خرید اسپری تاخیری پاورمن دلتا از داروخانه

اسپری تاخیری پاورمن دلتا با طعم های مختلف مانند قهوه ، موز ، لیمو ، هندوانه و … با جلوگیری از انزال زودرس موجب بالا رفتن اعتماد به نفس شما و ایجاد حس آرامش در زندگی مشترک شما می شود.

اسپری تاخیری پاورمن دلتا

دارای انواع رایحه میوه های مختلف

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت،سازمان غذا و دارو

شماره مجوز:   ۵/۲۲/۵۶۹۵/د

شماره ثبت دارو: ۱۲۲۸۱۰۷۲۷۶

دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو

دارای 15 درصد لیدوکائین

اسپری تاخیری پاورمن دلتا

اسپری تاخیری پاورمن دلتا

زودانزالی مشکلی بسایر شایع در میان مردان است که متاسفانه در مردان ایرانی نیز درصد بسیار بالایی دچار این مشکل هستند. برای رفع این مشکل راهکارهای مختلفی وجود دارد که می توانید از این راهکار ها استفاده نمایید. یکی از روش هایی که بسیاری از مردان سراغ آن می روند استفاده از اسپری های تاخیری است که باعث می شود انزال به تاخیر بیافتد. اسپری های تاخیری با دوز های مختلف در بازار موجود است ؛ اما انتخاب از میان این همه برند و مارک های مختلف شاید کار را برای خریدار سخت کند. محصول حاضر با نام اسپری تاخیری پاور من دلتا یک انتخاب مناسب برای افرادی است که دچار زودانزالی هستند و می خواهند با استفاده از اسپری این مشکل را رفع نمایند. این محصول دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت،سازمان غذا و دارو به شماره مجوز:   ۵/۲۲/۵۶۹۵/د و شماره پروانه ساخت: ۷۶۵۱۶ و شماره ثبت دارو: ۱۲۲۸۱۰۷۲۷۶ می باشد و محصولی کاملا تایید شده در ایران می باشد. همچنین دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو و گواهینامه بین المللی UKAS و دارای نشان CE اتحادیه اروپا نیز می باشد. بنا بر این اگر به دنبال یک محصول کاملا تایید شده و سالم هستید این محصول به شما پیشنهاد می شود.

قیمت محصول اصل : 85000 تومان

برای خرید لطفا از طریق فرم در انتهای همین صفحه اقدام به ثبت سفارش بفرمایید

اسپری پاورمن دلتا

اسپری پاورمن دلتا چیست

اسپری تاخیری پاورمن دلتا محصولی اورجینال و دارای تاییدیه است که برای ایجاد تاخیر در انزال و همچنین درمان زودانزالی (صورت موضعی) استفاده می شود. این اسپری دارای مواد و ترکیباتی است که می تواند گیرنده های عصبی آلت مردانه را بی حس نموده و موجب به تاخیر افتادن انزال می شود. این محصول با شکل دارویی آئروسل ( افشانه تحت فشار ) تولید شده است و به صورت موضعی تنها در ناحیه مورد نظر استفاده می گردد. یکی از ویژگی های مهم و مطلوب این محصول دارا بودن طعم ها و رایحه های مختلف است که می تواند پاسخگوی بسیاری از سلیقه ها باشد. برای مثال محصول دارای رایحه هایی چون :موز، قهوه، طالبی، هندوانه، و … است که می توانید هنگام سفارش رایحه مورد نظر خود را مشخص نمایید.

این اسپری یکی از قوی ترین و محبوب ترین برند های موجود می باشد و توانسته درصد بالایی از مصرف کنندگان خود را راضی نموده و اصطلاحا خریداران این محصول به آن وفادارند. این به این معنی است که اکثر خریداران و استفاده کنندگان این محصول دوباره (و چندباره) این محصول را خریداری می نمایند و رضایت بالایی دارند.

اگر شما نیز به دنبال محصولی می گردید که دارای مجوز های کامل از وزارت بهداشت ایران بوده و درصد رضایت بالایی را برای شما داشته باشد پیشنهاد می شود همین الآن این محصول را از داروخانه اینترنتی سبحان خریداری نمایید. برای خرید کافیست با استفاده از فرم انتهای این صفحه ثبت سفارش نمایید، سپس کارشناسان و مشاوران ما با شما تماس میگیرند و راهنمایی های لازم را دریافت خواهید نمود.

اسپری پاورمن قهوه

ویژگی های محصول

شرکت سازنده: دلتا دارو | Delta Darou

جنسیت مصرف : آقایان

شکل دارویی : آئروسل (افشانه تحت فشار)

حجم : 65 میلی لیتر

رایحه: نسکافه, موز, طالبی, لیمو, نارگیل, هندوانه, طلایی, گل رز

کاربرد محصول: ایجاد تاخیر در انزال – برقراری و افزایش جریان خون در آلت – نعوظ طولانی مدت – افزایش اعتماد به نفس

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت،سازمان غذا و دارو

با کاندوم قابل استفاده می باشد

شرکت سازنده برند دلتا

شرکت داروسازی دلتادارو اولین تولیدکننده اسپری تاخیری پاور من (جلوگیری از انزال زودرس)، ژلهای آمیزشی پاورمن ، فوم رویش مجدد مو پاور هر

و اسپری ضد درد در ایران می باشد. ازجمله محصولات تولیدی این شرکت انواع کرم، پماد، ضدعفونی کننده، پودر خوراکی و مکمل و انواع اسپری تحت فشار که از جمله اسپریهای تاخیری پاورمن در۱۰ رایحه مختلف برای آقایان و همچنین ژل های آمیزشی پاورمن و پاور در ۵ نوع مختلف می باشد. همچنین این شرکت دارنده گواهینامه های بین المللیISO9001-ISO14001-OHSAS18001،CE،حلال و تندیس رضایتمندی مشتریان می باشد.

اسپری پاورمن دلتا موز

روش استفاده از اسپری تاخیری پاورمن دلتا

برای ایجاد حداکثر جذب حتما قبل از استفاده آلت خود را بشویی و خشک نمایید.

اسپری را از فاصله تقریبا ۱۰ سانتی از آلت خود به مقدار ۲ یا ۳ پاف بر روی کلاهک آلت و ناحیه زیر کلاهک اسپری کنید. دقت نمایید تعداد پاف های استفاده برای هر فرد با توجه به میزان زودانزالی و قدرت جذب هر فرد می تواند متفاوت باشد.

پس از گذشت حدود 10 دقیقه (این زمان در افراد مختلف می تواند متفاوت باشد) حساسیت سر آلت کاهش یافته و می توانید رابطه خود را آغاز نمایید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که می بایست از تماس پیدا کردن محتوای اسپری با اندام همسر، مخصوصا واژن زن جلوگیری کنید. برای این منظور می توانید از کاندوم استفاده نمایید و یا اینکه قبل از شروع رابطه آلت خود را با آب سرد و صابون شست و شو نمایید. این کار اثر اسپری را از بین نمی برد اما در صورتی که بدون شست و شو و یا استفاده از کاندوم رابطه را آغاز نمایید می تواند موجب بی حسی واژن همسرتان شود.

چند نکته در رابطه با استفاده از اسپری تاخیری پاورمن دلتا

از اسپری نمودن روی بیضه ها و مجرای ادراری خودداری نمایید

پس از هر پاف 5 ثانیه صبر نمایید

این محصول فقط برای استعمال خارجی می باشد، و از اسپری آن به اطراف چشم، دهان، زخم، بریدگی و التهاب جدا خودداری نمایید.

در صورت مشاهده هر گونه حساسیت به پزشک خود مراجعه نمایید.

محصول را دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

اسپری تاخیری پاورمن

قیمت محصول اورجینال: 85000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


 

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *