معرفی انواع قرص ویاگرا موجود در داروخانه برای خرید

در این مقاله سعی می کنیم به صورت کلی به معرفی انواع قرص ویاگرا موجود در داروخانه و ویژگی های هرکدام بپردازیم و اطلاعات مفیدی در اختیار خوانندگان قرار دهیم.

معرفی داروی ویاگرا

داروی ویاگرا یکی از داروهای تقویت کننده نعوظ در آقایان می باشد. ویاگرا، دارویی موثر جهت درمان اختلالات نعوظ است که مورد تایید FDA می باشد. این دارو، برای مصرف مردانی بالای هجده سال، تایید شده است. ویاگرا را به عنوان داروهایی در دسته مهارکننده فسفودی استرا نوع پنج یا PDE5 منظور کرده و حاوی دارویی به نام سیلدنافیل است. قرص ویاگرا، در آلت تناسلی، جریان خون را افزایش داده و کمک می نماید تا نعوظ داشته و آن را حفظ نمایید.

ویاگرا؛ به عنوان قوی ترین قرص راست کننده، به صورت قرص هایی است که از راه دهان مصرف می شود. در بیشتر موارد، باید حدود یک ساعت قبل از فعالیت جنسی استفاده گردد، اما می توان آن را 30 دقیقه تا 4 ساعت قبل از آن نیز مصرف کرد. انواع قرص ویاگرا در سه وزن 25 میلی گرم، 50 میلی گرم و 100 میلی گرم ارائه می شود.

تاثیر ویاگرا برای درمان ED

در چندین مطالعه بالینی، ویاگرا در درمان ED موثر بود. در این مطالعات، مردانی که از این دارو استفاده می‌کردند، توانایی بهبود یافته برای داشتن و حفظ نعوظ‌هایی داشتند که امکان برقراری رابطه جنسی موفق را فراهم می‌کرد.

در سراسر مطالعات، بین 43 تا 83 درصد از مردانی که قرص ویاگرا را مصرف کردند، از لحاظ اختلال نعوظ، بهبود یافته بودند. البته باید گفت که این میزان ها بسته به علت ED و دوز مصرفی ویاگرا متفاوت است. اما در مقایسه، بهبود نعوظ در 10 تا 24 درصد مردانی که دارونما مصرف کرده بودند، رخ داد.

این دارو، به طور معمول، بین 30 تا 60 دقیقه پس از مصرف یک دوز از دارو، شروع به کار می کند. اما خود ویاگرا به شما نعوظ نمی دهد. درعوض، شما باید از نظر جنسی برانگیخته شوید تا دارو اثر کند. ویاگرا تا 5 ساعت در بدن شما کار می کند. این بدان معنی است که اگر شما برانگیخته هستید، باید بتوانید تا 4 ساعت پس از مصرف یک دوز از این دارو، به نعوظ برسید.

در صورتی که بدون غذا از ویاگرا استفاده کنید، عملکرد آن می تواند سریع تر باشد. با این حال، اگر این دارو همراه با غذا، به خصوص با یک وعده غذایی پرچرب مصرف شود، شروع به کار و تاثیر آن، طولانی تر خواهد بود و یا می تواند با عملکرد کمتری همراه باشد.

پس از مصرف یک دوز از انواع قرص ویاگرا، سطح دارو در بدن شما به تدریج در طی چند ساعت کاهش می یابد. پس از حدود 4 ساعت، سطح پایینی از دارو در بدن خود خواهید داشت. در این مرحله، دارو دیگر اثر نخواهد کرد. اما در واقع حدود 24 ساعت طول می کشد تا این دارو، به طور کامل از بدن خارج شود.

ویاگرا

نحوه استفاده از ویاگرا

این که چه زمانی برای دریافت انواع قرص ویاگرا اقدام می کنید، می تواند چالش برانگیز باشد. داشتن مشکل در نعوظ، لزوماً به این معنی نیست که باید ویاگرا مصرف کنید. باید توجه داشته باشید که این دارو نمی تواند تحت هر شرایطی، اختلال نعوظ را درمان کند. بنابراین، بررسی علل بالقوه زمینه ای ناتوانی جنسی ضروری است.

برخی از مردان ممکن است به دلایل روانی نتوانند نعوظ داشته باشند یا نعوظ را حفظ کنند. اگر تمایلی به داشتن رابطه جنسی با شریک زندگی خود ندارید، این می تواند باعث ED شما شود که قرص ویاگرا نمی تواند تاثیری داشته باشد. با یک مشاور به صورت جداگانه صحبت کنید یا با شریک جنسی خود به یک درمانگر مراجعه نمایید تا مشکلات روانی اساسی را حل کنید.

بهترین راه برای دانستن اینکه آیا از مصرف داروهای اختلال نعوظ مانند ویاگرا سود خواهید برد یا خیر، مشورت با پزشک یا یک روان درمانگر است. آنها می توانند یک معاینه فیزیکی انجام دهند و شرایط پزشکی را که ممکن است باعث ED شود را رد کنند. برخی از این شرایط جسمانی عبارتند از دیابت، کلسترول بالا یا فشار خون بالا که اثرات انواع قرص ویاگرا را از بین می برند.

دوز مصرفی مناسب انواع قرص ویاگرا

دوز ویاگرا که پزشک تجویز می کند به عوامل مختلفی بستگی دارد. این شامل سن، مشکلات کبدی یا کلیوی، شرایط پزشکی و سایر داروهایی که مصرف می کنید، خواهد شد. در هر صورت، پزشک، بهترین دوز را متناسب با نیاز شما تعیین خواهد کرد.

برای اختلال نعوظ؛ معمولا استفاده از انواع قرص ویاگرا با دوز پایین 50 میلی گرم پیشنهاد می شود. برای اکثر افراد، توصیه می شود که دوز خود را حدود یک ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف کنید. اما توجه داشته باشید که این دارو را بیش از یک بار در روز مصرف نکنید.

پزشک ممکن است بسته به عوامل مختلفی دوز متفاوت ویاگرا را برای شما تجویز کند. این عوامل ممکن است شامل این باشد که آیا شما مشکلات کبدی یا کلیوی دارید یا اینکه از داروهای خاصی استفاده می کنید. اگر هر یک از این عوامل در مورد شما صدق می کند، دوز شروع ، ممکن است 25 میلی گرم باشد که کمتر از دوز معمول توصیه شده است.

به خاطر داشته باشید که اگر ویاگرا برای شما موثر نباشد، پزشک ممکن است دوز دارو را افزایش دهد. اما حداکثر دوز ویاگرا 100 میلی گرم است. بهترین عملکرد آن است که برای مصرف این دارو در انواع مختلف، از پزشک، راهنمایی دریافت کنید.

انواع قرص ویاگرا

قرص ویاگرا 30 عددی

قرص ویاگرا اصل آمریکایی ، از قوی ترین داروهایی است که در تنظیم اختلالات نعوظ، موثر بوده و با استفاده از سیلدنافیل سیترات، بیشترین نقش را در درمان این مساله جنسی مردان دارد. در انواع قرص ویاگرا، این نمونه از قوی ترین موارد درمانی برای نعوظ می باشد که با تحریک جنسی، عضلات دارای آرایش بیشتری شده و با اکسید نیتریک آزاد می شود که به عنوان ماده ای شیمیایی بوده و به این تحریکات، پاسخ می دهد.

لازم به ذکر است که آرامش ایجاد شده در عضلات توسط این نوع از انواع قرص ویاگرا، می تواند در آلت تناسلی به صورت خاص، جریان خون را افزایش داده و نعوظ را ایجاد کند.

ویژگی های درمانی:

  • باعث نعوظ كامل و طولاني
  • شدت یافتن ميل جنسي
  • افزايش زمان رابطه و انزال

خرید قرص ویاگرا 100 اصل قوی ترین قرص راست کننده از داروخانه

قرص ویاگرا پاور وی 8

یکی از انواع قرص ویاگرا، قرص تاخیری پاور وی 8 محصول جدید ویاگرا است که در اندازه 200 میلی گرمی عرضه شده است که از قوی ترین قرص هایی است که آمریکا در این خصوص به بازار عرضه کرده است. در واقع می توان گفت که این یک دارو محبوب در سرتاسر جهان در بخش داروهای جنسی است که از شرکت معتبر و شناخته شده فایزر به بازار جهانی وارد شده است که دارای دوز سنگین تری در مقایسه با دیگر محصولات مشابه می باشد.

نکته قابل توجهی که در خصوص مصرف این داروها باید به آن پرداخت این است که اغلب افراد به دلیل آن که این داروها تحت نظارت FDA به بازار راهی می شوند، از سلامت آن، اطمینان دارند. در نظر داشته باشید که این داروهای جنسی، برای خود درمانی عرضه نشده اند، بلکه برای مردانی با مسائل گوناگون جنسی، تجویز می شوند. توصیه می شود.

ویژگی های درمانی:

  • افزایش نعوظ مردانه
  • درمان دیر انزالی در مردان
  • بهبودی بیماری پروستات و کلیوی
  • کمک به تکامل حداکثری اسپرم ها
  • بهبودی افسردگی های جنسیتی در مردان

خرید قرص تاخیری پاور وی 8 power v8 از داروخانه

قرص ویاگرا وی آی پی

قرص vip، قرص تاخیری و سفت کننده بوده و جهت درمان زودانزالی مورد استفاده قرار می گیرد که همراه با فناوری روز دنیا ساخته شده و قادر است تا افزایش میل جنسی را در مردان، ایجاد کند. قرص VIP ، یکی از بهترین داروهای تاخیری است که با ترکیب گیاهان دارویی طراحی و ساخته شده است.

گیاهان دارویی که در این قرص های جنسی مردان به کار رفته است شامل گیاهان دریایی، جینسینگ و داروی تقویت حافظه جینکو بلوبا می باشد که قادر است تا لذت آمیزش را ارتقاء داده و تاخیر مناسبی را در مدت زمان رابطه فراهم می نماید.

این دارو در میان انواع قرص ویاگرا، به صورت دو قرص جدا طراحی شده است که به صورت کپسول های C20 و قرص های مشکی است. این در حالی است که کپسول ها دارای تادالافیل (قرص سیالیس) هستند که می توانند سفتی و نعوظ لازم را فراهم کرده و قرص های موجود، تاخیر در انزال را باعث می شوند. البته می توان تنها از قرص های مشکی به عنوان ایجاد تاخیر استفاده کرد.

ویژگی های درمانی:

  • ارکشن و نعوظ قوی
  • بدون عوارض جانبی
  • ارتقاء قوای میل جنسی
  • نزدیکی تا مدت 45 دقیقه
  • از قرص های تاخیری گیاهی
  • افزایش مدت زمان رابطه
  • درمان دائمی برای زود انزالی
  • افزایش اعتماد به نفس مردان

خرید قرص وی آی پی vip از داروخانه

قرص تاخیری ویاگرا قرمز کانگورو اصل

قرص تاخیری ویاگرا قرمز کانگورو نیز از دیگر انواع قرص ویاگرا می باشد که به عنوان یک داروی خوراکی در درمان اختلالات نعوظ مورد مصرف قرار می گیرد. این یک داروی شناخته شده و محبوب از سوی آقایان است که می تواند در بهبود نعوظ ED به آنان کمک نماید.

این داروهای گیاهی که قادر به تقویت نیروی جسمی مردان شود، با بهره مندی از جدیدترین فناوری روز دنیا تولید و عرضه شده است. با مصرف این مکمل ، گردش خون در آلت، تا اندازه سی درصد افزایش یافته و قادر است تا سایز آلت را به صورت موقتی افزایش داده و دارای طول و قطر بالاتری نماید که در انزال و نعوظ ماندگار و موثر، نقش مهمی را ایفا می کند.

این نوع از قرص های ویاگرا، می توانند تا هنگام تحریک جنسی تاثیر خود را نگاه داشته و تا پایان نزدیکی و رابطه، سفت و راست باقی بماند. قرص کانگورو؛ یکی از کاربردی ترین انواع قرص تاخیری است که مناسب افراد مسن بوده و در مردانی که نعوظ کافی ندارند، موثر خواهد بود. بنابراین، با این قرص، نعوظی پایدارتر در تمام مدت رابطه و نزدیکی خواهید داشت و قوای جسمی شما نیز تقویت خواهد شد.

ویژگی های درمانی:

  • ممانعت از زود انزالی
  • افزایش انرژی فرد در رابطه
  • برطرف کردن مساله عدم نعوظ
  • تقویت کردن عصب های آلت تناسلی
  • بالابردن میزان منی و تعداد اسپرم
  • سفتی آلت تناسلی و ماندگاری بیشتر نعوظ

خرید قرص تاخیری کانگورو اصل از داروخانه

قرص ویاگرا 4 عددی

قرص ویاگرا 4 عددی، قرص تاخیری گیاهی آمریکایی است که در یک ورق، قرص های ویاگرا را ارائه می کند. ویاگرا ورقه ای، دارویی موثر شناخته می شود، از سیلدنافیل ساخته شده است که می تواند تاثیری شبیه نمونه های سی تایی را ارائه نماید. این دارو می تواند بر تقویت قوای جنسی مردان موثر بوده و در راست و سفت کردن آلت تناسلی، به خوبی نقش داشته باشد.

همچنین در بهبودی نعوظ در مردان و افزایش کیفیت رابطه موثر است. این در حالی است که در آلت تناسلی، گردش خون را افزایش داده و قادر است تا سطح تستوسترون را در بدن مردان بالابرده و تحریک بیشتری را در آنان ایجاد نماید. این قرص در میان انواع قرص ویاگرا، دارای محبوبیت بالایی بوده و مورد مصرف قرار می گیرد.

ویژگی های درمانی:

  • تایید شده توسط FDA
  • ارتقاء حالت نعوظ و سفت شدن
  • ایجاد تمرکز کافی در قدرت و مدت رابطه
  • ممانعت از زود انزالی و زیاد شدن مدت زمان نزدیکی
  • افزایش طول و قطر آلت تناسلی در تمام مدت رابطه

خرید قرص ویاگرا آمریکایی 4 عددی از داروخانه

قرص تاخیری ویاگرا آبی 123

قرص تاخیری 123 آبی دفترچه ای، از جمله داروهای جنسی است که باعث ایجاد تغییراتی در سیستم بدن می شود. ترکیبات موجود در انواع قرص ویاگرا، به طور معمول، یکسان است (این ترکیب عمدتا سیلدنافیل است) و اختلافات جزئی در آن ها وجود دارد که در ترکیب گیاهی و شیمیایی آنها موثر بوده و در نهایت می تواند لذت بالاتری را در رابطه فراهم کند. علاوه بر این این دارو یک قرص تاخیری بسیار موثر نیز هست که می تواند زمان انزال را در مردان به تاخیر بیاندازد.

از جمله ترکیبات مهمی که این دارو وجود دارد، سیلدنافیل است که می تواند در رفع مسائل جنسی موثر بوده و با مهار کردن آنزیم فسفودی استراز، نعوظی بهتر و با کیفیت بالاتر را فراهم نماید. ضمن آن که وجود ترکیبات گیاهی در این قرص، باعث شده است که تاثیرات عمیق تری را در رفع مسائل جنسی داشته باشد.

ویژگی های درمانی:

  • بالابردن نعوظ
  • اثرگذاری سریع
  • سفت شدن آلت تناسلی
  • افزایش میزان میل جنسی
  • تاخیر در انزال و افزایش مدت زمان رابطه
  • داشتن ترکیبات نیمه‌گیاهی با کمتری عوارض

 

یک نظر در معرفی انواع قرص ویاگرا موجود در داروخانه برای خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *