خرید کرم موبر دائمی تضمینی از داروخانه

بهترین مارک های کرم موبر دائمی برای استفاده در بدن ، صورت و اندام تناسلی شامل کرم باله آ و کرم هیر استاپ برای از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی

دارای تاییدیه از وزارت بهداشت و درمان

بدون ایجاد التهاب و حساسیت

قابل استفاده برای تمامی نقاط بدن

مناسب برای آقایان و بانوان

تاثیر سریع ، بدون درد و سوزش

پوستی لطیف و ملایم

بهترین مارک کرم موبر

کرم موبر دائمی

استفاده از کرم موبر یک راه آسان ، سریع و مطمئن برای از بین بردن موهای زائد بدن است. اما انتخاب یک کرم خوب در بین این همه مارک های موجود در بازار شاید کمی سخت به نظر برسد. اما یک سال که ذهن بسیاری از استفاده کنندگان را مشغول کرده شاید این باشد که کدام مارک های کرم موبر دارای تاییدیه از وزارت بهداشت ایران هستند و در داروخانه های کشور مجاز به فروش میباشند؟!

بهترین کرم موبر

در مورد مارکهای مجاز به فروش در داروخانه ها باید بگوییم تنوع بالایی وجود ندارد و در داروخانه سبحان ما با گلچین کردن بهترین ها ، دو مارک بسیار مشهور را که مجاز و دارای تاییدیه هستند را معرفی میکنیم. این دو محصول عبارتند از کرم باله آ اصل و کرم هیر استاپ که هر دو ساخت کشور آلمان هستند.

کرم موبر دائمی

سبحان طب داروخانه ای در خانه شما

برای دیدن انواع کرم های موبر ارائه شده در سبحان طب در ادامه با ما همراه باشید:
————————————————————————————————————-

کرم موبر دائمی باله آ

تاثیر 100 درصد تضمینی

نام اصلی محصول : ENTHAARUNGSCREME Balea

شرکت سازنده : DM DrogerieMarkt

ساخت کشور : آلمان| Germany

رده مصرف : زنان ، مردان ، همه سنین

حجم : ۱۲۵ میل

قابل استفاده برای : آقایان و بانوان

قیمت : 70000 تومان

تصویر زیر :

باله آ

دقت نمایید که به علت نوسانات قیمت ها، ممکن است قیمت تمام شده محصول با قیمت درج شده متفاوت باشد .

البته قیمت دقیق محصول در طی تماس اپراتور ما با خریداران اعلام شده و در صورت تایید اقدام به ارسال کالا خواهیم نمود. و طبق قوانین خرید از داروخانه سبحان مذاکره تلفنی قبل از خرید اجباری است و بدون هماهنگی تلفنی محصولات ارسال نخواهند شد.

به دلیل استفاده از مواد افزودنی خاص به این کرم موبر از سوزش و هرگونه حساسیت و التهاب از پوست جلوگیری کرده و همچنین به دلیل پرو ویتامین های موجود در آن موجب لطافت و شادابی در پوست بدن می شود. با استفاده از کرم موبر باله آ و استفاده از آن در کل بدن بعد از 15 دقیقه می توانید از شر کل موهای زائد بدن رهایی یافته و از نرمی پوست خود لذت ببرید. همچنین بعد از اینکه موضع مورد نظر را با کرم آغشته کردید به وسیله کاردک مخصوص موهای زائد را به راحتی می توانید از بدن جدا نموده و سپس محل را با آب فراوان شست و شو دهید.

————————————————————————————————————-

کرم موبر هیر استاپ

نام اصلی محصول : Hair Stop” Hair remover cream”

ساخت کشور : آلمان| Germany

مواد متشکله فعال: اسید تیو گلیکول ، اورآ

رده مصرف : همه سنین

حجم : ۱۲۵ میل

قابل استفاده برای : آقایان و بانوان

قیمت : 90000 تومان

تصویر زیر :

کرم هیر استاپ

هر دو محصول فوق آلمانی هستند و به صورت اختصاصی وارد کشور کشور شده و اصالت این کالا ها تضمینی و با قید ضمانت تحویل کالای اصل ارائه می شود.

استفاده از این محصولات هیچ گونه محدودیت جنسی نداشته و خانم ها و آقایان می توانند به سهولت و راحتی در مدت زمان خیلی کم از این محصول استفاده کرده و از شر موهای زائد خود رهایی یابند. با مصرف کرم موبر شما می توانید به آرزوی دیرینه ی خود برای داشتن یک بدن بدون مو و لطیف و نرم  برسید این محصول به دلیل دارا بودن به جلبک های سبز که باعث زیاد شدن قدرت موبری می شود و به مرور زمان در صورت استفاده مکرر سبب نازک تر شدن تار های موی زائد می گردد که در صورت تداوم در استفاده از این محصول سبب کمتر شدن در رشد موها و در نتیجه قطع شدن رشد موها در بدن می شود.

نحوه عملکرد کرم موبر به این صورت است که بعد از این که کرم موبر را در قسمت های دلخواه پوست خود مالیدید بعد از گذشت چند دقیقه اقدام به ضعیف کردن فولیکول های مو کرده و شما می توانید به راحتی با استفاده از کاردک مخصوص آن از شر موهای زائد خود به راحتی خلاص شده و سپس با آب آن قسمت ها را شست و شو دهید. یکی دیگر از مزیت های استفاده از کرم موبر تضمینی این است که با استفاده از آن می توانید سلول های مرده پوست را لایه برداری نمایید و به این وسیله دارای یک پوست نرم و لطیف و درخشان خواهید شد.


برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده، محصول مورد نظر را انتخاب و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید:

خرید کرم موبر تضمینی
4/5 (7 نظر)

یک نظر در خرید کرم موبر دائمی تضمینی از داروخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *