خرید شامپو ضد ریزش مو سر ساخت ترکیه از داروخانه

خرید اینترنتی بهترین شامپو ضد ریزش مو تضمینی از داروخانه دارای تاییدیه بهداشت | مارک معروف بیوکسین ساخت ترکیه 100 درصد اورجینال

کنترل ریزش موی سر و تقویت مو

تحریک مجدد رشد مو

ترمیم تار موهای آسیب دیده و یا رنگ شده

تنظیم PH پوست سر

افزایش خون رسانی به کف سر

تنظیم چربی مو و پوست سر

رفع موخوره و شوره سر

شامپو بیوکسین

شامپو ضد ریزش مو

داشتن موهایی درخشان، شاداب و لطیف شاید آرزوی همه باشد اما این مهم نیازمند استفاده از شامپو مناسب است!

شامپو ضد ریزش مو بیوکسین با ترکیبات و فرمولاسیون منحصر به فرد و کاربردی مانع از ریزش مو می شود. در واقع ترکیبات این شامپو به گونه ای انتخاب شده است که کاملا گیاهی بوده و از عصاره گیاهان مفید و موثر استفاده شده است. این شامپو تمامی مواد مغذی و ویتامین های لازم را به پوست سر رسانده و پوست را تقویت می کند، زمانیکه پوست سر سالم باشد، موها به خوبی رشد می کند و مانع از ریزش مو می شود.

در واقع مو با قرارگیری در محیط های بیرونی و نور خورشید دچار آسیب می شود و برای اینکه باکتری ها و قارچ ها را از موهای خود پاک کنیم باید از یک شامپو خوب و مناسب استفاده کنیم تا موهایی لطیف و درخشان داشته باشیم. استفاده مداوم از چنین شامپویی پوست سر، ریشه و ساقه مو را تقویت کرده و ریزش مو را برای همیشه درمان می کند. از دیگر فواید استفاده از شامپو ضد ریزش مو بیوکسین، درمان موخوره است چرا که پوست سر از هرگونه آلودگی پاک شده و ساقه موها تقویت می شود. از این رو استفاده از یک شامپوی ضد ریزش مو می تواند به شما موهایی لطیف و شاداب هدیه دهد.

قیمت محصول اصل : 140000 تومان

به همراه یک عدد سرم موی سر بیوکسین

برای خرید میتوانید از طریق فرم پایین صفحه اقدام به ثبت سفارش نمایید

شامپو ضد ریزش مو

ویژگی های شامپو ضد ریزش مو بیوکسین

درمان قطعی ریزش مو

تقویت کننده فولیکول های مو

افزایش سریع رشد مو

افزایش میکروسیرکولاسیون از پوست سر

افزایش خاصیت کشسانی مو

درمان شوره، خارش، سوزش و قارچ سر

تقویت موهای ریز و کرکی

پرمو کننده مو بخاطر عصاره موثر سائوپالمتو

مهار آنزیم ۵-آلفا ردوکتاز

درمان نازکی و کسلی مو

شامپو بیوکسین محصولی جدید ساخت کشور ترکیه است که از تکنولوژی و دانش بالایی در ساخت آن استفاده شده است. ایمن محصول با کنترل PH محیط سر و تنظیم چربی پوست سر موجب توقف ریزش موی سر شده و همچنین به دلیل داشتن پروتئین و ویتامین های مختلف موجب رفع موخوره و ترمیم موهای آسیب دیده شده و سلامتی را به مو بازمیگرداند. همچنین این شامپو با داشتن مواد طبیعی و گیاهی باعث تحریک فولیکول های مو شده و نقش بسیار مثبتی در رشد مجدد مو دارد. برای افرادی که زیاد از رنگ مو استفاده می نمایند نیز استفاده از این محصول می تواند به سلامت موهایشان بسیار کمک کند.

استفاده از شامپو بیوکسین برای چه کسانی مناسب است

استفاده از این شامپو برای مردان و زنانی که دچار ریزش مو شده اند و می خواهند با کمترین هزینه ریزش موی خود را متوقف نمایند ، بسیار مناسب است. تا با استفاده از این محصول سلامت موهای خود را بازیابند و البته این شامپو با تقویت ریشه های مو موجب رویش مجدد موها می گردد و در طول دوره درمان با این شامپو می توان ترمیم موها را کاملا مشاهده نمود. همچنین افرادی که دچار نازکی و کسلی مو شده اند نیز می توانند با استفاده از این محصول موهای پرپشت و سالم بدست آورند. دقت نمایید این شامپو با مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتاز می تواند ریزش مو ناشی از ژنتیک را نیز حتی متوقف کند.

همچنین یکی از ویژگی های بسیار مهم این محصول این است که برای بانوان و آقایان قابل استفاده است و تفاوتی ندارد. این محصول می تواند برای بانوانی که حجم موهایشان کم به هر علتی کم شده نیز کاربرد دارد و مخصوصا بانوانی که پس از بارداری و دوران شیردهی دچار ریزش مو شده اند ؛ پیشنهاد می کنیم این محصول را حتما در یک دوره امتحان نمایند زیرا شامپو ضد ریزش مو بیوکسین می تواند برای این عزیزان بسیار کارآمد بوده و نتیجه بسیار مناسبی دارد.

همچنین افرادی که دوست دارند رشد موهایشان سرعت بیشتری داشته باشد می توانند از این محصول برای افزایش سرعت رشد موها استفاده نمایند. زیرا این محصول با تقویت موها موجب سزعت بخشیدن به رشد موها می شود. در واقع این محصول می تواند برعکس کرم موبر عمل کرده و موها را پرپشت تر نماید.

 

شامپو ضد ریزش مو

 طریقه مصرف

مقداری از شامپو را (متناسب با حجم موها) به مدت 3 دقیقه روی موها ماساژ داده و اجازه دهید مدت کمی روی موهایتان باقی بماند، سپس شستشو نمایید. (در صورتیکه پوست ناحیه سر نرمال و چرب باشد هر روز و در صورتیکه پوست سر خشک باشد بهتر است یک روز در میان استعمال شود).

طریقه استفاده از سرم مو

برای موهای فر طبیعی و البته کمی خشک، بلافاصله بعد از حمام  روی موهای نم دار و لابه لای موها باید مالیده شود.

برای موهای حالت دار، اما رنگ و مش شده، قبل از سشوار یا اتو کشیدن کمی از سرم مو را به نوک انگشتان زده و لابه لای موها بزنند و به همراه رطوبت کم موها آنها را سشوار بکشند.

موهای زبر، اما نرم و صاف بعد از حالت دادن موها با سشوار، به میزان خیلی کم و تنها با نوک انگشتان، سرم مو روی موها زده شود که این مقدار برای گرفتن خورده های روی موها زده می شود.

شامپو ضد ریزش مو داروخانه

مشخصات کلی

• شامپو ضد ریزش مو بیوکسین bioxcin

• نوع: شامپو رویش مجدد مو (مخصوص آقایان و بانوان )

• گروه سنی: 18 سال به بالا

• کشور سازنده: ترکیه

• محتویات بسته: شامپوی ضد ریزش مو بیوکسین و سرم موی بیوکسین

• دارای بروشور و راهنمای مصرف محصول

• مناسب برای انواع موها

• کاملا گیاهی و فاقد مواد شیمیایی


برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید:

قیمت محصول اصل : 140000 تومان

به همراه یک عدد سرم موی سر بیوکسین

خرید شامپو ضد ریزش مو بیوکسین اصل ترکیه

4.1/5 (8 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *