خرید قرص وایمکس اصل از داروخانه

نمایندگی فروش قرص وایمکس اورجینال دارای مجوز فروش در داروخانه ، بهترین و قویترین قرص حجم دهنده فوری اندام تناسلی مردان درمان ناباروری، عدم نعوظ و زودانزالی

قرص وایمکس

قوی ترین قرص حجم دهنده اندام تناسلی مردان در داروخانه

یکی از قرص های بزرگ کننده آلات تناسلی در داروخانه

افزایش دائمی طول آلت بین 3 – 7 سانتیمتر در یک دوره 2 الی 4 ماهه

افزایش دایمی قطر آلت تا 50%

درمان مشکل عدم نعوظ و شل بودن آلت

درمان زود انزالی و انزال زودرس به صورت دائمی

افزایش قدرت نعوظ و حفظ طولانی مدت نعوظ و سفتی آلت

افزایش تعداد و کیفیت و حرکت اسپرم

افزایش جهش و پاشش مایع منی

درمان ناباروری آقایان

بازیابی سریع توان جسمی برای برقراری تعداد دفعات بیشتر رابطۀ جنسی

قرص وایمکس در داروخانه

قرص وایمکس چیست

قرص وایمکس از تولیدات برند بزرگ شرکت هلدینگ OA Internet Services Ltd. مونترال، کانادا است. حدود 10 سال است که توزیع این قرص در سراسر جهان ادامه دارد. وایمکس یک مکمل مردانه است که از مواد آلی و مشتقات گیاهی تهیه شده است. این قرص یک داروی کاملا گیاهی است و برای بدن کاملا بی‌ضرر خواهد بود. این دارو بیش از یک دهه است که در بازارهای مشهور جهان عرضه شده است و موفق به کسب مقبولیت و محبوبیت فراوانی در میان مصرف‌کنندگان شده است. این قرص به واسطه‌ی تعدادی از متخصصین و محققین کانادایی تولید شده است. پیش از تولید این محصول فوق‌العاده سال‌ها تحقیق و آزمایش صورت گرفته است و ترکیبات و عناصر تشکیل دهنده‌ی کاملا گیاهی و طبیعی این قرص آن را به گزینه‌ای مناسب برای آقایان تبدیل کرده است. این دارو همچنین دارای تاییدیه از جانب FDA است. شایان ذکر است که قرص حجم دهنده وایمکس در بزرگ‌ترین و مشهورترین جشنواره‌های جهانی جوایز بسیاری را کسب کرده است و به عنوان یک عامل مهم در حجیم‌ کردن دائمی آلت تناسلی مردان به حساب می‌آید. به بیانی می‌توان گفت که این قرص بهترین داروی گیاهی و طبیعی برای بزرگ و حجیم کردن آلت تناسلی مردان به حساب می‌آید. و از داروهای مشابهی مانند ویگرکس پلاس قوی تر است. با توجه به اینکه این دارو دارای مجوز بهداشت می باشد، قرص وایمکس در داروخانه های شهر موجود است.

برخی از مشکلات مهمی که آقایان در هنگام روابط جنسی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند به سبب کوچک بودن آلت تناسلی آن‌ها پیش می‌آید. اغلب مشکلات زناشویی همچون انزال زودرس و مشکل نعوظ در پی کوچکی آلت تناسلی مردان به وجود می‌آیند. این مسئله می‌تواند برای مردان آزاردهنده باشد و سبب کاهش اعتماد به نفس آن‌ها شود چراکه مردان دوست دارند تا همیشه در روابط جنسی و زناشویی خود قدرتمند به نظر برسند. برای درمان این مشکل یک راه‌حل بسیار عالی و ساده وجود دارد و آن هم استفاده از قرص حجم دهنده وایمکس است.  در این متن به بررسی و معرفی کامل این قرص حجم دهنده اندام تناسلی مردان که مجوز فروش در داروخانه را نیز دارا است، خواهیم پرداخت.

قرص وایمکس، برای آن دسته از آقایانی مناسب و پرکاربرد می باشد که به دلیل کوتاهی و شل بودن آلت تناسلی، افزایش سن، اختلال نعوظ، زود انزالی، کم بودن میزان اسپرم و دیگر مشکلات جنسی قادر به نزدیکی مطلوب با همسران خود برای برقراری رابطه جنسی نمی باشند و این امر موجب بروز مشکلات جدی در زندگی مشترک آنها شده است. این امر کاملا طبیعی می باشد که با افزایش سن میل برقراری رابطه جنسی در آقایان کاهش پیدا می کند. قرص وایمکس را می توان یکی از شناخته شده ترین و پرفروش ترین محصولات به تولید رسیده برای رفع مشکلات جنسی آقایان به شمار آورد.

قیمت قرص وایمکس اصل : 820000 تومان

برای خرید لطفا از طریق فرم پایین این صفحه ثبت سفارش نمایید

قرص حجم دهنده وایمکس

قرص وایمکس تقلبی

متاسفانه همواره زمانی که یک محصول تولید شده و می تواند با عملکرد مناسب ، طرفداران زیادی را جذب نماید برخی سودجویان به سرعت اقدام به تولید نمونه تقلبی آن می کنند. در اکثر مواقع این داروهای تقلبی علاوه بر اینکه جوابدهی ندارند عوارض شدید و جبران ناپذیری نیز روی مصرف کنندگان باقی می گذارند. نمونه تقلبی قرص وایمکس نیز همانند خیلی از دارو های دیگر در ایران وجود دارد که با قیمت های مختلف توسط اشخاص و فروشگاه های نامعتبر عرضه می شود. لذا توصیه می شود در هنگام خرید قرص وایمکس به موارد زیر توجه داشته باشید:

تفاوت وایمکس اصل و تقلبی

1- قرص وایمکس تقلبی، تنها شامل یک قوطی ساده می شود اما قرص وای مکس اصلی عرضه شده در سبحان طب داخل کارتن قرار دارد و دارای بروشور می باشد.

2- درب قوطی نمونه تقلبی فقط با پلمپ سلفونی پوشانده شده است در صورتیکه درب قوطی نمونه اصلی عرضه شده در داروخانه سبحان طب علاوه بر پلمپ SEALED FOR YOUR PROTRCTION روی درب قوطی دارای پلمپ کنسروی است که به راحتی قابل جعل نیست.

3- فروش قرص وایمکس در داروخانه سبحان به صورت 100 درصد تضمینی و نمونه اورجینال و دارای تاریخ انقضا و بارکد معتبر می باشد که خیلی از نمونه های تقلبی ندارند.

قرص وایمکس تقلبی
عکس قرص وایمکس تقلبی

قیمت قرص وایمکس اصلی

نمونه اورجینال این داروی حجم دهنده در سبحان طب ارائه می شود و قیمت قرص وایمکس در داروخانه سبحان، 820000 تومان می باشد. بسته این دارو 60 عددی بوده و به صورت تضمینی ارائه می گردد.

ترکیبات قرص گیاهی حجم دهنده

قرص وایمکس اورجینال از ترکیب گیاهان مفید به تولید رسیده است از این رو می توانید این اطمینان را داشته باشید که با مصرف طولانی مدت این محصول بدون تجربه هیچ نوع خطر و عارضه ای، محصولی شگفت انگیز را تجربه کرده و آن را جایگزین مناسبی برای قرص های تاخیری دیگر قرار بدهید.

ترکیبات به کار گرفته شده در قرص مکمل و تاخیری وایمکس فعال کننده و تحریک کننده آلت تناسلی می باشد از این رو به عنوان یک داروی موثر شناخته می شود. از مهم ترین دلایل محبوبیت قرص وایمکس اثرگذاری و تحریک پذیری آلت تناسلی به صورت کاملا طبیعی می باشد و این امر مهم ترین دلیل از بین رفتن مشکلات روحی آقایان می باشد.

 

چند ترکیب مهم گیاهی بکار رفته در این دارو به شرح زیر می باشد:

گینگوبلیا، جنسینگ، میوه کاین، پودر تریبولوس ترستریست، جو، عصاره کوارتز جو و …

استانداردها و تاییدیه های بین المللی قرص وایمکس :

قرص وایمکس Vimax حاوی ترکیبات ۱۰۰% گیاهی و طبیعی می باشد و کاملا بدون عوارض می باشد.

*** قرص وایمکس دارای تاییدیه بهداشت آمریکا به شماره ۳۳۰۷۲۵۳ می باشد

*** قرص Vimax دارای تاییدیه بهداشت کانادا به شماره ۱۵۹۳۴۵ می باشد

*** این قرص دارای استاندارد GMP آمریکا و FDA می باشد

*** قرص وایمکس دارای استاندارد ISO 9001 و استاندارد کیفیت UKAS می باشد

این محصول بی نظیر ساخت کمپانی Canada Unihealth Group Co. ltd کانادا می باشد.

قرص وایمکس اصل

محتویات :

60 عدد کپسول 600 میلی گرمی

طریقه مصرف قرص وای مکس VIMAX

روش معمول مصرف این دارو، روزی ۲ عدد یک کپسول می باشد که یک ساعت بعد از صبحانه و یک کپسول ساعت ۶ یا ۷ بعد از ظهر مصرف می شود.

*** این قرص گیاهی حجم دهنده صد در صد طبیعی بوده و جایگزین مناسبی برای قرص ویاگرا می باشد که به نوبۀ خود باعث افزایش نعوظ در آقایان نیز می شود .

استفاده از قرص وایمکس برای چه افرادی توصیه می شود؟

برخی از مردان که به مرور زمان توانایی جنسی خود را از دست می دهند، می توانند با استفاده از قرص وایمکس توانایی جنسی خود را به دست آوردند و رابطه جنسی خود را به بهترین نحو ممکن برقرار سازند. مردانی که به دنبال تقویت قدرت باروری خود و افزایش اسپرم های خود هستند و همچنین می خواهند جهش اسپرم را بیشتر کنند نیز می توانند از این دارو برای مقاصد بالا بهره ببرند. افرادی که به دنبال محصولی می باشند که به طور دائمی سایز آلت تناسلی آنها را افزایش دهد. می توانند با استفاده از وایمکس سایز آلت تناسلی خود را افزایش دهند.

باید بدانید که زود انزالی یکی از مشکلات رابطه جنسی به شمار می رود که باید برای داشتن رابطه جنسی کامل و رضایت بخش این مشکل را رفع نمود. استفاده از قرص وایمکس برای آقایانی که دچار زود انزالی می باشد بسیار مناسب است و بهترین قرص برای درمان زود انزالی به شمار می رود. مشکل نعوظ از دیگر مشکلات جنسی آقایان به شمار می رود که با استفاده از قرص وایمکس می توانند این مشکلرا درمان کنند و تا مدت طولانی سفت بودن ماهیچه های آن را در رابطه جنسی خود داشته باشند.

vimax pills

قیمت محصول اصل : 820000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


3.3/5 (48 نظر)

یک نظر در خرید قرص وایمکس اصل از داروخانه

    1. سلام محمد حسین
      نموه اورجینال که ما داریم و به فروش می رسانیم 60 عددی هستند. با توجه به اینکه ما نمونه اورجینال دارو را داریم و از کشور اصلی سازنده تهیه شده است ، احتمالا نمونه های 30 عددی اصل نیستند.
      در برخی تصاویر سایت به اشتباه تصویر نمونه 30 عددی درج شده بود که اصلاح شد.

      1. برای افراد زیر 18سال تاثیر داره روی افزایش سایز؟
        می‌دونم ممنوعه فقط میخوام بدونم تاثیر داره یا نه؟

        1. درود بر شما
          بله ، تاثیر داره، اما به صورت کلی افراد زیر 18 سال هنوز دوران بلوغ و رشد طبیعی بدن کامل نشده و اصلا معلوم نیست سایزی که مثلا یک فرد 16 ساله داره ؛ سایز نهاییش باشه پس پیشنهاد نمی شه و در ضمن وقتی طبق قوانین بین المللی رابطه جنسی برای افراد زیر 18 سال ممنوعه ، پس خرید و استفاده از محصولات تقویت جنسی برای این افراد ممنوعه

  1. سلام … ببخشید رنگ کپسول های وایمکس شما چه رنگیه و واقعا اصل هستند چون یه بار سرم کلاه رفته …

    1. سلام امید
      نمونه اورجینال این دارو به صورت 100 درصد تضمینی ارائه می شود. در هنگام خرید بهتر است به سایت فروشنده بسایر دقت نمایید تا مشکلی اینچنینی پیش نیاید.

    1. سلام صدیق حسنی
      بله نمونه اورجینال دارو را ما ارائه می کنیم و تاثیرش هم عالی هست.

  2. سلام۔من۔قرص وایمکس درہ استعمال میکنم امایہ ھفتہ کی رابطہ جنسی نداشتہ باشیم خیل زودانزال میشم۔یعنی کمتر از۲ دقیقہ سری انزال میشم حالت جنسی بالارفتہ۔امازودانزالی داریم۔این زودانزالی کی ازبین میرہ۔چکارکنم یہ اطلاع بدی ممنون

    1. سلام صدیق
      خود همین قرص وایمکس روی زودانزالی هم تاثیر مناسبی داره، پیشنهاد می شود روزهایی که رابطه خواهید داشت ؛ قرص وایمکس را یک ساعت قبل از رابطه استفاده نمایید. همچنین در صورتی که زمان رابطه مشخص نیست می توانید از محصولات موضعی مانند ژل ها و اسپری های تاخیری استفاده نمایید.
      به طور جد توصیه می شود از مصرف داروهای مشابه به صورت همزمان خودداری نمایید.

        1. سلام کمال
          زمان رسیدن محصولات بسته به نوع ارسال و شهر مقصد بین 1 تا 5 روز طول می کشه

  3. سلام خسته نباشید
    دو تا سوال داشتم یکی اینکه چه تضمینی برای جواب گیری دارید و اینکه پرداخت درب منزل هم دارید؟

    1. سلام Mohammad
      تمامی محصولات ما اصل هستن و تضمینی ارائه می شوند. اگر دقت نمایید هر محصولی که نمونه اورجینال اون رو پیدا نکنیم “عدم موجودی” خورده و مثل بعضی سایتها نیست که هر چیزی پیدا کردیم اون رو بخ فروش برسونیم.

    1. سلام امین
      هر بسته این دارو تاثیر خودش رو داره ، این که نوشته می شه دوره درمان شامل چه تعدادی هست به این معنی نیست که کمتر از اون مقدار تاثیری نداره، بلکه به این معنیه که بیشتر از اون تعداد تاثیر قابل توجهی نخواهد داشت. برای مثال اگر دوره درمان یک دارو شامل سه بسته باشه؛ یعنی تا 3 بسته می تونه تاثیر داشته باشه و بسته چهارم تاثیر چشمگیری خواهد داشت.

  4. سلام من ۱۷سال دارم میخواستم بدونم حتما باید بالای ۱۸سال مصرف کنن و من که ۱۷سالمه تاثیری برای افزایش سایز روم داره؟

    1. درود بر شما
      خرید و مصرف محصولات تقویت قوای جنسی به صورت کلی برای افراد زیر 18 سال ممنوع است.

  5. سلام
    چرا توسایت قیمت وایمکس روزده بود۲۴۵هزارتومن ولی وقتی سفارش دادم توقسمت ثبت سفارش زد ۳۴۵هزارتومن؟

    1. سلام محسن
      قیمت ها با توجاه به نوسانات قیمت ارزهای خارجی هر بار که تهیه می شه افزایش داره و قیمت اصلاح شد.

  6. سلام من به سبد خریدم وایمکس اصافه کردم کارشناسی با من تماس نگرفته ینی وایمکس موجود ندارین الان؟

    1. سلام علی
      در صورت ثبت اطلاعات تماس به صورت صحیح حتما با شما تماس میگیریم، اکثرا چنین مشکلاتی مربوط به این میشه که شماره تماس به صورت صحیح ثبت نمیشه و نمیتونیم با خریدار تماس برقرار کنیم.

  7. سلام خدمت دست اندرکاران شرکت تولید کننده قرص وایمکس!
    امید است صحت مند باشید .بنده به تعداد 10 قرص وایمکس خواسته ام شمالطف نموده ،طریق استفاده موثر شان را برایم راهنمایی نمایید.
    محمد ضیاء (همدرد)

    1. سلام خدمت شما
      از لطف شما تشکر می کنیم، اما ما تولید کننده این دارو نیستیم! نحوه مصرف دارو هم داخل متن ذکر شده

  8. با سلام
    میخواستم بدونم با مصرف این دارو دچار سردر یا عوارض اینچنینی نمیشیم
    من 47 سالم ایا روی من هم اثر داره و پیشنهاد شما مصرف این قرص هست ی ویگرکس
    ممنون میشم راهنمایی کنید یک دنیا تشکر

    1. سلام شهرام
      این دارو عواری مثل سردرد نداره
      تا 50 سال هم می شه مصرف کرد و بالای 50 سال باید با پزشک مشورت کنید.

  9. سلام یعنی 60قرص باید در چند ماه استفاده کرد
    روزانه استفاده شود یا یک روز در میان
    فرقی نمیکنه چ موقع استفاده میشه میشه توضیح کامل بدین

  10. سلام من چهار روزه این قرص و استفاده میکنم
    تأثیرش عالی بوده به بقیه ی دوستان هم پیشنهاد میکنم

    1. سلام سعید حسن زاده
      نحوه مصرف با توجه به سن و وزن و دیگر مشخصات فردی ، می تونه متفاوت باشه. برای همین در هنگام خرید ؛ مشاوران ما با دریافت اطلاعات فردی نحوه مصرف رو به صورت تخصصی توضیح می دهند.

  11. سلام بچه ها من این قرص رو خریداری کردم تو دوروز دستم رسید واینکه خیلی خوشحالم نسخه اورجینال دستم رسیده تقلبی نیست.استفادش میکنم و نتیجشو مینویسم براتون.تشکر از سبحان تب بخاطر فروش نسخه اورجینال دارو

    1. سلام jamail
      پیشنهاد می کنیم؛ یک سفارش ثبت کنید تا کارشناسان فروش و مشاوران ما با شما تماس بگیرند و به صورت رایگان شما رو راهنمایی کنند.

  12. درود بر شما من ۱۶ سالمه سایز آلتم ۱۴ هست اما من دوست دارم وایمکس مصرف کنم آیا در این سن مصرف این قرص میتونه برام عوارض داشته باشه ممنون میشم پاسخ بدید 🙏🏻

    1. سلام امیررضا
      توصیه می کنیم فعلا استفاده نکنید ، تا 18 سالگی ممکنه سایز آلت شما بیشتر بشه و فعلا استفاده نکنید تا 18 سالگی

  13. سلام
    قیمت تو سایت پایین زده بودقبلا، ولی سفارش که دادم 820000 بسته 60 عددی رو زد، چرا؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *