خرید اسپری تاخیری ویگا از داروخانه

خرید اینترنتی اسپری ویگا با دوز 50000 ، بهترین اسپری تاخیری موجود در داروخانه های ایران ، ساخت کشور آلمان برای ایجاد تاخیر در انزال مردان

اسپری تاخیری سوپر ویگا با دوز 50000

ساخت کشور آلمان

ایجاد تاخیر در انزال به مدت 45 دقیقه

افزایش میل جنسی

افزایش قدرت جنسی

کلفت و بزرگ کننده آلت جنسی

اسپری تاخیری ویگا

اسپری تاخیری ویگا

قویترین و بهترین اسپری تاخیری از بین تمام برند های مختلف اسپری تاخیری ویگا است که ساخت کشور آلمان میباشد. این اسپری در هر گروه سنی قابل استفاده است و تا 45 دقیقه تاخیر ایجاد کرده و باعث افزایش میل جنسی و افزایش قدرت ارگاسم میشود. اسپری ویگا ساخت کمپانی مشهور آلمان بوده و دارای بارکد اختصاصی شرکت سازنده است. این محصول آلمانی، زود انزالی و اختلال در نعوظ را درمان کرده و طول مدت رابطه جنسی شما را افزایش می دهد.

در واقع اسپری تاخیری ویگا یکی از محصولات فوق العاده کاربردی و موثر در درمان زود انزالی آقایان است. این محصول با برخورداری از ترکیبات موثر و کاربردی توانسته به عنوان یکی از محصولات پرفروش شناخته شود. این اسپری تاخیری با داشتن ویتامین E یکی از قویترین اسپری های تاخیری است که با مصرف آن قبل از رابطه زناشویی می توانید رابطه ای خوب و باکیفیت را تجربه کنید. همچنین لازم است بدانید: مصرف این محصول هیچگونه عوارضی برای شما نخواهد داشت و می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.

قیمت محصول اصل : 250000 تومان

برای خرید میتوانید از طریق فرم پایین صفحه اقدام به ثبت سفارش نمایید

خریداران گرامی توجه نمایید قیمت 250000 تومان برای محصول اورجینال آلمانی می باشد و محصولاتی با قیمت پایین که در برخی وبلاگ ها و وبسایت ها با قیمت ارزان تر موجود می باشد بدون شک تقلبی و از نوع درجه دو می باشد که تاثیرگذاری خاصی ندارد.

viga 50000 delay spray

ویژگی های محصول

افزایش‌ زمان انزال و رفع زود انزالی در آقایان در هر دوره سنی که باشند

افزایش میل ، قدرت و کیفیت رابطه

ایجاد نعوظ و سفتی در آلت به طور موقت در زمان استفاده از اسپری

افزایش زمان نزدیکی تا حدود ۴۵ دقیقه در هر بار نزدیکی با استفاده از اسپری ویگا

دارای هولوگرام و تاریخ تولید و انقضاء

افزایش زمان رابطه در طرفین

یکی از بهترین اسپری های تاخیری موجود در داروخانه

به دلیل داشتن ویتامین E باعث افزایش میل جنسی و سفت شدن آلت میگردد

خرید اینترنتی اسپری تاخیری ویگا

طریقه استفاده اسپری تاخیری Viga

ابتدا آلت خود را با آب (و صابون) بشویید تا قدرت جذب پوست شما افزایش یابد.

پس از خشک کردن کامل ، اسپری ویگا را مانند تصویر روی محل نشان داده شده بمالید. (پس از ۲-۳ دقیقه باید حساسیت سر آلت شما کم شده باشد. این کم شدن حساسیت سر آلت شما باعث طولانی تر شدن مدت عمل جنسی شما خواهد شد. پس از گذشت ۵ الی ۱۰ دقیقه از مالیدن اسپری ، آلت شما بسیار سفت و کمی بزرگتر خواهدشد و مدت نزدیکی شما نیز طولانی تر میشود.

نکته: ۱۵ دقیقه قبل از نزدیکی از فاصله ۵ سانتی متری به زیر و سر آلت اسپری شود.

استفاده از اسپری تاخیری ویگا برای چه افرادی مفید است

معرفی اسپری تاخیری ویگا که از جمله بهترین و مناسب ترین نمونه محصولات تاخیری است، موجب افزایش کیفیت زندگی زناشویی در زوجین شده است. افراد با استفاده از این اسپری می توانند شاهد تغییرات قابل توجهی در کیفیت رابطه جنسی خود باشند. اسپری تاخیری ویگا با افزایش نعوظ در مردان و افزایش میل جنسی آنها سبب طولانی مدت شدن رابطه و نزدیکی شده و این امر از جمله انتظارات زوجین از یک رابطه و معاشقه می باشد. در پاسخ به سوال فوق می توان گفت تمامی مردان برای سپری کردن یک رابطه جنسی پر از هیجان و لذت بالا می توانند به منظور تاخیر در انزال از این محصول مصرف کنند. مردانی که دچار زود انزالی هستند از مصرف کنندگان اصلی این اسپری می باشند که برای آنها تاثیرات سودمندی خواهد داشت. همچنین تمامی مردان بالغ که می خواهند رابطه ای طولانی داشته باشند بدون اینکه از لذت رابطه آنها کاسته شود می توانند از این محصول استفاده نمایند. در صورتی که محصول مشابه با قیمت کمتر مد نظر شماست، ما اسپری تاخیری ایموشن را پیشنهاد می کنیم.

این محصول در کیفیت بسیار بالا تهیه و تولید شده و هیچ گونه ضرر و عارضه ای بر سلامتی مصرف کننده به دنبال ندارد و مخاطبان می توانند با خیال راحت و بدون نگرانی از عواقب مصرف، این محصول را خریداری و در زمان داشتن رابطه جنسی مورد استفاده قرار دهند. با توجه به اینکه با استفاده اسپری تاخیری ویگا زمان انزال در مردان به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت، وارد یک رابطه طولانی مدت و با لذت بیشتر شده و در نتیجه اعتماد به نفس در مردان و احساس رضایت در شریک زندگی تان بیشتر خواهد شد.

عوارض اسپری ویگا

تشخیص اسپری اصل ویگا

مصرف کنندگان در هنگام خرید و تهیه اسپری تاخیری ویگا ابتدا بایستی به تاریخ انقضاء محصول توجه داشته باشند چرا که کیفیت و تاثیرگذاری آن با اتمام تاریخ مصرف به پایان می رسد. محصول ارائه شده توسط ما دارای تاریخ انقضای حک شده است و همچنین دارای خواص زیر است:

اسپری تاخیری ویگا دوز ۵۰۰۰۰ محصول اورجینال آلمان با استفاده از این اسپری شما می توانید به اوج لذت دست پیدا کنید.

ویگا با دوز ۵۰٫۰۰۰ و اثر بخشی حدود ۳۰ الی ۴۵ دقیقه برای تمامی گروه های سنی قابل استفاده میباشد.

ویگا عملکرد ۱۰۰% تضمینی دارد ، بدون عوارض میباشد، قویترین و موثرترین اسپری تاخیری + ویتامین ای (Vitamin E)

ویگا مخصوص کسانی که به دنبال حل مشکل زود انزالی هستند و میخواهند از عوارض قرص های شیمیایی دور بمانند.

اسپری تاخیری ویگا محصولی کارآمد دارای مجوز سازمان بهداشت جمهوری اسلامی ایران و همچنین دارای تاییدیه سازمان داروی اروپا

محصول ارائه شده توسط داروخانه اینترنتی سبحان 100 درصد اورجینال بوده و دارای بارکد اختصاصی شرکت سازنده آلمانی است (شکل زیر)

اسپری ویگا ساخت آلمان

قیمت محصول اصل آلمان : 250000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید:


4/5 (4 نظر)

یک نظر در خرید اسپری تاخیری ویگا از داروخانه

  1. سلام اسپری تاخیری ویگا شما واقعا با کیفیت و اصل میباشد دوستم همین برند رو بخاطر تفاوت قیمت از شرکت های دیگه خرید کرد متاسفانه بخاطر کیفیت پایین مقدار خیلی زیادی باید اسپری بکنه تا تاثیر بذاره بخاطر وجدان کاری که در کارتون دارید از شما ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *