خرید کرم حجم دهنده و بزرگ کننده باسن هیپ لیفت آپ

کرم بزرگ کننده باسن با مارک معروف والنسی بهترین ژل حجم دهنده اندام بانوان ؛ دارای ویتامین E با خاصیت فرم دهندگی عالی و اثر ماندگار

ژل حجم دهنده ؛ بزرگ کننده و فرم دهنده باسن

سفت کننده و حالت دهنده باسن

دارای خاصیت عالی و تاثیر ماندگار

از بین برنده خطوط سیاه و لکه های پوستی

دارای تاییدیه از وزارت بهداشت و دارای مجوز فروش در ایران

کرم حجم دهنده باسن

کرم والنسی موجب عضله سازی و حجم گرفتن طبیعی ناحیه باسن شده و با داشتن مواد گیاهی موثر موجب بهبود فرم کلی باسن بانوان می شود. این کرم از مواد 100 درصد گیاهی تولید شده و عوارضی ایجاد نمی کند. لازم به ذکر است که کرم حجم دهنده و بزگ کننده باسن والنسی دارای ویتامین E می باشد که موجب بهبود لک های پوستی و از بین رفتن خطوط روی پوست می شود.

اگر به دنبال درخشش در میهمانی ها و داشتن اندامی خوش فرم هستید حتما این کرم را امتحان نمایید. کرم بزرگ کننده باسن والنسی همانطور که از عکسها مشخص است به کرم دوکاره معروف است یعنی هم موجب حجم گرفتن می شود و هم فرم دهی مناسبی خواهد داشت. این ژل حجم دهنده فوری می تواند زیبایی را به شما هدیه دهد.

این کرم تولید شده در بهترین لابراتوار های روز جهان و تحت برند معروف والنسی می باشد که یکی از معروف ترین برند های تولید کننده لوازم و کرم های آرایشی و زیبایی می باشد.

قیمت محصول اصل : عدم موجودی

متاسفانه موجودی این محصول به اتمام رسیده است

کرم بزرگ کننده باسن

استفاده از عمل جراحی و پروتز ها برای فرم دادن به باسن روش های پر خطر و پر هزینه ای می باشند. همچنین استفاده از دستگاه وکیوم سینه بانوان آنگونه که برای سینه استفاده می شود ، برای باسن امکان پذیر نیست. در مقابل استفاده از کرم بزرگ کننده باسن روشی ایمن تر و کم هزینه تر می باشد که البته در این روش کیفیت کرم مورد استفاده بسیار مهم می باشد. با توجه به این که کرم های حجم دهنده بسیاری موجود می باشد باید دقت نمود تا محصول موثر و اصلی را خریداری و استفاده نمود. برای راحتی شما عزیزان ما این جست و جو را انجام داده ایم و بهترین برند در این زمینه را یافته و به صورت اینترنتی به فروش می رسانیم. برند معروف والنسی محصول 2 در 1 خود را برای حجم دادن و فرم دادن به باسن تولید و عرضه نموده و طبق تجربه و تحقیق بهترین عملکرد و تاثیر را در میان محصولات رقیب دارد.

 

ژل بزرگ کننده باسن

نحوه استفاده از کرم بزرگ کننده باسن

برای تاثیر پذیری بهتر حتما این کرم را روزانه دو بار (صبح و شب) استفاده نمایید.

قبل از استفاده از کرم ابتدا پوست را به خوبی شست و شو نمایید تا آماده جذب بهتر کرم گردد. سپس مقدار مناسب از کرم را برداشت نموده و بر روی ناحیه باسن به آرامی و از بالا به پایین ماساژ دهید. پس از جذب شدن کامل کرم می توانید لباس زیر حود را پوشیده و مشغول کارهای روزمره شوید. دقت نمایید به صورت مستمر و منظم از کرم استفاده نمایید و استفاده از کرم را قطع نکنید تا نتایج کامل و رضایت بخش و البته دائمی داشته باشید.

کرم هیپ لیفت آپ

کرم هیپ لیفت آپ والنسی از مواد گياهي تولید شده و استفاده از آن کاملا بدون ضرر و عوارض است. کرم بزرگ کننده باسن با تاثير خود بر نواحي عظلاني باسن کمک مي کند عضلات ناحیه باسن بزرگتر شده و عضله سازی انجام شود و همچنين به طرف بالا کشيده شده و باسن خوش فرم تر شود. همچنين با مواد نرم کننده موجود در اين کرم پوست باسن باطراوت شده و سلامتی خود را بازیابی می نماید.این کرم در بسته بندی 350 گرمی با قیمتی مناسب به فروش می رسد و بسیار به صرفه است.

قیمت محصول اصل : عدم موجودی

متاسفانه موجودی این محصول به اتمام رسیده است

 

hipup valensey cream

قیمت محصول اصل : عدم موجودی

متاسفانه موجودی این محصول به اتمام رسیده است

3.1/5 (12 نظر)

یک نظر در خرید کرم حجم دهنده و بزرگ کننده باسن هیپ لیفت آپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *