خرید قرص اروس ویگور از داروخانه

قرص اروس ویگور ؛ داروی جدیدی است که برای افزایش سایز آلت تناسلی آقایان و همچنین تقویت نعوظ و رفع زودانزالی در مردان کاربرد دارد

افزایش دهنده سایز اندام تناسلی آقایان

تقویت کننده قوی نعوط در مردان

ایجاد تاخیر و درمان زودانزالی

محصولی جدید و موثر

دارای تاییدیه FDA آمریکا

بدون عوارض جانبی

کپسول اروس ویگور

معرفی کپسول اروس ویگور

اروس ویگور نام کپسولی است که به تازگی وارد بازار شده و در همین مدت کم طرفداران بسیاری در بین مردان دارد. علت این موفقیت کیفیت بسیار عالی و ترکیبات بسیار موثر این دارو است که می تواند با یک دوره مصرف افزایش سایز قابل توجهی در آقایان ایجاد نموده و همچنین کیفیت رابطه را چندین برابر کند. 

کپسول اروس ویگور یکی از محصولات جدید شرکت alcyojn ( السیون ) کشور آمریکا می باشد. این کسپول از ترکیب 4 ماده موثر (یوهمبین، ال آرژنین، ال کارنیتین و نیاسین) با دوزهای متفاوت با فناوری لیپید کپسول تولید شده است. تولید این محصول به صورت کپسول مایع که موثرترین روش جذب سریع و آخرین متد روز دنیا می باشد، تولید شده است.

نکته قابل توجه در این کپسول ها ؛ میزان تاثیر گذاری بسیار بالای آن است. به طوری که با استفاده یک بسته 45 عددی آن ، به صورت قابل توجهی نعوظ تقویت شده و سایز آلت تناسلی افزایش چشمگیری خواهد داشت. این محصول را به جرات می توان موثر ترین داروی افزایش سایز برای آقایان نام نهاد.

قرص اروس ویگور از لحاظ ایمنی برای سلامتی نیز دارای تاییدیه از FDA آمریکاست و مصرف آن برای افراد سالم بلامانع تشخیص داده شده است. نداشتن عوارض جانبی در کنار تاثیر مناسب موجب می شود این دارو در زمره داروهای با کاربرد بالا برای مردان قرار گیرد.

قیمت محصول اصل : 820000 تومان

برای خرید قرص اروس ویگور اصل لطفا از طریق فرم انتهای صفحه ثبت سفارش نمایید

قرص بزرگ کننده اروس ویگور

بررسی ترکیبات قرص اروس ویگور

در بررسی هر دارویی، ترکیبات استفاده شده در تولید آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وقتی ترکیبات کپسول اروس ویگور را مورد بررسی قرار می دهیم نام 4 ماده اصلی توجه را جلب می کند. این چهار ماده یوهمبین، ال آرژنین، ال کارنیتین و نیاسین هستند که به ویژگی های هریک می پردازیم.

  1. یوهمبین (به انگلیسی: Yohimbine) همواره به عنوان ماده ای برای درمان ناتوانی جنسی مردان (اختلال نعوظ) شناخته می شده است. البته اکثر کارشناسان و متخصصین بر این عقیده اند که این ماده بر روی میل جنسی (به انگلیسی: libido) نیز موثر است و می تواند میل جنسی مردان را نیز افزایش دهد.
  2. ال آرژنین (به انگلیسی: Arginine) نقش اصلی آن دخالت در سنتز و ساخت نیتریک اکسید NO است که مسئول گشادی عروق و وازودیلاتاسیون می باشد. تحقیقات اخیر نشان می دهد استفاده از این ماده می تواند نقشی موثر در بهبود نعوظ مردان داشته باشد. همچنین استفاده از این ماده می تواند موجب بهبود خونرسانی به بافت های کل بدن از جمله بافت اسفنجی آلت تناسلی مردان شود که همانطور که می دانید این بافت ها با جذب خون افزایش سایز داده و موجب نعوظ در مردان می گردند.
  3. ال کارنیتین (به انگلیسی: Carnitine) که وظیفه اصلی آن در بدن کمک به سوخت و ساز وتبدیل چربی به انرژی می‌باشد. مصرف این ماده موجب افزایش انرژی و ایجاد حالت پر انرژی در افراد می گردد. البته به نظر می رسد استفاده از این ماده در قرص اروس ویگور تنها برای افزایش انرژی نباشد و تاثیر این ماده در بازسازی و ترمیم بافت ها مورد نظر تولید کنندگان این دارو بوده است. ال کارنیتین اثر خوبی دربازسازی و ترمیم عضلات دارد و وجود این ماده می تواند در کنار باقی ترکیبات این کپسول، فرآیند بافت سازی برای افزایش سایز آلت مردان را تسریع نماید.
  4. نیاسین (به انگلیسی: Niacin) یکی از ویتامین‌های گروه ب است و فواید بسیاری برای سلامتی دارد. از جمله این فواید بهبود خونرسانی به بافت های بدن است. ثابت شده است که مصرف این ماده در آقایان موجب بهبود خونرسانی به بافت آلت تناسلی در هنگام نعوظ شده و می تواند در صورت استمرار در مصرف به افزایش سایز آلت کمک نماید. کپسول اروس ویگور با داشتن تمامی مواد موثر فوق می تواند در افزایش سایز دائمی آلت مردان بسیار موثر عمل نماید.

اروس ویگور داروخانه سبحان

موارد مصرف قرص اروس ویگور 

در صورتی که به هر یک از مشکلات زیر مبتلا هستید، مصرف قرص اروس ویگور می تواند برای شما مفید باشد.

  • سایز کوچک آلت: بسیاری از مردان از سایز آلت تناسلی خود رضایت ندارند و این عدم رضایت می تواند واقعی یا غیر واقعی باشد. به این صورت که گاهی سایز آلت تناسلی واقعا کوچک است و برای انجام رابطه مشکل آفرین می شود. و گاهی هم سایز آلت تناسلی از لحاظ علمی برای انجام رابطه طبیعی است، اما خود فرد از سایز آلتش رضایت ندارد. در هر دو صورت مصرف قرص ویگور می تواند سایز آلت مردان را به صورت چشمگیری افزایش دهد و این افزایش به صورت دائمی و بدون بازگشت خواهد بود.
  • زود انزالی یا انزال زودرس: همان‌طور که از نامش پیداست این مشکل باعث می‌شود تا مرد بسیار زودتر از شریک جنسی‌اش ارضا شده و رابطه جنسی مدت زمان بسیار کوتاهی داشته باشد. در این شرایط زن در رابطه‌ها و هم‌آغوشی‌ها تجربه‌ی خوشایندی نخواهد داشت. چرا که رابطه تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که مرد ارضا شود. تاثیر قرص Eros Vigor آمریکا در این مورد قابل توجه است.
  • سردمزاجی یا بی‌میلی به رابطه‌ی جنسی: یکی دیگر از مشکلات بی‌میلی مرد به انجام رابطه جنسی با همسرش است. از آن‌جایی که داشتن رابطه جنسی لذت‌بخش جزو نیازها و حقوق هر شخصی است بنابراین واضح است که ادامه داشتن این مشکل به راحتی می‌تواند به زندگی مشترک همسران لطمه جدی وارد کند. مصرف کپسول اروس در افزایش میل جنسی تاثیر مناسبی دارد.
  • اختلالات نعوظ یا ناتوانی جنسی: زمانی که مرد در شرایط مختلف تحریک می‌شود حالت نعوظ اتفاق می‌افتد که درواقع همان سفت شدن و افزایش طول و حجم آلت مرد است. پس از این مرحله رابطه جنسی شروع می‌شود. هرچه نعوظ بهتر رخ دهد لذت مرد و شریک جنسی او نیز بیشتر خواهد بود و ارگاسم لذت‌بخش‌تری اتفاق می‌افتد. تاثیر قرص اروس ویگور در تقویت نعوظ مردان بسیار چشمگیر است.

قرص اروس ویگور

نحوه مصرف کپسول های افزایش سایز اروس ویگور

نحوه مصرف کپسول های اروس ویگور به صورت یک کپسول در روز است. بهتر است این کپسول ها را به همراه یک لیوان آب مصرف نمایید.

در روزهایی که رابطه خواهید داشت می توانید این کپسول را یک ساعت قبل از رابطه مصرف نمایید تا تاثیرات آن در ایجاد تاخیر و نعوظ هم در رابطه بیشتر شود.

اروس ویگور در مقایسه با دیگر قرص های بزرگ کننده بسیار قوی تر عمل می کند. این موضوع را مصرف کنندگان این دارو هم تصدیق کرده اند.

همچنین شایان ذکر است که این کپسول ها در صورت رعایت دوز مجاز (روزانه 1 عدد) عوارضی برای مصرف کننده ایجاد نمی کنند.

این دارو را می بایست دور از نور آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری نمایید.

قرص 45 عددی اروس ویگور

قیمت محصول اصل : 820000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


5/5 (1 نظر)

یک نظر در خرید قرص اروس ویگور از داروخانه

  1. سلام
    میشه برای نزدیکی همراه اروس ویگور ه از کرمهای تاخیری وحجم دهنده هم استفاده کرد اگه میشه
    لطفاً بفرمایید کدوم پماد خوبه
    برای خرید جواب شما راهنمای ماست
    ممنون

    1. سلام ایمان
      پیشنهاد می کنیم؛ یک سفارش ثبت کنید تا کارشناسان فروش و مشاوران ما با شما تماس بگیرند و به صورت رایگان شما رو راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *