسکین دیسک کمر نیز میتواند مفید باشد.

کاربرد کمربند لاغری ویبره حرارتی

کاربرد کمربند لاغری ویبره حرارتی المپیا برای قوی کردن ماهیچه های قسمت های مختلف از بدن اثبات شده است و کمک زیادی به آب کردن چربی های اضافی می کند. این دستگاه برقی به عنوان یک وسیله آرامش بخش کاربردی گسترده دارد.

از آنجایی که در این دستگاه سیستم حرارتی موثر تعبیه شده است جریان خون به راحتی گردش پیدا کرده و متابولیسم نیز به شکل مناسبی افزایش پیدا خواهد کرد در نهایت شما می توانید تقویت ماهیچه های اصلی بدن و همین طور فرم دهی مناسب را در قسمت های مختلف تجربه کنید. بنا بر این این محصول بهترین جایگزین برای داروهای لاغری مانند قرص ریداکتیل است.

عملکرد کمربند لاغری به صورت ارتعاشی و با حرارت می باشد تا تاثیر بهتری داشته باشد. در نهایت حرکت به جلو و عقب در این محصول به وضوح احساس می شود. از آنجایی که استفاده از این وسیله برای لاغری بسیار ساده بوده و طراحی استانداردی دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. ایمنی مناسب در طراحی و ساختار دستگاه به هنگام روشن بودن و کارکرد کمربند در نظر گرفته شده است از این رو کاربران می توانند به سهولت آن را مورد استفاده قرار بدهند.

قیمت محصول اصل : – تومان

برای خرید میتوانید از طریق فرم پایین صفحه اقدام به ثبت سفارش نمایید

کمربند لاغری ویبره حرارتی

قیمت محصول اصل : – تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید:

موجودی این محصول به اتمام رسیده است.


3.5/5 (2 نظر)

یک نظر در خرید اینترنتی کمربند لاغری ویبره حرارتی از داروخانه

    1. عالیه من دارمش سال‌ها پیش خریدم خیلی جون سخته برا من ژاپنی بود کهنه شده اگه داشتید قیمت بفرستید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *