خرید قرص مکس من اصل از داروخانه

قرص تاخیری و افزایش سایز مکس من ” maxman ” اورجینال 12 عددی ترکیبی ساخت آمریکا با تاثیر دو برابر و دارای مجوز ارائه در داروخانه های ایران

تضمین ارائه قرص مکس من اصل و اورجینال

قرص 12 عددی ترکیبی با تاثیر دو برابر

12 عدد کپسول افزایش نعوظ + 12 عدد قرص تاخیری

ساخته شده در لابراتوار های پیشرفته آمریکا

افزایش نعوظ + افزایش میل جنسی + تاخیر در انزال + افزایش سایز

قرص مکس من اصل

قرص مکس من چیست

کپسول مکس من ترکیبی بسیار هوشمندانه از دو داروی متفاوت است که در کنار هم تقریبا تمام نیاز های مردان برای تقویت بنیه جنسی را تامین می نماید. کپسول های نارنجی موجب افزایش حس شهوت و میل جنسی به همراه افزایش نعوظ و حتی افزایش سایز آلت به صورت محسوس می شوند و قرص های کوچک برای ایجاد تاخیر در انزال تاثیر عالی دارند. تولید این محصول به صورت دو قرص جداگانه امکان استفاده قرص های تاخیری را در زمان مورد نیاز فراهم آورده و موجب آزادی عمل بیشتر مصرف کننده می شود. بدون شک همواره محصولات مکس من یکی از بهترین برند های دارویی در زمینه داروهای تقویت قوای جنسی بوده اند. نمونه اخیر این دارو به صورت 12 عددی در بسته بندی کنسروی ارائه شده و ما مفتخریم نمونه اورجیال این دارو را به صورت خرید اینترنتی در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم.

قرص مکس من 12 عددی یکی از بهترین انواع قرص های ترکیبی برای تاخیر در انزال و تقویت نعوظ آقایان به شمار می رود که بسیاری از افراد با این قرص آشنایی دارند و از آن استفاده می کنند. برای بهبود پیدا کردن رابطه زناشویی ، شما باید به فکر راه حلی مناسبی باشید که استفاده از داروهای تقویت قوای جنسی یکی از این انتخاب هایی می باشد که شما می توانید داشته باشید. ترکیباتی که در قرص مکس من وجود دارد گیاهی می باشد و به همین دلیل برای درمان مشکلات جنسی از آن استفاده بسیاری می کنند. همچنین شما باید بدانید که قرص های جداگانه به عنوان قرص تاخیری استفاده می شوند و تاثیر آن را در رابطه جنسی بسیار پر رنگ است. افرادی که می توانند از قرص مکس من 12 تایی استفاده کنند باید بر اساس نیازهای خود آن را مصرف کنند که در ادامه این افراد را معرفی می کنیم.

قیمت محصول اصل : 365000 تومان

برای خرید میتوانید از طریق فرم پایین صفحه اقدام به ثبت سفارش نمایید

دقت نمایید این محصول قرص مکس من 12 عددی ترکیبی است ، کپسول مکس من 60 تایی جدید نیز در داروخانه سبحان موجود می باشد می توانید برای مشاهده توضیحات در مورد کپسول 60 عددی بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

کپسول مکس من 60 تایی

قرص مکس من

ویژگی های داروی 12 عددی maxman

افزایش نعوظ و سفتی آلت

افزایش شور جوانی و اعتماد به نفس

افزایش سایز آلت در طول و قطر

افزایش میل جنسی و حس شهوت

افزایش زمان رابطه و تاخیر در انزال

استفاده از قرص مکس من برای چه افرادی پیشنهاد می شود ؟

اگر شما از آن دسته افرادی می باشد که می خواهید قطر و طول آلت تناسلی خود را افزایش دهید قرص 12 عددی برای شما کاربرد ندارد و بهتر است از کپسول مکس من II استفاده نمایید که در بسته بندی اورجینال در داروخانه سبحان موجود است و با کلیک روی لینک زیر می توانید این محصولا را مشاهده و خریداری نمایید.

کپسول مکس من 60 عددی

برای اینکه شما به بهبود رابطه زناشویی خود کمک کنید، بهترین انتخابی که می توانید داشته باشید استفاده از قرص مکس من است. در واقع زندگی زناشویی یکی از مهمترین پایه های اصلی که دارد رابطه جنسی سالم و با کیفیت می باشد که شما می توانید با استفاده از این دارو به بهبود رابطه زناشویی خود کمک کنید.

برخی از آقایان هستند که به دنبال بهترین روش درمان زود انزالی خود می باشند، چرا که آنها دچار زود انزالی می شوند، این دسته از افراد باید بدانند که انتخاب و استفاده از قرص مکس من یکی از بهترین انتخاب هایی می باشد که آنها می توانند داشته باشند.

خستگی یکی از مسائلی می باشد که امروزه با توجه به نوع زندگی امکان دارد در رابطه جنسی اختلال به وجود آورد و فاصله رابطه جنسی را بیش از حد زیاد کند. برای کاهش خستگی می تواند از این قرص استفاده نمود تا با تاثیرات قوی خود بتواند مردان را به رابطه ترغیب نماید.

کاهش میل جنسی امکان دارد که به عملکرد رابطه جنسی شما ضربه بزند، به همین دلیل شما باید به دنبال راهی باشید تا کیفیت و عملکرد رابطه جنسی خود را بالاتر ببرید. استفاده از قرص مکس من 12 عددی یکی از بهترین انتخاب هایی می باشد که میل جنسی شما را افزایش می دهد و نقش بسیاری در افزایش میل جنسی دارد.

درمان ناتوانی جنسی یکی دیگر از مزیت های این دارو است که برخی از آقایانی که طی مدت زمان توان جنسی خود را از دست می دهند می توانند از آن استفاده کنند.  

 

مکس من داروخانه

قرص مکس من دوقلو

طبق تحقیقات موسسه ملی سلامت آمریکا مشهور به NIH بر تاثیرات داروهای تاخیری و افزایش نعوظ قرص مکس من 12 عددی نمره قبولی از از این موسسه دریافت کرده و تاثر آن تایید شده است.

قرص مکس من دوقلو پرفروش ترین قرص تقویت جنسی در مردان در سالهای 2017 و 2018 بوده است.

این قرص ها تنها قرص های دارای مجوز رسمی برای ارائه در ایران می باشند.

تاثیر این قرص ها تضمینی و حتمی است و در صورت نارضایتی مبلغ دریافتی به شما بازگردانده میشود.

قیمت محصول اصل : 360000 تومان

برای خرید میتوانید از طریق فرم پایین صفحه اقدام به ثبت سفارش نمایید

مکس من 12 عددی

کپسول مکس من تقویت کننده ی طبیعی آلت بوده و هر جزء این محصول به طور دقیق آزمایش و تست شده است و اثر آن بر روی دوام و سفتی آلت به وضوح قابل مشاهده شده است این کپسول دارای زمان عملکرد بسیار کوتاهی می باشد و در مدت زمان ۲۰ تا ۳۰ دقیقه عطش شهوت و سفتی آلت را چندین برابر می کند. از دیگر ویژگی های متمایز کننده این محصول از محصولات مشابه ، گیاهی بودن آن است که عوارض جانبی آن را به حداقل می رساند. این کپسول با افزایش خون رسانی به آلت و آزاد کردن هورمون های مردانه موجود در بدن ، آلت را به حداکثر کارایی از نظر سفتی و دوام می رساند.

maxman pills

قیمت محصول اصل آمریکا : 365000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید:


4.2/5 (5 نظر)

یک نظر در خرید قرص مکس من اصل از داروخانه

    1. سلام Mani
      تمامی قرص های تاخیری یک ساعت قبل از رابطه مصرف می شنوند. البته اگر دو ساعت قبل از رابطه هم مصرف شود تاثیر کافی خواهد داشت. اما بهتر است بیش از 3 ساعت از مصرف دارو نگذرد چون نیمه عمر دارو در بدن 3 ساعت است. یعنی تاثیر آن در این زمان نصف می شود.

      1. سلام فرق بین 12 تایی با 60 تایش چیه تو کیفیت تو تاثیر دارو چرا اینا رو درست توضیح نمیدین

        1. سلام مهدی
          نمونه 12 عددی شامل قرص تاخیری و نعوظ فوری است که در زمان مورد نیاز مصرف می شود.
          قرص 60 عددی داروی درمانی محسوب می شود و تاثیراتی مانند درمان زودانزالی و تقویت نعوظ و همچنین تقویت کننده قوای جنسی مردان است.

  1. من الان یکماه بیشتره سفارش دادم ولی هیچی دستم نرسیده هنوز.اگه کلاهبرداریه بگین ایقد نرم اداره پست

    1. سلام اسماعیل اکبرزاده
      امکان جست و جوی نام خریدار در سفارشات وجود دارد و سفارشی در یکسال اخیر به نام شما برای ما ثبت نشده است. لطفا برسی کنید از کجا خریدید از همان سایتی که خرید انجام دادید پیگیری نمایید.
      کلاهبرداری چرا دوست عزیز ؟! ما همواره پاسخگوی خریدارانمون هستیم و البته این نکته هم ذکر می کنیم که هنگام ثبت سفارش مبلغی از خریداران دریافت نمی شود که مساله کلاهبرداری مطرح باشد! سفارش توسط خریدار ثبت میشه و توسط کارشناسان ما مشاوره رایگان داده میشه. در صورت تایید، محصول برای خریدار ارسال می شود. این کل مراحل خرید از سایت ماست. کلاهبرداری در چه مرحله ای از این پروسه اصلا قابل انجامه؟
      لطفا در هنگام خرید به سایت فروشنده دقت نمایید تا دچار مشکلات اینچنینی نشوید.

  2. با سلام
    وقت بخیر
    ببخشید کپسولهاتون که برای بزرگ کردن آلت تناسبی مردان رو داراست
    مصرفش چگونه هستش و طی چ مدت تأثیر خودش رو نشون میده
    و قیمتش چنده
    ممنون و متشکر…

    1. سلام بهرام
      تقریبا در تمام محصولات سعی شده نحوه مصرف به صورت کلی درج بشه، در صورت نیاز به مشاوره بیشتر می تونید از مشاوران ما کمک بگیرید.
      بهترین تاثیر رو در میان این محصولات با توجه به نظر مصرف کنندگان قرص وایمکس داره.

  3. سلام.قرص ۶۰عددی مکس من تایم رابطه را افزایش میدهد یا خیر؟قرص تاخیری هستش یا نه فقط جنبه درمانی دارد و تایم را افزایش نمیدهد؟

    1. سلام حمید
      قرص مکس من علاوه بر افزایش سایز و درمان مشکلات نعوظ ، تاثیر مناسبی بر تاخیر در انزال دارد.

  4. سلام ایا باید هردو قرص رو باهم خرد هم اونی که نارنجیه هم اونی که مشکیه?? ممنون میشم راهنمایی کنید❤

    1. سلام عرفان
      قرص مشکی برای تاخیر و قرص نارنجی برای نعوظ هستش. هر کدوم رو که لازم بود می تونید مصرف کنید و همزمان هم می تونید هر دو رو مصرف بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *