خرید بهترین اسپری تاخیری از داروخانه به همراه معرفی برند های معتبر

قویترین و بهترین اسپری های تاخیری موجود در داروخانه های ایران با قیمت مناسب و کاملا بدون عوارض ، اسپری تاخیری دارای ضمانت و بارکد اصلی

افزایش مدت زمان زناشویی به بیش از 30 دقیقه (تاخیر در انزال)

مواد اولیه حلال و و مجاز و بدون هر گونه عوارض برای بدن

تمامی محصولات دارای مجوز از وزارت بهداشت کشور

تمامی محصولات دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو

همه محصولات دارای گواهینامه بین المللی UKAS

همه محصولات دارای نشان CE اتحادیه اروپا

 

اسپری تاخیری موجود در داروخانه

اسپري تاخیری

اسپري تاخیری براي افرادي به كار مي رود كه مدت زمان رابطه جنسي براي آنها مهم است و ميخواهند خود را قدرتمند و بدون مشكل جلوه دهند و از روابط طولاني جنسي لذت كامل ببرند. اسپري تاخیری موجود در داروخانه سبحان ، محصول معتبرترين شركتهاي ساخت محصولات زناشویی مي باشد. اين اسپري ها با تاثير فوق العاده اي كه دارد زمان رابطه شما و شريك جنسيتان را به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقيقه افزايش ميدهد و باعث مي شوند اضطراب شما كم شده و در نتيجه بتوانيد اعتماد به نفس خود را بازيابيد و كم كم مدت طبيعي آميزش را بدست آوريد. اين اسپري ها باعث مي شوند شما اطمينان خاطر داشته باشيد كه حداقل تا ۳۰ الي ۴۰ دقيقه هيچ انزالي اتفاق نمي افتد و ميتوانيد به راحتي رابطه جنسي خود را ادامه دهيد و از آن لذت ببريد. اسپري تاخیری ارائه شده با دوز بسيار مناسب و اثر بخشي حدود ۳۰ الي ۴۵ دقيقه براي تمامي گروه هاي سني قابل استفاده مي باشد.اين اسپري ها عملكرد ۱۰۰% تضميني دارند ، و بدون عوارض مي باشند.
گارانتی

بهترین اسپری های تاخیری

برای افرادی که می خواهند بدون مصرف دارو زودانزالی را درمان و رابطه های طولانی را تجربه نمایند، بهترین روش استفاده از اسپری های تاخیری است. البته انواع مختلف با برندهای گوناگون این نوع محصولات شاید فرد را به تردید بیاندازد که کدام برند و محصول را خریداری نماید. ما در داروخانه سبحان بهترین مارک ها و برندهای اسپری تاخیری را انتخاب و برای شما عزیزان معرفی می کنیم. از بین این محصولات می توانید با توجه به ویژگی ها و توضیحاتشان انتخاب نمایید و در فرم انتهای این برگه ثبت سفارش نمایید. البته برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی دکمه خرید برای هر محصولی کلیک نمایید و به صفحه مخصوص آن محصول منتقل شده و به صورت کامل توضیحاتش را مطالعه نمایید.
ما کیفیت محصولاتمان را تضمین می نماییم شما فقط برند مورد نظر خود را انتخاب نمایید !! البته با توجه به محصولاتی که در این برگه معرفی می شوند حتما متوجه شدید که ما چند تا از بهترین برند های جهانی را معرفی و به فروش می رسانیم.

برای دیدن انواع اسپری های تاخیری ارائه شده در سبحان طب در ادامه با ما همراه باشید:

اسپری تاخیری ویاگرا دارای هولوگرام

اسپری ویاگرا با دوز 99000 نعوظ کامل

ماندگاری اثر دارو و یک نعوظ طولانی

ساخت امریکا

بدون عوارض جانبی

قیمت اسپری ویاگرا: 240000 تومان

دارای هولوگرام اصلی

اسپری تاخیری ویاگرا

تصویر زیر:

viagra spray

ویاگرا یکی از برترین برند های سازنده محصولات زناشویی در جهان است و تا کنون بسیاری از محصولات ساخت این برند موفق به دریافت گواهینامه های سلامت از اروپا و تاییدیه FDA از آمریکا شده اند. و مهم ترین موفقیت این برند در کسب رضایت مشتریان است که محصولات این شرکت همواره یکی از پر فروش ترین محصولات در کل جهان بوده اند.

اسپری تاخیری ساخت این شرکت نیز بسیار موثر و کارآمد می باشد و مطمئن باشید در صورت استفاده از این محصول دیگر سراغ محصول دیگری نخواهید رفت!

اسپری تاخیری ویاگرا


اسپری ویگا

اسپری تاخیري و افزايش سايز ویگا

ایجاد نعوظ کامل

ماندگاری اثر دارو و یک نعوظ طولانی

ساخته شده در بهترین لابراتوارهای المان

بدون عوارض جانبی

پرفروشترین اسپری برای درمان زودانزالی

قیمت اسپری ویگا: 250000 تومان

خرید اسپری تاخیری ویگا

تصویر زیر:

خرید اینترنتی اسپری تاخیری ویگا
بدون شک اسپری ویگا 50000 برترین و معروف ترین اسپری تاخیری در ایران می باشد که تاثیر گذاری عالی بدون کاهش لذت رابطه دارد و البته شرکت سازنده این اسپری هم شرکت نام آشنای آلمانی است که همواره محصولاتی درخور تحصین ارائه می نماید.
برای افرادی که به دنبال بهترین ها هستند اسپری ویگا را معرفی می نماییم! زیرا این محصول یکی از بهترین برندهای اسپری است. البته نه تنها در ایران بلکه در کل سطح جهان شاید بتوان گفت ویگا بهترین محصول برای ایجاد تاخیر در انزال مردان است.
خرید اسپری تاخیری ویگا

اسپری تاخیری ایموشن vip

اسپری تاخیري ایموشن دارای رایحه های متنوع

دارای ویتامین E

کمک به ایجاد نعوظ کامل

ماندگاری بالا و تاثیر مناسب

ساخت کشور ایران

قیمت اسپری ایموشن : 75000 تومان

تصویر زیر:

اسپری تاخیری ایموشن

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده، محصول مورد نظر را انتخاب و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


4.2/5 (5 نظر)

یک نظر در خرید بهترین اسپری تاخیری از داروخانه به همراه معرفی برند های معتبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *