خرید ژل حجم دهنده فوری ایموشن مشکی از داروخانه

ژل حجم دهنده ایموشن مشکی یک محصول برای افزایش حجم آلت تناسلی مردان است که به صورت موضعی مصرف می شود و این محصول دارای مجوز از وزارت بهداشت ایران می باشد

ژل ایموشن مشکی

ژل ایموشن مشکی Emotion confidence مخصوص مردان؛ یک محصول و لوسیون موضعی است که برای افزایش حجم آلت مردان کاربرد دارد. این ژل دارای اسانس لیمو و فلفل می باشد. این محصول یکی از چندین محصول شرکت ایموشن است که در ایران تولید می شود و دارای تمامی مجوز های لازم می باشد. این ژل تاثیر حجم دهنده دارد و در صورتی که به دنبال ژل تاخیری هستید، باید از ژل آبی شرکت ایموشن استفاده نمایید. همچنین ایموشن دارای محصولات متنوع دیگری نیز می باشد که بر حسب نیاز می توانید از این محصولات نیز استفاده نمایید.

یکی از امتیازهای مثبت این محصول این است که به صورت موضعی مصرف می شود و در نتیجه با اقبال بالایی از طرف خریداران مواجه است. زیرا عوارض دارو های بزرگ کننده آلات تناسلی را ندارد. بنا بر این پیشنهاد می کنیم قبل از مصرف هر دارویی این ژل که محصول کشور خودمان است را امتحان نمایید. 

دیگر امتیاز آن تولید این ژل بر پایه آب می باشد که عوارض آن را به حداقل رسانده و البته شستن آن را نیز بسیار آسان نموده است. بنا بر این برای شست و شوی آن نیازی به استفاده از مواد صابونی نیست و به راحتی با آب شسته می شود.

قیمت ژل ایموشن مشکی : 90000 تومان

برای خرید این محصول لطفا از طریق فرم انتهای این برگه ثبت سفارش نمایید.

ژل ایموشن مشکی

آیا ژل ایموشن مشکی تاثیر دارد

در مورد تاثیر گذاری این ژل سوالات بسیاری پرسیده شده و سوال بسیار پر تکرار این است که “آیا ژل ایموشن مشکی تاثیر دارد؟” در پاسخ باید توجه شما را به یک نکته جلب نماییم. و نکته مهم این است که بافت آلت تناسلی مردانه از حوضچه هایی تشکیل شده که با جذب خون حجیم شده و به اصطلاح آلت به نعوظ می رسد. این حوضچه ها از سلول های خاصی تشکیل یافته که این سلول ها توانایی افزایش تعداد را دارند. استفاده از ژل حجم دهنده ایموشن می تواند به مرور زمان تعداد این سلول ها را افزایش داده و موجب افزایش حجم آلت شود. اما تاثیر این ژل تنها به این مورد خلاصه نمی شود، همانطور که پیشتر اشاره شد این محصول دارای عصاره لیمو و فلفل است و استفاده از آن می تواند موجب افزایش خونپذیری حوضچه های آلت شده و آلت را کلفت تر نماید. به صورت خلاصه تاثیر ژل ایموشن مشکی را می توان به دو بخش “کلفت کننده” و “حجم دهنده” تقسیم نمود.

نظرات در مورد ژل ایموشن مشکی

یکی از نکاتی که خریداران علاقه دارند قبل از خرید هر محصولی بدانند این است که خریداران قبلی نسبت به محصول، چه نظری داشته اند. در مورد ژل ایموشن مشکی طبق نظراتی که ما از خریدارانمان دریافت نمودیم؛ بسیاری از خریداران رضایت داشتند. در واقع نظرات خریداران ژل ایموشن مشکی در اغلب اوقات مثبت بوده و تاثیرگذاری این محصول را مناسب ارزیابی نموده اند. همچنین در صورتی که شما نیز نظری در رابطه با این محصول دارید، لطفا در قسمت نظرات ثبت نمایید تا بازدید کنندگان بتوانند قبل از خرید ارزیابی مناسبی داشته باشند.

البته در اینجا شایان ذکر است که کارشناسان سبحان طب همواره آماده ارائه مشاوره به هموطنان عزیز می باشند و برای دریافت مشاوره نیز نیازی به این نیست که حتما محصول مورد نظر را خریداری نمایید. تنها کافیست یک سفارش با نام و شماره خود ثبت نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و مشاوره رایگان دریافت نمایید. سپس در صورتی که قصد خرید داشتید محصول برای شما ارسال می گردد و در صورتی که قصد خرید نداشته باشید نیز سفارش شما لغو می شود.

ژل حجم دهنده ایموشن مشکی

 

نحوه استفاده از ژل ایموشن مشکی

طبق توضیحات سازنده ؛ برای دریافت هر چه بهتر تاثیرات ژل حجم دهنده ایموشن مشکی، باید این ژل روزانه دو بار و به مدت 4 ماه استفاده نمایید. نحوه مصرف ژل حجم دهنده ایموشن به این صورت است که می بایست مقداری از ژل را روی آلت قرار داده و به مدت 3 الی 5 دقیقه ماساژ دهید. ماساژ می بایست از سمت شکم به بیرون باشد. و پس از گذشت زمان 5 دقیقه باید با استفاده از آب ملایم شست و شو دهید.

  • چند نکته در استفاده از محصول:
  • حتما پس از گذشت 5 دقیقه از مصرف ژل، آن را بشویید.
  • این ژل نباید داخل واژن برود، بنا بر این در حین رابطه از ژل استفاده ننمایید.

عوارض ژل حجم دهنده ایموشن مشکی

ژل حجم دهنده آلت ایموشن بر پایه آب تولید شده و در ساخت آن از مواد آنتی باکتریال به همراه مواد تاثیر گذار گیاهی استفاده شده و هیچ گونه عوارضی به همراه ندارد. در مجوز این محصول هم که شرکت ایموشن از وزارت بهداشت دریافت نموده درج شده است که محصول بر پایه آب و مواد گیاهی است و فاقد عوارض می باشد.

قیمت ژل ایموشن مشکی : 90000 تومان

برای خرید این محصول لطفا از طریق فرم انتهای این برگه ثبت سفارش نمایید.

ژل حجم دهنده ایموشن

قیمت ژل حجم دهنده ایموشن مشکی

نکته قابل توجه در مورد قیمت ژل ایموشن مشکی در داروخانه ها نسبت کارایی این محصول به مبلغی است که بابت خرید آن پرداخت می شود. به این معنی که به نسبت قیمت این محصول کارایی بسیار مطلوبی دارد. این مطلب را می توانید با مقایسه قیمت این ژل نسبت به محصولات خارجی مانند ژل بزرگ کننده لارگو که محصول کشور آلمان است به خوبی ملاحظه نمایید. به علت نوسانات قیمت ارزهای خارجی در ماه های اخیر قیمت محصولات خارجی بسیار بالا رفته که این موضوع می تواند در مورد ژل حجم دهنده ایموشن امتایاز مثبتی ارائه دهد، زیرا قیمت این محصول بسیار پایین تر از محصولات خارجی مشابه است.

قیمت محصول اورجینال: 90000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


 

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *