خرید شیاف ماریانا ؛ بهترین قرص تنگ کننده واژن موجود در داروخانه ها

قرص تنگ کننده واژن گیاهی که با نام شیاف ماریانا شناخته می شود، تنگ کننده دائمی واژن به صورت تضمینی و بدون عوارض می باشد

تنگ کننده دائمی واژن به صورت تضمینی

افزایش میل جنسی برای بانوان

ضد عفونی کننده و از بین بردن آلودگی ها

تنظیم ترشحات واژینال

عملکردی مشابه ژل تنگ کننده واژن

100 درصد گیاهی و هربال

قرص تنگ کننده واژن

قرص تنگ کننده واژن گیاهی

قرص تنگ کننده واژن گیاهی یکی از محصولاتی است که برای درمان گشادی و شل شدگی ماهیچه­ واژن استفاده می­ شود. این محصول تأثیر خارق­العادّه­ ای از خود به جای می­گذارد. گشادی واژن از جمله مشکلاتی است که گریبان­گیر بسیاری از بانوان می­باشد. راهکار­های مختلفی برای درمان این مشکل وجود دارد. در این بین نام مواردی همچون عمل جرّاحی نیز به چشم می­خورد که می­تواند با عوارض شدیدی همراه باشد. استفاده از شیاف واژینال ماریانا یکی دیگر از راهکار­های مورد استفاده برای تنگ کردن واژن می­باشند. قرص تنگ کننده واژن گیاهی با داشتن پایه­ گیاهی این اطمینان را به مصرف کنندگان می­دهد که عوارض جانبی را خود به جای نگذارد. استفاده از قرص تنگ کننده واژن گیاهی می­تواند خیال شما را در رابطه با این عوارض آسوده کند و شما می­توانید بار دیگر سلامتی و شادابی خود را به دست آورید. علل اصلی شل شدگی واژن شامل موارد زیر می­باشند:

افزایش سن:

افزایش سن یکی از علل اصلی شل شدگی واژن می­باشد و به همین دلیل است که زنان میان­سال جزو مشتری­ان ثابت قرص تنگ کننده واژن محسوب می­شوند و این قرص توانسته است که این دسته از نیازمندان را راضی نگاه دارد.

چاقی و اضافه وزن:

چاقی و اضافه وزن نیز از علل شایع شل شدگی ماهیچه های واژن محسوب می­شوند. افرادی که به این علت دچار شل شدگی واژن شده اند، معمولاً بعد از گذشت مدّتی تأثیرات فوق­العادّه­ی این قرص را مشاهده می­کنند و می­توانند از روابط جنسی خود بیشترین لذت را ببرند.

جراحی­های زنانه:

جرّاحی­های زنانه از دیگر علل افتادگی و شل شدن واژن محسوب می­شود. گاهی اتّفاق می­افتد که در اثر این جرّاحی­ها از کارایی ماهیچه­ های واژن کاسته می­شود و نیاز است تا جرّاحی­ها دیگری برای بهبود عملکرد این ماهیچه­ ها صورت بگیرد. ما به این دسته از بانوان توصیه می­کنیم که صبر کنند! قرص تنگ کننده واژن گیاهی می­تواند به این دسته از بانوان در کسب سلامتی کامل کمک کند و دیگر نیازی به انجام جرّاحی­های متعدد و دردناک برای تنگ شدن دوباره­ واژن نیاز نمی­باشد.

انجام ورزش­های سنگین:

انجام ورزش­های سنگین و بلند کردن وزنه­ های سنگین می­تواند در بلند مدّت منجر به گشاد شدن ماهیچه­ های واژن شود و این ماهیچه­ ها دیگر نتوانند عملکرد مناسبی را از خود نشان دهند. استفاده از شیاف ماریانا راهکاری مناسب و کم هزینه برای این دسته از بانوان می­باشد و این عزیزان می­توانند با مصرف یک دوره از این قرص عوارض جانبی ورزش­های سنگین را به طور کامل از خود دور کنند.

یائسگی:

یائسگی جزو شایع­ ترین علل از بین رفتن حالت الاستیکی ماهیچه­ واژن محسوب می­شود. در دوران یائسگی به دلیل عدم ترشّح هورمون­های جنسی، ماهیچه­ های اطراف  واژن دچار تحلیل می­شوند و دیگر کارایی لازم را نخواهند داشت. قرص تنگ کننده به این افراد کمک خواهد کرد تا بار دیگر شادابی و طراوت دوران جوانی را تجربه کنند و بتوانند از روابط زناشویی خود نهایت لذّت را ببرند.

یبوست بیش از حدّ:

افرادی که به دلیل مشکلات گوارشی به یبوست مبتلا هستند در معرض خطر شل شدگی ماهیچه­ های واژن قرار دارند. ممکن است که این افراد در بلند مدّت به شل شدگی ماهیچه واژن مبتلا شوند.

زایمان­های مکرّر:

یکی از علل مهم از بین رفتن خاصیّت ارتجاعی ماهیچه­ های واژن می­باشد. در هر بار زایمان مقداری از خاصیّت الاستیکی این ماهیچه­ ها کم می­شود و دیگر نمی­توانند تا عملکرد­های خود را به صورت صحیح انجام دهند.

قیمت محصول اصل : 150000 تومان

برای خرید میتوانید از طریق فرم پایین صفحه اقدام به ثبت سفارش نمایید

خواص قرص تنگ کننده واژن

خواص قرص تنگ کننده واژن

تنگ کنندگی واژن

اوّلین و مهم­ترین خاصیّت قرص تنگ کننده واژن ماریانا ویژگی تنگ کنندگی آن محسوب می­شود. در ساخت این قرص از ترکیب چند گیاه دارویی استفاده شده است تمامی این گیاه­ها خواصّی مشابه و همپوشان دارند و به همین دلیل به یکدیگر در ایجاد کردن بهترین نتیجه کمک می­کنند. یکی از ترکیبات اصلی این قرص از گیاه ماریانا تهیّه می­شود و موجب منقبض شدن ماهیچه­ های اطراف واژن می­گردد.

ضدّعفونی کننده­ واژن:

ترکیباتی در قرص تنگ کننده گیاهی واژن وجود دارند که خواصّ آنتی باکتریالی و ضدّ آمیبی دارند. استفاده کنندگان از این قرص عنوان کرده­ اند که در طول دوره­ استفاده از این قرص و بعد از پایان دوره­ی درمانی میزان عفونت­های واژن در آن­ها کم­تر شده است و در مواقع بسیاری این عفونت­ها به طور کامل از بین رفته­ اند. در نتیجه شما با استفاده از قرص تنگ کننده واژن گیاهی ضمن رفع مشکل شل بودن ماهیچه­ واژن خود، می­توانید از ابتلا به عفونت­های باکتریایی و آمیبی در امان باشید.

از بین بردن بوی بد واژن:

بوی بد واژن نشان دهنده­ی حضور عوامل بیماری زا و همچنین وارد شدن آسیب به بافت واژن می­باشد. این بوی بد می­تواند در بی­ میلی شریک جنسی شما تأثیرگذار باشد و به سردی روابط منجر شود. با مصرف این قرص می­توانید برای همیشه با بوی بد این نواحی خداحافظی کنید و بار دیگر اعتماد به نفس خود را بدست آورید.

داشتن خاصیّت ضدّ التهابی و ضدّ خارشی:

وجود عفونت در نواحی شرم­گاهی منجر به تحریک سیستم ایمنی بدن انسان می­شود. سیستم ایمنی بدن انسان به این عوامل بیماری­زا حمله می­کند تا آن­ها را از بین ببرد و همین امر موجب ایجاد التهاب و خارش در نواحی شرم­گاهی می­شود. قرص (شیاف) ماریانا با از بین بردن عوامل بیماریزا از تحریک شدن سیستم ایمنی جلوگیری می­کند و باعث می­شود که التهاب و خارش در نواحی شرم­گاهی ایجاد نشود.

تنظیم ترشّحات واژن:

گاهی اتّفاق می­افتد که ترشّحات واژن به دلایل مختلفی دچار تغییر شوند. این تغییرات ممکن است تنها در میزان ترشّحات تأثیر بگذارند و یا اینکه باعث بد بو شدن این ترشّحات بشوند. قرص تنگ کننده گیاهی واژن به شما در داشتن ترشّحاتی طبیعی کمک خواهد کرد. مشاهده شده است که در مصرف­ کنندگان این دارو بعد پایان دوره درمانی، ترشّحات واژن به حالت اوّلیه بازگشته است.

افزایش میل جنسی در بانوان:

استفاده از یک دوره­ درمانی قرص تنگ کننده واژن گیاهی سلامت و شادابی را به ماهیچه­ های واژن باز می­گرداند. این قرص با بازگرداندن خاصیّت انقباضی به ماهیچه­ های واژن در افزایش میل جنسی بانوان نقش بسزایی را ایفا می­کند و مصرف کنندگان از این قرص رضایت کاملی را از این بابت داشته­ اند.

قیمت محصول اصل : 150000 تومان

برای خرید میتوانید از طریق فرم پایین صفحه اقدام به ثبت سفارش نمایید

شیاف ماریانا در داروخانه

نحوه­ ی استفاده از شیاف ماریانا

نحوه­ استفاده از این قرص بسیار آسان است و شما بعد از حتّی یک بار استفاده خواصّ فوق­العاده آن را مشاهده خواهید کرد. قرص تنگ کننده واژن گیاهی را 2 ساعت قبل از مقاربت استفاده نمایید. بعد از گذشت 30 دقیقه تأثیرات این قرص شروع خواهد شد و با گذشت 2 ساعت این تأثیر به حدّاکثر میزان خود خواهد رسید.  شما می­توانید هر هفته یک بار از این قرص استفاده نمایید. دوره­ درمانی استفاده از قرص تنگ کننده واژن گیاهی 3 ماه می­باشد و بعد از گذشت 3 ماه دوره­ درمانی شما به اتمام خواهد رسید و تأثیرات شگفت انگیز این دارو را مشاهده خواهید کرد.

عوارض قرص تنگ کننده واژن ماریانا

تاکنون تحقیقات علمی بسیاری در سطح جهان در این رابطه صورت گرفته است و هیچکدام از این تحقیقات عوارض جانبی مشخّصی را برای این دارو کشف نکرده ­اند. در داخل کشور نیز تحقیقات مفیدی در رابطه با قرص تنگ کننده واژن گیاهی صورت گرفته است و تمامی این تحقیقات به این نتیجه رسیده­اند که این قرص عوارض جانبی قابل تشخیصی ندارد و می­توان با خیال راحت از آن استفاده کرد.

قرص شیاف ماریانا

قیمت محصول اصل : 150000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


4.7/5 (3 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *